Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 15
візитів сьогодні: 5566
візитів всього: 481475
Прогноз погоди
Проекти рішень 21 сесії Корольовської районної ради

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

 

Від 17.02.14 № 06-а

м. Житомир

Про скликання двадцять першої

сесії   Корольовської    районної

ради м.Житомира  VІ скликання

 

          Відповідно до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

 

          1. Скликати двадцять першу сесію Корольовської районної ради            м. Житомира VI скликання 25 березня 2014 року о 10 годині у залі засідань Корольовської районної ради.

 

2. На розгляд ради внести такі питання:

 

2.1. Про звіт начальника управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира про виконання делегованих повноважень.

Доповідач: Мисюк Віра Василівна – начальник управління праці та 

                              соціального захисту населення Корольовської районної ради

 

2.2. Про виконання плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира за друге півріччя 2013 року.

Доповідач: Гриценко Микола Михайлович – заступник голови                 

                    Корольовської районної ради

 

2.3. Про звіт постійної комісії з питань депутатської діяльності та етики Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання.

Доповідач: Янович Олександр Олексійович – голова постійної комісії  з питань депутатської діяльності та етики Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання

 

2.4. Інформація про роботу Корольовської районної ради м. Житомира VІ скликання та її виконавчого комітету, проведену у міжсесійний період.

 

2.5. Різне.

 

          3. На пленарне засідання двадцять першої сесії Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання запросити депутатів Корольовської районної ради, членів виконавчого комітету Корольовської районної ради, прокурора м.Житомира, представників місцевих засобів масової інформації.

 

          4. Затвердити план організаційно-технічних заходів по підготовці та проведенню двадцять першої сесії Корольовської районної ради м. Житомира VI скликання згідно з додатком.

 

          5. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

Голова ради                                                                                      О.В.Соя

 

Додаток

до  розпорядження  голови

Корольовської районної ради

                                                                                 від 17.02.14 № 06-а

 

П Л А Н

організаційно-технічних заходів по підготовці та проведенню двадцять першої сесії Корольовської районної ради м. Житомира VІ скликання

 

п/п

Заходи

Строки виконання

Відповідальні, виконавці

1

Підготувати матеріали та проект рішення по першому питанню

До 21.02.14

 Чеховський П.М.

   Мисюк В.В.

2

Підготувати матеріали та проекти рішень по другому, третьому питаннях

До 21.02.14

   Гриценко М.М.

   Козачук С.Л.

3

Підготувати інформацію по четвертому питанню

До 25.03.14 

   Гриценко М.М.

   Козачук С.Л.

4

Підготувати повідомлення про скликання двадцять першої сесії Корольовської районної ради та проекти рішень районної ради для оприлюднення на офіційному сайті «Житомирська міська рада» у розділі «Корольовська районна рада»

До 21.02.14

   Гриценко М.М.

   Козачук С.Л.

5

Провести засідання постійних комісій районної ради:

- з питань законності та правопорядку

- з питань депутатської діяльності та етики

- з питань планування, бюджету і фінансів

- з питань житлово-комунального господарства

- з питань діяльності суб’єктів господарювання

- з питань соціального захисту населення

 

 

17.03.14

17.03.14

18.03.14

19.03.14

20.03.14

20.03.14

 

   Гриценко М.М.

   Козачук С.Л.

6

Запросити депутатів районної ради на пленарне засідання двадцять першої сесії Корольовської районної ради

До 25.03.14

   Козачук С.Л.

   Герасимчук Т.В.

7

Підготувати приміщення для проведення пленарного засідання двадцять першої сесії Корольовської районної ради

До 25.03.14

   Сидорчук Н.Д.

8

Забезпечити роботу мікрофонів на пленарному засіданні двадцять першої сесії Корольовської районної ради

25.03.14

   Залевська А.А.

9

Забезпечити роботу виїзного буфету

25.03.14

   Сидорчук Н.Д.

   Метельська Л.І.

   (за згодою)

 

 

Керуючий справами виконкому                                       П.М.Чеховський 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

 

РІШЕННЯ

(Двадцять перша сесія VI скликання)

 

Від ______________ № ____________

 м. Житомир

Про звіт начальника управління

праці та соціального захисту населення

Корольовської районної ради м.Житомира

про виконання делегованих повноважень

 

Заслухавши звіт начальника управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира (надалі – управління) Мисюк В. В. про виконання делегованих повноважень, Корольовська районна рада відмічає, що в управлінні організовано та проводиться відповідна робота, спрямована на виконання чинного законодавства з питань соціального захисту населення.

Основні заходи щодо ефективного вирішення соціальних питань мешканців району включені в Програму соціального захисту населення Корольовського району на 2013 рік.

Управління є головним розпорядником коштів. Видатки бюджету району на реалізацію зазначеної програми становить понад 112,5 млн. грн.

В 2013 році управлінням вивчалось питання дотримання законодавства про працю та створення на підприємствах безпечних та нешкідливих умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими умовами праці.

Соціальним захистом в районі охоплено понад 33 тисяч пенсіонерів, 29511 пільговиків внесено в базу даних Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків району, в тому числі понад 6 тисяч інвалідів різних категорій, 3786 ветеранів війни, 27898 ветеранів праці та пенсіонерів. Пільговій категорії населення житлово-комунальними підприємствами нараховані пільги на суму 16113,9 тис. грн., з них профінансовано – 15890,2 тис. грн. з урахуванням кредиторської заборгованості на початок року, яка становила 1789,0 тис. грн. Проведено нарахування пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу 19 пільговикам на загальну суму 11,6 тис. грн., які виплачено готівкою в повному обсязі. За рахунок відповідної субвенції 6 громадянам, які мають право на пільги відповідно до ст. 43 Гірничого Закону України нараховано компенсацію за оплату комунальних послуг в сумі 7,8 тис. грн., профінансовано – 6,8 тис. грн.

З метою належної організації роботи щодо розгляду заяв по призначенню різних видів державних соціальних допомог, надання консультацій з різних питань Приймальня громадян управління працювала з максимальною зручністю для відвідувачів, організовувався продовжений графік прийому громадян, працював телефон «гарячої лінії», проводився попередній запис. Призначено державних соціальних допомог 13009 особам по 15 видах допомог на загальну суму 93266,7 тис. грн., в тому числі 3710 одержувачів отримали допомогу при народженні дитини на загальну суму 44487,6 тис. грн. Одинадцяти прийомним сім’ям надана державна допомога на 19 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на загальну суму 656,8 тис. грн. За призначенням субсидій звернулось 4227 сімей району, із яких 3871 сім’ї призначено субсидію на житлово-комунальні послуги на загальну суму 3086,9тис. грн. Виплачена готівка на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива 4 сім’ям – на загальну суму 3,3 тис.грн., одноразову винагороду 20 жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» на загальну суму 229,4 тис. грн. За укладеною угодою з Житомирським міським центром зайнятості на оплачувані громадські роботи залучалися безробітні особи, що значно покращило своєчасну доставку до адресатів необхідних документів.

На обліку в управлінні перебуває 1749 осіб, із них: 448 потерпілих дітей, з яких 6 дітей-інвалідів, яким щомісячно проводиться нарахування та виплата більше 10 видів різних компенсацій та допомог, відповідно до Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». Управлінням проведено відшкодування таких компенсацій та грошових допомог 7952 громадянам через 288 підприємств району та виплачено понад 7 млн. грн.

Організована робота щодо перевірки цільового використання бюджетних коштів державними соціальними інспекторами. В ході проведеної роботи за звітний період до державного бюджету повернуто 188,2 тис. грн. надміру нарахованих коштів одержувачам різних видів державних соціальних допомог. Для контролю за цільовим використанням бюджетних коштів вибірково перевірено 3882 особові справи отримувачів житлових субсидій та різних видів державних допомог.

Управлінням проводиться претензійно-позовна робота.

Здійснюється нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій. Перевірено 2962 пенсійних справ, із них 1473 нові справи та 1489 - перерахунки.

В районі посилена увага до вирішення проблем соціального захисту людей з особливими потребами, ветеранів, інших категорій населення. Здійснюється заповнення та підтримка в актуальному стані Централізованого банку даних з проблем інвалідності. Забезпечено 66 інвалідів кріслами-колісними та 149 інвалідів іншими технічними засобами реабілітації, 200 осіб путівками на санаторно-курортне лікування.

Протягом звітного періоду управлінням проведено роз’яснювальну роботу: здійснено 5 виступів на радіо, проведено 9 зустрічей в трудових колективах та навчальних закладах, опубліковано 5 статей, надано інтерв’ю на міському телебаченні. На офіційному веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Корольовська районна рада» та на стендах управління постійно оновлюється інформація про зміни в законодавстві.

З метою належного виконання працівниками управління чинного законодавства України, рішення міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів» у сфері соціальною захисту інвалідів, ветеранів війни та праці, соціально-вразливих категорій населення враховуючи зазначене вище, районна рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

1. Звіт начальника управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира Мисюк В. В. про виконання делегованих повноважень взяти до відома.

 

2. Начальнику управління праці та соціального захисту населенняКорольовської районної ради м.Житомира Мисюк В. В..:

 

2.1. Продовжувати спрямовувати роботу основних структурних підрозділів управління для забезпечення та виконання в повному обсязі делегованих повноважень з питань праці та соціального захисту населення.

 

2.2 Посилити контроль та персональну відповідальність заступників начальника управління та керівників структурних підрозділів за цільовим використанням бюджетних коштів, акцентувати увагу підпорядкованих спеціалістів на сумлінному виконанні ними посадових обов'язків.

 

2.3. Активізувати проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи в засобах масової інформації, на особистому прийомі, під час виїзних зустрічей з мешканцями району щодо можливості отримання державних соціальних гарантій.

 

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради Гриценко М. М.

 

 

Голова ради                                                                                                                     О.В.Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

Р І Ш Е Н Н Я (проект)

(Двадцять перша сесія VІ скликання)

 

Від __________ № __________

Про виконання плану роботи

Корольовської районної ради

м. Житомира за друге півріччя 2013 року

 

 Заслухавши інформацію заступника голови районної ради м.Житомира Гриценка М.М. про виконання плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання за друге півріччя 2013 року, відповідно до ст.41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

 1. Інформацію заступника голови районної ради Гриценка М.М. про виконання плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання за друге півріччя 2013 року взяти до відома.

 

 2. Рішення районної ради від 28.05.13 № 115 «Про затвердження плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира на друге півріччя 2013 року» з контролю зняти як таке, що виконано.

 

 

Голова ради О.В.Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

Р І Ш Е Н Н Я (проект)

(Двадцять перша сесія VI скликання)

 

Від __________ № _______

Про звіт про проведену роботу

постійної комісії з питань

депутатської діяльності та етики

Корольовської районної ради

м.Житомира VІ скликання

 

Заслухавши та обговоривши звіт про проведену роботу голови постійної комісії з питань депутатської діяльності та етики Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання Яновича О.О., керуючись п.14 ст.47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Корольовська районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Звіт про проведену роботу постійної комісії з питань депутатської діяльності та етики Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання взяти до відома.

2. Постійній комісії районної ради з питань депутатської діяльності та етики (Янович О.О.) посилити контроль за виконанням рішень районної ради, власних рекомендацій, удосконалювати стиль і методи роботи, розширювати практику спільного розгляду важливих проблем з іншими постійними комісіями районної ради.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.

 

 

Голова ради О.В.Соя



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare