Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 19
візитів сьогодні: 5536
візитів всього: 475622
Прогноз погоди
Проекти рішень засідання виконавчого комітету від 19 серпня 2014 року

Повідомлення про засідання виконкому

Корольовської районної ради

           

     Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться  19 серпня 2014 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань                     (кім. 320

               

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Від _____________№___________

м.Житомир

Робота із зверненнями громадян

в управлінні праці та соціального

захисту населення районної ради

за 6 місяців 2014 року

 

Заслухавши та обговоривши інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира           Мисюк В.В., виконком районної ради відмічає, що робота із зверненнями громадян в управлінні спрямована на забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативних документів із зазначеного питання.

За 6 місяців 2014 року до управління надійшло 89 письмових звернень громадян, із них повторно - 9 звернень. З Житомирського обласного контактного центру, який спрощує механізм вирішення проблемних питань мешканців району надійшло 11 звернень та 1 звернення надійшло від народного депутата України.

На особистому прийомі начальником управління, заступниками начальника та начальниками відділів прийнято 1986 осіб.

В управлінні працює приймальня громадян, яка інформує та надає роз’яснення щодо надання всіх видів державної соціальної допомоги за єдиним зверненням. Працюють телефони «гарячої лінії». За звітний період до приймальні громадян звернулось понад 26 тисяч мешканців району.

За призначенням субсидій звернулось 1825 сімей, із яких призначено субсидію на житлово-комунальні послуги 1597 сім’ям, 3 сім’ям призначено субсидію на тверде паливо та скраплений газ, 11856 особам надано різних видів державної соціальної допомоги. Прийнято документи за місцем проживання на призначення субсидій та різних видів допомог у 15 громадян району, які за станом здоров’я не мали змоги звернутися самостійно.

Протягом звітного періоду до управління звернулось 1189 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, із них призначено: 112 компенсацій, видано 63 довідки, надано відповіді на 77 листів та заяв.

Значна увага приділяється зверненням інвалідів щодо забезпечення їх різними видами технічних та інших засобів реабілітації, путівками та пільговими посвідченнями, а саме: 30 інвалідів отримали направлення на забезпечення інвалідними візками, 91 інвалід - 158 інших засобів реабілітації, 308 інвалідів отримали направлення до протезно-ортопедичних підприємств України, видано 196 різних пільгових посвідчень. Забезпечено 61 інваліда санаторно-курортними путівками, оформлено компенсацію за невикористане санаторно-курортне лікування 94 інвалідам війни та 12 інвалідам загального захворювання, 19 мешканців району безкоштовно забезпечено твердим паливом (відходами деревообробного виробництва).

Розглянуто та надано 6 відповідей на письмові звернення з питань пенсійного забезпечення.

На загальних навчаннях працівників управління, які проводяться щомісячно та на щотижневих нарадах управління заслуховуються та обговорюються результати роботи із зверненнями громадян, опрацьовуються нормативно-правові документи щодо покращення роботи із зверненнями громадян.

Протягом 1 півріччя управлінням проведено роз’яснювальну роботу через засоби масової інформації, а саме: 3 зустрічі в трудових колективах, опубліковано в газеті «Місто» 3 статті, на обласному телебаченні надано 1 інтерв’ю та  записано 1 виступ на радіо.

На офіційному веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Корольовська районна рада» та на стендах управління постійно оновлюється інформація про зміни в законодавстві.

З метою подальшого удосконалення роботи із зверненнями громадян та виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

                1. Інформацію про роботу із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської  районної ради за 1 півріччя 2014 року взяти до відома.

          2. Управлінню праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира (Мисюк В.В.):

          2.1. Забезпечувати неухильне виконання нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян та виконання делегованих повноважень.

          2.2. Посилити контроль щодо виконавської дисципліни при розгляді звернень громадян.

          2.3. Проводити щомісячний аналіз і узагальнення звернень громадян, розгляду та вирішення порушених у них питань, вживати заходи для своєчасного та об’єктивного їх розгляду.

                2.4. Забезпечувати організацію особистого прийому громадян та прямий телефонний зв’язок керівництва управління.

                3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П. М.

 

 

 Голова ради                                                                          О. В. Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

м. ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

Від   ____________  № ______                                  

Про роботу фінансового відділу

районної ради щодо виконання

делегованих повноважень в 2013 році 

та І півріччі 2014 року

 

          Заслухавши  інформацію  начальника  фінансового  відділу  районної  ради Когут А. В. про роботу фінансового відділу районної ради щодо виконання делегованих повноважень  в 2013 році та І півріччі 2014 року, визначених рішенням міської ради від 25.02.03. №160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської  та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», відповідно до статті 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 77 Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік», Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік», рішення міської ради від 27.12.12. № 479 «Про міський бюджет на 2013 рік», рішення міської ради від 07.02.14 № 614 «Про міський бюджет на 2014 рік», рішення районної ради від 28.12.12 № 93 «Про районний бюджет на 2013  рік» та рішення районної ради від 11.02.14 № 132 «Про районний бюджет на 2014 рік» виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

1.  Інформацію про роботу  фінансового відділу районної ради по виконанню делегованих повноважень за 2013 рік та І півріччя 2014 року взяти до відома.

2.   Фінансовому відділу районної ради (Когут А.В.):

2.1.Сприяти  виконавчим органам Корольовської районної ради щодо виконання районного бюджету в межах затверджених кошторисних призначень.

2.2.Забезпечити надання звітів, інформацій управлінню Державної казначейської служби України у м. Житомирі та департаменту бюджету та фінансів міської ради  в установлені терміни.

2.3.Спільно з департаментом бюджету та фінансів міської ради вирішувати забезпечення фінансування із державного бюджету в необхідному обсязі коштів (субвенції) на житлово-комунальні послуги організаціям-надавачам послуг та фінансування із місцевого бюджету на утримання органів місцевого самоврядування.

2.4.Здійснити перевірку кошторисів головних розпорядників коштів, детально проаналізувати використання кошторисних призначень та подати департаменту бюджету та фінансів міської ради розрахунок про додаткове виділення коштів.

3. Про хід виконання даного рішення інформувати райвиконком в грудні         2014 року.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови  ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О. Г.

 

Голова ради                                                                   О. В. Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИР

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від _________ № _______

Про надання  субсидій громадянам

на загальну площу житла

 

 Відповідно до  пункту 4 “Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та  рідкого пічного  побутового палива”, затвердженого постановою  Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. №848 ( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від  22 вересня 1997р. № 1050, із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України) та враховуючи пропозиції районної комісії по  призначенню субсидії та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, розглянуті  заяви громадян про надання житлової субсидії у винятковому порядку на загальну площу житла, виконавчий комітет районної ради

 

 

        ВИРІШИВ:

 1.Надати субсидію громадянам у винятковому порядку на загальну площу житла за рахунок коштів субвенції з державного бюджету. 

 

   2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М. 

       

 

 

     Голова ради                                                                                          О.В.Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від _________________№___________

м.Житомир

 

Про внесення змін до пункту 1 рішення

райвиконкому від 21.08.12 № 69 «Про

затвердження нового складу районної

комісії для упорядкування  діяльності

по заготівлі переробці та продажу брухту

кольорових і чорних металів»

 

                У зв’язку із службовою необхідністю внесення змін до складу районної комісії для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів,  відповідно до ст. 12 Закону України «Про металобрухт» та на виконання повноважень, делегованих рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

                1. Внести зміни до пункту 1 рішення райвиконкому від 21.08.12. № 69 «Про затвердження нового складу районної комісії для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів», а саме:

 

                1.1. Вивести із складу районної комісії для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів:

                Кравинського Олега Володимировича – заступника начальника –начальника міліції громадської безпеки Житомирського МВ УМВС України в Житомирській області, підполковника міліції.

 

                1.2. Затвердити в складі районної комісії для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів:

          Богдана Володимира Сергійовича – в. о. заступника начальника – начальника МГБ Житомирського МВ УМВС України в Житомирській області, капітана міліції.              

 

                2. Контроль за виконанням данного рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.

 

 

 

Голова ради                                                                                       О.В. Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від _________________№___________

м.Житомир

Про внесення змін до пункту 1 рішення

райвиконкому від 21.08.12 № 68 «Про

затвердження нового складу районної

робочої групи для обстеження підприємств,

що здійснюють заготівлю, переробку та

продаж брухту кольорових і чорних

металів»

 

                У зв’язку із службовою необхідністю внесення змін до складу районної робочої групи для обстеження підприємств, що здійснюють заготівлю, переробку та продаж брухту кольорових і чорних металів, відповідно до ст. 12 Закону України «Про металобрухт» та на виконання повноважень, делегованих рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

                1. Внести зміни до пункту 1 рішення райвиконкому від 21.08.12. № 68 «Про затвердження нового складу районної робочої групи для обстеження підприємств, що здійснюють заготівлю, переробку та продаж брухту кольорових і чорних металів», а саме:

                1.1. Вивести із складу районної робочої групи для обстеження підприємств, що здійснюють заготівлю, переробку та продаж брухту кольорових і чорних металів:

                Кравинського Олега Володимировича – заступника начальника –начальника міліції громадської безпеки Житомирського МВ УМВС України в Житомирській області, підполковника міліції.

                1.2. Затвердити в складі районної робочої групи для обстеження підприємств, що здійснюють заготівлю, переробку та продаж брухту кольорових і чорних металів:

                Богдана Володимира Сергійовича – в. о. заступника начальника – начальника МГБ Житомирського МВ УМВС України в Житомирській області, капітана міліції.              

 

 

 

                2. Контроль за виконанням данного рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.

 

 

 

Голова ради                                                                                       О.В. Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА           Проект

м. ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від   _____________ № ____

внесення змін до  районного

бюджету на 2014 рік 

 

 З метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів та недопущення кредиторської заборгованості, відповідно до статті 41 Закону України  "Про місцеве самоврядування в Україні", виконавчий комітет районної  ради

 

ВИРІШИВ:

 

Внести зміни до районного бюджету на 2014 рік, а саме:

 

1. Зробити перерозподіл бюджетних призначень:

    Зменшити видатки по КТКВК 090303 "Надання допомоги на догляд за дитиною віком до трьох років" на 2 000 000 гривень відповідно збільшивши їх по КТКВК 090401 "Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям".

2.   Внести дане рішення на затвердження чергової сесії районної ради.

3.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника  голови  ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О. Г.  та    начальника  фінансового відділу районної ради  Когут А. В.

 

 

Заступник  голови ради                                                          М. М. Гриценко



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове