ІНФОРМАЦІЯ
про роботу Корольовської районної ради та виконавчого комітету, проведену
у період з 23 вересня по 25 листопада 2014 року
На виконання рішення Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», Корольовською районною радою та її виконавчими органами впродовж міжсесійного періоду проведена певна робота.
Робота виконавчого комітету Корольовської районної ради
У зазначений період відбулося 2 засідання виконавчого комітету районної ради, прийнято 15 рішень. Серед основних: про стан виплати громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, компенсації за шкоду, заподіяну здоров’ю, по втраті годувальника, щорічної допомоги на оздоровлення та допомоги при звільненні працівників; звіт про виконання районного бюджету за 9 місяців 2014 року; звіт про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Корольовської районної ради у 2013 році та за 9 місяців 2014 року та питання дотримання трудового законодавства на підприємствах району.
Крім того, на засіданнях виконавчого комітету розглядалися питання соціального захисту населення та вирішувалися інші поточні питання.
Вирішення життєво важливих питань кожного громадянина і суспільства в цілому знаходить своє відображення у зверненнях громадян. У виконавчому комітеті діє чітка система прийому громадян керівниками районної ради і управління праці та соціального захисту населення районної ради. Затверджено та доведено до населення графіки особистого прийому громадян, запроваджено прямий телефонний зв’язок, діє громадська приймальня. Проводиться прийом громадян за місцем проживання та в трудових колективах керівництвом та депутатами районної ради. У відповідності з вимогами нормативних документів, всі звернення були своєчасно розглянуті, ретельно перевірені та у встановлені законом терміни, авторам були надані письмові відповіді. Аналіз порушених питань свідчить про те, що більшість звернень стосується питань соціального захисту населення.
Робота зі зверненнями громадян у виконавчих органах районної ради
(з 23 вересня по 25 листопада 2014 року)
У виконавчих органах районної ради проводиться робота щодо зміцнення виконавської дисципліни та організації своєчасного виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня та власними. На постійному контролі знаходяться питання районного бюджету, соціального захисту населення, погашення заборгованості із заробітної плати.
|
кількість |
Надійшло звернень до Корольовської районної ради та її виконавчих органів |
14720 |
Побувало на особистому прийомі у керівництва районної ради і управління праці та соціального захисту населення районної ради |
1232 |
Видано розпоряджень головою районної ради |
57 |
Діяльність Корольовської районної ради є відкритою для населення. Через місцеву пресу, радіо та в мережі Інтернет висвітлюється діяльність районної ради та її підрозділів, проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота з питань застосування законодавства, відповідно до делегованих повноважень.
На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», головою ради видано розпорядження від 18.07.11 № 22 «Про забезпечення доступу до публічної інформації у виконавчих органах Корольовської районної ради м.Житомира». Систематично і оперативно оприлюднюється інформація у розділі «Корольовська районна рада» на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради, на інформаційних стендах (розміщених на І поверсі адмінбудинку за адресою: площа Польова, 8), а також шляхом надання її за запитами на інформацію.
Соціальний захист громадян, які проживають на території Корольовського району
Відповідно до статті 46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист. Програма державних соціальних допомог залишається однією з найважливіших форм фінансової допомоги малозабезпеченим верствам населення. Частка сімей, охоплених програмою державних допомог, становить близько 10 відсотків від загальної кількості мешканців Корольовського району.
Призначення та фінансування державних соціальних виплат та допомог
(з початку 2014 року)
Вид державної соціальної виплати, допомоги |
кількість одержувачів |
сума (тис. грн.) |
Державна допомога сім’ям з дітьми всього |
10192 |
61328,5 |
У тому числі: |
|
|
у зв’язку з вагітністю та пологами |
430 |
579,4 |
при народженні дитини |
4039 |
43814,5 |
по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку |
3917 |
7729,5 |
при усиновленні дитини |
12 |
177,4 |
на дітей, які перебувають під опікою |
102 |
2334,5 |
на дітей одиноким матерям |
1692 |
6693,2 |
Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів |
193 |
882,3 |
Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям |
423 |
4317,5 |
Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам |
1356 |
15586,1 |
Державна допомога на 19 дітей, які виховуються в прийомних сім’ях |
12 |
613,4 |
Допомога по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу |
159 |
1916,6 |
Допомога непрацюючим особам працездатного віку по догляду за інвалідом І групи або престарілою особою старше 80 років |
77 |
12,2
|
Допомога особам, які отримують компенсацію за надання соціальних послуг громадянам похилого віку та інвалідам, які не здатні до самообслуговування |
307 |
368,4 |
Державна допомога особам, які не мають права на пенсію |
144 |
1289,1 |
Допомога на догляд |
5 |
10,2 |
Одноразова винагорода «Мати-героїня» |
4 |
48720,0 |
Прийнято документи за місцем проживання на призначення субсидій та різних видів допомог у громадян, які за станом здоров’я не мали змоги звернутися самостійно |
31 |
|
Видано довідок |
5393 |
|
Надано консультацій |
27534 |
|
Надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги
(з початку 2014 року)
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Кількість сімей, які звернулися за призначенням субсидій |
2160 |
|
Кількість сімей, яким призначені субсидії |
1826 |
|
Нараховано з початку року |
|
2001,2 |
Кількість одержувачів субсидій станом на 01.11.14 |
1181 |
|
Проведено перерахунків |
65016 |
|
Призначено субсидій на тверде паливо та скраплений газ |
3 |
2,4 |
Призначено компенсацій додаткових витрат на оплату комунальних послуг у зв’язку з підвищенням тарифів на послуги |
27 |
1,18 |
Робота комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
(з початку 2014 року)
|
кількість |
Проведено засідань |
10 |
Розглянуто справ |
199 |
Призначено субсидії на загальну площу житла |
82 |
Надано державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям |
11 |
Контроль за дотриманням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій
(з початку 2014 року)
|
кількість |
сума (грн.) |
Перевірено пенсійних справ з питань правильності призначення пенсій |
2070 |
|
Виявлено справ, в яких допущені помилки |
4 |
|
Виявлено недоплат пенсій |
4 |
3813,92 |
Контроль за дотриманням вимог законодавства з питань праці
(з початку 2014 року)
з питань оплати праці
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Перевірено підприємств |
25 |
|
Виявлено порушень |
95 |
|
Взято участь у спільній перевірці з прокуратурою м. Житомира |
1 |
|
Взято участь в рейдах по легалізації заробітної плати |
5 |
|
Проведено засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат |
10 |
|
Заслухано звіти керівників підприємств-боржників |
38 |
|
Надано інформації до Територіальної державної інспекції праці у Житомирській області |
23 |
|
Загальна сума заборгованості по заробітній платі станом на 01.10.14 |
|
1750,0 |
Кількість економічно активних підприємств-боржників із заробітної плати |
3 |
477,7 |
Кількість підприємств-боржників банкрутів, з них: ВАТ «Хімволокно» ВАТ «Льонотекс» |
2 |
1272,3 106,1 1166,2 |
з питань умов праці
|
кількість |
Перевірено підприємств |
23 |
Виявлено порушень |
66 |
Зобов’язано керівників підприємств провести атестацію робочих місць за умовами праці |
6 |
Персоніфікований облік пільгових категорій населення
Реєстр пільгової категорії громадян
Загальна кількість пільговиків, внесених у базу даних реєстру пільгової категорії громадян |
29585 |
Ветерани війни, з них: |
3533 |
інваліди війни |
663 |
учасники бойових дій |
582 |
учасники війни |
1432 |
члени сімей загиблих |
856 |
Ветерани праці та пенсіонери |
28128 |
Ветерани військової служби |
1051 |
Постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи |
2683 |
Діти війни |
7906 |
Інваліди |
5773 |
Багатодітні сім’ї |
462 |
Звернулося громадян |
1830 |
Пільги
(з початку 2014 року)
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Нараховано пільг на житлово-комунальні послуги |
|
10211,21 |
У тому числі: інвалідам по зору І та ІІ групи |
|
176,39 |
Проведено звірок з підприємствами, що надають пільги особам, які мають на них право |
20 |
|
Повернуто до бюджету коштів після проведення звірок |
|
64,40 |
Нараховані пільги для виплати готівки на придбання твердого палива та скрапленого газу |
18 |
11,77 |
Нарахована грошова компенсація особам, які мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках з центральним опаленням, згідно ст.43 Гірничого Закону України |
5 |
5,53 |
Контроль за призначенням всіх видів державних соціальних допомог
(з початку 2014 року)
|
кількість |
сума (грн.) |
Проведено обстежень нужденності сімей заявників на отримання субсидій та допомог із складанням актів матеріально-побутових умов |
1332
|
|
В тому числі обстежено сімей, які отримали допомогу при народженні дитини |
286 |
|
Перевірено справ громадян, які отримують субсидії та державні соціальні допомоги |
3647 |
|
Виявлено переплат по субсидіях, з них: |
36 |
7410,48 |
по заявах |
1 |
483,24 |
згідно акту - перевірки |
35 |
6927,24 |
Повернуто субсидій |
|
5423,79 |
Виявлено переплат по допомогах, з них: |
173 |
88660,57 |
по заявах |
140 |
55227,95 |
згідно акту - перевірки |
33 |
33432,62 |
Повернуто допомог |
|
94094,39 |
Направлено листів, запитів і повідомлень |
334 |
|
Підготовлено справ до суду |
21 |
90769,86 |
Надано консультацій на особистому прийомі |
465 |
|
Зроблено перерахунків розміру допомог та субсидій |
35 |
|
Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
(з початку 2014 року)
|
кількість |
сума (грн.) |
Кількість підприємств, які перебувають на обліку |
299 |
|
Кількість прийнятих розрахунків на виплату грошових допомог і компенсацій від підприємств району |
1480 |
|
Загальна сума зареєстрованих фінансових зобов’язань, з них: |
|
5624290,61 |
додаткова оплата праці, виплата підвищених стипендій та надання додаткової відпустки |
|
2215484,58 |
одноразова виплата в розмірі трьох середньомісячних заробітних плат у разі звільнення з роботи |
|
21495,51 |
Відшкодування вартості харчування у дошкільних навчальних закладах |
|
507251,54 |
Кількість громадян, які перебувають на обліку У тому числі: |
1730 |
|
І категорія |
445 |
|
ІІ категорія |
769 |
|
ІІІ категорія |
43 |
|
діти |
473 |
|
Кількість особових справ, з них: |
2 843 |
|
Компенсація вартості продуктів харчування |
|
2378576,65 |
Компенсація сім’ям з дітьми |
|
310770,93 |
Компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю та по втраті годувальника |
|
72445,70 |
Щорічна допомога на оздоровлення |
|
117 455,00 |
Прийнято заяв на комісію по розгляду документів для встановлення статусу постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи |
129 |
|
Соціальний захист інвалідів, ветеранів війни та праці
(з початку 2014 року)
|
кількість |
Проведено обстеження умов проживання малозабезпечених громадян |
323 |
Видано пільгових посвідчень, з них: |
349 |
ветеран праці |
256 |
член сім’ї загиблого |
34 |
інвалід війни |
41 |
учасник війни |
18 |
Видано довідок про встановлення статусу, відповідно до законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», з них: |
53 |
інвалідам війни |
20 |
сім’ям померлих ветеранів війни |
33 |
Видано довідок «Дитина війни» |
88 |
Видано вкладок до посвідчень «Інвалід війни» |
16 |
Видано вкладок до посвідчень учасників бойових дій, інвалідів війни 2-ї та 3-ї групи, яким виповнилося 85 років і більше |
5 |
Видано вкладок до посвідчень «Член сім’ї загиблого» |
3 |
Видано інвалідам війни 1-ї та 2-ї групи листів-талонів на право отримання безплатно проїзних квитків по Україні |
21 |
Видано інвалідам війни 3-ї групи, учасникам війни, сім’ям загиблих (померлих) та супровідникам інвалідів війни 1-ї групи листів-талонів на право отримання проїзних квитків по Україні з 50% знижкою |
43 |
Забезпечено твердим паливом (відходи деревообробного виробництва) |
19 |
Компенсаційна виплата на поховання учасників бойових дій |
50 |
Надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.11 №158 |
49 |
Для отримання путівок перебуває на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради, у тому числі: |
1412 |
інвалідів війни |
111 |
учасників бойових дій |
81 |
учасників війни |
118 |
членів сімей померлих ветеранів війни |
78 |
інвалідів загального захворювання |
1024 |
Забезпечено путівками |
135 |
Видано путівок у санаторій «Дениші» інвалідам війни та супровідникам |
29 |
Оформлено компенсацію за невикористану путівку інвалідам війни |
98 |
Оформлено компенсацію за невикористану путівку інвалідам загального захворювання |
34 |
Звернулося інвалідів з заявами на отримання крісел колісних |
56 |
Звернулося інвалідів з заявами на отримання інших технічних засобів реабілітації |
183 |
Оформлено компенсацію за бензин |
5 |
Видано направлень інвалідам на протезно-ортопедичні підприємства для забезпечення протезно-ортопедичними виробами |
554 |
Оформлено компенсацію на бензин |
6 |
Оформлено компенсацію на транспортне обслуговування |
12 |
Оформлено транспортних справ |
7 |
Підготовлено рішень на засідання виконавчого комітету районної ради про подання щодо можливості призначення опікунів та піклувальників |
32 |
Заслухано звіти опікунів на засіданні опікунської ради |
111 |
Обстежено умови проживання осіб, які перебувають під опікою |
132 |
Видано направлень на навчання у Житомирське вище професійне училище-інтернат |
8 |
Видано направлень у Житомирський обласний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів |
8 |
Працевлаштовано через Житомирський міський центр зайнятості |
32 |
Підготовлено справ для направлення у будинки-інтернати |
8 |
Робота комісії для упорядкування діяльності
по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів
(з початку 2014 року)
На виконання повноважень, делегованих рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 №160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», продовжує свою роботу районна комісія для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів.
Станом на 20 листопада 2014 року на території Корольовського району м. Житомира ліцензії на право заготівлі та переробки брухту кольорових та чорних металів мають 14 суб’єктів господарювання, з них 6 – юридичні особи м. Житомира.
Згідно квартальних планів перевірок додержання спеціалізованими підприємствами та їх приймальними пунктами Закону України «Про металобрухт» та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів, за звітний період було проведено 6 перевірок підприємств, з них 3 – повторні. Більшість господарюючих суб’єктів дотримуються Ліцензійних умов. Підприємствам, діяльність яких на момент перевірки не відповідала Ліцензійним умовам, надавався місячний термін для усунення виявлених порушень. Всі підприємства, що перевірялися, усунули порушення.
Проведено обстеження двох підприємств району на відповідність його вимогам Закону України «Про металобрухт» та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів для отримання ліцензії.
Робота відділу ведення Державного реєстру виборців
(з 23 вересня по 25 листопада 2014 року)
Робота спеціалістів відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради впродовж звітного періоду була спрямована на щомісячне поновлення бази даних Державного реєстру виборців, а саме: внесення записів про виборців до бази даних реєстру виборців; внесення змін до персональних даних; уточнення некоректних записів; виявлення та усунення випадків кратного включення виборців; відповідно до законодавства здійснення інших функцій, необхідних для виконання покладених на відділ завдань.
|
кількість |
Опрацьовано записів періодичного поновлення реєстру виборців |
4230 |
Включено до реєстру виборців |
411 |
Включено до наказів даних виборців району |
4374 |
Внесено змін до реєстру виборців |
2848 |
Внесено змін щодо виборчої адреси виборців |
535 |
Видано наказів начальника відділу |
247 |
Вилучено записів про виборців відповідно до ч.5 ст.17 Закону України «Про Державний реєстр виборців» у зв’язку з закінченням строку зберігання |
267 |
Підготовлено та направлено запитів до суб’єктів подання щодо уточнення відомостей про виборців |
94 |
Відповідно до Закону України «Про вибори народних депутатів України» та Закону України «Про Державний реєстр виборців», під час підготовки до позачергових виборів народних депутатів України, відділом ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради проведена робота по підготовці попередніх та уточнених списків виборців для звичайних виборчих дільниць. З цією метою здійснювалося опрацювання щомісячних подань відомостей про виборців, а також їх уточнення згідно чинного законодавства.
14 жовтня 2014 року попередні списки виборців та запрошення виборцям були передані дільничним виборчим комісіям.
23 жовтня 2014 року відділом була здійснена передача уточнених списків виборців дільничним виборчим комісіям.
Підготовка та проведення позачергових виборів народних депутатів України 26 жовтня 2014 року
На виконання Закону України «Про вибори народних депутатів України», відповідних актів Центральної виборчої комісії та Кабінету Міністрів України, з метою сприяння виборчим комісіям у реалізації їх повноважень при підготовці та проведенні 26 жовтня 2014 року позачергових виборів народних депутатів України, у межах делегованих повноважень, виконавчим комітетом Корольовської районної ради вжито заходів щодо матеріально-технічного забезпечення діяльності виборчих комісій на звичайних та спеціальних виборчих дільницях, розташованих на території Корольовського району м. Житомира.
Головою районної ради було видане розпорядження від 1 вересня 2014 року № 21-а «Про організацію забезпечення належних умов роботи дільничних виборчих комісій на території Корольовського району м. Житомира під час підготовки та проведення позачергових виборів народних депутатів України 26 жовтня 2014 року», яким було утворено робочу групу та закріплено працівників виконавчих органів районної ради відповідальними за стан матеріально-технічного забезпечення приміщень для роботи дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування.
Зазначеними працівниками в період з 1 по 10 вересня були здійснені обстеження приміщень для роботи дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування. Керівникам підприємств, організацій, установ, у приміщеннях яких розміщені центри звичайних та спеціальних виборчих дільниць, утворених на постійній основі, у письмовій формі був доведений перелік необхідного оснащення для забезпечення належної роботи дільничних виборчих комісій, відповідно до постанов Центральної виборчої комісії від 19 січня 2012 року № 5 «Про вимоги до приміщень дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування» та від 26 січня 2012 року № 18 «Про вимоги до приміщень окружних виборчих комісій з виборів народних депутатів України, норми забезпечення виборчих комісій обладнанням, інвентарем, транспортними засобами і засобами зв’язку, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями, види послуг, які виборчі комісії можуть закуповувати за рахунок коштів Державного бюджету України».
14 жовтня 2014 року у приміщенні виконавчого комітету Корольовської районної ради голова Корольовської районної ради Соя О.В. провів нараду щодо підготовки та проведення позачергових виборів народних депутатів України з керівним складом дільничних виборчих комісій та керівниками підприємств, установ, організацій, у приміщеннях яких розташовані центри виборчих дільниць. У нараді взяли участь голова окружної виборчої комісії територіального виборчого округу № 62 Лаетіна О.Д., начальник управління комунального господарства Житомирської міської ради Марцун О.В., керівництво виконавчого комітету та виконавчих органів Корольовської районної ради, представники Житомирського МВ У ДСНС України у Житомирській області.
На пленарному засіданні 23 сесії Корольовської районної ради, яке відбулося 23 вересня 2014 року, депутатами районної ради було заслухано інформацію про роботу відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради та зазначено, що робота щодо обліку виборців району проводиться у відповідності до чинного законодавства України. Рішенням районної ради від 23.09.14 № 145 відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради було рекомендовано забезпечити здійснення обліку виборців району згідно відповідних нормативних актів, активно залучати виборців району до перевірки своїх персональних даних у Реєстрі виборців з метою усунення некоректних записів, продовжити роботу щодо ефективної взаємодії з уповноваженими суб’єктами подання інформації про особу.
Забезпечення законності та правопорядку на території району
(з 23 вересня по 25 листопада 2014 року)
Виконавчий комітет Корольовської районної ради, в межах своїх повноважень, проводить роботу щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян на території району.
Одним із завдань виконавчих органів районної ради є підвищення загального рівня правової культури, набуття громадянами необхідного рівня правових знань, формування у них поваги до права. Рішенням районної ради від 30.12.10 № 22 було затверджено програму Стратегії розвитку правової освіти населення у районі на 2011 – 2015 роки. На 20 сесії районної ради була затверджена програма правової освіти населення Корольовського району м. Житомира на 2014 рік.
У Корольовському районі діє районна міжвідомча координаційно-методична рада з правової освіти населення, яка постійно співпрацює з управлінням Пенсійного фонду України в м. Житомирі, управлінням праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради, з КВРЖЕПами, установами освіти, охорони здоров’я та іншими.
Велика увага МКМР з правової освіти приділяється проведенню право роз’яснювальної роботи серед населення та інформування населення з питань чинного законодавства. З цією метою надавалися інформаційні матеріали для розміщення на інформаційних стендах підприємств: ПАТ «Житомиргаз», КП «Житомиртепло-комуненерго», КП «ВЖРЕПи» району та в електротранспорті КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління». Крім того була підготовлена та подана до друку в газеті «Місто» стаття на тему «Урядом змінено порядок призначення житлових субсидій».
У Корольовському районі постійно проводиться практична робота по правовій освіті населення відповідно до загальнодержавних і місцевих програм.
Реалізація делегованих повноважень у сфері цивільного захисту населення
(за період з 23 вересня по 25 листопада 2014 року)
Реалізація делегованих районній раді повноважень у сфері цивільного захисту населення та територій від надзвичайних ситуацій здійснюється через її виконавчий орган – відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, який відповідно до покладених на нього завдань, планує та проводить заходи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування районної (в місті Житомирі) ланки обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту. Утримується в готовності пункт управління цивільного захисту району у захисній споруді адмінбудинку Корольовської районної ради.
Завдання, визначені на відповідний період та план основних заходів з цивільного захисту виконані.
Проведено: спеціальних об’єктових навчань з цивільного захисту |
4 |
спеціальних об’єктових тренувань з цивільного захисту |
18 |
об’єктових тренувань цивільного захисту |
3 |
перевірок стану цивільного захисту з окремих питань та надання методичної допомоги об’єктам |
14 |
Організовано вивчення питання організації цивільного захисту та виконання навчальних програм з предметів «Цивільна оборона», «Безпека життєдіяльності» у навчальних закладах району |
3 |
Направлено на навчання керівників та працівників об’єктів господарювання району, відповідно до Плану комплектування навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності області |
33 |
Керівний склад цивільного захисту району брав участь у проведенні спільних штабних навчань та тренувань з органами управління обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту України: 8 - 9 жовтня 2014 року з відпрацюванням питань переводу системи цивільного захисту у вищі ступені готовності до діяльності в умовах особливого періоду; 29 жовтня 2014 року з відпрацюванням питань переводу системи цивільного захисту у вищі ступені готовності до діяльності в умовах погіршення погодних умов осінньо-зимового періоду.
14 жовтня цього року завідувач відділу з питань НС та ЦЗН Янович О.О. брав участь в проведенні спеціального об’єктового тренування з ЦЗ в Головному управлінні Державного земельного агентства Житомирської області, де виступив з інформацією про наявність небезпечних чинників для життя та здоров’я населення, проживаючого на території Корольовського району м. Житомира та основні принципи захисту від них. На підставі плану-графіку проведення штабних тренувань, спеціальних об’єктових навчань (тренувань) з питань цивільного захисту в період з вересня по жовтень 2014 року, затвердженого першим заступником голови Житомирської обласної державної адміністрації, відділом надавалась методична допомога працівникам апеляційному суду Житомирської області та Головного управління Державного земельного агентства Житомирської області. Крім того, завідувач відділу з питань НС та ЦЗН Янович О.О. особисто проводив спеціальні об’єктові тренування з цивільного захисту на підприємствах: ДП ПАТ «Вібросепаратор» ВС «Партнер» 10 жовтня та ПАТ «Біо мед скло» 28 жовтня поточного року.
Також відділ з питань НС та ЦЗН брав участь у роботі комісії щодо перевірки наявності та технічного стану електричних сирен, які входять до міської системи централізованого оповіщення населення м. Житомира та у заходах щодо технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту. З керівниками підприємств, організацій, установ, закладів, незалежно від форм власності і підпорядкування проводились зустрічі на яких доводились законодавчі акти, проводилась роз’яснювальна робота, пропонувалась та надавалась методична допомога. З метою покращення виконавчої дисципліни, якості у виконанні запланованих заходів, керівникам об’єктів району, де ця робота виконувалась не на належному рівні, направлялись листи з попередженням про недопустимість порушення вимог законодавства України у сфері цивільного захисту.
Забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками
(з початку 2014 року)
З 1991 року виконавчим комітетом Корольовської районної ради м. Житомира ведеться робота по забезпеченню жителів району, працівників підприємств, організацій земельними ділянками під городництво та садівництво. Спільно з головами садівничих та городницьких товариств, виконавчий комітет районної ради розглядає та вирішує земельні спори, захищає права землекористувачів, надає допомогу з інших питань. Ведеться облік бажаючих отримати ділянки, проводиться робота по уточненню списків землекористувачів та планів-схем розташування ділянок.
Щорічно проводиться інвентаризація використання землі на існуючих городницьких масивах, що дає можливість забезпечення ділянками жителів району з числа вільних. З початку 2014 року громадянам району виділено 19 ділянок у користування.
Для підрахунку доходів громадян, оформлення їм субсидій на житлово-комунальні послуги та державні допомоги, видаються довідки про наявність городніх ділянок, їх розмір та місцезнаходження, відповідно до уточнених списків та планів.
Організаційні заходи
(з 23 вересня по 25 листопада 2014 року)
2 жовтня 2014 року у міському Палаці культури відбулися урочисті заходи з нагоди відзначення Дня працівників освіти. Голова Корольовської районної ради Соя О. В. привітав освітян та нагородив педагогічні колективи Житомирської гуманітарної гімназії № 1, Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 21 та ліцею № 25 ім. М.О.Щорса м. Житомира Грамотами Корольовської районної ради і цінними подарунками за плідну співпрацю у виконанні програми правової освіти в Корольовському районі м. Житомира.
З нагоди святкування Всесвітнього дня пошти, разом з керівництвом Житомирської області та міста Житомира, голова Корольовської районної ради Соя О. В. взяв участь в урочистих заходах під гаслом «За мир в єдиній Україні», які відбулися 9 жовтня 2014 року на території Житомирської дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку.
З нагоди професійного свята, голова районної ради нагородив Грамотами Корольовської районної ради м. Житомира начальника відділення поштового зв’язку Житомир - 25 Поштамту Житомирської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Колос Н.В. та листоношу відділення поштового зв’язку Житомир - 2 Поштамту Житомирської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Драгу О.І. за сумлінну працю, високий професіоналізм, значний особистий внесок у розвиток галузі.
За сумлінне виконання службових обов’язків, листоноша відділення поштового зв’язку Житомир - 9 Поштамту Житомирської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Зелінська С.Е. отримала Подяку Корольовської районної ради м. Житомира.
28 жовтня 2014 року, у День визволення України від фашистських загарбників, біля Монументу Вічної Слави відбувся мітинг-реквієм з нагоди відзначення 70-ї річниці цієї події. У мітингу взяли участь керівники та представники влади області і міста, голова Корольовської районної ради Соя О.В., ветерани Великої Вітчизняної війни та праці, керівники підприємств і установ, громадських організацій, військовослужбовці, учні та студенти навчальних закладів міста.
28 жовтня 2014 року, з нагоди відзначення 70-річчя визволення України від фашистських загарбників, Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» по-особливому засвідчило свою повагу до цієї дати. Підприємством було виготовлено художній маркований конверт «70 років визволення України від фашистських загарбників» та спеціальний поштовий штемпель для проведення пам’ятного спеціального погашення.
Погашення марки спеціальним поштовим штемпелем провели голова Корольовської районної ради м. Житомира Соя О. В., голова ради ветеранів Корольовської районної організації ветеранів Шубович В. М., директор Житомирської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Нечипорук О. С., голова Асоціації спілки філателістів України у Житомирській області Мазур В. В.
На урочистостях також були присутні ветерани, споживачі послуг та працівники Укрпошти.
Відповідно до графіку проведення навчання депутатів, затвердженого рішенням районної ради від 23.09.14 № 150 «Про навчання депутатів Корольовської районної ради м. Житомира VI скликання у 2014-2015 навчальному році», 29 жовтня 2014 року відбулося навчання депутатів районної ради за участю голови районної ради Сої О.В., заступника голови районної ради Гриценка М.М., керуючого справами виконкому Чеховського П.М., керівників та працівників виконавчих органів районної ради.
З метою підвищення фахового рівня, оновлення та розвитку умінь і знань, необхідних для ефективного вирішення завдань депутатської діяльності, проведено тематичну зустріч на тему: «Роз’яснення основних вимог Закону України «Про захист персональних даних» з начальником реєстраційної служби Головного управління юстиції в Житомирській області Петровською О. О.
Голова, заступник голови, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, депутати, члени виконавчого комітету Корольовської районної ради та представники громадських організацій району взяли участь у інших заходах, які проводилися у місті з нагоди відзначення державних та професійних свят.
Завідувач організаційного відділу районної ради С.Л.Козачук