ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України
15 вересня 2014 року N 1106
Наказ Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України
15 вересня 2014 року N 1106
ЗВІТ
про виконання договору
про виконання договору
1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Упоавноваженого органу з питань закупівель: 16.12.2013р. №211062, ВДЗ №99 (842)
2. Договір про закупівлю.
2.1. Номер договору: № 480
2.2. Дата укладання договору: 08 січня 2014 р.
2.3. Сума визначена в договорі про закупівлю: 2567289.48 грн. у т.ч. ПДВ (Два мільйони п'ятсот шістдесят сім тисяч двісті вісімдесят дев'ять грн. 48 коп. в тому числі ПДВ)
3.Замовник.
3.1. Найменування: Управління комунального господарства Житомирської міської ради
3.2. Код за ЄДРПОУ: 34900570
3.3. Місцезнаходження: майдан С.П.Корольова, 4/2, каб.388, м. Житомир,10014
4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
4.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Публічне акціонерне товариство “Енергопостачальна компанія “Житомиробленерго”
4.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 22048622
4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: вул. Пушкінська, 32/8, м. Житомир, 10014 тел.( 0412) 40-20-45, 40-20-70
5. Предмет закупівлі.
5.1. Найменування: код 35.11.1-енергія електрична.
5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором: 3892515 кВт.год
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: місто Житомир
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором: : січень-грудень 2014р.
6. Строк дії договору: 08 січня 2014 р. до 31 грудня 2014 р.
7. Сума оплати за договором: 1499031,64 коп в т.ч. ПДВ (один мільйон чотириста дев'яносто дев'ять тисяч тридцять одна грн. 65 коп в т.ч. ПДВ).
2. Договір про закупівлю.
2.1. Номер договору: № 480
2.2. Дата укладання договору: 08 січня 2014 р.
2.3. Сума визначена в договорі про закупівлю: 2567289.48 грн. у т.ч. ПДВ (Два мільйони п'ятсот шістдесят сім тисяч двісті вісімдесят дев'ять грн. 48 коп. в тому числі ПДВ)
3.Замовник.
3.1. Найменування: Управління комунального господарства Житомирської міської ради
3.2. Код за ЄДРПОУ: 34900570
3.3. Місцезнаходження: майдан С.П.Корольова, 4/2, каб.388, м. Житомир,10014
4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
4.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Публічне акціонерне товариство “Енергопостачальна компанія “Житомиробленерго”
4.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 22048622
4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: вул. Пушкінська, 32/8, м. Житомир, 10014 тел.( 0412) 40-20-45, 40-20-70
5. Предмет закупівлі.
5.1. Найменування: код 35.11.1-енергія електрична.
5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором: 3892515 кВт.год
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: місто Житомир
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором: : січень-грудень 2014р.
6. Строк дії договору: 08 січня 2014 р. до 31 грудня 2014 р.
7. Сума оплати за договором: 1499031,64 коп в т.ч. ПДВ (один мільйон чотириста дев'яносто дев'ять тисяч тридцять одна грн. 65 коп в т.ч. ПДВ).
Заступник начальника управління,
голова комітету з конкурсних торгів Шевчук В.А.
М.П.