ЗВІТ
про відстеження результативності регуляторного акта – рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі»
09 квітня 2014 року м. Житомир
Вид та назва регуляторного акта: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради
Назва регуляторного акта: «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м.Житомирі».
Дата прийняття: 11.03.2010 року.
Номер рішення: 168
Назва виконавця заходів з відстеження: управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради та комунальне підприємство «Реклама» Житомирської міської ради.
Цілі прийняття акта:
регулювання відносин, що виникають у зв'язку з розміщенням зовнішньої реклами на території міста Житомира, встановлення порядку надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами;
залучення коштів розповсюджувачів зовнішньої реклами в м.Житомирі у розвиток рекламного ринку м. Житомира;
створення сучасного правового простору, який буде відповідати потребам рекламного бізнесу та сприяти розвитку цього сектору ринку в м. Житомирі;
організація належного контролю за дотриманням учасниками рекламного ринку чинного законодавства про рекламу.
Строк виконання заходів з відстеження: 08-09 квітня 2014 року.
Тип відстеження: періодичне.
Методи одержання результатів відстеження: метод збору показників комунального підприємства «Реклама» Житомирської міської ради та управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, способи одержання даних: відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу даних комунального підприємства міської ради та управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради.
Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
Показники
|
2011р.
|
2012р.
|
2013р.
|
Сума надходжень до загального фонду міського бюджету від сплати за тимчасове користування місцями розташування спеціальних конструкцій зовнішньої реклами (тис.грн.)
|
946,8
|
796,3
|
757,9
|
Кількість виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території м. Житомира
|
31
|
272
|
137
|
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
На підставі порівняння вказаних вище показників можна зробити висновок, що регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною. Але у зв’язку зі змінами діючого законодавства України у сфері рекламної діяльності регуляторний акт потребує внесення змін та доповнень.
Начальник управління містобудування,
архітектури та дизайну міського
середовища міської ради Є.Л. Черкасова