Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 36
візитів сьогодні: 5736
візитів всього: 777711
Прогноз погоди
ЗВІТ про виконання договору
                                                                                                ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                Наказ Міністерства економічного розвитку
                                                                                                і торгівлі України
                                                                                               15 вересня 2014 року  N 1106
 
ЗВІТ
про виконання договору
 
1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі,  розміщеного на веб-порталі Упоавноваженого органу з питань закупівель: 16.12.2013р. №211062, ВДЗ №99 (842)
2. Договір про закупівлю.
2.1. Номер договору: № 480
2.2. Дата укладання договору: 08 січня 2014 р.
2.3. Сума визначена в договорі про закупівлю: 2567289.48 грн. у т.ч. ПДВ (Два мільйони п'ятсот шістдесят сім  тисяч двісті вісімдесят дев'ять грн. 48 коп. в тому числі ПДВ)
3.Замовник.
3.1. Найменування: Управління комунального господарства Житомирської міської ради
3.2. Код за ЄДРПОУ: 34900570
3.3. Місцезнаходження:  майдан С.П.Корольова, 4/2, каб.388, м. Житомир,10014
4. Інформація про  учасника,  з  яким  укладено  договір  про закупівлю.
4.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Публічне акціонерне товариство “Енергопостачальна компанія “Житомиробленерго”
4.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:  22048622
4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: вул.  Пушкінська, 32/8, м. Житомир, 10014 тел.( 0412) 40-20-45, 40-20-70
5. Предмет закупівлі.
5.1. Найменування: код 35.11.1-енергія електрична.
5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором: 3892515 кВт.год
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:  місто Житомир
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором: : січень-грудень 2014р.
6. Строк дії договору:  08 січня 2014 р. до 31 грудня 2014 р.
7. Сума оплати за договором: 1499031,64 коп в т.ч. ПДВ (один мільйон чотириста дев'яносто дев'ять тисяч тридцять одна грн. 65 коп в т.ч. ПДВ).

     

    
Заступник начальника управління,
голова комітету з конкурсних торгів                                                          Шевчук В.А.
 
                  М.П.

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare