Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 46
візитів сьогодні: 5735
візитів всього: 743630
Прогноз погоди
23.04.2014 - Про погодження реконструкції орендованих нежилих приміщень цокольного поверху в житловому будинку по вул. Кибальчича, 11
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Проект РІШЕННЯ
 
від  _______________    №  ______    
                          м. Житомир     

Про    погодження   реконструкції       
орендованих нежилих  приміщень
цокольного поверху в  житловому
будинку по вул. Кибальчича, 11
 
Розглянувши заяву ФОП Долюк Т.С. стосовно реконструкції орендованих нежилих приміщень цокольного поверху в житловому будинку по вул. Кибальчича, 11, відповідно до ст. 2 Закону України “Про архітектурну діяльність”, Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, керуючись державними будівельними нормами України А.2.2-3-2012 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, державними будівельними нормами України В.2.2-15-2005 “Житлові будинки. Основні положення”, державними будівельними нормами України В.2.2-9-99 “Громадські будинки та споруди. Основні положення”, державними будівельними нормами України В.2.2-17:2006 “Будинки та споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення”, Санітарних правил влаштування, обладнання та утримання пралень, затверджених заступником Головного державного санітарного лікаря СРСР  16.06.1972 за № 979-72, рішеннями виконавчого комітету міської ради від 03.10.2012 № 416 “Про впорядкування розгляду деяких питань у сфері містобудування та архітектури у місті Житомирі” та ст. 31 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,   виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:
1. Погодити фізичній особі-підприємцю Долюк Тетяні Сергіївні реконструкцію орендованих нежилих приміщень цокольного поверху в житловому будинку по вул. Кибальчича, 11 під приміщення для прання, на період дії договору оренди від 01.01.2014 р.
2. Замовнику замовити робочий проект у юридичних, фізичних осіб - суб’єктів господарської діяльності незалежно від форм власності, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат на розроблення проектної документації на об'єкт архітектури.
Витрати замовника на виконання проектної документації відносяться до його комерційного ризику.
3. В робочому проекті обов'язково врахувати вимоги:
- пункту 12 Санітарних правил влаштування, обладнання та утримання пралень, затверджених заступником Головного державного санітарного лікаря СРСР  16.06.1972 за № 979-72;
- пункту 6.1 державних будівельних норм України В.2.2-17:2006 “Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення”.
4. Звернутись в інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю у Житомирській  області для реєстрації  декларації про початок  виконання будівельних робіт і після закінчення будівництва для реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації.
5. Подати копію декларації до виконавчого комітету Житомирської міської ради упродовж семи календарних днів з дня реєстрації декларації про початок  виконання будівельних робіт та декларації про прийняття об’єкта  в  експлуатацію.
6. Звернутись до виконавчого комітету Житомирської міської ради упродовж семи календарних днів з дня реєстрації декларації про початок  виконання будівельних робіт із заявою про укладення договору пайової участі у розвитку інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури м. Житомира.
7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до покладених повноважень.
 
Секретар міської ради                         Л.В. Цимбалюк


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare