ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України
15 вересня 2014 року N 1106
Наказ Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України
15 вересня 2014 року N 1106
ЗВІТ
про виконання договору
про виконання договору
1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Упоавноваженого органу з питань закупівель: 28.05.2014 р., № 126109, ВДЗ № 10 (28.05.2014 р.)
2. Договір про закупівлю.
2.1. Номер договору: № 2-Ж
2.2. Дата укладання договору: 29 липня 2014 р.
2.3. Сума визначена в договорі про закупівлю: 4436229,80 грн. у т.ч. ПДВ (Чотири мільйони чотириста тридцять шість тисяч двісті двадцять дев'ять грн. 80 коп.у т.ч.ПДВ )
3.Замовник.
3.1. Найменування: Управління комунального господарства Житомирської міської ради
3.2. Код за ЄДРПОУ: 34900570
3.3. Місцезнаходження: майдан С.П.Корольова, 4/2, каб.388, м. Житомир,10014
4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
4.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Комунальне підприємство “Управління автомобільних шляхів” Житомирської міської ради
4.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 03344119
4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: : пров. Кавалерерійлький, буд.4, м. Житомир, 10003, тел./факс: (0412) 47-25-33, 47-26-00.
5. Предмет закупівлі.
5.1. Найменування: 81.30.1-послуги щодо благоустрою території (утримання вулиць міста Житомира)
5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором: послуги з утримання
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: місто Житомир
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором: : липень -грудень 2014р.
6. Строк дії договору: 29 липня 2014 р. до 31 грудня 2014 р.
7. Сума оплати за договором: 3452059 грн. 18 коп. в т.ч. ПДВ (три мільйони чотириста п'ятдесят дві тисячі п'ятдесят дев'ять грн. 18 коп. в т.ч. ПДВ)
2. Договір про закупівлю.
2.1. Номер договору: № 2-Ж
2.2. Дата укладання договору: 29 липня 2014 р.
2.3. Сума визначена в договорі про закупівлю: 4436229,80 грн. у т.ч. ПДВ (Чотири мільйони чотириста тридцять шість тисяч двісті двадцять дев'ять грн. 80 коп.у т.ч.ПДВ )
3.Замовник.
3.1. Найменування: Управління комунального господарства Житомирської міської ради
3.2. Код за ЄДРПОУ: 34900570
3.3. Місцезнаходження: майдан С.П.Корольова, 4/2, каб.388, м. Житомир,10014
4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
4.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Комунальне підприємство “Управління автомобільних шляхів” Житомирської міської ради
4.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 03344119
4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: : пров. Кавалерерійлький, буд.4, м. Житомир, 10003, тел./факс: (0412) 47-25-33, 47-26-00.
5. Предмет закупівлі.
5.1. Найменування: 81.30.1-послуги щодо благоустрою території (утримання вулиць міста Житомира)
5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором: послуги з утримання
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: місто Житомир
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором: : липень -грудень 2014р.
6. Строк дії договору: 29 липня 2014 р. до 31 грудня 2014 р.
7. Сума оплати за договором: 3452059 грн. 18 коп. в т.ч. ПДВ (три мільйони чотириста п'ятдесят дві тисячі п'ятдесят дев'ять грн. 18 коп. в т.ч. ПДВ)
Заступник начальника управління,
голова комітету з конкурсних торгів Шевчук В.А.
М.П.