Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 27
візитів сьогодні: 5725
візитів всього: 746627
Прогноз погоди
Міський бюджет на 2014 рік
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
тридцять перша сесія шостого скликання
від  07.02.2014  №614
         м. Житомир
                                                                     
Про міський бюджет на 2014 рік
На підставі статті 143 Конституції України, Бюджетного кодексу України, статей 26, 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» та рішення Житомирської обласної ради від 23.01.2014 №1064 «Про обласний бюджет на 2014 рік» міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Установити загальний обсяг доходів міського бюджету на 2014 рік у  сумі 1 031 797 426 гривень 17 копійок, у тому числі обсяг субвенцій з державного бюджету у сумі 357 129 500 гривень, субвенцій з обласного бюджету у сумі 409 538 гривень, дотації вирівнювання з державного бюджету у сумі 141 570 200 гривень, додаткової дотації з державного бюджету на вирівнювання фінансової забезпеченості – 281 900 гривень.
Обсяг  доходів  загального   фонду міського  бюджету визначити у сумі   969 868 800 гривень, спеціального фонду –  61 928 626 гривень 17 копійок,      в тому числі бюджету розвитку 42 907 438 гривень, з них за рахунок субвенції з обласного бюджету 133 938 гривень (додаток №1).
2. Затвердити  загальний обсяг видатків міського бюджету на 2014 рік у сумі 1 039 510 530 гривень 17 копійок, у тому числі субвенції – 341 496 640 гривень.
Визначити обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі 962 226 620 гривень та видатків спеціального фонду бюджету  - 77 283 910 гривень 17 копійок за тимчасовою класифікацією видатків та кредитуванням місцевих бюджетів (додаток №2), головними розпорядниками коштів (додаток №3) та в розрізі бюджетних програм (додаток №3.1) з урахуванням неоплачених у 2013 році видатків бюджету.  
3. Установити профіцит міського бюджету у сумі 7 862 263 гривні  (додаток № 4), з них:
- загального фонду міського бюджету в сумі 7 232 463 гривні, напрямом використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду);
-  спеціального фонду міського бюджету у сумі  629 800 гривень, джерелом покриття якого визначити погашення місцевого боргу по кредиту Північної Екологічної Фінансової Корпорації НЕФКО.
4. Установити дефіцит спеціального фонду міського бюджету у сумі 15 985 698 гривень (додаток №4), джерелом покриття якого визначити:
- надходження із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) у сумі 7 232 463 гривні;
- залучення до бюджету розвитку коштів від місцевих запозичень НЕФКО у сумі 8 753 235 гривень.
5. Кредитні кошти НЕФКО в сумі 8 753 235 гривень, з урахуванням безповоротного гранту НЕФКО  - 3 938 562 гривні 40 копійок та співфінансування з міського бюджету – 625 000 гривень, в загальному обсязі 13 316 797 гривень 40 копійок спрямувати на реалізацію інвестиційного проекту «Підвищення енергоефективності об’єктів бюджетної сфери міста Житомира».
6. Установити розмір оборотного залишку бюджетних коштів міського бюджету у сумі 3 000 000 гривень.
7. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів (додаток №5) на 2014 рік:
7.1. Субвенцій загального фонду з державного бюджету місцевим бюджетам районів у місті в сумі 329 328 100 гривень, у тому числі на:
7.1.1. Виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства,   дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям  – 270 996 400 гривень;
7.1.2. Надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій),  вивезення побутового сміття та рідких нечистот -    55 159 700 гривень; 
7.1.3. Надання   пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 60 700 гривень;
7.1.4. Виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною» - 3 111 300 гривень;
7.2. Інших субвенцій загального фонду  –  12 168 540 гривень, у тому числі на виконання повноважень, делегованих міською радою Богунській районній у м.Житомирі раді - 6 315 644 гривні, Корольовській районній у м.Житомирі раді – 5 852 896 гривень.
8. Установити на 2014 рік обсяг повернення кредитів до міського бюджету у сумі 1 294 424 гривні та надання кредитів з міського бюджету в сумі 1 704 755 гривень (додаток №6).
9. Затвердити перелік об’єктів (додаток №7), фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку.
10. Установити обсяг резервного фонду міського бюджету на 2014 рік у сумі 903 349 гривень.    
11. Затвердити перелік захищених видатків загального фонду міського бюджету за їх економічною структурою :
- оплата праці працівників бюджетних установ;
- нарахування на заробітну плату;
- придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
- забезпечення продуктами харчування;
 - оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
- обслуговування місцевого боргу;
- поточні трансферти населенню;
- поточні трансферти місцевим бюджетам;
- забезпечення  інвалідів  технічними  та  іншими  засобами  реабілітації, 
виробами медичного призначення для індивідуального користування.
12. Затвердити у складі видатків міського бюджету кошти на реалізацію місцевих (регіональних) програм (додаток №8).
13. Установити граничний розмір боргу міського бюджету станом на 31.12.2014 року в сумі 10 627 227 гривень.
14. Установити граничний обсяг надання гарантій на 2014 рік у сумі 113 639 427 грн.
15. Надати право виконавчому комітету міської ради упродовж бюджетного року за попереднім погодженням з постійною комісією міської ради з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій і з подальшим затвердженням на черговій сесії міської ради здійснювати розподіл та перерозподіл:
- субвенцій і дотацій з державного та обласного бюджетів;
- видатків головних розпорядників у межах затверджених призначень.
16. З метою забезпечення своєчасного фінансування видатків та збільшення доходів міського бюджету надати право департаменту бюджету та фінансів міської ради у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України:
- отримувати позики на покриття тимчасових касових розривів, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду міського бюджету, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду;
- отримувати середньострокові позики на суми невиконання у відповідному звітному періоді розрахункових обсягів кошика доходів місцевого бюджету, визначених у Законі України «Про Державний бюджет України на 2014 рік», за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на умовах їх повернення без нарахування відсотків за користування цими коштами;
- здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитах з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду.
17. Головним розпорядникам коштів міського бюджету:
-  забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами;
- передбачити в повному обсязі асигнування на погашення кредиторської заборгованості минулого року;
- затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках  для кожної бюджетної установи в межах відповідних бюджетних асигнувань.
18. Внески у статутний капітал комунальних підприємств Житомирської міської ради здійснювати, в тому числі шляхом перерахування коштів на банківські рахунки підприємств без включення їх до мережі одержувачів бюджетних коштів.
19. З метою проведення своєчасних розрахунків за комунальні та інші послуги і роботи  рекомендувати комунальним підприємствам міської ради відкрити казначейські рахунки для зарахування податкових та інших платежів підприємств за рахунок заборгованості установ, які фінансуються з міського бюджету.
20. Посадовий оклад, надбавки за ранг, вислугу років, за роботу з відомостями, що становлять державну таємницю міському голові виплачувати в розмірах згідно із чинним законодавством та надбавку за високі досягнення у праці - в розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років.
Поточне преміювання міського голови у першому кварталі 2014 року проводити щомісячно в розмірі середнього відсотка премії, встановленого розпорядженням міського голови, секретарю міської ради, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючому справами виконкому до місячної заробітної плати, з урахуванням посадового окладу, надбавок за ранг, вислугу років, за високі досягнення у праці, інших надбавок і доплат. Преміювання до державних і професійних свят та ювілейних дат, надання матеріальних допомог на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань – в розмірах згідно чинного законодавства, в межах затвердженого фонду оплати праці.
21. Житомирському міському голові надається право:
-  визначати кількісний склад (чисельність) виконавчих органів міської ради (департаментів, управлінь, відділів, служб) в межах загальної чисельності;
- встановлювати надбавки, преміювати, надавати матеріальні допомоги першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарю міської ради, керуючому справами виконавчого комітету, керівникам виконавчих органів міської ради, їх заступникам та іншим працівникам керівництва ради та виконкому в межах затвердженого фонду оплати праці відповідного виконавчого органу міської ради.
22. Затвердити структуру виконавчих органів міської ради (додаток      №9) та загальну чисельність виконавчих органів міської ради в кількості      317 одиниць.
Витрати на утримання виконавчих органів Житомирської міської ради проводити у межах 29 255 012 гривень 90 копійок.
23. Встановити, що частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до загального фонду міського бюджету, перераховується комунальними підприємствами Житомирської міської ради щоквартально до 10 травня за І квартал, до 10 липня за І півріччя, до 10 листопада за 9 місяців та до 10 березня за рік.
24. Встановити ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування:
для фізичних осіб:
а) 1 відсоток - для квартири/квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, або житлового будинку/будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів;
б) 2,7 відсотка - для квартири/квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв. метрів, або житлового будинку/будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. метрів;
в) 1 відсоток - для різних видів об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких не перевищує 740 кв. метрів;
г) 2,7 відсотка - для різних видів об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких перевищує 740 кв. метрів.
для юридичних осіб:
а) 1 відсоток - для квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів;
б) 2,7 відсотка - для квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. метрів.
25. Визначити мінімальну вартість місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомості  у  м.Житомирі  на 2014 рік:
- 5,00  грн. -  для провадження некомерційної діяльності,  у тому числі
для проживання фізичних осіб;
 - 10,00 грн. - для провадження виробничої діяльності;
- 15,00 грн. - для провадження іншої комерційної діяльності.
26. Продовжити на 2014 рік дію розділу 2 додатку 1 до рішення міської ради від 09.02.2012 №296 «Про перелік об’єктів комунальної власності міста Житомира, що підлягають та не підлягають приватизації в 2012 році» та розділу 2 додатку 1 до рішення міської ради від 18.04.2013 №528 «Про перелік об’єктів комунальної власності міста Житомира, що підлягають та не підлягають приватизації в 2013 році».
27.  Установити, що фізичні та юридичні особи у разі використання ними земель міста з порушенням вимог статей 125 та 206 Земельного Кодексу України, статті 2 Закону України «Про орендну землі» відшкодовують власнику землі (міській раді), збитки, заподіяні внаслідок неодержання власником землі доходів за час тимчасового невикористання земельних ділянок. Такі збитки можуть добровільно відшкодовуватись землекористувачами згідно зі статтями 152, 156, 157 Земельного кодексу України шляхом укладання за згодою сторін відповідного договору про відшкодування збитків (неодержаного доходу) між власником землі (міською радою) та землекористувачем з урахуванням вимог розділу ІІ Цивільного кодексу України, а у разі відмови або недосягненні сторонами згоди - у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.1993 № 284 «Про Порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам» (із змінами від 14.01.04 №21).
Відшкодування збитків проводиться за період використання землі з порушенням земельного законодавства у розмірі орендної плати за землю, яку власник землі (міська рада) міг би отримати при  належному виконанні (дотриманні) землекористувачем вимог земельного законодавства. При цьому збитки за період до укладання договору визначаються за ставками орендної плати, які діяли на момент виникнення таких збитків, із застосуванням щорічних коефіцієнтів, які дорівнюють подвійній обліковій ставці Національного банку України на початок кожного звітного року.
Якщо у землекористувача відсутній витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки землі, розмір земельної ділянки для розрахунку орендної плати за землю визначається виходячи із загальної площі приміщень, розташованих на таких землях із застосуванням відповідних коефіцієнтів: для вбудовано-прибудованих приміщень у будинках житлового фонду та приміщень в окремо розташованих багатоповерхових (більше 2-х поверхів) будівлях – з коефіцієнтом 1, для інших нежитлових приміщень – з  коефіцієнтом 2. Розмір плати за землю визначається згідно розрахунку.
28. Доручити управлінню регулювання земельних відносин міської ради направити землекористувачам, які використовують землі міста без правовстановлюючих документів,  вимоги щодо відшкодування ними власнику землі (міській раді) збитків, заподіяних внаслідок неодержання власником землі доходів за час тимчасового використання земельних ділянок,  готувати розрахунки сум збитків (неодержаного доходу), які підлягають відшкодуванню власнику землі (міській раді) за період фактичного використання земель міста з порушенням вимог земельного законодавства, проекти договорів про відшкодування збитків (неодержаного доходу), а при недосягненні згоди між власником землі та землекористувачем - акти про визначення збитків власнику землі та звернення до суду про примусове стягнення із землекористувачів визначених комісією сум збитків.
Суми збитків (неодержаного доходу) визначаються в договорі про відшкодування збитків (неодержаного доходу) за згодою сторін з урахуванням вимог Цивільного та Земельного кодексів України, а при недосягненні сторонами згоди – в актах про визначення збитків.
Договори про відшкодування збитків (неодержаного доходу), крім істотних умов, визначених Цивільним кодексом України, мають містити дату виникнення права власності на майно, права оренди майна, дату погодження місця розташування об’єкта, з якої проводиться відшкодування збитків, площу (розрахункову  площу) та місцезнаходження земельної ділянки. Розрахунок збитків (неодержаного доходу) є невід’ємною частиною Договору.
Договір про відшкодування збитків (неодержаного доходу) підписує міський голова.
29. Установити, що пільги інвалідам по зору I-II групи надаються в розмірі 50 відсотків вартості користування житлом (квартирна плата), комунальних послуг (газ, електроенергія та інші види послуг) в межах норм, передбачених діючим законодавством, твердого палива і скрапленого газу в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають в будинках, що не мають центрального опалення.
Пільги    щодо   плати  за   житло,   комунальні  послуги,   тверде   паливо і скраплений  газ  надавати  інвалідам  по  зору I-II групи та  членам  їх  сім'ї ,  які проживають  разом  з  ними,  незалежно  від  виду  житла  та  форми  власності  на нього.  При наданні   пільг  до  членів  сімей   інвалідів  по   зору   належить:   дружина     (чоловік),    їхні     неповнолітні діти    (до 18 років);   неодружені повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи; особа, яка проживає  разом з інвалідом I  групи та доглядає за ним за умови, що інвалід не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, що має право на пільги, та проживає разом з ним.
30. Затвердити перелік відділів, управлінь, департаментів міської ради, за якими закріплено контроль за справлянням (стягненням) платежів до міського бюджету м.Житомира в 2014 році (додаток №10).
31. Додатки  № 1-10 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
32.  З метою залучення кредитних коштів НЕФКО внести наступні зміни до рішення міської ради від 11.07.2013 №564 «Про залучення кредиту НЕФКО для фінансування інвестиційного проекту «Підвищення енергоефективності об’єктів бюджетної сфери міста Житомира», а саме:
- у підпункті 1.3 пункту 1 слова «двох років» замінити на слова «трьох років, при цьому обсяг фінансування Проекту по роках упродовж терміну його реалізації може змінюватися в межах загальної суми кредитних та грантових коштів НЕФКО відповідно до умов договорів з НЕФКО»;
- у пункті 2 цифри «47,303 млн.грн.» замінити цифрами «49 601 662,9 гривень»;
- викласти пункт 5 у такій редакції:
«5. Департаменту бюджету та фінансів Житомирської міської ради врахувати:
5.1. У складі видатків міського бюджету на 2014 рік асигнування на реалізацію інвестиційного проекту «Підвищення енергоефективності об’єктів бюджетної сфери міста Житомира» в сумі 13 316 797,4 гривень, в тому числі за рахунок коштів кредиту – 8 753 235 гривень,  гранту  - 3 938 562,4 гривень та видатків бюджету розвитку – 625 000 гривень.
5.2. При підготовці рішення міської ради «Про міський бюджет на 2015 рік» асигнування на фінансування Проекту у сумі 36 284 865,5 гривень, в тому числі за рахунок коштів кредиту – 24 277 839 гривень, гранту – 10 925 421 гривень та видатків бюджету розвитку – 1 081 605,5 гривень.
5.3. При підготовці проектів рішень про міський бюджет на наступні роки витрати на обслуговування та погашення місцевого боргу до кінця дії боргових зобов’язань міста».
33. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків та постійну комісію міської ради з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій. 
 
Міський голова                         В.М.Дебой


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare