УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
Проект РІШЕННЯ
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
Проект РІШЕННЯ
від _________ № ___
м. Житомир
м. Житомир
Про внесення змін до рішення
міської ради від 30.08.2012 № 429
(із змінами)
міської ради від 30.08.2012 № 429
(із змінами)
З метою завершення будівництва десятиповерхового житлового будинку за адресою: м. Житомир, вул. Щорса, 155, відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 19 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу (із змінами), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.1995 № 786, та враховуючи рекомендації постійних депутатських комісій міської ради, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення міської ради від 30.08.2012 № 429 «Про затвердження Положення про оренду, методику розрахунку та порядок використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира» (із змінами), а саме: в пункті 6.23. розділу 6 «Методика розрахунку орендної плати» Положення про оренду, методику розрахунку та порядок використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира цифри «80» замінити цифрами «30» та цифри «20» замінити цифрами «70».
2. Комунальному підприємству «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради:
2.1. Кошти, залишені на підприємстві від оренди комунального майна, спрямувати на будівництво десятиповерхового житлового будинку за адресою: м. Житомир, вул. Щорса, 155 відповідно до фінансового плану та забезпечити суворий контроль за їх цільовим використанням, мінімізувавши витрати підприємства та не допускаючи при цьому необґрунтованого їх завищення.
2.2. Щомісячно до 10 числа наступного місяця надавати звіт про отримання та використання коштів на будівництво, погоджений з управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради, а також звіт за формою, визначеною рішенням виконавчого комітету від 07.11.2012 № 459 «Про затвердження порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств, що належать до комунальної власності міста», до департаменту власності та ринкового регулювання Житомирської міської ради, департаменту бюджету та фінансів Житомирської міської ради та постійної комісії з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій міської ради.
2.3. Відкрити окремі розрахункові рахунки для здійснення операцій за кожним видом господарської діяльності окремо.
2.4. Забезпечити ведення бухгалтерського обліку окремо за кожним видом господарської діяльності.
3. Заборонити комунальному підприємству «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради здійснювати готівкові операції при справлянні орендної плати за нерухоме комунальне майно.
4. Дане рішення набуває чинності з дня його прийняття та діє до перерахунку комунальним підприємством «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради суми в розмірі 2 953,7 тис. грн. відповідно до розрахунку за виконані будівельно-монтажні роботи по будівництву десятиповерхового житлового будинку по вул. Щорса, 155 в м. Житомирі, але не пізніше ніж до 01.01.2015 року.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків.
2. Комунальному підприємству «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради:
2.1. Кошти, залишені на підприємстві від оренди комунального майна, спрямувати на будівництво десятиповерхового житлового будинку за адресою: м. Житомир, вул. Щорса, 155 відповідно до фінансового плану та забезпечити суворий контроль за їх цільовим використанням, мінімізувавши витрати підприємства та не допускаючи при цьому необґрунтованого їх завищення.
2.2. Щомісячно до 10 числа наступного місяця надавати звіт про отримання та використання коштів на будівництво, погоджений з управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради, а також звіт за формою, визначеною рішенням виконавчого комітету від 07.11.2012 № 459 «Про затвердження порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств, що належать до комунальної власності міста», до департаменту власності та ринкового регулювання Житомирської міської ради, департаменту бюджету та фінансів Житомирської міської ради та постійної комісії з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій міської ради.
2.3. Відкрити окремі розрахункові рахунки для здійснення операцій за кожним видом господарської діяльності окремо.
2.4. Забезпечити ведення бухгалтерського обліку окремо за кожним видом господарської діяльності.
3. Заборонити комунальному підприємству «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради здійснювати готівкові операції при справлянні орендної плати за нерухоме комунальне майно.
4. Дане рішення набуває чинності з дня його прийняття та діє до перерахунку комунальним підприємством «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради суми в розмірі 2 953,7 тис. грн. відповідно до розрахунку за виконані будівельно-монтажні роботи по будівництву десятиповерхового житлового будинку по вул. Щорса, 155 в м. Житомирі, але не пізніше ніж до 01.01.2015 року.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків.
Секретар міської ради Л.В.Цимбалюк