Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 122
візитів сьогодні: 5521
візитів всього: 464661
Прогноз погоди
Юридична адреса: 10003, м. Житомир, вул. Київська, 48.

Контактний телефон /(факс):
приймальня 8(0412) 22-13-55, 47-19-30
E-mail: teplo@teplo.net.zt.ua
Web сторінка: www.tke.org.ua


Предметом діяльності підприємства є:

– виробництво теплової енергії;
– технічне забезпечення перспективного розвитку теплопостачання в зоні діяльності підприємства;
– забезпечення житлового фонду, підприємств, установ, організацій тепловою енергією, гарячою і холодною водою;
– експлуатація, технічне обслуговування, ремонт, реконструкція, будівництво об’єктів теплопостачання;
– пусконалагоджувальні роботи.

КП “Житомиртеплокомуненерго” є найбільшим виробником теплової енергії в місті та області.
Поточна виробнича діяльність підприємства спрямовується на виконання заходів по підготовці теплового господарства до роботи в зимових умовах, зменшення заборгованості за спожиті енергоносії, збільшення надходжень від споживачів теплової енергії, виконання Програми децентралізації джерел теплопостачання міста та впровадження новітніх технологій енергозбереження.
Для систематизації та перспективи діяльності підприємства розроблена “Схема розвитку та оптимізації теплопостачання м. Житомира”, що дозволить перспективно працювати над вдосконаленням теплового господарства міста та покращити якість надання послуг його мешканцям.

На балансі КП “Житомиртеплокомуненерго” знаходиться 64 котельні. Крім цього, на балансі підприємства знаходиться 282 котла, 84 ЦТП, 211.3 км теплових мереж, встановлена теплова потужність складає 728,8 Гкал/год.
Опалювальна площа споживачів – 3,01 млн. кв.м., та площа приміщень госпрозрахункових та бюджетних організацій – 1,5 млн. кв.м.
На баланс підприємства прийнято котельні: райагротехніки, хмелярства, Жукова, 31; Г.Пожежних, 122; Щорса, 94; Щорса, 96; Східна, 86; чотири дахові котельні по вул.Миру, 21, Київська,60; Парникова, 17; Богуна, 4; на обслуговування – по вул. Домбровського, 21.
Забезпечуються послугами централізованого опалення 960 будинків, з яких 411 обладнані централізованим гарячим водопостачанням. Послугами централізованого теплопостачання забезпечуються також – 1135 об’єктів соціальної сфери, в тому числі 29 шкіл, 39 дошкільних та 21 лікувальних закладів.
Для виконання робіт підприємством використовується 13 одиниць спеціальної техніки, 15 вантажних автомобілів та 7 екскаваторів, 2 колісних трактори та 5 легкових автомобілів.

Середньооблікова чисельність працюючих на підприємстві – 820 чол., з них інженерно-технічних працівників – 145 чол.
Середня заробітна плата по підприємству складає 1571,38 грн.
Виконана реорганізація структури підприємства зі створенням служби аналізу та обліку споживання енергоносіїв, а також відділ розвитку, який займається новим будівництвом, реконструкцією об’єктів теплопостачання та перспективним розвитком теплового господарства. На базі ремонтно-будівельного цеху організовано виконання обмуровочних робіт без залучення сторонніх підрядних організацій.

Основні результати діяльності впродовж року

Реалізується теплової енергії споживачам
(в т.ч. покупне тепло): 551,5 тис. Гкал

в тому числі: – на опалення 523,8 тис. Гкал
– на гаряче водопостачання 27,7 тис. Гкал

із них: а) для потреб населення 425,9 тис. Гкал

в тому числі: – на опалення 402,2 тис. Гкал
– на гаряче водопостачання 23,7 тис. Гкал

б) для ІІ групи споживачів 125,6 тис. Гкал
в тому числі: – на опалення 121,6 тис. Гкал
– на гаряче водопостачання 4,0 тис. Гкал

Надано послуг на суму 129135,9 тис. грн.,
в т.ч. населенню на суму 89263,0 тис. грн.

 
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО „ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО”

МАЙБУТНІЙ КРЕДИТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО БАНКУ РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА РОЗВИТКУ

 
Комунальне підприємство „Житомиртеплокомуненерго”, яке надає послуги центрального опалення та цілком належить м. Житомиру, звернулося до Європейського банку реконструкції та розвитку з проханням надати кредит для підтримки програми пріоритетних інвестицій підприємства у підвищення енергоефективності інфраструктури центрального опалення.

Старший кредит на суму до 10 млн. Євро, що надається Компанії (далі - “Кредит”) під гарантію Міста, буде супроводжуватися грантом на суму до 5 млн. євро з коштів Програми Партнерства заради Енергоефективності та Охорони Навколишнього Середовища в Східній Європі (далі - “Грант”).

Кошти Кредиту будуть використані для фінансування програми першочергових капітальних інвестицій, спрямованої на зменшення втрат енергії та підвищення якості послуг системи теплопостачання у Місті. Програма передбачає наступні першочергові інвестиції:

? Встановлення когенераційної установки на основі газотурбінної технології для підвищення ефективності використання палива та зменшення експлуатаційних витрат;
? Встановлення в окремих будинках індивідуальних теплопунктів з лічильниками тепла, які замінять застарілі центральні теплопункти;
? Реконструкція та модернізація котелень із застосуванням окремих заходів підвищення енергоефективності для підвищення ефективності використання енергії та води, зменшення експлуатаційних витрат та забезпечення надійного постачання тепла споживачам;
? Заміна застарілих труб мережі новими ізольованими трубами.

Кошти Гранту доповнять фінансування ЄБРР та будуть використані для фінансування наступних важливих компонентів програми першочергових інвестицій:
? двох біопаливних установок;
? встановлення в окремих будинках індивідуальних тепло пунктів та відповідної модернізації насосів;
? встановлення міні-ТЕЦ.

Відповідно до вимог Політики ЄБРР у сфері екології та соціального захисту проект був віднесений до категорії B/1, що передбачає, зокрема, екологічний аналіз запропонованої програми реабілітації, проведення аудиту охорони навколишнього середовища, здоров'я та праці на існуючих об’єктах, а також місцеве оприлюднення екологічного резюме проекту.

Відповідно до вимог ЄБРР необхідно було провести екологічний аудит, а також аудит охорони праці та техніки безпеки на існуючих теплопунктах центрального опалення у місті Житомирі. У грудні 2008 р. компанія Sweco International підготувала техніко-економічне обґрунтування відповідно до Екологічної політики ЄБРР 2003 р. Техніко-економічне обґрунтування включало у себе екологічний аналіз запропонованого проекту, екологічний аудит, а також аудит охорони праці та техніки безпеки на існуючих об’єктах «ЖТКЕ» (далі – «Компанія»). На основі результатів та рекомендацій, представлених у звіті про передпроектне екологічне дослідження, був розроблений та затверджений Компанією План екологічного менеджменту, про виконання якого Компанія має звітувати щороку.

Передпроектне екологічне дослідження було проведено на основі: обговорень з начальником відділу охорони навколишнього природного середовища, начальником технічного відділу та представником хімічної лабораторії; аналізу загальної інформації про чинне законодавство України у сфері охорони навколишнього природного середовища; аналізу дозволів та звітів про діяльність Компанії.

Передпроектне екологічне дослідження показало, що у даний час діяльність «ЖТКЕ» в цілому відповідає вимогам законодавства України у сфері охорони навколишнього природного середовища, але не відповідає стандартам Європейського Союзу. У ході дослідження також було з’ясовано, що система охорони праці та техніки безпеки Компанії включає у себе план локалізації наслідків та дій у надзвичайних та аварійних ситуаціях відповідно до вимог законів та нормативно-правових актів України. Компанія проводить навчання персоналу з техніки безпеки при роботі з електричними системами, газовими системами та системами, що знаходяться під тиском. Персонал також проходить навчання з надання першої допомоги. Проте система охорони праці та техніки безпеки не відповідає міжнародним вимогам до таких систем (OHSAS 18001).

Проект передбачає значні позитивні впливи на навколишнє середовище завдяки модернізації існуючої мережі центрального опалення. Очікується, що негативні впливи будуть обмежені короткостроковими впливами у сфері охорони навколишнього середовища, праці та техніки безпеки у зв’язку з виконанням будівельних робіт та можливою присутністю матеріалів, що містять азбест. Ці впливи можуть бути належним чином пом’якшені шляхом включення заходів з охорони довкілля у процес планування та виконання будівельних робіт.

Реалізація цього проекту принесе ряд вигод, у тому числі зменшення втрат води та енергії, а також підвищення безпеки та ефективності послуг центрального опалення для мешканців міста Житомира. Потенційні майбутні впливи проекту залежать від того, який шлях буде обраний. Заміна труб, що протікають, і неефективних котелень, а також встановлення нових теплопунктів зменшить потребу системи у природному газі, що призведе до зменшення викидів. Крім цього, зменшиться потреба у воді. Сучасні котельні мають низькі рівні емісії оксидів азоту (NOx), що покращить екологічні показники Компанії. Заміна палива також матиме позитивні наслідки для екології. При використанні твердого палива створюється зола та викиди оксидів сіри (SOx). Перехід на біопаливо дозволить зменшити викиди CO2. Використання метану зі звалищ або станцій очистки стічних вод сприятиме зменшенню викидів парникових газів, оскільки парниковий ефект від викидів метану в 21 раз сильніший, ніж від CO2. У процесі реалізації проекту та ПЕМ буде збільшена інституційна спроможність Компанії в управлінні охороною навколишнього середовища, охороною праці та технікою безпеки. ПЕМ включає у себе заходи, спрямовані на зменшення споживання палива; зменшення споживання електроенергії; встановлення двох ТЕЦ, що дозволять Компанії виробляти електроенергію; зменшення споживання води шляхом заміни старих труб, що протікають; а також зменшення споживання газу та викидів CO2 шляхом переходу на біопаливо у довгостроковій перспективі (встановлення однієї котельні на біопаливі).

В рамках передпроектного екологічного дослідження був розроблений План екологічного менеджменту (ПЕМ), в якому визначені корекційні заходи для приведення існуючих об’єктів Компанії у відповідність до екологічних стандартів України та ЄС. ПЕМ буде включений до Кредитної угоди, і Компанія повинна буде щороку звітувати про його виконання, а також умови охорони навколишнього середовища, праці та техніки безпеки у Компанії. ЄБРР буде оцінювати відповідність проекту чинним екологічним та соціальним вимогам протягом усього терміну його реалізації шляхом розгляду річних екологічних звітів (РЕЗ), що будуть складатися за цим проектом і включатимуть у себе наступну інформацію:
(i) хід виконання заходів з охорони навколишнього середовища, охорони праці та техніки безпеки у зв’язку з проектом;
(ii) хід виконання заходів з пом’якшення негативних впливів на довкілля та покращення його стану.

Представники ЄБРР також здійснюватимуть контрольні візити на об’єкти, коли це буде вважатися необхідним.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове