УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 21.10.14 № 93
Про комісію виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
Відповідно до статті 52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”, Положення про порядок надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.95 № 848 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.14 № 409) та відповідно до статті 19 Регламенту виконавчого комітету Богунської районної ради м. Житомира виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити Положення про комісію виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям згідно з додатком 1.
2. Затвердити склад комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям згідно з додатком 2.
3. Визнати такими, що втратили чинність, рішення виконавчого комітету районної від 18.01.11 № 12 „Про комісію виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям” та від 23.04.13 № 37 „Про затвердження нового складу комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям”.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М.
Голова ради Л.П. Янушевич
Додаток 1
до рішення виконкому
комітету районної ради
від 21.10.14 № 93
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
1. Загальні положення
1.1 Комісія по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (далі - Комісія) утворюється виконавчим комітетом районної ради.
1.2 Комісія у своїй діяльності керується нормативно-правовими документами, що регулюють порядок призначення субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
1.3 Головним завданням Комісії є розгляд заяв громадян району, які звернулись з проханням призначення субсидій, як виняток, та (або) державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, прийняття рішень щодо призначення (відмови у призначенні) субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, внесення на розгляд виконавчого комітету районної ради відповідних пропозицій.
2. Повноваження Комісії
2.1. Повноваження Комісії щодо призначення, як виняток, або відмови у призначенні субсидії поширюється у таких випадках, якщо:
2.1.1 у житлових приміщеннях (будинках) зареєстровані працездатні громадяни працездатного віку, які не працювали і не навчалися у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах I-IV рівнів акредитації за денною формою навчання та не були зареєстровані у службі зайнятості населення як такі, що шукають роботу протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням субсидії (крім громадян, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку; громадян, які доглядають за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більш як до досягнення ними шестирічного віку; громадян, які мають трьох і більше дітей віком до 16 років і доглядають за ними; громадян, які доглядають за інвалідами I групи або дітьми-інвалідами віком до 18 років, або інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу, або особами, які досягли 80-річного віку; а також фізичних осіб, які надають соціальні послуги);
2
2.1.2 уповноважений власник (співвласник) житла, наймач житла у державному та громадському житловому фонді, член житлово-будівельного кооперативу, власник (співвласник) житлового приміщення, на якого відкрито особовий рахунок, або будь-яка особа, що зареєстрована разом з ним у житловому приміщенні (будинку):
- здає за договором у найм або в оренду житлове приміщення (будинок);
- має у своєму володінні (користуванні) чи володінні (користуванні) дружини (чоловіка, неповнолітніх дітей) у сукупності більше ніж одне житлове приміщення (будинок), загальна площа яких у сумі перевищує встановлену соціальну норму житла, в межах якої надається субсидія;
- має у своєму володінні чи володінні дружини (чоловіка, неповнолітніх дітей) два або більше транспортних засобів (механізмів), що підлягають державній реєстрації та обліку в Державтоінспекції і перебувають в експлуатації не більш як 10 років починаючи з року випуску;
2.1.3 особа, яка зареєстрована в житловому приміщенні є індивідуальним забудовником, будинок якої не прийнятий в експлуатацію, але вона сплачує вартість житлово-комунальних послуг або використовує тверде паливо для опалення будинку та скраплений газ для приготування їжі;
2.1.4 будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), кому нараховується плата за житлово-комунальні послуги не являється власником житла;
2.1.5 будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії здійснив купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатив послуги з навчання, будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв’язку тощо, крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами та медичних послуг, пов’язаних із забезпеченням життєдіяльності, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для зазначених осіб.
2.2. Повноваження Комісії щодо призначення, як виняток, або відмови у призначенні державної соціальної допомоги, поширюється у таких випадках, якщо:
2.2.1 працездатні члени малозабезпеченої сім’ї не працюють, не служать, не навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах I-IV рівнів акредитації протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням субсидії (крім осіб, які в установленому порядку визнані безробітними та за інформацією центрів зайнятості не порушують законодавство про зайнятість щодо сприяння своєму працевлаштуванню; осіб, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку; громадян, які доглядають за дітьми, що
3
потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більш як до досягнення ними
шестирічного віку; осіб, які доглядають за інвалідами I групи або дітьми-інвалідами віком до 18 років, або інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу, а також за особами, які досягли 80-річного віку; фізичних осіб, які надають соціальні послуги);
2.2.2 малозабезпечена сім’я має додаткові джерела для існування, а також будь-хто із її складу протягом 12 місяців перед зверненням за наданням державної соціальної допомоги здійснив покупку або оплатив послуги на суму, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для сім’ї;
2.2.3 у власності чи володінні сім’ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує встановлені норми на сім’ю, чи більше одного автомобіля, транспортного засобу (механізму);
2.2.4 у власності чи володінні малозабезпеченої сім’ї (крім сімей, що складаються лише з дітей та осіб, які досягли 65-річного віку або є інвалідами І та ІІ групи, та сімей, в яких є діти-інваліди) є земельна ділянка площею понад 0,6 га, крім випадків, коли така земельна ділянка з незалежних від сім’ї причин не приносить дохід.
За наявності обставин, передбачених у пунктах 2.2.1, 2.2.2, 2.2.3, 2.2.4 цього Положення державна соціальна допомога може бути призначена за рішенням Комісії у разі, якщо:
- у складі сім’ї є інваліди;
- у малозабезпеченій багатодітній сім’ї виховується троє або більше дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, а також професійно-технічних, вищих навчальних закладах І - ІV рівнів акредитації, але не довше ніж до досягнення ними 23 років);
- неможливість отримання будь-яких джерел для існування пов’язана з тривалою хворобою одного та/або кількох членів сім’ї (рішення про призначення державної соціальної допомоги у таких випадках приймається на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, яка звернулась за призначенням такої допомоги).
2.2.5 соціальна допомога може призначатися без зменшення її розміру
у разі повторного подання інформації про відсутність доходів
у працездатних осіб, які включені до складу сім’ї, а також якщо середньомісячний розмір доходів залишається меншим ніж розмір мінімальної заробітної плати.
2.3 Розгляд заяв громадян та вирішення питань щодо включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за адресою фактичного місця проживання, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.09 №729 “Про доповнення пункту 2 Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги”.
4
2.4. На розгляд виконавчого комітету районної ради Комісія вносить пропозиції в питаннях призначення або відмови в призначенні субсидій у випадках:
2.4.1 якщо уповноважений власник (співвласник) житла, наймач житла у державному та громадському житловому фонді, член житлово-будівельного кооперативу, власник (співвласник) житлового приміщення, на якого відкрито особовий рахунок, або будь-яка особа, що зареєстрована разом з ним у житловому приміщенні (будинку):
- здає за договором у найм або в оренду житлове приміщення (будинок);
- має у своєму володінні (користуванні) чи володінні (користуванні) дружини (чоловіка, неповнолітніх дітей) у сукупності більше ніж одне житлове приміщення (будинок), загальна площа яких у сумі перевищує встановлену соціальну норму житла, в межах якої надається субсидія;
- має у своєму володінні чи володінні дружини (чоловіка, неповнолітніх дітей) два або більше транспортних засобів (механізмів), що підлягають державній реєстрації та обліку в Державтоінспекції і перебувають в експлуатації не більш як 10 років починаючи з року випуску;
2.4.2 будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), кому нараховується плата за житлово-комунальні послуги не являється власником житла;
2.4.3 наявності інших питань, рішення щодо яких не приймаються Комісією самостійно.
3. Структура та організація діяльності Комісії
3.1 Комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря та не менше 6 членів Комісії. До складу Комісії входять депутати районної ради, працівники відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної ради, фінансового відділу районної ради, громадських ветеранських організацій, управління житлового та комунального господарства Житомирської міської ради, міського центру зайнятості населення за згодою з керівниками вказаних установ (організацій). Склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету районної ради.
3.2 Комісія є правомочною, якщо в її засіданні бере участь більше половини членів від загального складу Комісії.
3.3 Рішення Комісії приймається після ретельного вивчення та обговорення обставин, зазначених у заяві, відповідного акту обстеження житлово-побутових умов проживання, шляхом відкритого голосування більшістю присутніх членів Комісії. У випадку рівної кількості голосів вирішальним є голос голови Комісії.
3.4 Комісія проводить свої засідання за необхідністю, але не менше одного разу на місяць.
3.5 На засіданні Комісії ведеться протокол з коротким обгрунтуванням прийнятого рішення по кожній заяві. Відповідальність за стан діловодства,
5
вирішення організаційних питань по проведенню засідань Комісії покладається на секретаря даної Комісії. Протокол засідання підписує головуючий та секретар.
3.6 Протоколи засідань Комісії є документами постійного зберігання і через два роки після завершення їх ведення передаються до архівного підрозділу виконавчого комітету районної ради (за описом).
4. Обов’язки і права Комісії
Комісія, відповідно до покладених завдань:
4.1. За результатами ретельного вивчення документів (акту обстеження матеріально-побутових умов проживання заявника тощо) приймає рішення щодо призначення або відмови у призначенні субсидій, як виняток, громадянам району, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям згідно п.2.1., 2.2. цього Положення. У випадку необхідного з’ясування додаткових обставин, виникнення спірних питань запрошує на засідання окремих заявників.
4.2. Вносить на розгляд виконавчого комітету районної ради пропозиції щодо призначення або відмови у призначенні субсидій громадянам району, як виняток, згідно пункту 2.4 цього Положення.
4.3. У встановлені Регламентом виконавчого комітету районної ради терміни подає на оприлюднення та до загального відділу апарату ради та виконкому проект рішення виконкому з питань призначення або відмови в призначенні субсидій.
4.4. Розглядає письмові звернення громадян району з питань надання (відмови у наданні) субсидій та державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям, які надійшли до вищих органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
4.5. Один раз на рік звітує про свою діяльність на засіданні виконавчого комітету районної ради.
4.6. Комісія співпрацює в своїй діяльності з управліннями праці та соціального захисту населення, сім’ї, молоді та спорту Житомирської міської ради, підприємствами, установами та організаціями, громадськими організаціями в межах наданих повноважень.
|
4.7. Вносить на розгляд виконавчого комітету районної ради пропозиції щодо внесення змін до Положення про комісію виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та її складу.
|
Керуючий справами виконкому Л.В.Согріна
Додаток 2
до рішення виконкому
комітету районної ради
від 21.10.14 № 93
Склад
комісії виконкому по призначенню субсидій та державної
соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
Гришко Микола заступник голови ради з питань діяльності
Миколайович виконавчого органу, голова комісії
Живанюк Наталія заступник начальника управління - начальник
Степанівна відділу соціальних допомог управління праці
соціального захисту населення районної ради,
заступник голови комісії
Смірнова Лілія головний спеціаліст сектору прийняття рішень Олександрівна відділу соціальних допомог управління праці
та соціального захисту населення районної
ради, секретар комісії
Члени комісії:
Борисова Ірина заступник начальника відділу сприяння
Юріївна працевлаштуванню населення Житомирського
міського центру зайнятості (за згодою)
Жабровець Олександр заступник голови Богунської організації
Федорович ветеранів України (за згодою)
Іванисько Олена начальник відділу персоніфікованого обліку
Андріївна отримувачів пільг управління праці та
соціального захисту населення районної ради
Каганович Світлана начальник фінансового відділу районної ради
Петрівна
Кальчук Віктор депутат районної ради, член постійної комісії
Валентинович районної ради з питань праці та соціального
захисту населення (за згодою)
Мороз Ірина головний спеціаліст сектору прийому громадян
Костянтинівна відділу соціальних допомог управління праці та
соціального захисту населення районної ради
2
Оверкович Галина головний спеціаліст – юрисконсульт апарату
Василівна ради та виконкому
Онищук Олександр головний спеціаліст – юрисконсульт
Петрович управління праці та соціального захисту
населення районної ради
Онопрійчук Тетяна завідувач сектору-головний державний
Сергіївна соціальний інспектор сектору державних
соціальних інспекторів управління праці та
соціального захисту населення районної ради
Свінцицька Тетяна провідний спеціаліст, економіст планово –
Василівна економічного відділу управління житлового
господарства міської ради (за згодою)
Чистякова Ольга завідувач сектору контролю за призначенням
Леонідівна соціальних допомог відділу соціальних допомог
управління праці та соціального захисту
населення районної ради
Керуючий справами виконкому Л.В. Согріна