Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 32
візитів сьогодні: 5516
візитів всього: 464543
Прогноз погоди
Запит цінових пропозицій
ЗАТВЕРДЖЕНО
        Наказ Міністерства економіки України
        26.07.2010 № 922
        (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
        від 27.12.2011 N 428)
Запит цінових пропозицій
 
1. Замовник:
1.1. Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Житомирської міської ради.
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 20429768.
1.3. Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 7.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника 35417012031309 в УДКСУ у м. Житомирі Житомирської області, МФО 811039.
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Петренко Любов Василівна – начальник управління праці та соціального захисту населення Житомирської міської ради, майдан ім. С.П.Корольова, 7,       тел. (0412) 47-03-67.
1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Управління праці та соціального захисту населення Житомирської міської ради, 20429768.
2. Фінансування закупівлі:
2.1. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету.
2.2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі (не для друку, не для оприлюднення).
2.3. Очікувана ціна одиниці товару (у разі закупівлі товару) (не для друку, не для оприлюднення).
3. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua
4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): www.zt-rada.gov.ua.
5. Інформація про предмет закупівлі:
5.1. Найменування предмета закупівлі: 86.10.1 Послуги лікувальних закладів (путівки на лікування), (для ветеранів війни та осіб, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", і осіб, зазначених у статтях 6-1 – 6-4 Закону України "Про жертви нацистських переслідувань").
5.2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: Лот № 1: захворювання серцево-судинної системи (що є інвалідами); Лот № 2: захворювання органів опори та руху (що є інвалідами).
5.3. Строк поставки товарів або надання послуг:  з дати підписання договору по грудень    2014 року.
6. Основні умови договору: відповідно до р. IХ Закону України "Про здійснення державних закупівель".
7. Строк дії цінових пропозицій: 120 календарних днів.
8. Подання цінових пропозицій:
8.1. Місце та спосіб подання: 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 7, кім. 4, особисто або поштою.
8.2. Строк: 28 серпня 2014 року до 10 год. 00 хв. за київським часом.
9. Розкриття цінових пропозицій:
9.1. Місце: 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 7, кім. 4.
9.2. Дата: 28 серпня 2014 року.
9.3. Час: 10 год. 30 хв. за київським часом
10. Додаткова інформація: Інструкція учасникам (Додаток 1); форма “Цінова пропозиція” (Додаток 2); перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимовам замовника (Додаток 3); основні умови договору про закупівлю (Додаток 4).
 
Голова комітету з конкурсних торгів –
начальник управління праці та
соціального захисту населення Житомирської міської ради                                        Л.В.Петренко


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове