Повідомлення про засідання виконкому
Корольовської районної ради
Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться 18 березня 2014 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань (кім. 320).
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від №______________№___________
Про забезпечення мешканців
Корольовського району
м.Житомира садово-городніми
ділянками
Заслухавши інформацію головного спеціаліста апарату виконкому районної ради Степанченко Г.В. «Про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками», виконком Корольовської районної ради м. Житомира відмічає, що з 1991 року ведеться робота по забезпеченню жителів району, працівників підприємств, організацій земельними ділянками під городництво та садівництво.
Райвиконком рекомендує землекористувачам створювати садово-городні товариства та звертатись до Житомирської районної державної адміністрації щодо узаконення права користування ділянками. Виконком співпрацює із створеними садово-городніми товариствами: спільно з головами товариств розглядає та вирішує земельні спори, захищає права землекористувачів, надає допомогу з інших питань, в приміщенні виконкому головами окремих товариств ведеться прийом, надається можливість для проведення загальних зборів тощо.
На городніх масивах, де не створені садово-городні товариства, контроль за використанням землі та розподіл вільних ділянок проводиться комісією по земельним питанням при райвиконкомі. У зв’язку з відмовою частини землекористувачів від ділянок, які знаходяться далеко від міста, та потребою у ділянках в межах міського транспортного сполучення, комісія більшу увагу приділяє контролю за використанням городніх ділянок на землях Левківської сільської ради (біля ВАТ «Хімволокно»), Глибочицької сільської ради (біля акціонерних товариств «Верстатуніверсалмаш» та «Вібросепаратор»), Станішівської сільської ради (біля ПАТ «Житомирський м’ясокомбінат»). Площа землі, яка на сьогодні під особливим контролем, складає майже 69 га, де мають ділянки близько 800 сімей та трудові колективи 15 підприємств і організацій.
Протягом року ведеться облік бажаючих отримати земельні ділянки, проводиться робота по уточненню списків землекористувачів та планів-схем розташування ділянок. Регулярно проводяться інвентаризації використання землі на існуючих городницьких масивах, що дає можливість забезпечення ділянками жителів району, з числа вільних. Інвентаризація, проведена в 2013 році, виявила в середньому 65 необроблених городніх ділянок. В 2012 році було виділено 14 ділянок, в 2013 році – 53 ділянки.
Для підрахунку доходів громадян, оформлення їм субсидій на житлово-комунальні послуги та державні допомоги, виконком видає довідки про наявність городніх ділянок, їх розмір та місцезнаходження, відповідно до уточнених списків та планів.
З метою продовження роботи по забезпеченню жителів району садово-городніми ділянками та контролю за їх використанням, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
Інформацію про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками взяти до відома.
Заступнику голови ради Гриценку М.М., головному спеціалісту апарату виконкому Степанченко Г.В.:
Посилити контроль за використанням городніх ділянок на існуючих масивах та продовжувати роботу по забезпеченню мешканців Корольовського району ділянками під городництво і садівництво.
Надавати допомогу землекористувачам щодо узаконення їх права користування ділянками, сприяти створенню садово-городніх товариств (кооперативів).
Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 18.03.13 № 20 «Про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками».
Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.
Голова ради О.В. Соя
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від _________________№___________
м.Житомир
Про дотримання трудового
законодавства окремими
підприємствами району
Заслухавши і обговоривши інформацію завідувача сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення районної ради Борисюк А.С. «Про дотримання трудового законодавства окремими підприємствами району» виконком районної ради відмічає, що керівниками підприємств не в повній мірі виконується чинне законодавство про працю. На підприємствах не створені умови, які б забезпечували участь працівників в управлінні підприємством, не укладені колективні договори, не розроблені положення про оплату праці та її матеріальне стимулювання, посадові оклади та тарифні ставки встановлено без застосування міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень.
В порушення статті 115 Кодексу законів про працю України на окремих підприємствах виплата заробітної плати проводиться один раз на місяць, часто порушуються строки її виплати, а при виплаті заборгованої заробітної плати працівникам не нараховується компенсація на втрачену частину заробітної плати у зв’язку з порушенням термінів її виплати.
Мають місце випадки, коли робота окремих категорій працівників у нічний час та надурочно, у святкові та вихідні дні не оплачується згідно чинного законодавства. Крім того, умови оплати праці погіршуються без попередження працівників за 2 місяці. Відпустки без збереження заробітної плати надаються терміном більше 15 календарних днів. Не проводиться атестація робочих місць за умовами праці, у зв'язку з чим працівники позбавляються певних пільг та компенсації за роботу в шкідливих умовах праці.
З метою усунення недоліків, виявлених на окремих підприємствах району, та забезпечення конституційних прав працюючих громадян виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1.Інформацію про дотримання трудового законодавства окремими підприємствами району взяти до відома.
2.Запропонувати керівникам підприємств:
2.1.Забезпечити безумовне дотримання вимог чинного законодавства щодо першочерговості виплати заробітної плати і вжити вичерпних заходів для погашення заборгованості із виплати заробітної плати.
2.2.Забезпечити усунення виявлених порушень чинного законодавства про працю України до 1 квітня 2013 року.
2.3.Укласти колективні договори між адміністрацією та трудовим колективом відповідно до Закону України „Про колективні договори та угоди, створити умови, які б забезпечували участь працівників в управлінні підприємством.
2.4.Про хід виконання даного рішення повідомити Корольовський райвиконком до 10 квітня 2013 року.
3.Управлінню праці та соціального захисту населення районної ради (Мисюк В.В.):
3.1.Продовжити вивчення питання щодо додержання законодавства про працю.
3.2.Активізувати методично-роз’яснювальну роботу на підприємствах, установах, організаціях з питання дотримання законодавства про працю.
4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.
Голова ради О.В. Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від_____________ №____________
м. Житомир
Про затвердження плану перевірок додержання спеціалізованими підприємствами та приймальними пунктами Корольовського району Закону України “Про металобрухт” на ІІ квартал 2014 року
З метою продовження роботи районної робочої групи для обстеження підприємств, що здійснюють заготівлю, переробку та продаж брухту кольорових і чорних металів, та відповідно до Закону України „Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити план перевірок додержання спеціалізованими підприємствами та приймальними пунктами Корольовського району Закону України “Про металобрухт” та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів на ІІ квартал 2014 року, згідно з додатком.
2. Призначити посадових осіб виконавчих органів Корольовської районної ради: Орлову О.Г., заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, Степанченко Г.В., головного спеціаліста апарату виконавчого комітету районної ради, Барановську В.В., головного спеціаліста сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення районної ради, відповідальними за проведення перевірок згідно пункту 1 даного рішення.
3. Залучати до перевірок фахівців контролюючих органів – членів районної комісії для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів.
4. Рекомендувати Житомирському міськрайуправлінню Головного управління Держсанепідемслужби в Житомирській області, Держгірпромнагляду по Житомирській області та відділу з питань наглядово-профілактичної діяльності Житомирського міського управління ГУ МНС України в Житомирській області включити до власних планів перевірок на ІІ квартал 2014 року господарюючі суб’єкти, зазначені в плані перевірок відповідно до пункту 1 цього рішення.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.
Голова ради О.В. Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИР
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від _________ № _______
Про надання субсидій громадянам
на загальну площу житла
Відповідно до пункту 4 “Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. №848 ( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 вересня 1997р. № 1050, із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України) та враховуючи пропозиції районної комісії по призначенню субсидії та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, розглянуті заяви громадян про надання житлової субсидії у винятковому порядку на загальну площу житла, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1.Надати субсидію громадянам у винятковому порядку на загальну площу житла за рахунок коштів субвенції з державного бюджету.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИР
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від ___________№___________
м.Житомир
Про план роботи виконавчого
комітету Корольовської районної
ради м.Житомира на ІІ квартал
2014 року
Розглянувши пропозиції управління, відділів районної ради та на виконання делегованих повноважень визначених рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160, відповідно до Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про доступ до публічної інформації”, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира на ІІ квартал 2014 року згідно з додатком.
2. Зобов’язати заступника голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, керівників управління, відділів районної ради забезпечити своєчасну та якісну підготовку, виконання запланованих заходів та плану роботи, про що інформувати райвиконком.
3. Рішення райвиконкому від 17.12.13 № 106 «Про план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира на І квартал 2014 року» з контролю зняти, як таке, що виконане в повному обсязі.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Корольовської районної ради
від ___________ № ________
План
роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
на ІІ квартал 2014 року
1. Перелік питань, які пропонуються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
№ пп |
Назва питання |
Відповідальний |
Дата подачі проектів рішень |
Дата подачі мате-ріалів |
Доповідач |
|
|||
1. |
15 квітня 2014 року
Про виконання Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»
|
Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому
|
17.03.14. |
09.04.14. |
Ніколаюк М.В. – заступник начальника УПСЗН – начальник відділу з питань по справах інвалідів та побутового обслуговування пенсіонерів
|
|
|||
2. |
Про виконання районного бюджету за І-й квартал 2014 року
|
Орлова О.Г. -заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради
|
17.03.14. |
09.04.14. |
Когут А.В. -начальник фінансового відділу районної ради |
|
|||
1. |
20 травня 2014 року
Про надання житлових субсидій за опалювальний період 2013-2014 роки
|
Гриценко М.М. – заступник голови ради Мисюк В.В. - начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
16.04.14. |
14.05.14.
|
Процюк Л.В. – заступник начальника, начальник відділу грошових виплат і компенсацій УПСЗН
|
|
|||
2. |
Про роботу районної комісії по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи |
Чеховський П.М. - керуючий справами виконкому Мисюк В.В. -начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради |
16.04.14. |
14.05.14. |
Холоднюк Т.В. – начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
|
|||
1. |
17 червня 2014 року
Про забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці на окремих підприємствах району
|
Орлова О.Г. - заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради |
19.05.14. |
11.06.14. |
Барановська В.В. - головний спеціаліст сектору з питань праці УПСЗН
|
|
|||
2. |
Про санітарний стан та благоустрій території району
|
Гриценко М.М. -заступник голови ради |
19.05.14. |
11.06.14. |
Степанченко Г.В. – головний спеціаліст апарату виконкому |
|
|||
|
|
|
|
||||||
2. Питання, що вивчатимуться і при необхідності будуть вноситись на розгляд виконкому районної ради
2.1. Про стан погашення заборгованості із заробітної плати суб’єктами господарювання району. |
|
|
Управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
2.2. Про надання субсидії громадянам району на загальну площу житла. Управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
|
2.3. Про встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду та здійснення контролю за діяльністю опікунів над повнолітніми особами, які визнані судом недієздатними.
|
|
|
Управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
3. Питання, які будуть вивчатися на місцях, в управлінні, відділах районної ради, заслуховуватися на апаратних нарадах при голові районної ради, заступниках голови ради.
3.1. Про стан реалізації виконавчими органами районної ради делегованих повноважень.
Організаційний відділ районної ради
3.2. Про стан виконання документів органів влади вищого рівня, рішень районної ради та виконкому, розпоряджень голови районної ради.
Загальний відділ районної ради
3.3. Про планування та проведення спільних заходів з Корольовською районною організацією ветеранів м.Житомира, громадськими організаціями.
Організаційний відділ, управління праці
та соціального захисту населення районної ради
4. Про хід виконання рішень райвиконкому в порядку їх контролю і документів органів влади вищого рівня
4.1. Про хід виконання рішення райвиконкому від 21.05.13. № 43 «Про забезпечення ветеранів праці встановленими чинним законодавством гарантіями у сфері соціального захисту»
Чеховський П.М.
Квітень
4.2. Про хід виконання рішення райвиконкому від 16.04.13. № 27 «Про роботу сектору з нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира»
Орлова О.Г.
Квітень
4.3. Про хід виконання рішення райвиконкому від 17.07.12. № 60 «Про Конвенцію ООН 2006 року «Про права інвалідів» та використання її концепції в роботі управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради»
Чеховський П.М.
Травень
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ
Організаційні заходи по підготовці і проведенню сесії районної ради (за окремим планом)
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, управління, відділи районної ради
|
Засідання виконкому ( третій вівторок місяця)
|
|
|
Навчання керівних кадрів районної ради, спеціалістів (щомісячно)
|
|
Керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради, юрисконсульт |
Проведення Дня відкритого листа (за окремим планом щоквартально)
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради
|
Організація прийому у виконкомі, за місцем роботи та проживання громадян керівництвом виконкому та районної ради |
|
Організаційний та загальний відділи районної ради |
Перевірка стану роботи зі зверненнями, організації особистого прийому громадян на підприємствах та в організаціях району (за окремим планом)
|
|
Організаційний та загальний відділи районної ради |
Аналіз стану розгляду заяв і звернень громадян (щоквартально)
|
|
Загальний відділ районної ради |
Організаційні заходи щодо підготовки і проведення згідно окремих планів засідань:
|
|
|
адміністративної комісії |
|
Заступник голови ради, секретар адміністративної комісії
|
комісії по земельних питаннях (по потребі)
|
|
Заступник голови ради, головний спеціаліст виконкому
|
комісії по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (по надходженню документів)
|
|
Керуючий справами виконкому, начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
|
|
Заступник голови ради, УПСЗН |
координаційно-методичної ради з правової освіти населення (щоквартально) |
|
Керуючий справами виконкому, начальник міського управління юстиції, юрисконсульт виконкому
|
президії організації ветеранів Корольовського району (щоквартально)
|
|
Керуючий справами виконкому, організаційний відділ, УПСЗН, організація ветеранів Корольовського району |
комісії з питань реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні послуги |
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому
|
ради з питань безпечної життєдіяльності та цивільного захисту населення (щоквартально)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, відділ з питань НС та ЦЗ районної ради
|
комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (щомісячно) |
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
комісії по визначенню необхідності проведення, видів і обсягів робіт з безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
комісії по прийманню будинків (квартир) після закінчення безплатного капітального ремонту власних будинків членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб, на яких поширюється дія чинного законодавства, будинків (квартир), що перебувають у власності інвалідів війни та осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
комісії по упорядкуванню діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових та чорних металів
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому |
комісії по наданню матеріальної допомоги населенню
|
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
комісії по визначенню статусу учасника війни (по потребі) |
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
опікунської ради (щомісяця)
|
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
Проведення постійно діючого семінару з питань діловодства і організації контролю для працівників виконкому, його відділів (щомісячно за окремим планом)
|
|
Загальний та організаційний відділи районної ради |
10. Участь голови ради, заступника голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами в заходах по Корольовському району (за окремим планом)
|
|
Організаційний відділ районної ради
|
11. Організаційні заходи по підготовці і проведенню за окремими планами
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний відділ районної ради |
12. Вітання та нагородження з нагоди державних та професійних свят
|
|
Голова ради, заступник голови ради
|
Керуючий справами виконкому П.М.Чеховський
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИР
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про зняття з контролю
рішення райвиконкому
Розглянувши пропозиції заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому про зняття з контролю рішення виконкому, яке виконано в повному обсязі, та відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Зняти з контролю рішення райвиконкому, як таке, що виконане:
1.1. Від 18.03.13 № 19 «Про роботу відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
Голова ради О.В.Соя