Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 34
візитів сьогодні: 5743
візитів всього: 778129
Прогноз погоди
Проекти рішень засідання виконавчого комітету від 16 вересня 2014 року

Повідомлення про засідання виконкому

Корольовської районної ради

               

 

     Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться  16 вересня 2014 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань                     (кім. 320).

 

 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від _________________№___________

м.Житомир

 

Про стан виконавської дисципліни

при роботі з документами органів

влади вищого рівня та власними у

виконавчих органах районної ради

 

Заслухавши інформацію завідувача загального відділу районної ради Сидорчук Н.Д. про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради виконком районної ради відмічає, що у виконавчих органах районної ради проводиться відповідна робота щодо зміцнення виконавської дисципліни та організації своєчасного виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня та власними, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про забезпечення доступу до публічної інформації», Закону України «Про  порядок висвітлення діяльності  органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації».

Стан виконавської дисципліни та організації контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня та власних розглядається щомісячно на апаратних нарадах при голові  районної ради.

За вісім місяців 2014 року документообіг становить 530 документів, що на 67 документів більше  відповідного періоду минулого року. Від органів влади вищого рівня надійшло 215 документів,  решта 315 – від підприємств та організацій.

На постійному контролі у виконавчих органах ради знаходяться питання  районного бюджету, соціального захисту населення, погашення заборгованості із заробітної плати. За звітний період виконкомом було прийнято 64 рішення, головою ради видано 191 розпорядження. До органів влади вищого рівня, підприємств, організацій та установ направлено майже 500 інформацій, листів, копій рішень, в тому  числі – 207 на контрольні документи.

Приділяється постійна увага організації контролю за виконанням власних рішень, в результаті чого знято з контролю 21 рішення, як такі, що виконані.

У виконавчих органах ради  в цілому забезпечується належний рівень організації своєчасного виконання документів влади вищого рівня та власних.

 

Разом з тим, вимагає більш дієвого контролю виконання власних рішень,   заходів, що знаходяться на довготривалому контролі, уважного підходу до роботи з документами, своєчасного зняття з контролю рішень, що виконані.

З метою подальшого вдосконалення роботи у виконавчих органах районної ради з документами органів влади усіх рівнів, забезпечення чіткого контролю їх виконання, поліпшення стану  виконавської  дисципліни при  роботі з документами  виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:             

           

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

                1. Інформацію про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів  влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради взяти до відома.

                2. Зобов’язати заступника голови ради Гриценка М.М., заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г., керуючого справами виконкому Чеховського П.М. сприяти реалізації завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня та власних, удосконаленню методів роботи з документами, підвищенню відповідальності посадових осіб за вчасним та якісним розглядом документів.

Зобов’язати керівників виконавчих органів районної ради:

          3.1. Вжити заходи щодо удосконалення роботи з документами, підвищення рівня виконавської дисципліни, посилення вимогливості до працівників за виконання службових обов’язків.

          3.2. Забезпечити неухильне виконання нормативних документів з ведення діловодства, встановити контроль за їх виконанням, якості підготовки інформацій, виконання резолюцій, зазначених в документах.

          3.3. Систематично проводити моніторинг документів, що знаходяться на контролі, вживати невідкладних заходів реагування на їх виконання та надання відповідних інформацій.

                4. Зобов’язати загальний відділ районної ради (Сидорчук Н.Д.) посилити контроль за своєчасним та в повному обсязі виконанням завдань, зазначених у документах, надавати постійну методичну та практичну допомогу  структурним підрозділам виконкому.

           5. Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 20.08.13. № 65 «Про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради».

                6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.

 

 

 

 

Голова ради                                                                                                 О.В.Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

ВИОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від  ___________ № _________

Про    роботу    організаційного

відділу Корольовської районної

ради м. Житомира

 

 

Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача організаційного відділу районної ради Козачук С.Л. про роботу організаційного відділу Корольовської районної ради м. Житомира, виконавчий комітет районної ради відмічає, що відділом проводиться належна робота, спрямована на виконання покладених на відділ функцій.

Відповідно до Положення про організаційний відділ Корольовської районної ради м. Житомира, головними завданнями відділу є організаційне, інформаційне, аналітичне забезпечення діяльності районної ради та її виконавчих органів.

Забезпечення організаційної підготовки та проведення засідань постійних комісій, президії і сесій районної ради, а також своєчасний аналіз їх діяльності є одним з пріоритетних напрямків роботи відділу. У період з листопада 2012 року по вересень 2014 року забезпечено проведення 62 засідань постійних комісій, 10 засідань президії та 10 сесій Корольовської районної ради м. Житомира VІ скликання. Організаційним відділом за звітний період підготовлено проекти 23 рішень районної ради.  На кожну сесію районної ради відділом готується інформація про діяльність районної ради та виконавчого комітету, проведену у міжсесійний період.         

Належна увага приділялася допомозі депутатам районної ради у реалізації ними депутатських повноважень у виборчих округах: проведенні зустрічей і звітів перед виборцями, прийомі громадян. Депутатам вчасно надавалися довідково – інформаційні та інші матеріали, забезпечувалися консультації спеціалістів, необхідних для здійснення депутатських повноважень; забезпечувалося своєчасне планування та організація навчання депутатів районної ради; оформлялися посвідчення помічників – консультантів депутатів районної ради, видавалися довідки, проводилися навчання депутатів.

В порядку, передбаченому чинним законодавством, відділ сприяє роботі дільничних виборчих комісій у здійсненні ними своїх повноважень.

На виконання Закону України «Про вибори Президента України», при підготовці та проведенні виборів Президента України 25 травня 2014 року,

 

 

відділом була проведена робота по організації обстеження стану матеріально-технічного забезпечення центрів звичайних та спеціальних виборчих дільниць, розташованих на території району, інформація узагальнювалася на направлялася для подальшого опрацювання у виконавчий комітет Житомирської міської ради.

Відділом здійснювалося організаційне забезпечення проведення районних і організаційна підтримка загальноміських та загальнодержавних заходів, готувалися поздоровлення з ювілейними та знаменними датами, професійними святами трудових колективів підприємств, установ, організацій району, окремих громадян, вживалися заходи щодо забезпечення гласності роботи районної ради та її органів.  

Враховуючи наведене вище, виконавчий комітет Корольовської районної ради м. Житомира

 

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про роботу організаційного відділу Корольовської районної ради м. Житомира взяти до відома.

2. Організаційному відділу Корольовської районної ради м. Житомира (Козачук С. Л.):

2.1. Впроваджувати нові форми і методи роботи з депутатами районної ради, спрямовані на покращення їх діяльності у районній раді та її виконавчих органах.

2.2. Удосконалювати роботу по наданню допомоги депутатам районної ради в організації їх діяльності у виборчих округах: при проведенні зустрічей з громадянами Корольовського району та звітів перед виборцями.

2.3. Сприяти депутатам районної ради у взаємодії з виконавчими органами районної ради, органами місцевого самоврядування та виконавчими органами влади вищого рівня, керівниками підприємств, організацій та установ району, об’єднаннями громадян, засобами масової інформації при вирішенні питань, делегованих Корольовській районній раді м. Житомира.

2.4. Вносити пропозиції керівництву районної ради щодо вдосконалення організаційної роботи, направленої на більш ефективну та якісну підготовку заходів, які проводить районна рада.

3. Управлінню праці та соціального захисту населення (Мисюк В.В.), фінансовому відділу (Когут А. В.), керівникам відділів, сектору та спеціалістам виконавчих органів Корольовської районної ради м.Житомира:

3.1. Надавати дієву допомогу депутатам районної ради у здійсненні ними депутатських повноважень.

3.2. Забезпечувати своєчасне і в повному обсязі  надходження до організаційного відділу районної ради інформацій про виконання рішень районної ради та інших розпорядчих документів для узагальнення та підготовки довідково-інформаційних матеріалів.   

4. Рішення виконавчого комітету від 20.11.12 № 98 «Звіт про роботу   організаційного відділу Корольовської районної ради» з контрою зняти як таке, що виконане.

         5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови Корольовської районної ради м. Житомира Гриценка М.М.

 

Голова ради                                                                                                                     О.В.С

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИР

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

 

Від _________________№___________ 

м.Житомир

Про план роботи виконавчого

комітету Корольовської районної

ради м.Житомира на ІУ квартал

2014 року

               

 

                 Розглянувши пропозиції управління, відділів районної ради та на виконання делегованих повноважень визначених рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160, відповідно до Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про доступ до публічної інформації”, виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради    м. Житомира на ІУ квартал 2014 року згідно з додатком.

 

         2. Зобов’язати заступника голови  ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, керівників управління, відділів районної ради забезпечити своєчасну та якісну підготовку, виконання запланованих заходів та плану роботи, про що інформувати райвиконком.

 

        3.  Рішення райвиконкому від  17.06.14  № 57 «Про план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира на ІІІ квартал 2014 року» з контролю зняти, як таке, що виконане в повному обсязі.

 

        4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.

 

 

Голова ради                                                                                                                                    О.В.Соя

 

 

 

 

 

 

                        Додаток

                                                                                        до рішення виконавчого

                                                                                        комітету

                                                                                        Корольовської районної ради

                                                                                        м.Житомира

                                                                                        від ___________ № ________

 

План

роботи  виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира

на ІУ квартал  2014 року

 

1.  Перелік питань, які пропонуються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету  Корольовської районної  ради м. Житомира

 

№ пп

Назва питання

Відповідальний

Дата подачі проектів рішень

Дата подачі мате-ріалів

Доповідач

 

 

 

1.

21 жовтня  2014 року

 

Про стан виплати компенсації за шкоду, заподіяну здоров’ю, допомоги на оздоров-лення, у випадку звільнення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобиль-ської катастрофи

 

 

 

 

Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому

 

 

 

22.09.14.

 

 

15.10.14.

 

 

Холоднюк  Т.В. – начальник відділу  сонного захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

 

 

2.

Звіт про виконання районного бюджету за

9 місяців 2014 року

 

 

Орлова О.Г. -заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради

 

 

22.09.14.

15.10.14.

Когут А.В. -начальник фінансового відділу районної ради

 

 

 

1.

18 листопада  2014 року

 

Про дотримання трудового законодавства на  підприємствах району

 

 

 

 

Орлова О.Г. -заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради

 

 

 

 

 

 

 

20.10.14.

 

 

12.11.14.

 

 

 

 

Борисюк А.С. – завідувач сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення

 

 

2.

Про роботу адміністративної комісії при виконкомі Корольовської районної ради у 2013 році та за 9 місяців 2014 року

 

 

Гриценко М.М. – заступник голови ради

 

 

 

 

20.10.14.

12.11.14.

 Гарлінський О.Й. – завідувач сектору юридичного забезпечення і з питань запобігання та виявлення корупції

 

 

 

1.

16 грудня   2014 року

 

Про  забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці на підприємствах району

 

 

 

Орлова О.Г. -заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради

 

 

 

17.11.14.

 

 

10.12.14.

 

 

Барановська В.В. – головний спеціаліст сектору з питань праці та соціального захисту населення УПСЗН

 

 

 

2.

 

Про підсумки виконання завдань цивільного захисту району у 2014 році та основні завдання на 2015 рік

 

 

 

Гриценко М.М. -заступник голови ради

 

17.11.14.

 

10.12.14.

 

Янович О.О. – завідувач відділу з питань НС та ЦЗН районної ради

 

3.

Про проект районного бюджету на 2015 рік

Орлова О.Г. -заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради

 

17.11.14.

10.12.14.

Когут А.В. -начальник фінансового відділу районної ради

 

 

 

 

 

                   

 

2. Питання, що вивчатимуться і при необхідності будуть вноситись на розгляд виконкому районної ради

 

          2.1.  Про стан погашення заборгованості із заробітної плати суб’єктами господарювання району.

 

Управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

         2.2. Про надання субсидії громадянам району на загальну площу житла.

                                                                   Управління праці та соціального                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       захисту населення районної ради

 

         2.3. Про встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду та здійснення контролю за діяльністю опікунів над повнолітніми особами, які визнані судом недієздатними.

 

 

Управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

 

3. Питання, які будуть вивчатися на місцях, в управлінні, відділах районної ради, заслуховуватися на апаратних нарадах при голові районної ради, заступниках голови ради.

 

3.1. Про стан реалізації виконавчими органами районної ради делегованих повноважень.

Організаційний відділ районної ради

 

3.2. Про стан виконання документів органів влади вищого рівня, рішень районної ради та виконкому, розпоряджень голови районної ради.

Загальний відділ районної ради

 

3.3. Про планування та проведення спільних заходів Корольовською районною організацією ветеранів м.Житомира, громадськими організаціями.

Організаційний відділ, управління праці

та соціального захисту населення районної ради

 

4. Про хід виконання рішень райвиконкому в порядку їх контролю і документів органів влади вищого рівня

 

            4.1. Про хід виконання рішення райвиконкому  від 20.08.13 № 66 «Звіт  про роботу відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради».

                                                                         Чеховський П.М.

                                                                         Жовтень

 

           4.2.  Про хід  виконання рішення райвиконкому від 17.12.13 № 96 «Про забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці у ПП «Меблі-Сервіс», ПП «МК-Технобуд» та ПФ «Наутілус».

                                                                          Орлова О.Г.

                                                                          Листопад

 

           4.3. Про хід виконання рішення райвиконкому від 18.11.13 № 92  «Про роботу відділу з питань по справах інвалідів і побутового обслуговування пенсіонерів управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира».

                                                                       

Чеховський П.М.

                                                                         Грудень

                                                                         

 

ОРГАНІЗАЦІЙНІ   ЗАХОДИ

 

Організаційні  заходи по підготовці і проведенню сесії районної ради (за окремим планом)

 

 

Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради,         керуючий справами виконкому, управління, відділи районної ради

 

Засідання виконкому ( третій вівторок місяця)

 

 

 

“-“-“-

Навчання керівних кадрів  районної ради, спеціалістів   (щомісячно)

 

 

Керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради

Проведення Дня відкритого листа  (за окремим планом щоквартально)

 

 

Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради

 

Організація прийому у виконкомі, за місцем роботи та проживання громадян  керівництвом виконкому та районної ради

 

Організаційний та загальний відділи районної ради

Перевірка стану роботи зі зверненнями, організації особистого прийому громадян на підприємствах та в організаціях району (за окремим планом)

 

 

Організаційний та загальний відділи районної ради

Аналіз стану розгляду заяв і звернень громадян (щоквартально)

 

 

Загальний відділ районної ради

Організаційні заходи щодо підготовки і проведення згідно окремих планів засідань:

 

 

 

адміністративної комісії

 

Заступник голови ради, секретар адміністративної комісії

 

 

комісії по земельних питаннях (по потребі)

 

 

 

Заступник  голови ради, головний спеціаліст виконкому

 

комісії по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (по надходженню документів)

 

 

Керуючий справами виконкому, начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

 

 

Заступник голови ради, УПСЗН

координаційно-методичної ради з  правової  освіти населення (щоквартально)

 

Керуючий справами виконкому, начальник міського управління  юстиції

 

 президії   організації ветеранів Корольовського району (щоквартально)

 

 

Керуючий справами виконкому, організаційний відділ, УПСЗН,  організація ветеранів Корольовського району

-    комісії з питань реструктуризації          заборгованості за житлово-комунальні  послуги

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому

 

ради з питань безпечної життєдіяльності  та цивільного захисту населення

     (щоквартально)

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, відділ з питань НС та ЦЗ районної ради

 

комісії з питань  погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

(щомісячно)

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

комісії по визначенню необхідності проведення,  видів і обсягів робіт з безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу

(по потребі)

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

комісії по прийманню будинків (квартир) після закінчення безплатного  капітального ремонту власних будинків членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб, на яких поширюється дія чинного законодавства, будинків (квартир), що перебувають у власності інвалідів війни та осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною

(по потребі)

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

комісії по упорядкуванню  діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових та чорних металів

 

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому

комісії  по наданню матеріальної допомоги населенню

 

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

комісії по визначенню статусу учасника війни (по потребі)

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

опікунської ради

     (щомісяця)

 

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

Проведення постійно діючого семінару з питань діловодства і організації контролю для працівників виконкому, його відділів   (щомісячно за окремим планом)

 

 

Загальний та організаційний відділи районної ради

10.  Участь голови ради, заступника    голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами в  заходах по Корольовському району (за окремим планом)

 

 

 

Організаційний відділ районної ради

 

 

 

11. Організаційні заходи по підготовці і проведенню за окремими планами

 

 

Заступник  голови ради,  заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний відділ районної ради

 

12.  Вітання та нагородження з

       нагоди державних та                            професійних свят

 

 

Голова ради, заступник голови ради

 

        

 

  Заступник голови ради

  з питань діяльності

  виконавчих органів ради                                                                                                           О.Г.Орлова

 

 

                                                                               

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИР

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від _________ № _______

 

Про надання  субсидій громадянам

на загальну площу житла

 

 

 

 Відповідно до  пункту 4 “Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та  рідкого пічного  побутового палива”, затвердженого постановою  Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. №848 ( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від  22 вересня 1997р. № 1050, із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України) та враховуючи пропозиції районної комісії по  призначенню субсидії та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, розглянуті  заяви громадян про надання житлової субсидії у винятковому порядку на загальну площу житла, виконавчий комітет районної ради

 

 

        ВИРІШИВ:

 1.Надати субсидію громадянам у винятковому порядку на загальну площу житла за рахунок коштів субвенції з державного бюджету. 

 

   2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М. 

 

 

     Голова ради                                                                                          О.В.Соя

 

 

                                                                         

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare