Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 37
візитів сьогодні: 5740
візитів всього: 778108
Прогноз погоди
Проекти рішень 23 сесії Корольовської районної ради

УКРАЇНА

 КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА           Проект                      

м. ЖИТОМИРА

 

Р І Ш Е Н Н Я

( Двадцять третя сесія VІ скликання)

 

 

Від   ______________  № ______

Про затвердження звіту

про виконання  районного 

бюджету за І півріччя 2014 року

Відповідно до пункту 4  статті 80

Бюджетного кодексу України,

статті 41  Закону України

“Про місцеве самоврядування

в Україні” та  враховуючи

рекомендації постійних

комісій, районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

Затвердити звіт про виконання районного бюджету за І півріччя 2014 року з урахуванням субвенції з державного бюджету по доходах загального фонду в сумі 62 741 899  гривень 54 копійки, спеціального фонду 68 488 гривень та по видатках  загального фонду в сумі 62 740 885 гривень 42 копійки, спеціального фонду 68 488 гривень  згідно з додатком.

 

 

Голова ради                                                                              О. В. Соя

 

                                                                                                                                                                                     Додаток   
                                                                                                                                                            до  рішення сесії районної ради
                                                                                                                                                           від____________ № ______
                                                З В І Т
                     про виконання районного бюджету за І півріччя 2014 року                                                                                                                                            
                                                                                                                                                                                                   грн.                                                                                                                                                              
Код        
Загальний фонд Спеціальний фонд Разом
1 2 3 4 5
Д О Х О Д И               
  Залишок коштів на початок року     0,00
20000000 Неподаткові надходження 850,00 0,00 850,00
21081100 Надходження адміністративних штрафів, що накладаються  виконавчими органами відповідних рад, або утвореними ними в установленому порядку адміністративними комісіями 850,00   850,00
24060300 Інші неподаткові надходження     0,00
25010300 Власні надходження бюджетних установ     0,00
40000000 Офіційні трансферти 62741049,54 68488,00 62809537,54
41035000 Субвенція на виконання повноважень, делегованих міською радою 2873561,36 68488,00 2942049,36
41030600 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям  з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям  50556085,92   50556085,92
41030800 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот 8929349,38   8929349,38
41031000 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу 17219,82   17219,82
41035800 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною"    364833,06   364833,06
  ВСЬОГО ДОХОДІВ: 62741899,54 68488,00 62810387,54
1 2 3 4 5
ВИДАТКИ
010116 Органи місцевого самоврядуваня 2514027,24 68488,00 2582515,24
070303 Дитячі будинки (в т.ч. сімейного типу, прийомні сім’ї)  364833,06   364833,06
090201 Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, дітям війни, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій  або є пенсіонерами на житлово- комунальні послуги 4708550,53   4708550,53
090202 Пільги ветеранам війни, дітям війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" особам які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають  особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань на придбання твердого палива та скрапленого газу 9800,90   9800,90
090203 Інші пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" особам, які  мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, ветеранам праці, особам які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які  мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами     0,00

090204
  1108278,49   1108278,49
090207 Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та дітям померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою,  на житлово- комунальні послуги 834815,67   834815,67
090208 Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та дітям померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою,  на придбання твердого палива 1086,76   1086,76
090215 Пільги багатодітним сім'ям на житлово-комунальні послуги 393773,73   393773,73
090302 Допомога у зв’язку з вагітністю і пологами 347171,27   347171,27
090303 Допомога на догляд за дитиною віком до 3-х років  7303202,03   7303202,03
090304 Одноразова допомога при народженні дитини 25128110,48   25128110,48
090305 Допомога на дітей, які перебувають під опікою 1389986,18   1389986,18
090306 Допомога на дітей одиноким матерям 4028943,30   4028943,30
090307 Тимчасова державна допомога дітям 548559,08   548559,08
090308 Допомога при усиновлені дитини 85900,04   85900,04
090401 Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім‘ям 2417396,23   2417396,23
090405 Додаткові виплати населенню на покриття витрат на оплату ЖКП 1883930,96   1883930,96
090406 Субсидії населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкогопічного побутового палива і скрапленого газу 1249,97   1249,97
090412 Інші видатки на соціальний захист населення 0,00   0,00
090414 Компенсація особам,які згідно із статтями 43 і 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення 5082,19   5082,19
091205 Виплати грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які нездатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги  220953,79   220953,79
091207 Пільги інвалідам по зору 118493,52   118493,52
091209 Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів і ветеранів 19922,69   19922,69
091300 Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам 9306817,31   9306817,31
  Залишок коштів на кінець року     0,00
  РАЗОМ ВИДАТКІВ 62740885,42 68488,00 62809373,42
         
Заступник голови ради                                                                                       М. М. Гриценко                                                 

 


 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

                                                   Р І Ш Е Н Н Я                             проект         

( Двадцять третя сесія VІ скликання )

Від __________ №  _________

Про виконання плану роботи

Корольовської районної ради

м. Житомира VІ скликання за

перше   півріччя   2014   року

 

          Заслухавши інформацію про виконання плану роботи Корольовської районної ради м. Житомира VІ скликання за перше півріччя 2014 року, відповідно до ст.41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

ВИРІШИЛА:             

         

         1. Інформацію про виконання плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання за перше півріччя 2014 року взяти до відома.

         2. Рішення районної ради від 27.12.13 № 127 «Про план роботи Корольовської районної ради м. Житомира на перше півріччя 2014 року» з контролю зняти як таке, що виконано.

 

Голова ради                                                                                     О.В.Соя

 

 


УКРАЇНА

 КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА         Проект

м. ЖИТОМИРА

 

 Р І Ш Е Н Н Я

(Двадцять третя  сесія  VІ скликання)

Від  ______________   № _______

Про затвердження рішень

виконкому  від  15.07.14р. № 60

та від 19.08.14р. № 67

 

Відповідно до статті 41 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та враховуючи рекомендації постійних  комісій, районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити рішення виконавчого комітету районної ради від 15.07.14р. № 60 та  від 19.08.14р. №67 “Про внесення змін до  районного бюджету на 2014 рік”.

 

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету і фінансів ( голова - Заполовський С.А.).    

 

Голова ради                                                                   О. В. Соя

 

Проект

                                                                                         

УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

 

Р І Ш Е Н Н Я

(Двадцять третя сесія VI скликання)
 

 

Від ________№______

Про роботу відділу ведення

Державного реєстру виборців

Корольовської районної ради

 

     Заслухавши інформацію начальника відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради м.Житомира Терещук І.Д. “Про роботу відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради”  районнаї рада  відмічає, що робота щодо обліку виборців району проводиться у відповідності до чинного законодавства України.

     Відповідно до покладених завдань відділ щомісячно здійснює поновлення бази даних Реєстру на підставі відомостей, що подаються Корольовським районним відділом у м.Житомирі Управління Державної міграційної служби України в Житомирській області, відділом Державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції у Житомирській області, відділом Державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Житомирського районного управління юстиції у Житомирській області,  військовими частинами, розташованими на території  району, Корольовським районним судом міста Житомира, а також управлінням праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради.

     За 8 місяців  2014 року працівниками відділу підготовлено та виконано 800 наказів стосовно 9721 виборців, а саме:

-       включено до Реєстру 1980 виборців;

-       внесено змін до Реєстру стосовно 7343 виборців;

-       змінено тимчасово місце голосування 396 виборцям.

  Приділяється увага питанню здійснення візуального та автоматизованого контролю за повнотою та коректністю персональних даних Реєстру. Постійно проводиться робота по уточненню персональних даних виборців при виявленні некоректного написання даних або наявності розбіжностей у відомостях про виборців, що подані відповідними установами, та які містяться у Реєстрі. В поточному році відділом ведення направлено до  суб’єктів подання інформації 220   запитів стосовно 11 175  осіб.

     В 2014 році відбулася нарада та засідання робочої групи щодо сприяння веденню Державного реєстру виборців, на яких розглядалися питання, пов’язані з підготовкою та поданням щомісячних відомостей про виборців району.

     Відділом ведення Державного реєстру виборців виконані всі заходи, передбачені Календарним планом проведення позачергових виборів Президента України 25 травня 2014 року. Своєчасно були виготовлені та передані дільничним виборчим комісіям звичайних виборчих дільниць попередні та уточнені списки виборців, а також іменні запрошення виборців .

     Для забезпечення захисту Реєстру у процесі його ведення працівниками відділу  виконуються вимоги, визначені Технічною документацією комплексної системи захисту інформації, що затверджена Службою розпорядника Реєстру 30 червня 2011 року. Згідно цих документів кабінети відділу укомплектовані необхідними засобами електроживлення, охоронною та пожежною сигналізаціями. Також в поточному році встановлена система кондиціювання.

     З метою сприяння неухильному виконанню вимог чинного законодавства з питань ведення Державного реєстру виборців,  районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

     1. Інформацію “Про роботу відділу ведення Державного реєстру виборців ” взяти до відома.

   2. Відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради (Терещук І.Д.):

          2.1. Забезпечити здійснення обліку виборців району згідно відповідних нормативних актів.

             2.2. Активно залучати виборців району до перевірки своїх персональних даних у Реєстрі виборців з метою усунення некоректних  записів.

         2.3. Продовжити роботу щодо ефективної взаємодії з уповноваженими суб’єктами подання інформації про особу.

   3.  Корольовському відділу у м.Житомирі УДМС України в Житомирській області (Клочко С.І.), відділу Державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції у Житомирській області (Дяченко О.Л.), відділу Державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Житомирського районного управління юстиції у Житомирській області (Данчук Л.В.),  військовим частинам району, Корольовському районному суду міста Житомира (Драч Ю.І.),  управлінню праці та соціального захисту населення районної ради (Мисюк В.В.)  забезпечити належну  якість підготовки та своєчасність подання   відомостей про персональні дані виборців до відділу ведення Державного реєстру виборців у строки згідно чинного законодавства.

           4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань законності та правопорядку.

 

Голова районної ради                                                                                         О.В.Соя

 

 


 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

м.ЖИТОМИРА

 

                                                 Р І Ш Е Н Н Я                                    проект

   (Двадцять третя сесія VІ скликання)

 

Від __________ №  _________ 

Про          звіти          депутатів

Корольовської районної ради

м.Житомира    VІ    скликання

перед  виборцями

 

           Відповідно до статті 16 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради, районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

          1. Встановити строки проведення звітів депутатів Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання перед виборцями впродовж жовтня-листопада 2014 року.

          2. Керівникам районної ради сприяти депутатам районної ради в організації їх звітів перед виборцями.

          3. Депутатам районної ради проінформувати районну раду про результати обговорення їх звітів, зауважень і пропозицій, висловлених виборцями на адресу районної ради та її виконавчих органів, а також про доручення, дані депутатам у зв’язку з їх депутатською діяльністю в термін до 1 грудня 2014 року.

          4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М. та постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності та етики (Янович О.О.).

 

 

Голова ради                                                                                    О.В.Соя

 

 


 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

           

 Р І Ш Е Н Н Я                                (проект)                           

 (Двадцять третя сесія VI скликання)

 

Від _________ № ___________

м. Житомир

Про внесення змін до рішення

районної ради від 11.11.10 № 05

«Про утворення виконавчого комітету

Корольовської районної ради

м. ЖитомираVІ скликання та

затвердження його персонального

складу»

                 

          Відповідно до статті 51 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та враховуючи рекомендації постійних комісій ради, районна рада

   

ВИРІШИЛА:

 

          1. Внести зміни до рішення районної ради від 11.11.10 № 05 «Про утворення виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира VІ скликання та затвердження його персонального складу»,      а саме:

          1.1. Вивести зі складу виконавчого комітету Корольовської районної ради Лисака Віктора Анатолійовича.

          1.2. Затвердити у складі виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира Павліченка Андрія Петровича.

          2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову Корольовської районної ради ради Сою О.В. 

 

Голова ради                                                                                      О.В.Соя     

 

 


 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

Р І Ш Е Н Н Я                    проект       

(Двадцять третя сесія VІ скликання)

Від __________ № _________

Про       навчання       депутатів

Корольовської  районної  ради

м. Житомира    VІ     скликання

у 2014 – 2015 начальному році

 

         З метою підвищення фахового рівня депутатів Корольовської районної ради, на виконання рішення Корольовської районної ради від 24.12.10 № 14 «Про затвердження угоди між Корольовською районною радою м. Житомира та Житомирською обласною радою», відповідно до статті 33-1 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради, районна рада

 

ВИРІШИЛА:  

 

 

          1.Затвердити графік проведення навчання депутатів Корольовської районної ради м. Житомира VІ скликання у 2014 – 2015 навчальному році  згідно з додатком.

2. Рішення Корольовської районної ради м. Житомира від 24.09.13       № 119 «Про навчання депутатів Корольовської районної ради м. Житомира    VІ скликання у 2014 – 2015 начальному році» зняти з контролю як таке, що виконане.

          3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М. та постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності та етики (Янович О.О.).

 

 

Голова ради                                                                               О.В.Соя

 

Додаток

до рішення районної ради

від________ № ______

 

ГРАФІК

проведення навчання депутатів Корольовської районної ради

м. Житомира VІ скликання

у 2014-2015 навчальному році

 

№№

п/п

Дата проведення

Зміст заняття

Викладач

Вид заняття

1.

22 жовтня

2014 року

 

 

Демографічна ситуація та еміграційні процеси в Україні

Пашинська Галина Анатоліївна - начальник Головного управління статистики в Житомирській області,  кандидат економічних наук

Тематична зустріч

2.

24 грудня

2014 року

Роз’яснення основних вимог Закону України «Про захист персональних даних»

Петровська Олена Олександрівна – начальник

реєстраційної служби Головного управління юстиції в Житомирській області

Тематична зустріч

3.

25 лютого 2015 року

Повноваження органів місцевого самоврядування у сфері соціального захисту населення 

Корінна Галина Віталіївна – директор департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації

Тематична зустріч

4.

22 квітня 2015 року

Вимоги нормативно -правових актів щодо складання, оформлення документів установ, які готуються до передачі у Державний архів Житомирської області

Мироненко Лариса Василівна – заступник директора Державного архіву Житомирської області

Практичне заняття

 

Заступник голови ради                                                                   М.М.Гриценко

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м.ЖИТОМИРА

 

                    Р І Ш Е Н Н Я                  

(Двадцять третя сесія VI скликання)              (проект)

 

Від _________ № _______

 Про  повідомлення   депутата

Корольовської районної ради

 м. Житомира VI скликання 

Ємельянова І. Ю. про виконання  

депутатських   повноважень 

 

Заслухавши повідомлення депутата Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання Ємельянова І. Ю. про виконання депутатських повноважень,  відповідно до статті 16 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», районна рада

 

 ВИРІШИЛА:

1.Схвалити діяльність депутата Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання Ємельянова І.Ю.

2. Депутатам районної ради:

          2.1. Постійно вдосконалювати форми і методи депутатської  діяльності, підтримувати зв’язки з виборцями, колективами і об’єднаннями громадян, державними органами, розташованими на території району.                                                  

          2.2.Періодично інформувати виборців про роботу ради та її виконавчих органів, виконання своїх повноважень.                                                                     

          2.3. Активізувати роботу щодо прийому виборців, розгляду пропозицій, звернень, заяв і скарг членів територіальної громади, забезпечення їх оперативного вирішення.                                                                                                   

          3. Виконавчим органам районної ради, керівникам підприємств, організацій, установ сприяти депутатам районної ради щодо виконання депутатських повноважень, забезпечувати належні умови для проведення прийому, звітів і зустрічей з виборцями.  

          4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М. та постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності та етики (голова - Янович О.О.).

 

Голова ради                                                                            О.В.Соя



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare