УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 20.05.14 № 43
Про план роботи виконавчого
комітету Богунської районної ради
на друге півріччя 2014 року
Розглянувши пропозиції заступників голови ради, керуючого справами виконкому, керівників відділів апарату ради і виконкому та виконавчих органів ради, відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та Регламенту виконавчого комітету районної ради виконком районної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Богунської районної ради міста Житомира на друге півріччя 2014 року згідно з додатком.
2. Зобов’язати заступників голови ради, керуючого справами виконкому, керівників відділів апарату ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради забезпечити своєчасну, якісну підготовку та виконання запланованих заходів і до 09 січня 2015 року інформувати виконком районної ради про хід їх виконання.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на голову ради.
Голова ради Л.П.Янушевич
Додаток
до рішення виконавчого
комітету районної ради
від 20.05.14 № 43
План
роботи виконавчого комітету Богунської районної ради м.Житомира
на друге півріччя 2014 року
1. Перелік
питань, які плануються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету районної ради в другому півріччі 2014 року як основні:
№ з/п |
Назва питань |
Відповідальні за підготовку |
Дата подачі матеріа-лів |
Доповідач |
15 липня 2014 року |
||||
1.
2. |
Про хід виконання основних заходів з підготовки цивільного захисту Богунського району м. Житомира на 2014 рік
Про підсумки осінньо-зимового опалювального періоду 2013-2014 років та районні заходи з підготовки до опалювального сезону 2014-2015 років
|
Слободянюк О.М. Свердел Д.Д.
Гришко М.М. Якимів М.І. |
16.06.14
16.06.14 |
Свердел Д.Д.
Гришко М.М. |
19 серпня 2014 року |
||||
1.
2.
3.
|
Про підсумки роботи із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2014 року
Про затвердження плану заходів щодо відзначення в районі Дня громадян похилого віку, Дня ветерана Про виконання бюджету району за І півріччя 2014 року |
Гришко М.М. Якимів М.І. Тімченко Є.О.
Гришко М.М. Малахова С.О.
Слободянюк О.М. Каганович С.П.
|
22.07.14
22.07.14
22.07.14 |
Якимів М.І.
Гришко М.М.
Каганович С.П. |
16 вересня 2014 року |
||||
1.
2.
|
Про виконання законодавства з питань охорони праці на підприємствах району
Про звіт комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
|
Гришко М.М.
Якимів М.І.
Гришко М.М. Якимів М.І. Живанюк Н.С.
|
18.08.14
18.08.14
|
Муліш Т.М.
Гришко М.М.
|
21 жовтня 2014 року |
||||
1.
2.
3.
|
Про затвердження заходів щодо відзначення в районі Міжнародного дня інвалідів
Про роботу сектору по нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій управлінням Пенсійного фонду України у м.Житомирі Житомирської області за 9 місяців 2014 року
Про внесення змін до бюджету району на 2014 рік |
Гришко М.М. Якимів М.І. Малахова С.О.
Якимів М.І. Живанюк Н.С. Ковальська О.П.
Слободянюк О.М. Каганович С.П.
|
23.09.14
23.09.14
23.09.14
|
Гришко М.М.
Ковальська О.П.
Каганович С.П.
|
18 листопада 2014 року
|
||||
1.
2.
3.
4. |
Про роботу відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за 9 місяців 2014 року
Про виконання бюджету району за 9 місяців 2014 року
Про хід виконання заходів щодо економного та раціонального використання коштів, передбачених на утримання апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради
Про план роботи виконавчого комітету районної ради на І півріччя 2015 року
|
Гришко М.М. Якимів М.І. Малахова С.О.
Слободянюк О.М. Каганович С.П.
Слободянюк О.М. Гришко М.М. Якимів М.І. Дейнека О.О. Каганович С.П.
Слободянюк О.М. Гришко М.М. Согріна Л.В. Якимів М.І. Каганович С.П. Цівончук М.О. |
21.10.14
21.10.14
21.10.14
21.10.14 |
Малахова С.О.
Каганович С.П.
Каганович С.П.
Согріна Л.В. |
16 грудня 2014 року |
||||
1.
2.
3.
4.
5.
6. |
Про роботу відділу з питань соціального захисту населення, що постраждало внаслідок Чорнобильської катастрофи управління праці та соціального захисту населення районної ради у 2014 році
Про хід виконання рішення виконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради»
Про внесення змін до бюджету району на 2014 рік Про проект бюджету району на 2015 рік
Про проект фінансового забезпечення у 2015 році Програми соціального захисту населення Богунського району на 2013-2015 роки
Про проект фінансового забезпечення у 2015 році Програми підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей району на 2013-2015 роки |
Гришко М.М. Якимів М.І. Пилипенко О.М.
Гришко М.М. Якимів М.І. Онопрійчук Т.С.
Слободянюк О.М. Каганович С.П.
Слободянюк О.М. Гришко М.М. Согріна Л.В. Дейнека О.О. Каганович С.П.
Гришко М.М. Якимів М.І. Живанюк Н.С.
Гришко М.М. Якимів М.І. Живанюк Н.С.
|
18.11.14
18.11.14
18.11.14
18.11.14
18.11.14
18.11.14 |
Пилипенко О.М.
Онопрійчук Т.С.
Каганович С.П.
Каганович С.П.
Гришко М.М.
Гришко М.М. |
2. Питання для розгляду в порядку контролю
за виконанням раніше прийнятих рішень
2.1. Рішення виконавчого комітету районної ради від 16.07.2013 № 60 "Про роботу відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної ради з питань надання державної допомоги сім’ям з дітьми в І півріччі 2013 року".
Гришко М.М.
липень 2014 року
2.2. Рішення виконавчого комітету районної ради від 16.07.2013 № 61 "Про роботу районної ради з питань безпечної життєдіяльності населення".
Гришко М.М.
липень 2014 року
2.3. Рішення виконавчого комітету районної ради від 20.08.2013 № 67 "Про роботу зі зверненнями громадян в управлінні праці то соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2013 року.
Гришко М.М.
серпень 2014 року
2.4. Рішення виконавчого комітету районної ради від 20.08.13 №68 "Про затвердження заходів щодо відзначення в районі Міжнародного дня громадян похилого віку, Дня ветерана".
Гришко М.М.
серпень 2014 року
2.5. Рішення виконавчого комітету районної ради від 17.09.2013 №73 "Про роботу відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення районної ради у 2013 році"
Гришко М.М.
вересень 2014 року
2.6. Рішення виконавчого комітету районної ради від 17.09.2013 № 74 "Про звіт комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сімям за 2012 рік та поточний період 2013 року»
Гришко М.М.
вересень 2014 року
2.7. Рішення виконавчого комітету районної ради від 18.09.2012 №89 "Про хід виконання районних заходів щодо створення сприятливих умов для забезпечення соціальної, медичної та трудової реабілітації інвалідів»
Слободянюк О.М.
вересень 2014 року
2.8. Рішення виконавчого комітету районної ради від 15.10.2013 № 87 "Про роботу тимчасової районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат»
Гришко М.М.
жовтень 2014 року
2.9. Рішення виконавчого комітету районної ради від 15.10.2013 № 88 "Про затвердження заходів щодо відзначення в районі Міжнародного дня інвалідів»
Гришко М.М.
жовтень 2014 року
2.10. Рішення виконавчого комітету районної ради від 20.04.2011 № 45 "Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної ради від 15.04.2009 № 33 «Про підготовку матеріалів до видання серіалу «Книга Пам’яті України. Переможці. Житомирська область.»
Согріна Л.В.
листопад 2014 року
2.11. Рішення виконавчого комітету районної ради від 18.11.2013 № 99 "Про роботу відділу з питань соціального захисту населення, що постраждало внаслідок Чорнобильської катастрофи управління праці та соціального захисту населення Богунської районної ради у 2013 році»
Гришко М.М.
листопад 2014 року
3. Питання, що розглядатимуться на засіданнях виконкому районної ради
при необхідності:
3.1. Про затвердження висновків на громадян про можливість виконання обов’язків опікунів над недієздатними особами, про надання дозволів на розпорядження та управління майном від імені недієздатних.
Согріна Л. В.
Якимів М. І.
3.2. Про надання грошової та натуральної допомоги громадянам району
Гришко М.М.
Якимів М. І.
3.3. Про призначення субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
Гришко М.М.
Живанюк Н.С.
3.4. Про внесення змін до складу комісій та рад, створених при виконкомі, затвердження положень про них.
Гришко М.М.
Согріна Л. В.
3.5. Про зняття з контролю окремих рішень виконавчого комітету районної ради.
Согріна Л. В.
Давиденко І. О.
3.6. Про затвердження планів роботи виконавчого комітету та заходів з нагоди відзначення державних свят і пам’ятних дат.
Слободянюк О.М.
Гришко М.М.
Согріна Л.В.
Якимів М.І.
Каганович С.П.
Цівончук М.О.
4. Перелік документів центральних органів влади, розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень обласної, міської ради та виконкому для розгляду в порядку контролю:
4.1. Закон України від 22.10.93 № 3551-ХІІ “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.
Гришко М.М.
постійно
4.2. Закон України від 13.01.2011 № 2939-VІ "Про доступ до публічної інформації"
Янушевич Л.П.
постійно
4.3. Закон України від 7 квітня 2011 року № 3206-VI "Про засади запобігання і протидії корупції"
Гришко М.М.
постійно
4.4. Указ Президента України від 18.12.07 № 1228 “Про додаткові заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями”.
Гришко М.М.
постійно
4.5. Указ Президента України від 07.02.08 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".
Согріна Л. В.
постійно
4.6. Указ Президента України від 05.05.2011 № 547/2011"Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації"
Янушевич Л.П.
постійно
4.7. Постанова Кабінету Міністрів України від 14.07.2010 № 621 "Про посилення соціального захисту населення під час оплати житлово-комунальних послуг"
Гришко М.М.
постійно
4.8. Постанова Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади»
Согріна Л.В.
постійно
4.9. Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2012 №706 «Про затвердження Державної цільової програми «Національний план дій з реалізації конвенції про права інвалідів» на період до 2020 року»
Гришко М.М.
Постійно
4.10. Постанова Кабінету Міністрів України від 01.03.2014 №65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету»
Слободянюк О.М.
Постійно
4.11 Розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.12.2012 № 1052-р «Про затвердження плану заходів щодо посилення соціального захисту колишніх політичних в’язнів, репресованих та членів їх сімей на період до 2015 року»
Якимів М.І.
постійно
4.12. Рішення обласної ради від 08.09.11 №247 "Про комплексну програму розвитку місцевого самоврядування в Житомирській області на 2011-2015 роки"
Слободянюк О.М.
постійно
4.13. Рішення обласної ради від 15.12.2011 № 322 "Про Комплексну програму регіонального розвитку Житомирської області на 2012-2015 роки"
Слободянюк О.М.
постійно
4.14. Рішення обласної ради від 20.12.2012 № 764 "Про обласну комплексну Програму соціального захисту інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів та незахищених верств населення Житомирської області на 2013-2017 роки"
Гришко М.М.,
Якимів М.І.
постійно
4.15. Рішення обласної ради від 19.11.2013 № 1043 "Про обласну програму поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2014-2018 роки"
Гришко М.М.
постійно
4.16. Рішення обласної ради від 19.11.2013 № 1017 “Про обласну програму з видання серії “Книги Пам’яті України. Переможці. Житомирська область” на 2014-2015 роки»
Согріна Л. В.
постійно
4.17. Розпорядження голови облдержадміністрації від 23.03.06 № 109 “Про заходи щодо створення сприятливих умов для забезпечення соціальної, медичної та трудової реабілітації інвалідів”.
Гришко М.М.
постійно
4.18. Розпорядження голови облдержадміністрації від 12.02.2009 № 42 “Про посилення організаційної роботи з видання «Книги Пам’яті України. Переможці. Житомирська область. »”.
Согріна Л.В.
постійно
4.19. Розпорядження голови облдержадміністрації від 26.07.2010 № 208 “Про посилення соціального захисту населення під час оплати житлово-комунальних послуг”.
Гришко М.М.
постійно
4.20. Розпорядження голови облдержадміністрації від 17.01.2012 № 3 "Про затвердження заходів щодо соціального захисту бездомних області на 2012-2015 роки"
Якимів М.І.
постійно
4.21. Розпорядження голови облдержадміністрації від 19.11.2012 № 401 "Про відзначення в області 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників та 70-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років"
Гришко М.М.
Якимів М.І.
постійно
4.22. Рішення виконавчого комітету міської ради від 12.08.2010 № 565 "Про затвердження заходів щодо соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі".
Гришко М.М.
постійно
4.23. Рішення виконавчого комітету міської ради від 18.04.2013 № 518 "Про затвердження комплексної міської Програми соціального захисту населення на 2013-2015 роки".
Гришко М.М.
постійно
5. Організаційно-масові заходи
Перелік заходів Відповідальні за проведення
5.1. Участь в організації і проведенні загальноміських заходів з нагоди державних і професійних свят, пам’ятних дат: Дня бухгалтера; Дня будівельника; Дня Державного прапора України; Дня незалежності України; Дня знань; Дня підприємця; Дня працівників цивільного захисту; Дня міста Житомира; 77 - річчя утворення Житомирщини; Дня партизанської слави 71 річниці визволення міста Житомира Дня пам'яті жертв голодоморів та політичних репресій. (81-ті роковини Голодомору) Міжнародного дня людей похилого віку Дня працівників освіти Дня юриста Дня працівників харчової промисловості Дня працівників соціальної сфери Дня залізничника Дня працівників радіо, телебачення та зв’язку Міжнародного дня студентів Дня скловиробника Дня працівників прокуратури Міжнародного дня інвалідів Дня працівників статистики Дня Збройних Сил України Дня місцевого самоврядування
Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС Дня працівників суду Дня міліції Дня енергетика Дня працівників архівних установ
|
Голова ради, заступники голови ради, керуючий справами виконкому, начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради, завідувач організаційного відділу, завідувач загального відділу, завідувач відділу з питань НС та ЦЗН, начальник фінансового відділу, районні ради ветеранів (за згодою) |
5.2. Прийом громадян з особистих питань, проведення прямого телефонного зв’язку населення з керівництвом ради та виконкому, здійснення виїзних прийомів громадян (за окремими графіками) |
Голова ради, заступники голови ради, керуючий справами виконкому, керівники відділів апарату районної ради та виконкому і виконавчих органів ради |
5.3. Засідання виконкому районної ради (кожний третій вівторок щомісячно) |
Голова ради, заступники голови ради, керуючий справами виконкому, керівники відділів апарату ради та виконкому і виконавчих органів ради
|
5.4. Проведення апаратних нарад при голові районної ради (щовівторка) |
Керуючий справами виконкому, завідувач загального відділу
|
5.5. Проведення розширених апаратних нарад керівництва районної ради з керівниками та спеціалістами апарату районної ради, виконкому та виконавчих органів ради (перший вівторок місяця)
|
Керуючий справами виконкому, завідувач загального відділу |
5.6. Засідання тимчасової районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (два рази на місяць)
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.7. Засідання комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (щомісячно)
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.8. Засідання районної постійно діючої комісії з розгляду питань реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні послуги (щомісячно)
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу
|
5.9. Засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті районної ради (два рази на місяць) |
Заступник голови ради |
5.10. Засідання комісії по боротьбі з пияцтвом та наркоманією при виконавчому комітеті райради (щоквартально)
|
Заступник голови ради |
5.11. Засідання районної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення (щоквартально)
|
Заступник голови ради |
5.12. Засідання районної ради з питань безпечної життєдіяльності населення (щоквартально) |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.13. Засідання комісії по контролю за здійсненням операцій з металобрухтом (при необхідності)
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.14. Засідання районних комісій по визначенню виду ремонту та обсягу безоплатного капітального та першочергового поточного ремонту житлових будинків і квартир окремих пільгових категорій осіб та по прийманню будинків (квартир) окремих пільгових категорій після їх ремонту (при необхідності)
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.15. Засідання комісії виконкому по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань пов’язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС (два рази на місяць)
|
Керуючий справами виконкому |
5.16. Засідання районної комісії з підготовки видання серіалу "Книга Пам'яті України. Переможці. Житомирська область." (при необхідності)
|
Керуючий справами виконкому |
5.17. Засідання ради опіки і піклування (щомісячно)
|
Керуючий справами виконкому |
5.18. Засідання комісії по розгляду питань, пов’язаних із встановленням громадянам району статусу учасника війни (при необхідності)
|
Начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради |
5.19. Засідання постійно діючої районної робочої групи щодо забезпечення сприяння діяльності відділу ведення Державного реєстру виборців (при необхідності) |
Голова ради |
5.20. Засідання комісії виконавчого комітету районної ради щодо вжиття заходів з енергозбереження, контролю за економією енергоносіїв та послуг зв'язку (щомісячно)
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
Керуючий справами виконкому Л.В.Согріна