ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України
15 вересня 2014 року N 1106
Наказ Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України
15 вересня 2014 року N 1106
ЗВІТ
про результати проведення переговорної процедури закупівлі
N 1 від 14.01.2015 року
про результати проведення переговорної процедури закупівлі
N 1 від 14.01.2015 року
1. Замовник:
1.1. Найменування: Управління комунального господарства Житомирської міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ: 34900570
1.3. Місцезнаходження: майдан С.П.Корольова, 4/2, каб.388, м. Житомир, 10014,
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, eлектронна адреса) Шевчук Віталій Андрійович, заступник начальника управління, голова комітету з конкурсних торгів, майдан С.П. Корольова, 4/2 каб. 388, м.Житомир, 10014, тел/факс( 0412) 37-29-82/ 47-35-42, , e-mail: v-shevchuk@mail.ru
2. Предмет закупівлі:
2.1. Найменування: код 35.11.1-енергія електрична.
2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 400 969 кВт.год,
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: місто Житомир
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: : січень-грудень 2015р.
3. Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі:
3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування переговорної процедури закупівлі: www.zt-rada.org.ua
3.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 09.12.2014р. №205329, ВДЗ №146(09.12.2014)
3.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 09.12.2014 р. №205329, "ВДЗ" №146(09.12.2014)
3.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 16.12.2014р. №211482, ВДЗ №151(16.12.2014)
3.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 14.01.2015 р. № 006210, ВДЗ № 167 (14.01.2015)
1.1. Найменування: Управління комунального господарства Житомирської міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ: 34900570
1.3. Місцезнаходження: майдан С.П.Корольова, 4/2, каб.388, м. Житомир, 10014,
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, eлектронна адреса) Шевчук Віталій Андрійович, заступник начальника управління, голова комітету з конкурсних торгів, майдан С.П. Корольова, 4/2 каб. 388, м.Житомир, 10014, тел/факс( 0412) 37-29-82/ 47-35-42, , e-mail: v-shevchuk@mail.ru
2. Предмет закупівлі:
2.1. Найменування: код 35.11.1-енергія електрична.
2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 400 969 кВт.год,
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: місто Житомир
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: : січень-грудень 2015р.
3. Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі:
3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування переговорної процедури закупівлі: www.zt-rada.org.ua
3.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 09.12.2014р. №205329, ВДЗ №146(09.12.2014)
3.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 09.12.2014 р. №205329, "ВДЗ" №146(09.12.2014)
3.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 16.12.2014р. №211482, ВДЗ №151(16.12.2014)
3.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 14.01.2015 р. № 006210, ВДЗ № 167 (14.01.2015)
4. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 02.12.2014 р.
5. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце): «03» грудня 2014р., 16:00 годин, м. Житомир, майдан С.П. Корольова 4/2, каб. 388
6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з податком на додану вартість),
2 589102,92 грн., .в т.ч. ПДВ 431517,15 грн.
(цифрами)
2 589102,92 грн., .в т.ч. ПДВ 431517,15 грн.
(цифрами)
Два мільйони п'ятсот вісімдесят дев'ять тисяч сто дві грн. 92 коп., в т.ч. ПДВ чотириста тридцять одна тисяча п'ятсот сімнадцять грн. 15 коп.
(словами)
(словами)
7. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
7.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Публічне акціонерне товариство “Енергопостачальна компанія “Житомиробленерго”
7.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 22048622
7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: вул. Пушкінська,, 32/8, м. Житомир, 10014, тел.( 0412) 40-20-59
7.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Публічне акціонерне товариство “Енергопостачальна компанія “Житомиробленерго”
7.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 22048622
7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: вул. Пушкінська,, 32/8, м. Житомир, 10014, тел.( 0412) 40-20-59
8. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 06.01.2015р., 2 589102,92 грн., .в т.ч. ПДВ 431517,15 грн. (Два мільйони п'ятсот вісімдесят дев'ять тисяч сто дві грн. 92 коп., в т.ч. ПДВ чотириста тридцять одна тисяча п'ятсот сімнадцять грн. 15 коп.)
9. Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі: ---
10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель»: пропозиції учасника відповідають вимогам статті16 Закону та що до них не встановлені обставини передбачені статтею 17.
11. Інша інформація: застосування процедури закупівлі в одного учасника відбулося в зв’язку з відсутністю конкуренції на дану закупівлю.
12. Склад комітету конкурсних торгів:
Шевчук В.А. заступник начальника управління,
голова комітету конкурсних торгів
Більський В.Ф. заступник начальника управління з фінансових питань,
начальник відділу бухгалтерського обліку –
головний бухгалтер, заступник голови комітету
конкурсних торгів
Базильчук Л.М. головний спеціаліст по обліку кореспонденції, секретар комітету
конкурсних торгів,
Ярмолюк П.Д. начальник відділу комунального господарства,
член комітету конкурсних торгів
Гончаренко І.В. головний спеціаліст, інженер виробничо – технічного відділу,
член комітету конкурсних торгів
Шевчук В.А. заступник начальника управління,
голова комітету конкурсних торгів
Більський В.Ф. заступник начальника управління з фінансових питань,
начальник відділу бухгалтерського обліку –
головний бухгалтер, заступник голови комітету
конкурсних торгів
Базильчук Л.М. головний спеціаліст по обліку кореспонденції, секретар комітету
конкурсних торгів,
Ярмолюк П.Д. начальник відділу комунального господарства,
член комітету конкурсних торгів
Гончаренко І.В. головний спеціаліст, інженер виробничо – технічного відділу,
член комітету конкурсних торгів
Заступник начальника управління,
голова комітету конкурсних торгів Шевчук В.А.
голова комітету конкурсних торгів Шевчук В.А.
М.П.