Повідомлення про засідання виконкому
Корольовської районної ради
Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться 17 лютого 2015 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань (кім. 320)
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИР
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про роботу із зверненнями
громадян у виконавчих органах
Корольовської районної ради
у 2014 році
Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача загального відділу районної ради Сидорчук Н.Д. про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах районної ради, виконком районної ради відмічає, що вона спрямована на забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативних документів та власних рішень із зазначеного питання.
Протягом 2014 року до Корольовської районної ради та її виконавчих органів надійшло 62535 звернення, що на 4062 звернення менше, ніж у 2013 році. Із загальної кількості звернень 98% становлять звернення з питань соціального захисту населення.
До управління праці та соціального захисту населення районної ради звернулось 61185 громадян, Корольовської районної організації ветеранів – 382, відділу ведення державного реєстру виборців – 784, виконавчого комітету районної ради – 184.
Кількість повторних звернень у 2014 році складає - 29.
Щорічно питання роботи із зверненнями громадян розглядється на засіданні виконкому. Щомісячно аналізувався стан роботи із зазначеного питання на апаратних нарадах районної ради. Систематично проводились особисті прийоми, на яких було прийнято 4466 громадян.
У 2014 році 4550 сім’ї призначено субсидію на житлово-комунальні послуги на загальну суму 2,9 млн.грн., безкоштовно завезені дрова 19 громадянам на суму 5156 грн., забезпечено путівками на оздоровлення 178 громадян, державну соціальну допомогу сім’ям з дітьми призначено 10559 громадянам на загальну суму 73,4 млн.грн. Виділено 19 земельних ділянок громадянам під садівництво та городництво.
З метою подальшого вдосконалення роботи з розгляду звернень громадян і забезпечення її результативності та виконання вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ громадян до публічної інформації», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах Корольовської районної ради у 2014 році взяти до відома.
2. Керівникам виконавчих органів районної ради:
2.1. Забезпечувати виконання вимог законодавчих актів, що регулюють звернення громадян та виконання делегованих повноважень, про що щомісячно до 1 числа надавати інформацію до виконкому районної ради.
2.2. Посилити контроль щодо виконавської дисципліни при розгляді звернень громадян.
2.3. Проводити щомісячний аналіз і узагальнення звернень громадян, розгляду та вирішення порушених у них питань, вживати заходи для своєчасного та об’єктивного їх розгляду.
3. Загальному відділу районної ради (Сидорчук Н.Д.):
3.1. Здійснювати постійний контроль за дотриманням вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у виконавчих органах районної ради.
3.2. Забезпечувати та організовувати особистий прийом громадян та проведення прямого телефонного зв’язку керівництвом районної ради та виконкому відповідно до графіка.
4. Заступнику голови ради Гриценку М.М., заступнику голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орловій О.Г., керуючому справами виконкому Чеховському П.М. зосередити увагу на виконанні вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядчих документів органів влади вищого рівня та власних із зазначеного питання.
5. Рішення райвиконкому від 18.02.14 № 12 «Про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах районної ради у 2013 році» вважати таким, що втратило чинність.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _____________№___________
м.Житомир
Про роботу опікунської ради при
виконавчому комітеті Корольовської
районної ради за 2014 рік
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника начальника управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира, начальника відділу з питань по справах інвалідів і побутового обслуговування пенсіонерів, заступника голови опікунської ради при виконавчому комітеті Корольовської районної ради Ніколаюка М.В., виконком районної ради відмічає, що опікунською радою проводиться певна
На обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира перебуває 185 недієздатних осіб, над якими призначено опікунів. З них 28 перебувають на державному утриманні у психоневрологічних інтернатах, 1 особа перебуває на лікуванні в Державному закладі «Українська психіатрична лікарня з суворим наглядом МОЗ України» у зв’язку із застосуванням до нього у встановленому законом порядку примусових заходів медичного характеру, 1 особа перебуває на лікуванні у хосписі Святої Олени у м. Коростені. Також на обліку в управлінні перебуває 3 особи, обмежених у цивільній дієздатності, над якими призначено піклувальників та 1 особа, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та обов’язки і якій, за її заявою призначено помічника.
Протягом 2014 року опікунською радою проведено 13 засідань, на яких розглянуто: 27 звернень громадян про надання висновків щодо можливості призначення їх опікунами; 3 звернення щодо можливості влаштування недієздатних до інтернатних установ психоневрологічного типу; 1 звернення щодо надання дозволу на договір-міни від імені недієздатної особи, яка знаходиться у психоневрологічному інтернаті; 1 звернення щодо надання дозволу на відмову від прийняття спадщини від імені недієздатної особи з одночасним набуттям цією ж особою іншої спадщини та 3 звернення щодо надання згоди на укладання договору - продажу майна від імені недієздатного з одночасним укладанням договору – купівлі майна на користь недієздатного. Усі питання по зверненнях вирішено позитивно.
На засіданнях опікунської ради протягом звітного періоду заслухано 166 звітів опікунів про виконання ними опікунських обов’язків над своїми підопічними за 2014 рік. Всі заслухані звіти прийняти до відома.
Опікунською радою здійснюється контроль за діяльністю опікунів, шляхом планових відвідувань осіб, які перебувають під опікою чи піклуванням, крім тих, які знаходяться на державному утриманні в психоневрологічних інтернатах та лікувальних установах. Так, протягом 2014 року обстежено умови проживання 154 осіб, які мають статус недієздатних (обмежено дієздатних).
Представники опікунської ради, в обов’язковому порядку, приймають участь у судових засіданнях по розгляду питань визнання особи недієздатною, встановлення над нею опіки та призначення опікуна. Також, за бажанням державних нотаріальних контор або приватних нотаріусів, представник опікунської ради є присутнім при здійсненні нотаріальних дій щодо майна недієздатної особи.
Випадків неналежного виконання опікунами своїх обов’язків та порушення прав підопічних у звітному періоді виявлено не було. Скарг на дії опікунів (піклувальників) до опікунської ради протягом 2014 року не надходило.
Враховуючи вищезазначене та з метою покращення подальшої роботи опікунської ради Корольовського райвиконкому, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про роботу опікунської ради при виконавчому комітеті Корольовської районної ради м. Житомира за 2014 рік прийняти до відома.
2. Опікунській раді Корольовського райвиконкому (Чеховський П.М.):
2.1.Продовжити розгляд звернень громадян та прийняття відповідних проектів рішень і рекомендацій з питань опіки і піклування, захисту прав і інтересів повнолітніх осіб, які мають статус недієздатних або обмежено дієздатних, відповідно до повноважень.
2.2.Здійснювати постійний контроль за діяльністю опікунів і піклувальників, відповідно до п. 4.11, п. 4.14 Правил опіки та піклування.
3.Рішення райвиконкому від 19.02.13 № 10 «Про роботу опікунської ради Корольовського райвиконкому» зняти з контролю, як таке, що виконане в повному обсязі.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П. М.
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від__________________№_______
м.Житомир
Про затвердження Положення
про опікунську раду Корольовського
райвиконкому м.Житомира
Відповідно до ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Корольовської районної ради
ВИРІШИВ:
1.Затвердити Положення про опікунську раду Корольовського райвиконкому м.Житомира, згідно з додатком.
2.Рішення виконавчого комітету Корольовської районної ради від 20.08.03 №88 «Про затвердження Положення про опікунську раду Корольовського райвиконкому» вважати таким, що втратило чинність.
3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя
ДОДАТОК
до рішення виконавчого комітету
Корольовської районної ради
від___________ №_____________
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ОПІКУНСЬКУ РАДУ КОРОЛЬОВСЬКОГО
РАЙВИКОНКОМУ м.ЖИТОМИРА
1.Загальні положення.
1.1.Опікунська рада Корольовського райвиконкому м.Житомра (далі –опікунська рада) створюється при органі опіки та піклування, яким є виконавчий комітет районної ради і має дорадчі функції.
1.2.Головним завданням опікунської ради є надання допомоги виконавчому комітету районної ради у роботі по здійсненню ним функцій органу опіки та піклування.
1.3.Кількісний та персональний склад опікунської ради, її голова, заступник голови та секретар затверджується рішенням виконкому.
До складу опікунської ради входять депутати, працівники апарату районної ради і виконкому, управління праці та соціального захисту населення районної ради, представники закладів охорони здоров’я, громадських організацій, інші особи.
1.4.Опікунська рада в своїй роботі керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Цивільним та Сімейними кодексами України, Правилами опіки та піклування, іншими законодавчими актами та цим Положенням.
2.Організація діяльності.
2.1.Організовує роботу опікунської ради її голова, а в разі неможливості виконання ним своїх обов’язків його функції здійснює заступник голови опікунської ради.
2.2.Секретар опікунської ради здійснює прийом документів від громадян, формує їх у персональні справи та готує відповідні матеріали для розгляду на її засіданнях, тощо.
2.3.Опікунська рада розглядає подані заявниками документи кожної справи окремо та сприяє громадянам в одержанні необхідних документів, надсилаючи для цього, в необхідних випадках, запити у відповідні інстанції.
2.4.За результатами розгляду справ та звернень громадян опікунська рада приймає висновки і рекомендації та порушує клопотання перед виконавчим комітетом районної ради, який їх розглядає і приймає остаточне рішення. Безпосереднє ведення справ щодо опіки та піклування покладається у межах його компетенції на управління праці та соціального захисту населення районної ради.
2.5.Основню формою роботи опікунської ради є її засідання, які проводяться один, а в разі необхідності два рази на місяць і є правомочними, якщо в них бере участь більше половини членів опікунської ради від її загального складу.
2.6.Рішення опікунської ради ухвалюється більшістю голосів від загального її складу.
2.7.Засідання опікунської ради протоколюється секретарем ради. Протокол засідання підписує головуючий та секретар.
2.8.Опікунська рада співпрацює у своїй діяльності з управлінням праці та соціального захисту населення районної ради, закладами охорони здоров’я, підприємствами, установами та організаціями, громадськими організаціями в межах наданих повноважень.
2.9. Відповідальність за стан діловодства опікунської ради покладається на її секретаря.
3.Матеріали, які розглядає опікунська рада.
Опікунська рада розглядає матеріали щодо :
3.1.Надання висновків на громадян щодо можливості виконання ними опікунських обов’язків над особами , визнаних судом недієздатними,
3.2.Надання висновків на громадян щодо можливості виконання ними обов’язків піклувальника над особами, визнаних судом обмежено дієздатними.
3.3.Надання висновків про реєстрацію помічника, за заявами дієздатних фізичних осіб, які за станом не можуть самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки.
3.4.Встановлення опіки над майном недієздатних чи обмежено дієздатних осіб.
3.5.Влаштування недієздатних громадян в психоневрологічні інтернатні заклади.
3.6.Виконання опікунами та піклувальниками покладених на них обов’язків.
3.7.Надання висновків про дачу згоди на укладання від імені недієздатних осіб договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню або державній реєстрації, в тому числі щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; щодо іншого майна.
4.Опікунська рада для виконання покладених на неї обов’язків має право:
4.1.Одержувати від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій інформацію, необхідну для здійснення її діяльності.
4.2.Одержувати від громадян оригінали та копії необхідних документів.
4.3.Залучати до роботи в опікунській раді працівників апарату ради і виконкому, виконавчих органів та інших фахівців для сприяння у забезпеченні виконання покладених на неї повноважень.
Керуючий справами виконкому П.М.Чеховський