Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 32
візитів сьогодні: 5729
візитів всього: 746879
Прогноз погоди
від 18.02.14 № 12 Про підсумки роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом у районній раді та її виконавчих органах у 2013 році

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від    18.02.14   № 12

 

Про підсумки роботи з питань реалізації громадянами

права на звернення та особистий прийом у районній раді

та її виконавчих органах у 2013 році

 

 

Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача загального відділу апарату ради та виконкому Давиденко І.О. про підсумки роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом у районній раді та її виконавчих органах у 2013 році виконавчий комітет районної ради відмічає, що впродовж 2013 року до районної ради та її виконавчих органів надійшло і було опрацьовано 1554 звернення громадян із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами та подяками, в яких порушено 1573 питання.

В приймальні громадян управління праці та соціального захисту населення районної ради з питань призначення всіх видів допомог прийнято 17333 заяви, видано 6475 довідок та надано 13132 консультації мешканцям району, 89 громадян отримали юридичні консультації у громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при виконавчому комітеті районної ради.

Найчастіше громадяни в своїх зверненнях порушували питання соціального захисту населення, праці і заробітної плати – 1479 (понад 94 %), на другому місці питання комунального господарства – 28 (1,8 %), на третьому – діяльність органів місцевого самоврядування та виконавчої влади – 10 (0,6 %).

З урахуванням 2 колективних звернень, протягом 2013 року до районної ради та її виконавчих органів звернувся 1591 громадянин.

Важливе значення надається особистому прийому громадян. За звітний період керівниками районної ради та виконкому, виконавчих органів ради та окремими спеціалістами апарату ради та виконкому прийнято 1518 громадян, організовано та проведено 7 виїзних прийомів за місцем трудової діяльності та проживання.

         Перевірено стан роботи зі зверненнями громадян, організацію їх особистого прийому на 4 комунальних підприємствах району, під час яких відповідальним особам надано практичну допомогу по усуненню виявлених недоліків.

Організація роботи зі зверненнями громадян та графіки особистого прийому керівництвом районної ради та її виконавчого комітету регулярно висвітлювались на сайті Житомирської міської ради в розділі "Богунська районна рада".

          З метою подальшого вдосконалення роботи зі зверненнями громадян і забезпечення їх результативності, створення належних умов забезпечення конституційного права громадян на звернення, організації особистого прийому та на виконання вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", актів Уряду щодо розгляду звернень громадян, рішення міської ради від 25.02.03 № 160 "Про визначення обсягів меж і повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів" та власних рішень із зазначених питань, виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

          1. Інформацію завідувача загального відділу апарату ради та виконкому Давиденко І.О. про підсумки роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом у районній раді та її виконавчих органах у 2013 році взяти до відома.

          2. Заступникам голови ради, керуючому справами виконкому, керівникам виконавчих органів ради та відділів апарату ради і виконкому вживати вичерпних заходів до виконання вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України та законодавчих актів Уряду щодо забезпечення реалізації права на звернення, всебічного розгляду звернень громадян, порушуваних у них проблем та оперативного їх вирішення, не допускати порушень графіків особистого прийому громадян.

          3. Загальному відділу апарату ради та виконкому (Давиденко І.О.):

          3.1. Здійснювати дієвий контроль за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей авторам звернень.

          3.2. Щомісячно узагальнювати дані про звернення громадян, що надійшли до районної ради та її виконавчого комітету.

          3.3. Щоквартально здійснювати аналітичну роботу за зверненнями громадян та підводити її підсумки на розширених апаратних нарадах керівництва районної ради з керівниками та спеціалістами апарату районної ради, виконкому та виконавчих органів ради. Домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані заяви та скарги, особливу увагу звертати на розгляд повторних, неодноразових, масових, колективних та найбільш гострих звернень, а також тих, у яких повідомляється про недоліки в роботі апарату ради та виконкому, виконавчих органів ради.

          3.4. Здійснювати перевірки стану роботи зі зверненнями громадян, організації особистого прийому у виконавчих органах районної ради та на підприємствах і установах району різних форм власності, вносити пропозиції керівникам цих установ щодо усунення виявлених недоліків, надавати організаційно-методичну допомогу.

          3.5. Систематично висвітлювати роботу зі зверненнями громадян, графіки особистого прийому, прямого телефонного зв’язку, роботу телефонів "гарячої лінії" з актуальних питань діяльності районної ради і її виконавчого комітету (42-49-87) і з питань призначення всіх видів соціальних допомог (42-50-25) на сайті Житомирської міської ради в розділі "Богунська районна рада".

          4. Заслухати на засіданні виконавчого комітету у другому півріччі 2014 року питання роботи зі зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради.

          5. Рішення виконавчого комітету від 19.02.13 № 9 "Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у районній раді та її виконавчих органах у 2012 році" визнати таким, що втратило чинність.

          6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Согріну Л.В.

 

 

Голова ради                                                       Л.П. Янушевич

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare