Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 37
візитів сьогодні: 5736
візитів всього: 777722
Прогноз погоди
ІНФОРМАЦІЯ про роботу Корольовської районної ради та виконавчого комітету, проведену у період з 25 березня по 20 травня 2014 року

ІНФОРМАЦІЯ

про роботу Корольовської районної ради та виконавчого комітету, проведену

у період з 25 березня по 20 травня 2014 року

 

На виконання рішення Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», Корольовською районною радою та її виконавчими органами впродовж міжсесійного періоду проведена певна робота.

 

Робота виконавчого комітету Корольовської районної ради

 

У зазначений період відбулося 1 засідання виконавчого комітету районної ради, прийнято 10 рішень. Серед основних: про виконання Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», про виконання районного бюджету за І квартал 2014 року, про внесення змін до районного бюджету на 2014 рік. Крім того, на засіданні виконавчого комітету розглядалися питання соціального захисту населення та вирішувалися інші поточні питання.

 

Вирішення життєво важливих питань кожного громадянина і суспільства в цілому знаходить своє відображення у зверненнях громадян. У виконавчому комітеті діє чітка система прийому громадян керівниками районної ради і управління праці та соціального захисту населення районної ради. Затверджено та доведено до населення графіки особистого прийому громадян, запроваджено прямий телефонний зв’язок, діє громадська приймальня. Проводиться прийом громадян за місцем проживання та в трудових колективах керівництвом та депутатами районної ради. У відповідності з вимогами нормативних документів, всі звернення були своєчасно розглянуті, ретельно перевірені та у встановлені законом терміни, авторам були надані письмові відповіді. Аналіз порушених питань свідчить про те, що більшість звернень стосується питань соціального захисту населення.

 

Робота зі зверненнями громадян у виконавчих органах районної ради

(з 20 березня по 20 травня 2014 року)

 

       У виконавчих органах районної ради проводиться робота щодо зміцнення виконавської дисципліни та організації своєчасного виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня та власними. На постійному контролі знаходяться питання районного бюджету, соціального захисту населення, погашення заборгованості із заробітної плати.

 

 

кількість

Надійшло звернень до Корольовської районної ради та її виконавчих органів

9581

Побувало на особистому прийомі у керівництва районної ради і управління праці та соціального захисту населення районної ради

774

Видано розпоряджень головою районної ради

54

 

Діяльність Корольовської районної ради є відкритою для населення. Через місцеву пресу, радіо та в мережі Інтернет висвітлюється діяльність районної ради та її  підрозділів, проводиться  інформаційно - роз’яснювальна робота з питань застосування законодавства, відповідно до делегованих повноважень.

 

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», головою ради видано розпорядження від 18.07.11 № 22 «Про забезпечення доступу до публічної інформації у виконавчих органах Корольовської районної ради м.Житомира». Систематично і оперативно оприлюднюється інформація у розділі «Корольовська районна рада» на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради, на інформаційних стендах (розміщених на І поверсі адмінбудинку за адресою: площа Польова, 8), а також шляхом надання її за запитами на інформацію.

 

Соціальний захист громадян, які проживають на території Корольовського району

 

Відповідно до статті 46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист. Програма державних соціальних допомог залишається однією з найважливіших форм фінансової допомоги малозабезпеченим верствам населення. Частка сімей, охоплених програмою державних допомог, становить близько 10 відсотків від загальної кількості мешканців Корольовського району. 

Призначення та фінансування державних соціальних виплат та допомог

(з початку 2014 року)

 

Вид державної соціальної виплати, допомоги

кількість одержувачів

сума

(тис. грн.)

Державна допомога сім’ям з дітьми всього

8945

25518,6

У тому числі:

 

 

у  зв’язку з вагітністю та пологами

171

215,3

при народженні дитини

3367

16758,9

по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку

3668

4857,8

при усиновленні дитини

9

59,3

на дітей, які перебувають під опікою

93

948,6

на дітей одиноким матерям

1637

2678,7

Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

171

369,8

 

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям

271

1561,6

Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

1305

6182,0

Державна допомога на 19 дітей, які виховуються в прийомних сім’ях

11

242,5

Допомога по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

145

744,8

Допомога непрацюючим особам працездатного віку по догляду за інвалідом І групи або престарілою особою старше 80 років

61

3,1

 

Допомога особам, які отримують компенсацію за надання соціальних послуг громадянам похилого віку та інвалідам, які не здатні до самообслуговування

258

145,3

Державна допомога особам, які не мають права на пенсію

119

480,8

Видано довідок

1985

 

Надано консультацій

10710

 

 

Надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги

(з початку 2014 року)

 

 

кількість

сума

(тис. грн.)

Кількість сімей, яким призначені субсидії

285

 

Нараховано з початку року

 

1523,3

Кількість одержувачів субсидій станом на 01.05.14

2363

 

Проведено перерахунків

34114

 

Призначено субсидій на тверде паливо та скраплений газ

1

1,1

 

Робота комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

(з початку 2014 року)

 

 

кількість

Проведено засідань

4

Розглянуто справ

31

Призначено субсидії на загальну площу житла

10

Надано державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям

2

 

Контроль за дотриманням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій

(з початку 2014 року)

 

 

кількість

сума (грн.)

Перевірено пенсійних справ з питань правильності призначення пенсій

994

 

Виявлено справ, в яких допущені помилки

1

 

Виявлено переплат пенсій

1

2509,83

 

Контроль за дотриманням вимог законодавства з питань праці

(з початку 2014 року)

 

з питань оплати праці

 

 

кількість

сума

(тис. грн.)

Перевірено підприємств

12

 

Виявлено порушень

50

 

Проведено засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

4

 

Взято участь в рейдах по легалізації заробітної плати

2

 

Заслухано звіти керівників підприємств-боржників

14

 

  Надано інформації до Територіальної державної інспекції праці у                                                  

  Житомирській області

5

 

Загальна сума заборгованості по заробітній платі станом на 01.04.14

 

2129,7

Кількість економічно активних підприємств-боржників із заробітної плати

2

825,5

Кількість підприємств-боржників банкрутів

2

1304,2

 

з питань умов праці

 

 

кількість

Перевірено підприємств

9

Виявлено порушень

21

Зобов’язано керівників підприємств провести атестацію робочих місць за умовами праці

3

 

Персоніфікований облік пільгових категорій населення

 

Реєстр пільгової категорії громадян

 

Загальна кількість пільговиків, внесених у базу даних реєстру пільгової категорії громадян

29483

Ветерани війни

З них:

3670

інваліди війни

669

учасники бойових дій

611

учасники війни

1526

члени сімей загиблих

864

Ветерани праці та пенсіонери

28001

Ветерани військової служби

1055

Постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи

2675

Діти війни

8129

Інваліди

5486

Багатодітні сім’ї

432

Звернулося громадян

784

 

Пільги

(з початку 2014 року)

 

 

кількість

сума

(тис. грн.)

Нараховано пільг на житлово-комунальні послуги

 

4536,87

У тому числі:

інвалідам по зору І та ІІ групи

 

 

89,24

Проведено звірок з підприємствами, що надають пільги особам, які мають на них право

7

 

Повернуто до бюджету коштів після проведення звірок

 

33,89

Нараховані пільги для виплати готівки на придбання твердого палива та скрапленого газу

17

11,16

Нарахована грошова компенсація особам, які мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках з центральним опаленням, згідно ст.43 Гірничого Закону України 

6

4,16

 

Контроль за призначенням всіх видів державних соціальних допомог

(з початку 2014 року)

 

 

кількість

сума (грн.)

Проведено обстежень нужденності сімей заявників на отримання субсидій та допомог із складанням актів матеріально-побутових умов

477

 

 

 

В тому числі обстежено сімей, які отримали допомогу при народженні дитини

124

 

Перевірено справ громадян, які отримують субсидії та державні соціальні допомоги

1496

 

Виявлено переплат по субсидіях,

з них:

4

1060,93

по заявах

1

483,24

згідно акту - перевірки

3

577,69

Повернуто субсидій

 

2 678,88

Виявлено переплат по допомогах,

з них:

71

17 586,40

по заявах

61

12 864,33

згідно акту - перевірки

10

4 722,07

Повернуто допомог

 

44 239,37

Направлено листів, запитів і повідомлень

100

 

Підготовлено справ до суду

8

34 744,44

Надано консультацій на особистому прийомі

161

 

Зроблено перерахунків розміру допомог та субсидій

3

 

 

Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

(з початку 2014 року)

 

кількість

сума (грн.)

Кількість підприємств, які перебувають на обліку

292

 

Кількість прийнятих розрахунків на виплату грошових допомог і компенсацій від підприємств району

481

 

Загальна сума зареєстрованих фінансових зобов’язань

З них:

 

1 870 796,34

додаткова оплата праці, виплата підвищених стипендій та надання додаткової відпустки

 

501 833,19

одноразова виплата в розмірі трьох середньомісячних заробітних плат у разі звільнення з роботи

 

23 468,23

Відшкодування вартості харчування у дошкільних навчальних закладах

 

142 014,52

Кількість громадян, які перебувають на обліку

У тому числі:

1729

 

І категорія

453

 

ІІ категорія

784

 

ІІІ категорія

43

 

діти

449

 

Кількість особових справ

З них:

2 912

 

Компенсація вартості продуктів харчування

 

952 925,66

Компенсація сім’ям з дітьми

 

116 522,17

Компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю та по втраті годувальника

 

40 015,80

Щорічна допомога на оздоровлення

 

117 435,0

Прийнято заяв на комісію по розгляду документів для встановлення статусу постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи

51

 

Соціальний захист інвалідів, ветеранів війни та праці

(з початку 2014 року)

 

 

кількість

Проведено обстеження умов проживання малозабезпечених громадян

115

Видано пільгових посвідчень

З них:

128

ветеран праці

94

член сім’ї загиблого

14

інвалід війни

13

учасник війни

7

Видано довідок про встановлення статусу, відповідно до законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»

з них:

15

інвалідам війни

3

сім’ям померлих ветеранів війни

12

Видано довідок «Дитина війни»

40

Видано вкладок до посвідчень «Інвалід війни»

8

Видано вкладок до посвідчень учасників бойових дій, інвалідів війни 2-ї та 3-ї групи, яким виповнилося 85 років і більше

4

Видано інвалідам війни 1-ї та 2-ї групи листів-талонів на право отримання безплатно проїзних квитків по Україні

9

Видано інвалідам війни 3-ї групи, учасникам війни, сім’ям загиблих (померлих) та супровідникам інвалідів війни 1-ї групи листів-талонів на право отримання проїзних квитків по Україні з 50% знижкою

16

 Компенсаційна виплата на поховання учасників бойових дій

27

  Надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим                                                                           

  малозабезпеченим особам, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від  

  11.02.11 №158

2

Для отримання путівок перебуває на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради, у тому числі:

1388

інвалідів війни

109

учасників бойових дій

77

учасників війни

130

сімей померлих ветеранів війни

73

інвалідів загального захворювання

999

Забезпечено путівками

44

Оформлено компенсацію за невикористану путівку інвалідам війни

92

Оформлено компенсацію за невикористану путівку інвалідам загального захворювання

10

Звернулося інвалідів з заявами на отримання крісел колісних

15

Звернулося інвалідів з заявами на отримання інших технічних засобів реабілітації

70

Оформлено компенсацію за бензин

2

Видано направлень інвалідам на протезно-ортопедичні підприємства для забезпечення протезно-ортопедичними виробами

182

Оформлено компенсацію на транспортне обслуговування

4

Оформлено транспортних справ

3

Підготовлено рішень на засідання виконавчого комітету районної ради про подання щодо можливості призначення опікунів та піклувальників

12

Заслухано звіти опікунів на засіданні опікунської ради

36

Обстежено умови проживання осіб, які перебувають під опікою

22

Видано направлень у Житомирський обласний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів

2

Працевлаштовано через Житомирський міський центр зайнятості

15

 

Робота комісії  для упорядкування діяльності

по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів

(з початку 2014 року)

 

 Відповідно до Законів України «Про металобрухт», «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та на виконання повноважень, делегованих рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 №160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», виконавчим комітетом Корольовської районної ради м. Житомира проводиться комплекс заходів щодо упорядкування діяльності з заготівлі, переробки, металургійної переробки брухту чорних та кольорових металів.

Продовжує свою роботу районна комісія для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів. Основними напрямками роботи комісії є обстеження суб’єктів господарювання з метою отримання ними ліцензій на право здійснення операцій з металобрухтом та здійснення перевірок додержання спеціалізованими підприємствами та їх приймальними пунктами Закону України «Про металобрухт».

       

Робота відділу ведення Державного реєстру виборців

(з початку 2014 року)

 

          Робота спеціалістів відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради впродовж звітного періоду була спрямована на щомісячне поновлення бази даних Державного реєстру виборців, а саме: внесення записів про виборців до бази даних реєстру виборців; внесення змін до персональних даних; уточнення некоректних записів; виявлення та усунення випадків кратного включення виборців; відповідно до законодавства здійснення інших функцій, необхідних для виконання покладених на відділ завдань.

           

Підготовка до проведення виборів Президента України 25 травня 2014 року

(з початку 2014 року)

 

Постановою Верховної Ради України від 22 лютого 2014 року № 757-VІІ на 25 травня 2014 року призначено позачергові вибори Президента України.     

З метою сприяння виборчим комісіям у реалізації їх повноважень при підготовці та проведенні виборів, на виконання Закону України «Про вибори Президента України» та постанови Центральної виборчої комісії від 4 березня 2014 року № 31 «Про вимоги до приміщень окружних і дільничних виборчих комісій з виборів Президента України та приміщень для голосування, норми забезпечення виборчих комісій з виборів Президента України транспортними засобами, засобами зв’язку, обладнанням, інвентарем, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями, види послуг, які виборчі комісії можуть закуповувати за рахунок коштів Державного бюджету України», виконавчим комітетом районної ради проведена певна робота.

Головою районної ради було видане розпорядження від 11 березня 2014 року № 8-а «Про організацію забезпечення належних умов роботи дільничних виборчих комісій на території Корольовського району м.Житомира під час підготовки та проведення виборів Президента України 25 травня 2014 року», яким утворено робочу групу та закріплено працівників виконавчих органів районної ради відповідальними за стан матеріально-технічного забезпечення дільничних виборчих комісій.

Відповідальними працівниками проведено роботу щодо аналізу стану матеріально-технічного забезпечення приміщень для голосування. За результатами аналізу підготовлені листи керівникам підприємств, організацій, установ, в приміщеннях яких розміщені центри звичайних та спеціальних виборчих дільниць, у яких були доведені норми забезпечення виборчих комісій транспортними засобами, засобами зв’язку, обладнанням, інвентарем, оргтехнікою та іншими матеріальними цінностями.

Відповідно до постанови Центральної виборчої комісії від 4 березня 2014 року № 31 «Про вимоги до приміщень окружних і дільничних виборчих комісій з виборів Президента України та приміщень для голосування, норми забезпечення виборчих комісій з виборів Президента України транспортними засобами, засобами зв’язку, обладнанням, інвентарем, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями, види послуг, які виборчі комісії можуть закуповувати за рахунок коштів Державного бюджету України», 14-15 травня 2014 року дільничні виборчі комісії були забезпечені великими (стаціонарними) та малими (переносними) виборчими скриньками для голосування та інше обладнання, необхідне для забезпечення належної діяльності виборчих комісій.

З метою підготовки попередніх списків виборців звичайних виборчих дільниць Корольовського району м. Житомира, впродовж квітня 2014 року відділом ведення Державного реєстру виборців районної ради видано 53 накази щодо внесення змін до Реєстру стосовно 2247 виборців. Для уточнення персональних даних виборців направлено 51 запит стосовно 958 осіб до районного відділу управління Державної міграційної служби.

Всім дільничним виборчим комісіям звичайних виборчих дільниць 8 травня 2014 року передані попередні списки виборців та іменні запрошення згідно з вимогами, встановленими чинним законодавством.

12 травня 2014 року у залі засідань Корольовської районної ради голова районної ради Соя О.В. провів нараду з керівним складом дільничних виборчих комісій звичайних та спеціальних виборчих дільниць, розташованих на території Корольовського району м. Житомира.

У нараді взяли участь керуючий справами виконавчого комітету районної ради Чеховський П.М., голова окружної виборчої комісії територіального виборчого округу № 63 Лаетіна О.Д., начальник відділу адміністрування Державного реєстру виборців Житомирської обласної державної адміністрації Христич Н.Г., начальник відділу Державного реєстру виборців Корольовської районної ради Терещук І.Д., заступник начальника управління  комунального господарства Житомирської міської ради Шевчук В.А., заступник начальника Житомирського МВ УМВС України в Житомирській області Кравінський О.В., головний інспектор СЗНС УДСНС України у Житомирській області Прутенко С.В.

Виступаючі надали роз’яснення і чіткі рекомендації присутнім щодо підготовки та проведенню виборів Президента України.

 

Робота сектору юридичного забезпечення і з питань запобігання та виявлення корупції

(з початку 2014 року)

          Сектором юридичного забезпечення і з питань запобігання та виявлення корупції, відповідно до ст.12 Закону України «Про засади запобігання та виявлення корупції», було проведено перевірку своєчасності подання декларацій, перевірку декларацій на наявність конфлікту інтересів та логічний і арифметичний контроль декларацій посадових осіб виконавчого комітету Корольовської районної ради, самозайнятих осіб, безробітних та пенсіонерів з числа депутатів Корольовської районної ради м. Житомира.                                                         

 

Реалізація делегованих повноважень у сфері цивільного захисту населення

(з початку 2014 року)

 

          Реалізація делегованих районній раді повноважень у сфері цивільного захисту населення та територій від надзвичайних ситуацій здійснюється через її виконавчий орган – відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, який, відповідно до покладених на нього завдань, планує та проводить заходи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування районної ланки (в місті Житомирі) обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту. Завдання, визначені на відповідний період та план основних заходів з цивільного захисту виконані.

Робота по благоустрою території району

(з початку 2014 року)

 

На виконання розпорядження виконуючого обов’язки Житомирського міського голови від 11.03.14 №122 «Про весняний загальноміський благоустрій та санітарне прибирання міста», у Корольовському районі м. Житомира проведена відповідна робота. Для організації та виконання заходів з благоустрою та санітарного прибирання району, розпорядженням  голови районної ради від 18.03.14 № 09-а затверджено склад робочої групи та план заходів щодо проведення  благоустрою і санітарного прибирання території   Корольовського району м. Житомира.

          Суб’єктам господарювання, що знаходяться на території району, передані телефонограми про санітарне прибирання та впорядкування території кожного підприємства, установи, організації та впорядкування могил воїнів-визволителів на Смолянському військовому кладовищі.

27 березня 2014 року виконавчим комітетом районної ради було організовано роботу по впорядкуванню території, прилеглої до адміністративної будівлі Корольовської районної ради, в якому взяли участь працівники виконавчих органів ради.

17 квітня 2014 року керівництво та працівники виконавчих органів Корольовської районної ради, фінансовий відділ районної ради, управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради організовано провели прибирання закріпленої території. Особлива увага була приділена берегу річки Путятинки, на якому збирали сміття, вигрібали торішнє листя та вирубували чагарники.

 

Забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками

(з початку 2014 року)

 

З 1991 року виконавчим комітетом Корольовської районної ради м. Житомира ведеться робота по забезпеченню жителів району, працівників підприємств, організацій земельними ділянками під городництво та садівництво. За всі роки розподілено понад 800 га землі, де отримали ділянки 12 тисяч сімей. Спільно з головами садівничих та городницьких товариств, виконавчий комітет районної ради розглядає та вирішує земельні спори, захищає права землекористувачів, надає допомогу з інших питань. Ведеться облік бажаючих отримати ділянки, проводиться робота по уточненню списків землекористувачів та планів-схем розташування ділянок.

Щорічно проводиться інвентаризація використання землі на існуючих городницьких масивах, що дає можливість забезпечення ділянками жителів району з числа вільних. Після проведення інвентаризації складається акт перевірки. Землекористувачі, які не використовують ділянки,  попереджаються виконкомом про необхідність термінового приведення їх в належний стан або передачу необроблених городів іншим громадянам, бажаючим обробляти землю. Ділянки  не вилучались у громадян без письмових або усних попереджень, тому що городами користуються переважно люди похилого віку. Розподіл ділянок проводиться навесні та восени кожного року.

Разом з державною інспекцією з карантину рослин по Житомирській області, Житомирським державним агроекологічним університетом, обласним та районним товариствами охорони природи проводиться робота по інформуванню населення щодо зростання забрудненості шкідливими бур’янами, які засмічують парки, сквери, квітники, садово-городні ділянки.  

Для підрахунку доходів громадян, оформлення їм субсидій на житлово-комунальні послуги та державні допомоги, видаються довідки про наявність городніх ділянок, їх розмір та місцезнаходження, відповідно до уточнених списків та планів. Робота по забезпеченню жителів району садово-городніми ділянками та контролю за їх використанням продовжується.

 

За ініціативи виконавчого комітету Корольовської районної ради та Житомирського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, 26 березня 2014 року у приміщенні Корольовської районної ради відбулося засідання круглого столу на тему: «Співпраця соціальних партнерів  в організації соціальної роботи із найуразливішими верствами населення у Корольовському районі».

У засіданні взяли участь голова Корольовської районної ради Соя О.В., керуючий справами виконкому Корольовської районної ради Чеховський П.М, начальник управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради Мисюк В.В., заступник начальника відділу грошових виплат і компенсацій управління праці та соціального захисту населення районної ради Рафієва Л.О., директор Житомирського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Юрченко О. І., завідуючий сектором профілактики злочинності та запобігання бездоглядності дітей служби у справах дітей Житомирської міської ради Кур’ята В.Ц., заступник начальника МРВ кримінально-виконавчої інспекції УДПСУ Ткачук І.В., представник сектору кримінальної міліції у справах дітей Житомирського МВ УМВС у Житомирській області Бондарчук І.А., спеціалісти управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради, спеціалісти та фахівці із соціальної роботи ЖМЦСССДМ.

У своїх виступах учасники круглого столу внесли ряд пропозицій, направлених на покращення роботи між громадськими організаціями, представниками МВС України та органами місцевого самоврядування щодо організації соціальної роботи із найуразливішими верствами населення у Корольовському районі. З метою підвищення ефективності соціальної роботи, пошуку нових та впровадження інноваційних підходів для вирішення проблем сім’ї було запропоновано залучати до цієї роботи депутатський корпус Корольовської районної ради.

Відповідно до плану проведення навчання депутатів, затвердженого рішенням районної ради від 24.09.13 № 119 «Про навчання депутатів Корольовської районної ради м.Житомира VI скликання у 2013-2014 навчальному році», 23 квітня 2014 року відбулося навчання депутатів районної ради за участю голови районної ради Сої О.В., заступника голови районної ради Гриценка М.М., керівників та працівників виконавчих органів районної ради.

З метою фахового удосконалення, оновлення та розвитку умінь і знань, необхідних для ефективного вирішення завдань депутатської діяльності, проведено тематичну зустріч на тему: «Ефективна комунікація як передумова досягнення професійного та життєвого успіху. Конфліктологія. Методи вирішення конфліктів» із старшим викладачем кафедри естетики, етики та образотворчого мистецтва Житомирського державного університету імені Івана Франка Маловицькою Людмилою Флавіївною.

 

8 травня 2014 року, напередодні Дня Перемоги, виконавчим комітетом Корольовської районної ради  було організовано та проведено мітинг-реквієм пам’яті загиблих у роки Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років на Смолянському військовому кладовищі.

Урочистий мітинг відкрив голова Корольовської районної ради м.Житомира Соя Олег Васильович, який привітав присутніх з 69-ю річницею Великої Перемоги над фашистськими загарбниками та звернувся з словами глибокої шани до ветеранів війни, тих, хто у важкі роки став на захист рідної землі, хто ціною мужності, самовідданості, героїзму та власного життя врятував світ.  

Під час мітингу до присутніх з привітаннями звернулися заступник голови Житомирської обласної державної адміністрації Долгих Я.Д., заступник Житомирського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бочковський О.М, голова Житомирської міської організації ветеранів Трещов А.Т., голова Корольовської районної організації ветеранів Шубович В.М., сержант Житомирського військового інституту ім. С.П. Корольова Державного університету телекомунікацій Григорчук С.А., учні ліцею № 25 ім. М.О.Щорса м. Житомира. Поминальну службу по загиблим воїнам відслужив протоієрей Микола Дрозд Свято-Володимирської парафії  Житомирської єпархії.

Схилити голови в пам’ять про загиблих на фронтах Великої Вітчизняної війни прийшли керівники, депутати та працівники виконавчих органів Корольовської районної ради, представники підприємств, організацій, учнівська молодь та громадськість району. Присутні вшанували хвилиною мовчання пам’ять загиблих у роки Великої Вітчизняної війни та поклали квіти до підніжжя пам’ятника Невідомому солдату.

Того ж дня ветерани-активісти району взяли участь у святковому обіді, який було організовано виконавчим комітетом Корольовської районної ради у ТОВ «Кафе № 7».

 

З нагоди святкування Дня Перемоги, 9 травня 2014 року виконавчим комітетом Корольовської районної ради було організовано урочистий мітинг та покладання квітів до пам’ятника Герою Радянського Союзу  Бородію О. Д., в якому взяли участь голова Корольовської районної ради Соя О. В, викладачі Житомирського екологічного ліцею № 24, ветерани війни та громадськість району.

Цього ж дня голова Корольовської районної ради Соя О. В. разом з членами ветеранської організації району та педагогічним колективом Житомирської міської гуманітарної гімназії № 23         ім. М. Й. Очерета взяв участь у покладанні квітів до меморіальної дошки Кременецькому В.О.

9 травня 2014 року керівники та депутати Корольовської районної ради, ветерани війни та громадськість району разом з керівництвом м. Житомира та Житомирської області взяли участь у заходах, які проводилися у місті з нагоди 69-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні - урочистому покладанні квітів до пам’ятника воїнам - визволителям м. Житомира на площі Перемоги та на мітингу біля Монументу Слави.

 

Голова, заступник голови, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради,  керуючий справами виконкому, депутати, члени виконавчого комітету Корольовської районної ради та представники громадських організацій району взяли участь у інших заходах, які проводилися у місті з нагоди відзначення державних та професійних свят.

 

 

Завідувач організаційного відділу районної ради                                                          С.Л.Козачук



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare