УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
Проект РІШЕННЯ
сесія шостого скликання
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
Проект РІШЕННЯ
сесія шостого скликання
від__________№____
м. Житомир
м. Житомир
Про звернення до Президента України та Голови ВРУ
Відповідно до Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”
Житомирська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Звернутися до Президента України та Голови ВРУ з приводу активної пропаганди та неконтрольованого продажу алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на території України (додаток).
2. Управлінню по зв’язках з громадськістю міської ради дане рішення опублікувати в засобах масової інформації та на офіційному сайті міської ради.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків.
В.о. Міського голови Л.В.Цимбалюк
Суб’єкт внесення проекту рішення
Депутат міської ради Боровська Н.Д.
Депутат міської ради Боровська Н.Д.
Додаток
Президенту України Порошенку П.О.
Копія: Голові Верховної Ради України
Шановний Петре Олексійовичу!
У важкий для України час не можна забувати, що українців знищує не лише зовнішній ворог, але й внутрішній – це активна пропаганда та не контрольований продаж алкоголю і пива.
За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, Україна посідає перше місце у світі серед підліткового та молодіжного алкоголізму, 40% наших молодих людей страждають алкоголізмом, близько 90% з них саме пивні алкоголіки. За статистикою 40% хлопців та 26% дівчат віком до 10 років вже пізнали смак алкоголю, у віці до 13 років - таких вже виявилося майже 75%. 91% дівчат та хлопців віком 15–16 років мають досвід вживання алкоголю, 63% – досвід паління тютюну, ще 14% – «спробували» марихуану. Найбільш поширеним, як серед хлопців так і серед дівчат, є вживання пива (відповідно 70% і 56,5%).
З метою збереження української здорової нації та високоморальних цінностей у суспільстві просимо Вас:
1. Обмежити з 8.00 до 22.00 рекламу (в тому числі спонсорство) алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива (в тому числі торгових марок, знаків та іншої інтелектуальної власності, що відноситься до даних виробів) на телебаченні, радіо, в інтернеті.
2. Повернути кримінальну відповідальність за самогоноваріння та за реалізацію незаконно виготовленої продукції.
3. Продаж алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива повинен здійснюватися виключно в спеціалізованих магазинах чи спеціалізованих відділах.
4. Підняти дозвільний вік споживання алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива з 18 до 21 років.
Сподіваємось на Вашу підтримку.
За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, Україна посідає перше місце у світі серед підліткового та молодіжного алкоголізму, 40% наших молодих людей страждають алкоголізмом, близько 90% з них саме пивні алкоголіки. За статистикою 40% хлопців та 26% дівчат віком до 10 років вже пізнали смак алкоголю, у віці до 13 років - таких вже виявилося майже 75%. 91% дівчат та хлопців віком 15–16 років мають досвід вживання алкоголю, 63% – досвід паління тютюну, ще 14% – «спробували» марихуану. Найбільш поширеним, як серед хлопців так і серед дівчат, є вживання пива (відповідно 70% і 56,5%).
З метою збереження української здорової нації та високоморальних цінностей у суспільстві просимо Вас:
1. Обмежити з 8.00 до 22.00 рекламу (в тому числі спонсорство) алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива (в тому числі торгових марок, знаків та іншої інтелектуальної власності, що відноситься до даних виробів) на телебаченні, радіо, в інтернеті.
2. Повернути кримінальну відповідальність за самогоноваріння та за реалізацію незаконно виготовленої продукції.
3. Продаж алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива повинен здійснюватися виключно в спеціалізованих магазинах чи спеціалізованих відділах.
4. Підняти дозвільний вік споживання алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива з 18 до 21 років.
Сподіваємось на Вашу підтримку.
В.о. міського голови Цимбалюк Л.В