Повідомлення про засідання виконкому
Корольовської районної ради
Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться 16 грудня 2014 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань (кім. 320).
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від _________________№___________
м.Житомир
Про забезпечення соціального захисту
працівників, зайнятих на роботах із
шкідливими та небезпечними умовами
праці на підприємствах району
Заслухавши інформацію про забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці на окремих підприємствах району головного спеціаліста сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради Барановської В.В. райвиконком відмічає, що на підприємствах власниками вживаються певні заходи для створення безпечних і нешкідливих умов праці, дотримуються вимоги трудового законодавства та законодавства з охорони праці.
Працівники приймаються на роботу після проходження попередніх медоглядів, для них обладнані належні побутові приміщення, організовано проведення інструктажів, навчання та перевірка знань з безпечного ведення робіт, згідно нормативів вони забезпечуються спецодягом та засобами індивідуального захисту.
Разом з тим на окремих підприємствах ще не в повній мірі забезпечені соціальні гарантії працівників, несвоєчасно проводяться заходи направлені на забезпечення належної оплати праці та запобігання виробничому травматизму.
Так, мають місце випадки, коли для категорій працівників, зайнятих у шкідливих та небезпечних умовах праці своєчасно не проводиться атестація робочих місць за умовами праці і працівникам не надаються певні пільги і компенсації за роботу у шкідливих умовах праці, а окремі працівники втрачають пільговий стаж для призначення пенсії.
Окремі роботодавці не вживають заходів щодо покращення існуючих умов праці, своєчасно не проводять періодичні медогляди для категорій працівників, зайнятих в шкідливих умовах праці.
На окремих підприємствах не укладені колективні договори, не визначені категорії працівників та періоди проведення атестації робочих місць за умовами праці, не розроблені Положення про оплату праці та її матеріальне стимулювання, не погодженні з трудовим колективом тарифні ставки, норми праці та розцінки, пільги і компенсації працівникам за роботу в шкідливих умовах праці.
В порушення статті 115 Кодексу законів про працю України на окремих підприємствах виплата заробітної плати проводиться один раз на місяць, часто порушуються строки її виплати, а іноді має місце заборгованість із виплати заробітної плати.
З метою усунення недоліків, виявлених на окремих підприємствах району та забезпечення соціального захисту працюючих громадян виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці на окремих підприємствах району взяти до відома.
2. Управлінню праці та соціального захисту населення районної ради (Мисюк В.В.):
2.1. Продовжити вивчення питання щодо додержання законодавства про працю та забезпечення соціального захисту працівників на суб’єктах господарювання району.
2.2. Активізувати методично-роз’яснювальну роботу на підприємствах, установах, організаціях з питання дотримання законодавства про працю та охорону праці.
2.3. Вирішити шляхи, механізми та способи вирішення проблемних питань щодо надання пільг і компенсацій працівникам, зайнятих на роботах із шкідливим та небезпечними умовами праці, спільно з керівниками суб’єктів господарювання, при необхідності виносити питання на розгляд виконавчого комітету районної ради.
2.4. Направляти за необхідністю інформацію про факти несвоєчасного проведення атестації робочих місць за умовами праці та ненадання працівникам пільг та компенсацій за роботу в шкідливих умовах праці до територіальної державної інспекції з питань праці у Житомирській області та територіального управління Держгірпромнагляду у Житомирській області.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.
Голова ради О.В. Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _____________ № ______
м. Житомир
Про підсумки виконання завдань
цивільного захисту району у 2014
році та основні завдання на 2015 рік
Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача відділу з питань надзви-чайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради Яновича О.О про підсумки виконання завдань цивільного захисту району у 2014 році та основні завдання на 2015 рік виконавчий комітет районної ради відмічає, що відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради, спеціалізованими службами цивільного захисту району, підприємствами, організаціями, установами та закладами, розташованими на території Корольовського району, проведена значна робота щодо виконання вимог законодавства України, нормативно-правових актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту.
Основні завдання у сфері цивільного захисту району, визначені на 2014 рік, та план основних заходів з підготовки цивільного захисту виконані.
Питання реалізації державної політики у сфері цивільного захисту розглядалися на зборах та нарадах керівного складу цивільного захисту району, а також перевірялися під час проведення штабного тренування з органами управління та силами цивільного захисту Корольовської районної (в місті Житомирі) ланки обласної територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ, які проводились управлінням з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Житомирської міської ради у листопаді 2014 року.
Ефективніше виконували ці завдання: відділ з питань НС та ЦЗН районної ради, спеціалізована медична служба ЦЗ району (КУ “ЦМЛ №1”), КУ “ДЦМЛ”, ПАТ “Житомиргаз”, Обласна клінічна лікарня ім. Гербачевського, Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права, ДПТНЗ “Житомирське вище професійне училище сервісу і дизайну”, Центр професійно-технічної освіти міста Житомира, підприємства: ПАТ „Житомирський маслозавод”, ДП “Житомирський лікеро-горілчаний завод”, КП “Житомирське ТТУ”, ДП “Євроголд Індестріз ЛТД”, КП “ВЖРЕП № 3”, ПАТ “Біо мед скло”, ДП “Модітал” та деякі інші.
Разом з тим, окремі завдання цивільного захисту вирішувалися повільно або не в повному обсязі, зокрема на таких підприємствах, як ПАТ „Верстатуніверсал-маш”, ТОВ “Емі Україна ЛТД”, ПАТ “Торговий центр”, ТОВ „Екта-Пром” та деяких інших.
Виходячи із завдань, визначених начальником цивільного захисту України, головою Житомирської обласної державної адміністрації, виконкомом міської ради на 2015 рік щодо удосконалення єдиної державної системи цивільного захисту (ЄДС ЦЗ), відповідно до статей 36, 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про підсумки виконання завдань цивільного захисту району у 2014 році та основні завдання на 2015 рік взяти до відома.
2. Затвердити:
2.1 Основні завдання у сфері цивільного захисту Корольовського району міста Житомира на 2015 рік згідно з додатком 1.
2.2 План основних заходів з підготовки цивільного захисту Корольовського району міста Житомира на 2015 рік згідно з додатком 2.
2.3 Організаційно-методичні вказівки щодо навчання населення Корольов-ського району міста Житомира з підготовки до дій у надзвичайних ситуаціях на 2015 рік згідно з додатком 3.
2.4 План комплектування навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області слухачами з функціонального навчання у сфері цивільного захисту об’єктів Корольовського району міста Житомира на 2015 рік згідно з додатком 4.
3. Відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради (завідувач Янович О.О.):
3.1. Продовжувати роботу щодо реалізації в районі державної політики у сфері захисту населення від надзвичайних ситуацій техногенного, природного характеру та в умовах особливого періоду, виконання вимог чинного законо-давства з цих питань.
3.2 Проводити роз’яснювальну роботу щодо змін та доповнень, які внесені до законодавства України, інших нормативно-правових актів у сфері цивільного захисту та звертати увагу керівників окремих підприємств, організацій, установ, закладів, де не виконуються вимоги законодавства у зазначеній сфері.
4. Начальникам спеціалізованих служб цивільного захисту району, керівникам підприємств, організацій, установ та закладів, розташованих на території Корольовського району:
4.1 Проаналізувати до 30 січня 2015 року виконання завдань цивільного захисту в 2014 році та своїми наказами визначити завдання на 2015 рік, заохотити кращих працівників.
4.2 Надати до відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради до 5 лютого 2015 року копії планів підготовки цивільного захисту спеціалізованих служб цивільного захисту району, підприємств, установ, організацій та закладів для узагальнення і контролю за їх виконанням.
4.3 Про хід виконання даного рішення щоквартально до 30 числа останнього місяця кварталу інформувати райвиконком через відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради.
4.4 Пропозиції стосовно завдань та планування заходів у сфері цивільного захисту на 2015 рік подати до 31 жовтня 2014 року відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради.
5. Рішення райвиконкому від 17.12.13 № 97 “Про підсумки виконання завдань цивільного захисту району в 2013 році та основні завдання на 2014 рік” з контролю зняти, як таке, що виконане.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.
Голова ради О.В. Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИР
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про план роботи виконавчого
комітету Корольовської районної
ради м.Житомира на І квартал
2015 року
Розглянувши пропозиції управління, відділів районної ради та на виконання делегованих повноважень визначених рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160, відповідно до Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про доступ до публічної інформації”, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира на І квартал 2015 року згідно з додатком.
2. Зобов’язати заступника голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, керівників управління, відділів районної ради забезпечити своєчасну та якісну підготовку, виконання запланованих заходів та плану роботи, про що інформувати райвиконком.
3. Рішення райвиконкому від 16.09.14 № 81 «Про план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира на ІУ квартал 2014 року» з контролю зняти, як таке, що виконане в повному обсязі.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Корольовської районної ради
м.Житомира
від ___________ № ________
План
роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
на І квартал 2015 року
1. Перелік питань, які пропонуються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
№ пп |
Назва питання |
Відповідальний |
Дата подачі проектів рішень |
Дата подачі матеріалів |
Доповідач |
|
1. |
20 січня 2015 року
Про виконання районного бюджету за 2014 рік
|
Орлова О.Г. -заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради
|
16.12.14 |
14.01.15 |
Когут А.В. -начальник фінансового відділу районної ради |
|
2. |
Про роботу районної комісії по упорядкуванню діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів
|
Орлова О.Г. -заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради
|
16.12.14 |
14.01.15 |
Степанченко Г.В.- головний спеціаліст апарату виконкому |
|
1. |
17 лютого 2015 року
Про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах ради
|
Чеховський П.М. - керуючий справами виконкому
|
21.01.15 |
11.02.15
|
Сидорчук Н.Д.- завідувач загального відділу районної ради
|
|
2. |
Про роботу опікунської ради Корольовського райвиконкому
|
Чеховський П.М. - керуючий справами виконкому
|
21.01.15 |
11.02.15 |
Ніколаюк М.В. - заступник начальника УПСЗН – начальник відділу з питань по справах інвалідів та побутового обслуговування пенсіонерів
|
|
1. |
17 березня 2015 року
Про дотримання трудового законодавства на окремих підприємствах району
|
Орлова О.Г. - заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради
|
16.02.15 |
11.03.15 |
Барановська В.В. - головний спеціаліст сектору з питань праці УПСЗН
|
|
2. |
Про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками
|
Гриценко М.М. -заступник голови ради |
16.02.15 |
11.03.15 |
Степанченко Г.В.- головний спеціаліст апарату виконкому |
2. Питання, що вивчатимуться і при необхідності будуть вноситись на розгляд виконкому районної ради
2.1. Про стан погашення заборгованості із заробітної плати суб’єктами господарювання району. |
|
|
Управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
2.2. Про встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду та здійснення контролю за діяльністю опікунів над повнолітніми особами, які визнані судом недієздатними.
|
|
|
Управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
3. Питання, які будуть вивчатися на місцях, в управлінні, відділах районної ради, заслуховуватися на апаратних нарадах при голові районної ради, заступниках голови ради.
3.1. Про стан реалізації виконавчими органами районної ради делегованих повноважень.
Організаційний відділ районної ради
3.2. Про стан виконання документів органів влади вищого рівня, рішень районної ради та виконкому, розпоряджень голови районної ради.
Загальний відділ районної ради
3.3. Про планування та проведення спільних заходів Корольовською районною організацією ветеранів м.Житомира, громадськими організаціями.
Організаційний відділ, управління праці
та соціального захисту населення районної ради
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ
Організаційні заходи по підготовці і проведенню сесії районної ради (за окремим планом)
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, управління, відділи районної ради
|
Засідання виконкому ( третій вівторок місяця)
|
|
“-“-“- |
Навчання керівних кадрів районної ради, спеціалістів (щомісячно)
|
|
Керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради |
Проведення Дня відкритого листа (за окремим планом щоквартально)
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради
|
Організація прийому у виконкомі, за місцем роботи та проживання громадян керівництвом виконкому та районної ради |
|
Організаційний та загальний відділи районної ради |
Перевірка стану роботи зі зверненнями, організації особистого прийому громадян на підприємствах та в організаціях району (за окремим планом)
|
|
Організаційний та загальний відділи районної ради |
Аналіз стану розгляду заяв і звернень громадян (щоквартально)
|
|
Загальний відділ районної ради |
Організаційні заходи щодо підготовки і проведення згідно окремих планів засідань:
|
|
|
адміністративної комісії |
|
Заступник голови ради, секретар адміністративної комісії
|
комісії по земельних питаннях (по потребі)
|
|
Заступник голови ради, головний спеціаліст виконкому
|
комісії по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (по надходженню документів)
|
|
Керуючий справами виконкому, начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
|
|
Заступник голови ради, УПСЗН |
координаційно-методичної ради з правової освіти населення (щоквартально) |
|
Керуючий справами виконкому, начальник міського управління юстиції
|
президії організації ветеранів Корольовського району (щоквартально)
|
|
Керуючий справами виконкому, організаційний відділ, УПСЗН, організація ветеранів Корольовського району |
- комісії з питань реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні послуги |
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому
|
ради з питань безпечної життєдіяльності та цивільного захисту населення (щоквартально)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, відділ з питань НС та ЦЗ районної ради
|
комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (щомісячно)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
комісії по визначенню необхідності проведення, видів і обсягів робіт з безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу (по потребі)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
комісії по прийманню будинків (квартир) після закінчення безплатного капітального ремонту власних будинків членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб, на яких поширюється дія чинного законодавства, будинків (квартир), що перебувають у власності інвалідів війни та осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною (по потребі)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
комісії по упорядкуванню діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових та чорних металів
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому |
комісії по наданню матеріальної допомоги населенню
|
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
комісії по визначенню статусу учасника війни (по потребі) |
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
опікунської ради (щомісяця)
|
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
Проведення постійно діючого семінару з питань діловодства і організації контролю для працівників виконкому, його відділів (щомісячно за окремим планом)
|
|
Загальний та організаційний відділи районної ради |
10. Участь голови ради, заступника голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами в заходах по Корольовському району (за окремим планом)
|
|
Організаційний відділ районної ради
|
11. Організаційні заходи по підготовці і проведенню за окремими планами
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний відділ районної ради |
12. Вітання та нагородження з нагоди державних та професійних свят
|
|
Голова ради, заступник голови ради
|
Керуючий справами виконкому П.М.Чеховський
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИР
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про зняття з контролю
рішень райвиконкому
Розглянувши пропозиції заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому про зняття з контролю рішень виконкому, які виконано в повному обсязі, та відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Зняти з контролю рішення райвиконкому, як такі, що виконані:
1.1. Від 20.08.13 № 66 «Звіт про роботу відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради»;
1.2. Від 18.11.13 № 92 «Про роботу відділу з питань по справах інвалідів і побутового обслуговування пенсіонерів управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира»;
1.3. Від 17.12.13 № 96 «Про забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці у ПП «Меблі-Сервіс», ПП «МК-Технобуд» та ПФ «Наутілус»;
1.4. Від 19.08.14 № 66 «Про роботу фінансового відділу районної ради щодо виконання делегованих повноважень в 2013 році та І півріччі 2014 року».
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про погодження програми
правової освіти населення
Корольовського району на 2015 рік
З метою підвищення рівня правової культури населення району, на виконання Указу Президента України від 18.10.01 № 992/2001 «Про Національну програму правової освіти населення», Закону України «Про доступ до публічної інформації» та рішення Корольовської районної ради від 30.12.10. № 22 «Про затвердження Програми стратегії розвитку правової освіти населення Корольовського району м. Житомира на 2011-2015 роки» та відповідно до статті 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Погодити проект програми правової освіти населення Корольовського району на 2015 рік згідно з додатком та внести на затвердження чергової сесії районної ради.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В. Соя
Додаток
до рішення райвиконкому
«_____»___________ № _______
П Р О Г Р А М А
правової освіти населення Корольовського району м. Житомира на 2015 рік
І. Загальні положення
Правова освіта населення складає комплекс надання інформаційних, дорадчо-консультативних, виховних та навчальних заходів, спрямованих на забезпечення певного обсягу правових знань, навичок, інформаційних матеріалів, необхідних громадянам для вирішення питань життєзабезпечення, захисту прав і свобод гарантованих Конституцією України та іншими законодавчими актами.
У сфері правової освіти громадянам гарантується знання своїх прав і свобод та вільний доступ до інформаційних джерел правової інформації.
Метою правової освіти населення є розвиток їх правосвідомості подолання правового нігілізму, задоволення потреб у правовій інформації, залучення до участі у подальшій розбудові демократичної правової держави, профілактика правопорушень, забезпечення вільного і всебічного розвитку особистості.
ІІ. Основні заходи щодо реалізації програми
1. Сприяти навчанню слухачів в школі місцевого самоврядування з питань правової освіти.
Січень-квітень,
жовтень-грудень 2015 року.
Районна МКМР з правової
освіти населення, управління
у справах сім’ї, молоді та
спорту міської ради
(за згодою)
2. Проводити огляди – конкурси на кращу організацію правової освіти серед навчальних закладів розташованих в районі.
січень-травень,
жовтень-грудень 2015 року.
Районна МКМР з правової
освіти населення, управління
освіти міської ради
(за згодою)
3. Організувати зустріч з мешканцями району з питань соціально-правової політики держави та про стан законності і правопорядку, забезпечення прав і свобод людини.
Щоквартально.
КВЖРЕП, Управління праці
та соціального захисту
населення районної ради,
Районна МКМР з правової
освіти населення,
Корольовський РВ УМВС
України в Житомирській області
4. Забезпечити надання в межах своєї компетенції безкоштовної правової допомоги малозахищеним верствам населення через громадську приймальну районної ради.
Постійно.
Управління, відділи районної
ради, районна МКМР з
правової освіти
5. Залучати до проведення правової дорадчо-консультативної роботи з населенням кваліфікаційних фахівців у галузі права, вчених, юристів.
Січень-грудень 2015 року.
Районна МКМР з правової
освіти населення.
Житомирське міське
управління юстиції
(за згодою)
6. Проводити серед молоді конкурси на краще володіння правовими знаннями та сприяти діяльності молодіжних правових клубів.
Травень, грудень 2015 року
Районна МКМР з правової
освіти населення.
Міський центр соціальних
служб для сім’ї, дітей та молоді
(за згодою)
7. Організовувати проведення «круглих столів» з правової освіти серед студентської молоді в вищих професійно-технічних училищах, ліцеях розташованих в районі.
Березень, жовтень 2015 року.
Районна МКМР з правової
освіти населення.
Житомирське управління
юстиції, міський центр
соціальних служб для сім’ї,
дітей та молоді
(за згодою)
8. Організовувати зустрічі, бесіди з правової освіти для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа.
Щоквартально.
Районна МКМР з правової
освіти населення.
Міський центр соціальних
служб для сім’ї, дітей та молоді
(за згодою)
9. Запровадити проведення в організаціях, підприємствах, та закладах виїзні засідання районної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення.
Лютий, листопад 2015 року
Районна МКМР з правової
освіти населення.
Керуючий справами виконкому П.М. Чеховський
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про відшкодування витрат
виконавчому комітету Корольовської
районної ради за надані комунальні
та інші послуги користувачами, що
розташовані в адмінбудинку
за адресою площа Польова,8
В зв’язку із закінченням терміну дії договорів на відшкодування витрат за надані комунальні та інші послуги установами та фізичними особами -підприємцями, що орендують приміщення в адмінбудинку за адресою площа Польова 8 та відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити перелік виконавчих органів Корольовської районної ради, установ та фізичних осіб підприємців-користувачів, які орендують приміщення в адмінбудинку за адресою площа Польова, 8, та відшкодовуватимуть виконавчому комітету Корольовської районної ради витрати за надані комунальні та інші послуги згідно з додатками 1,2.
2. Затвердити перелік виконавчих органів Корольовської районної ради та установ, які орендують приміщення в адмінбудинку за адресою площа Польова, 8, та сплачуватимуть КП «Житомиртеплокомуненерго» вартість послуги з централізованого теплопостачання згідно з додатком 3.
3. Затвердити перелік фізичних осіб підприємців-користувачів, які орендують приміщення в адмінбудинку за адресою площа Польова, 8, та відшкодовуватимуть виконавчому комітету Корольовської районної ради витрати за послуги з централізованого теплопостачання згідно з додатком 4.
4. Укласти договори на відшкодування витрат за надані комунальні та інші послуги між виконавчим комітетом Корольовської районної ради та користувачами: управлінням Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області, управлінням Пенсійного фонду України в Житомирському районі Житомирської області, фізичними особами – підприємцями: Морозюк А.Л., Самиловою С.Р., Лещинською О.І., Самаріним О.В. та зобов’язати своєчасно відшкодовувати витрати за надані послуги.
5. Відділу бухгалтерського обліку та звітності районної ради (Мнухіна С.О.) здійснювати контроль за своєчасним надходженням коштів від користувачів за надані комунальні та інші послуги.
6. Загальному відділу районної ради (Сидорчук Н.Д.) здійснювати контроль за якістю надання комунальних та інших послуг.
7. Рішення виконавчого комітету районної ради від 17.12.13 № 105 «Про відшкодування витрат виконавчому комітету Корольовської районної ради за надані комунальні та інші послуги користувачами, що розташовані в адмінбудинку за адресою пл. Польова,8», від 21.01.14 № 06 « Про внесення змін в додатки !.» до рішення райвиконкому від 17.12.13 № 105», від15.04.14 «Про внесення змін в додатки 1,2,3,4 до рішення райвиконкому від 17.12.13 № 105», від 20.05.14 № 47 « Про внесення змін в додатки 1,2 до рішення райвиконкому від 17.12.13 № 105» вважати такими, що втратили чинність.
8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про погодження проекту
програми загальнорайонних
заходів на 2015 рік
З метою відзначення загальнодержавних свят, ювілеїв юридичних осіб, громадян, підготовки до видання третьої частини «Книги Пам’яті України. Переможці. Житомирська область», та на виконання Положення «Про Почесну грамоту, Грамоту, Подяку, цінний подарунок Корольовської районної ради м. Житомира», відповідно до статті 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет районної ради:
ВИРІШИВ:
1. Погодити проект програми загальнорайонних заходів на 2015 рік згідно з додатком та внести на затвердження чергової сесії районної ради.
2. Фінансовому відділу Корольовської районної ради (Когут А.В.) профінансувати витрати на виконання програми при виділенні коштів до районного бюджету.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В. Соя
Додаток
до рішення виконкому Корольовської районної ради
від ______________ № ____
ПРОГРАМА
загальнорайонних заходів на 2015 рік
Для забезпечення проведення в Корольовському районі м. Житомира заходів щодо відзначення загальнодержавних та професійних свят, ювілеїв відповідно до Положення про Почесну Грамоту, Грамоту, Подяку, цінний подарунок Корольовської районної ради м. Житомира
Найменування заходу |
Сума (грн.) |
РОЗДІЛ I Відзначення кращих працівників підприємств, організацій, установ, депутатів райради з нагоди професійних свят, ювілеїв та визначних дат в тому числі: 12 січня – День народження С.П. Корольова 22 січня – День соборності України 15 лютого – День вшанування учасників бойових дій на території інших держав 8 березня – Міжнародний жіночий день 15 березня – День працівників житлово-комунального господарства і побутового обслуговування населення 25 березня – День служби безпеки України 26 березня – День внутрішніх військ МВС України 11 квітня – Міжнародний день визволення в’язнів фашистських концтаборів 12 квітня – День працівників ракетно-космічної галузі України; Всесвітній день авіації і Космонавтики 14 квітня – День ДАІ МВС України 18 квітня – День довкілля 26 квітня – День Чорнобильської трагедії 9 травня – День Перемоги 10 травня – День Матері 15 травня – Міжнародний день сім’ї 20 травня – День банківських працівників України 28 травня – День прикордонника 29 травня – Міжнародний день миротворців ООН 31 травня –День хіміка 1 червня – Міжнародний день захисту дітей 5 червня – Всесвітній день охорони навколишнього середовища 6 червня – День журналіста 8 червня – День працівників легкої промисловості в Україні 21 червня – День медичного працівника 22 червня – День скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні. Початок Великої Вітчизняної війни 28 червня – День Конституції України 2 липня – День працівника державної податкової служби України 16 липня – День бухгалтера 26 липня – День працівника торгівлі 9 серпня – День будівельника 23 серпня – День Державного Прапора України 24 серпня – День Незалежності України 1 вересня – День знань 6 вересня – День підприємця 12 вересня – День міста Житомира 22 вересня – День партизанської слави 1 жовтня – День ветерана. Міжнародний день громадян похилого віку. Міжнародний день музики 4 жовтня – Всесвітній день вчителя, день працівників освіти 8 жовтня – День юриста 9 жовтня – Всесвітній день пошти 11 жовтня – День художника 14 жовтня – День українського козацтва, День захисника України 18 жовтня – День харчової промисловості 25 жовтня – День автомобіліста. День машинобудівника 1 листопада – День працівників соціальної сфери 4 листопада – День залізничника 16 листопада – День працівників радіо, телебачення та зв’язку 21 листопада – День Гідності та Свободи 28 листопада – День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій в Україні 1 грудня – День працівників прокуратури 3 грудня – Всесвітній день інвалідів 6 грудня – День Збройних сил України 7 грудня – День місцевого самоврядування 14 грудня – День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській атомній електростанції 15 грудня – День працівників суду 20 грудня – День міліції 22 грудня – Заснування Корольовського району м. Житомира 22 грудня – День енергетика 24 грудня – День працівників архівних установ 30 грудня – День визволення м. Житомира від німецько-фашистських загарбників |
За рахунок коштів районного бюджету (при виділенні) |
РОЗДІЛ ІІ
Підготовка до видання третьої частини «Книга Пам’яті України. Переможці. Житомирська область» на 2015 рік.
1. Продовжити пошукову роботу із складання поіменних списків воїнів-фронтовиків, збирання розповідей ветеранів війни, родичів та бойових друзів померлих фронтовиків, підготовки редакційних статей про особистий внесок ветеранів війни у відбудову міста у повоєнні роки, відповідно до Закону України «Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні у 1941-1945 роках», Указу Президента України від 13 серпня 2002 року № 713/2002 «Про історико-меморіальний серіал «Книга Пам’яті України», розпорядження голови Житомирської обласної державної адміністрації від 12.02.09 № 42 «Про посилення організаційної роботи з видання «Книга Пам’яті України. Переможці. Житомирська область», рекомендації обласної редколегії «Книга Пам’яті України» від 20.02.09 №917-20/5-0/11, рішення сесії Житомирської обласної ради від 19.11.13 № 1017 «Про обласну Програму з видання серії «Книга Пам’яті України. Переможці. Житомирська область» на 2014-2015 роки».
2. Проаналізувати та обговорити на засіданні районної комісії по підготовці до видання «Книга Пам’яті України» результати роботи комісії у 2014 році та визначити основні завдання роботи комісії у 2015 році.
3. Продовжити роботу з навчальними закладами, первинними ветеранськими організаціями Корольовського району по обстеженню і анкетуванню учасників бойових дій за списками Житомирського об’єднаного міського військового комісаріату, управління Пенсійного фонду України у м. Житомирі Житомирської області.
4. Членам комісії використовувати додаткові джерела щодо поповнення списків учасників бойових дій (живих і померлих) шляхом виявлення їх із бесід з жителями міста, живими учасниками бойових дій.
5. Продовжити роботу по систематизації архівних даних підприємств, організацій, установ, навчальних закладів про учасників бойових дій, які повернулися з війни та складанню на них анкет, включення до списку.
6. Відповідно встановленої форми подавати додаткові списки до обласного пошуково-видавничого агентства «Книга Пам’яті України».
7. Здійснити передачу видань обласної «Книга Пам’яті України. Переможці. Житомирська область» бібліотекам, культурно-просвітнім закладам, ветеранським організаціям району.
Керуючий справами виконкому П.М. Чеховський