Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 19
візитів сьогодні: 5542
візитів всього: 482362
Прогноз погоди
Звіт про результати відстеження результативності дії регуляторного акта 14 серпня 2009 року«Про встановлення тарифів на оплату послуг по санітарній очистці» №604 від 29.08.08р.
ЗВІТ
про результати відстеження результативності
дії регуляторного акта 
«Про встановлення тарифів на оплату послуг по санітарній очистці» №604 від 29.08.08р.

14 серпня 2009 року                                                                                                                            м. Житомир



     Вид та назва регуляторного акта: «Про встановлення тарифів на оплату послуг по санітарній очистці» №604 від 29.08.08р.
    Назва виконавця заходів з відстеження: управління житлового господарства міської ради.
Цілі прийняття акта: ціллю прийняття даного акту є встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих побутових і рідких відходів, що дає можливість модернізації, розширення та технічного переобладнання основних засобів підприємства за рахунок прибутку.
Строк виконання заходів з відстеження: серпень 2009 року.
     Тип відстеження: повторне.
    Методи одержання результатів відстеження: аналіз фінансово-економічних показників господарської діяльності підприємства.
    Дані на основі яких проводилося відстеження: щоквартальні звіти КАТП-0628 про виконання фінансово-економічних показників діяльності підприємства (у тому числі погашення кредиторської заборгованості з оплати праці та за розрахунками з бюджетом).
Кількісні та якісні значення показників результативності акта: за І півріччя 2009 року заключено 2322 договори на вивіз та захоронення ТПВ, в тому числі, 1935 договори з приватним сектором.
Рівень відшкодування тарифами витрат на послуги по санітарній очистці за І півріччя 2009 року складають:
– захоронення твердих побутових відходів – 84,8%;
– вивіз твердих побутових відходів – 85,3%;
– вивіз та захоронення рідких відходів – 100%.
Кредиторська заборгованість з оплати праці та за розрахунками з бюджетом на підприємстві відсутня.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення вищезазначених цілей: забезпечення безперебійними послугами з вивезення та захоронення твердих побутових і рідких відходів для населення, бюджетних установ, організацій та госпрозрахункових підприємств міста, підвищення якості надання даних послуг та поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації у місті.


Начальник управління житлового
господарства міської ради                                 С.І.Півоварова






Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare