Дата оприднення: 12.11.2014
Звіт про проведення відстеження результативності рішення виконавчого комітету міської ради від 28.10.2010 №780 «Про встановлення тарифів на послуги комунального підприємства «Реклама»
10.11.2014 року м. Житомир
Виконавець заходів з відстеження результативності регуляторного акта комунальне підприємство «Реклама» Житомирської міської ради.
Цілі прийняття регуляторного акта:
- встановлення економічно обґрунтованих тарифів по підготовці документації на передпроектні пропозиції щодо розміщення зовнішньої реклами;
- покращення якості надання послуг по підготовці дозвільної документації щодо розміщення зовнішньої реклами комунальним підприємством «Реклама»;
- встановлює нормативно – правову базу для стабільного функціонування підприємства;
- збільшення надходжень до міського бюджету.
Термін відстеження дослідження – 07.11.14р. по 10.11.14р.
Тип відстеження - періодичне
Методи одержання результативності відстеження: використовувався метод збору показників КП «Реклама» з подальшим їх порівнянням з відповідними показниками, результативність яких відстежується.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність.
Для відстеження результативності здійснювався аналіз показників діяльності КП «Реклама».
Кількісні показники результативності регуляторного акта
Показники
|
за 2012р.
|
за 2013р.
|
за 9 місяців 2014р.
|
Сума надходжень до загального фонду міського бюджету від сплати по тарифам на послуги з підготовки документації щодо розміщення зовнішньої реклами.
|
95429,34
|
76177,42
|
37559,08
|
Види послуг з підготовки документації щодо розміщення зовнішньої реклами у тому числі:
|
168
|
139
|
75
|
підготовка документації на перед проектні пропозиції щодо розміщення зовнішньої реклами.
|
130
|
105
|
50
|
підготовка документації на перед проектні пропозиції щодо продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
|
20
|
13
|
16
|
виготовлення дублікату папки дозвільної документації на розміщення зовнішньої реклами.
|
2
|
1
|
3
|
підготовка документації щодо внесення змін у дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
|
9
|
5
|
2
|
підготовка документації щодо переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами
|
7
|
15
|
4
|
Оцінка результативності реалізації регуляторного акта.
Регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною. Дане рішення не потребує внесення змін та доповнень.
Головний бухгалтер О.Е.Вахрушев