Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 14
візитів сьогодні: 5038
візитів всього: 71809
Прогноз погоди
15.10.2014 - Про оренду комунального майна та внесення змін в рішення міськвиконкому
 
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
 
від _________ № ______
      м. Житомир
 
Про оренду комунального майна та
внесення змін в рішення міськвиконкому
 
З метою раціонального використання комунальної власності  м. Житомира, розглянувши звернення фізичних, юридичних осіб про оренду комунального майна та рекомендації комісії у справах використання нежилих приміщень комунальної власності міста, відповідно до ст. 29 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 2, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 17, 18, 19, 22 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”, Положення про оренду, методику розрахунку та порядок використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира, затвердженого рішенням Житомирської міської ради від 30.08.12 № 429 та Порядку проведення конкурсу на право укладення договору оренди нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира, затвердженого рішенням Житомирської міської ради від 18.03.09 № 878, виконавчий комітет міської ради
 
ВИРІШИВ:
 
1. Надати дозвіл на укладання договорів оренди відповідно з орендною платою за 1 кв.м без ПДВ за базовий місяць розрахунку згідно з додатком 1.
2. Надати дозвіл на укладання договорів оренди з орендною платою 1 грн. без ПДВ на бюджетний рік згідно з додатком 2.
3. Надати дозвіл на укладання договорів оренди з орендною платою за 1 год. без ПДВ за базовий місяць розрахунку згідно з додатком 3.
4. Орендар зобов’язаний погодити в управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради розміщення реклами та інформаційних вивісок, до початку здійснення діяльності привести орендоване приміщення у відповідність до містобудівних, санітарно-гігієнічних та протипожежних вимог, визначених відповідною документацією, застрахувати орендоване приміщення в день підписання договору оренди.
5. Комунальному підприємству “Агентство з управління майном” Житомирської міської ради укласти договори оренди з орендарями на термін, вказаний в додатках 1-3. У разі не укладання орендарем договору оренди упродовж 15 днів дозвіл на укладання договору оренди втрачає чинність.
6. Керівникам комунальних підприємств та установ підписати акти приймання-передачі орендованого майна з орендарями у день укладання договору оренди та укласти договори про відшкодування експлуатаційних витрат.
7. Затвердити договір про заміну сторони орендаря, яка виникла за договором оренди від 31.05.2012 № 1513 нерухомого майна, підписаний між комунальним підприємством «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради, кваліфікаційно – дисциплінарною комісією адвокатури Житомирської області та Радою адвокатів Житомирської області щодо нежитлових приміщень за адресою вул. Велика Бердичівська, 28.
8. Відмовити в продовженні договору оренди фізичній особі – підприємцю Шмиріній М.К. щодо нежитлових приміщень площею 35 кв.м за адресою вул. Михайлівська,10-а відповідно до рішення Господарського суду Житомирської області від 01.10.2013, залишеною без змін постановою Рівненського апеляційного Господарського суду від 04.11.2013 по справі        № 906/114/13-г.
9.  Внести зміни в рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради згідно з додатком 4.
10. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сухомлина С.І.

Секретар міської ради                    Л.В. Цимбалюк
 


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
503 Service Unavailable

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.