УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від _______________ № ______
м. Житомир
м. Житомир
Про надання замовникам погодження
на реконструкцію існуючих об'єктів
архітектури
Розглянувши заяви замовників щодо погодження на реконструкцію існуючих об'єктів архітектури, відповідно до ст. 2 Закону України “Про архітектурну діяльність”, ст. 29 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, керуючись державними будівельними нормами України А.2.2-3-2012 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, державними будівельними нормами України В.2.2-15-2005 “Житлові будинки. Основні положення”, державними будівельними нормами України В.3.2-2-2009 “Житлові будинки. Реконструкція та капітальний ремонт”, державними будівельними нормами України В.2.2-17:2006 “Будинки та споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення”, рішеннями виконавчого комітету міської ради від 03.10.2012 № 416 “Про впорядкування розгляду деяких питань у сфері містобудування та архітектури у місті Житомирі” та ст. 31 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Погодити реконструкцію існуючих об'єктів архітектури, згідно з додатком.
2. Замовникам:
2.1.Зазначеним в пунктах -, -, -, додатку до даного рішення звернутись в управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради для отримання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки об’єкту архітектури, а також в експлуатаційні служби інженерної інфраструктури міста щодо отримання технічних умов (ТУ) на їх інженерне забезпечення.
2.2. Замовникам замовити робочий проект у юридичних, фізичних осіб - суб’єктів господарської діяльності незалежно від форм власності, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат на розроблення проектної документації на об'єкт архітектури.
Витрати замовника на виконання проектної документації відносяться до його комерційного ризику.
2.3. Звернутись в інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю у Житомирській області для реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт і після закінчення будівництва для реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації.
2.4. Подати копію декларації до виконавчого комітету Житомирської міської ради упродовж семи календарних днів з дня реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт та декларації про прийняття об’єкта в експлуатацію.
2.5. Звернутись до виконавчого комітету Житомирської міської ради упродовж семи календарних днів з дня реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт із заявою про укладення договору пайової участі у розвитку інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури м. Житомира.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до покладених повноважень.
2. Замовникам:
2.1.Зазначеним в пунктах -, -, -, додатку до даного рішення звернутись в управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради для отримання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки об’єкту архітектури, а також в експлуатаційні служби інженерної інфраструктури міста щодо отримання технічних умов (ТУ) на їх інженерне забезпечення.
2.2. Замовникам замовити робочий проект у юридичних, фізичних осіб - суб’єктів господарської діяльності незалежно від форм власності, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат на розроблення проектної документації на об'єкт архітектури.
Витрати замовника на виконання проектної документації відносяться до його комерційного ризику.
2.3. Звернутись в інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю у Житомирській області для реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт і після закінчення будівництва для реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації.
2.4. Подати копію декларації до виконавчого комітету Житомирської міської ради упродовж семи календарних днів з дня реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт та декларації про прийняття об’єкта в експлуатацію.
2.5. Звернутись до виконавчого комітету Житомирської міської ради упродовж семи календарних днів з дня реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт із заявою про укладення договору пайової участі у розвитку інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури м. Житомира.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до покладених повноважень.
Секретар міської ради Л.В. Цимбалюк
20.01.2015 Внесено зміни Завантажити