УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м.ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
(Дев’ятнадцята сесія VІ скликання)
Від 27.12.13 № 126
Про звіт голови Корольовської
районної ради м.Житомира VІ
скликання Сої О.В. про свою
діяльність в період з грудня
2012 року по грудень 2013 року
Заслухавши та обговоривши звіт голови Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання Сої О.В. про свою діяльність в період з грудня 2012 року по грудень 2013 року, відповідно до пункту 17 частини 6 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», частини 17 статті 49 Регламенту роботи Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання, Корольовська районна рада
ВИРІШИЛА:
Звіт голови Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання Сої О.В. про свою діяльність в період з грудня 2012 року по грудень 2013 року взяти до відома.
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м.ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
(Дев’ятнадцята сесія VІ скликання)
Від 27.12.13 № 127
Про план роботи Корольовської
районної ради м. Житомира
на перше півріччя 2014 року
Розглянувши пропозиції постійних комісій районної ради щодо плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира на перше півріччя 2014 року, відповідно до пункту 3 статті 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити план роботи Корольовської районної ради м.Житомира на перше півріччя 2014 року згідно з додатком.
2. Головам постійних комісій районної ради, заступнику голови ради Гриценку М.М., заступнику голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орловій О.Г., керуючому справами виконкому Чеховському П.М., керівникам управління праці та соціального захисту населення, відділів районної ради забезпечити своєчасну підготовку питань для вивчення та розгляду депутатами ради на пленарних засіданнях та засіданнях постійних комісій районної ради, відповідно до плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира на перше півріччя 2014 року.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М. та постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності та етики (голова - Янович О.О.).
Голова ради О.В.Соя
Додаток
до рішення районної ради
від 27.12.13 № 127
П Л А Н
роботи Корольовської районної ради м.Житомира
на перше півріччя 2014 року
1. Питання для розгляду Корольовською районною радою:
1.1. Про районний бюджет на 2014 рік.
1.2. Про затвердження програми соціального захисту населення Корольовського району та її фінансове забезпечення на 2014 рік.
1.3. Про затвердження програми проведення загальнорайонних заходів на 2014 рік.
1.4. Про затвердження програми правової освіти населення Корольовського району на 2014 рік.
1.5. Про звіт начальника управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира про виконання делегованих повноважень.
1.6. Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за 2013 рік.
1.7. Про виконання плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира за друге півріччя 2013 року.
1.8. Про звіт постійної комісії Корольовської районної ради м.Житомира з питань депутатської діяльності та етики.
1.9. Про виконання Закону України «Про металобрухт» на території Корольовського району м.Житомира.
1.10. Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за перший квартал 2014 року.
1.11. Про повідомлення депутата Корольовської районної ради м.Житомира про виконання депутатських повноважень.
2. Питання для вивчення та розгляду постійними комісіями Корольовської районної ради:
2.1. Про районний бюджет на 2014 рік.
2.2. Про програму соціального захисту населення Корольовського району та її фінансове забезпечення на 2014 рік.
2.3. Про програму проведення загальнорайонних заходів на 2014 рік.
2.4. Про програму правової освіти населення Корольовського району на 2014 рік.
2.5. Про роботу відділу грошових виплат і компенсацій управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира.
2.6. Про роботу відділу з питань по справах інвалідів та побутового обслуговування пенсіонерів управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира.
2.7. Про звіт про виконання районного бюджету за 2013 рік.
2.8. Про роботу районної робочої групи для обстеження підприємств, що здійснюють заготівлю, переробку та продаж брухту кольорових і чорних металів на території Корольовського району м.Житомира.
2.9. Про виконання плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира за друге півріччя 2013 року.
2.10. Про звіт про виконання районного бюджету за перший квартал 2014 року.
Заступник голови ради М.М.Гриценко
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
(Дев’ятнадцята сесія VІ скликання)
Від 27.12.13 № 128
Про внесення змін до рішення
районної ради від 28.12.2012 № 93
„Про районний бюджет на 2013 рік”
Відповідно до статті 41 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 18.12.2013 № 608 „Про спрямування коштів”, листа департаменту бюджету та фінансів Житомирської міської ради від 18.12.2013 № 2288 „Про внесення змін” та з метою ефективного і раціонального використання бюджетних коштів, недопущення кредиторської заборгованості та враховуючи рекомендації постійних комісій Корольовської районної ради м. Житомира VI скликання, районна рада
ВИРІШИЛА:
Внести зміни до рішення районної ради від 28.12.2012 №93 „Про районний бюджет на 2013 рік” із змінами та доповненнями, а саме:
1. Зменшити річний план доходів районного бюджету загального фонду на 1 000 000 гривень по коду 41030600 „Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям”.
2. Зменшити видатки загального фонду районного бюджету на 1 000 000 гривень управлінню праці та соціального захисту населення районної ради, а саме:
- по КТКВК 090302 „Допомога у зв’язку з вагітністю і пологами” на 86 900 гривень;
- по КТКВК 090303 „Допомога на догляд за дитиною віком до 3-х років” на 116 000 гривень;
- по КТКВК 090304 „Одноразова допомога при народженні дитини” на 47 000 гривень;
- по КТКВК 090305 „Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування” на 19 800 гривень;
- по КТКВК 090306 „Допомога на дітей одиноким матерям” на 49 200 гривень;
- по КТКВК 090307 „Тимчасова державна допомога дітям” на 105 000 гривень;
- по КТКВК 090308 „Допомога при усиновленні дитини” на 19 800 гривень;
- по КТКВК 090401 „Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям” на 94 600 гривень;
- по КТКВК 091300 „Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” на 461 700 гривень.
3. Зробити перерозподіл бюджетних призначень.
3.1 Зменшити видатки:
- по КТКВК 090405 „Субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг” на 66 000 гривень;
3.2 Збільшити видатки:
- по КТКВК 090207 „Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, на житлово- комунальні послуги” на 15 000 гривень;
- по КТКВК 090215 „Пільги багатодітним сім’ям, дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім’ям, в яких не менше року проживають відповідно троє або більше дітей, а також сім’ям (крім багатодітних сімей), в яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування, на житлово-комунальні послуги” на 51 000 гривень;
4. Додатки 1-3 та 3.1 викласти в новій редакції.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Корольовської районної ради з питань планування, бюджету і фінансів (голова - Заполовський С.А.).
Голова ради О. В. Соя
Додаток №1 | |||||
до рішення сесії районної ради | |||||
від 27.12.13 № 128 | |||||
ДОХОДИ РАЙОННОГО БЮДЖЕТУ НА 2013 РІК | |||||
грн. | |||||
Код | Назва доходів згідно з бюджетною класифікацією | Загальний фонд | Спеціальний фонд | Разом | |
Разом | у т.ч. бюджет розвитку | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
20000000 | Неподаткові надходження | 2600,00 | 0,00 | 2600,00 | |
21081100 | Адміністративні штрафи та інші санкції | 2600,00 | 2600,00 | ||
40000000 | Офіційні трансферти | 116513489,27 | 31500,00 | 31500,00 | 116544989,27 |
41035000 | Інші субвенції | 5778704,27 | 31500,00 | 31500,00 | 5810204,27 |
41030600 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям | 90022800,00 | 90022800,00 | ||
41030800 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот | 19934785,00 | 19934785,00 | ||
41030900 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв'язку, та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян | 0,00 | х | 0,00 | |
41031000 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу | 24800,00 | 24800,00 | ||
41035800 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" | 752400,00 | 752400,00 | ||
Всього доходів | 116516089,27 | 31500,00 | 31500,00 | 116547589,27 | |
Заступник голови ради М.М. Гриценко |
Додаток 2 | ||||||||||||
до рішення сесії районної ради | ||||||||||||
від 27.12.13 № 128 | ||||||||||||
ВИДАТКИ БЮДЖЕТУ КОРОЛЬОВСЬКОГО РАЙОНУ НА 2013 РІК ЗА ТИМЧАСОВОЮ КЛАСИФІКАЦІЄЮ ВИДАТКІВ ТА КРЕДИТУВАННЯ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ | ||||||||||||
грн. | ||||||||||||
Код тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів | Найменування коду тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів | Видатки загального фонду | Видатки спеціального фонду | Разом | ||||||||
Всього | з них | Всього | споживання | з них | розвитку | з них | ||||||
у т.ч. бюд-жет роз-витку | з них | |||||||||||
Оплата праці | Комунальні послуги та енерго-носії | Оплата праці | Комунальні послуги та енерго-носії | капітальні видатки за рахунок коштів,що передаються із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13=3+6 |
10000 | Державне управління | 0,00 | 0,00 | |||||||||
010116 | Органи місцевого самоврядування | 4992639,27 | 3409796,04 | 265400,00 | 31500,00 | 31500,00 | 31500,00 | 5024139,27 | ||||
070000 | Освіта | 752400,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 752400,00 |
070303 | Дитячі будинки (в т.ч.сімейного типу, прийомні сім'ї) | 752400,00 | 752400,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 752400,00 | 767400,00 | ||||||||||
090000 | Соціальний захист та соціальне забезпечення | 110771585,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 110771585,00 |
090201 | Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, дітям війни, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами на житлово- комунальні послуги | 11178885,00 | 11178885,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 11178885,00 | 11178885,00 | ||||||||||
090202 | Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань на придбання твердого палива та скрапленого газу | 10562,17 | 10562,17 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 10562,17 | 10562,17 | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
В тому числі субвенція з державного бюджету | 2318100,00 | 2318100,00 | ||||||||||
090207 | Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, на житлово- комунальні послуги | 1751300,00 | 1751300,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 1751300,00 | 1751300,00 | ||||||||||
090208 | Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов"язана з Чорнобильською катастрофою, на придбання твердого палива | 1003,46 | 1003,46 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 1003,46 | 1003,46 | ||||||||||
090209 | Інші пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою | 0,00 | 0,00 | |||||||||
090215 | "Пільги багатодітним сім’ям, дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім’ям, в яких не менше року проживають відповідно троє або більше дітей, а також сім’ям (крім багатодітних сімей), в яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування, на житлово-комунальні послуги"; | 821000,00 | 821000,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 821000,00 | 700000,00 | ||||||||||
090302 | Допомога у зв’язку з вагітністю і пологами | 709900,00 | 709900,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 709900,00 | 709900,00 | ||||||||||
090303 | Допомога на догляд за дитиною віком до 3-х років | 13985000,00 | 13985000,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 13985000,00 | 13985000,00 | ||||||||||
090304 | Допомога при народженні дитини | 44804800,00 | 44804800,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 44804800,00 | 44804800,00 | ||||||||||
090305 | Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування | 2662200,00 | 2662200,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 2662200,00 | 2662200,00 | ||||||||||
090306 | Допомога на дітей одиноким матерям | 7475600,00 | 7475600,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 7475600,00 | 7475600,00 | ||||||||||
090307 | Тимчасова державна допомога дітям | 1049400,00 | 1049400,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 1049400,00 | 1049400,00 | ||||||||||
090308 | Допомога при усиновленні дитини | 99000,00 | 99000,00 | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
В тому числі субвенція з державного бюджету | 99000,00 | 99000,00 | ||||||||||
090401 | Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям | 2686200,00 | 2686200,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 2686200,00 | 2686200,00 | ||||||||||
090405 | Субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг | 3865500,00 | 3865500,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 3865500,00 | 3865500,00 | ||||||||||
090406 | Субсидії населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу | 3312,34 | 3312,34 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 3312,34 | 3312,34 | ||||||||||
090412 | Інші видатки на соціальний захист населення, в т.ч.: | 5900,00 | 5900,00 | |||||||||
- допомога на поховання | 0,00 | |||||||||||
придбання твердого палива | 5900,00 | 5900,00 | ||||||||||
090414 | Компенсація особам, які згідно із статтями 43 та 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення | 9922,03 | 9922,03 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 9922,03 | 9922,03 | ||||||||||
091205 | Виплати грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які нездатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги | 407300,00 | 407300,00 | |||||||||
091207 | Пільги, що надаються населенню ( крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ) на оплату житлово-комунальних послуг і природного газу | 341000,00 | 341000,00 | |||||||||
091209 | Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів і ветеранів | 35000,00 | 35000,00 | |||||||||
091300 | Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам | 16550700,00 | 16550700,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 16550700,00 | 16550700,00 | ||||||||||
ВСЬОГО | 116516624,27 | 3409796,04 | 265400,00 | 31500,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 31500,00 | 31500,00 | 0,00 | 116548124,27 | |
Заступник голови ради М.М. Гриценко | ||||||||||||
Додаток 3 | ||||||||||||
до рішення сесії районної ради | ||||||||||||
від 27.12.13 № 128 | ||||||||||||
до рішення сесії районної ради | ||||||||||||
ВИДАТКИ БЮДЖЕТУ КОРОЛЬОВСЬКОГО РАЙОНУ НА 2013 РІК ЗА ГОЛОВНИМИ РОЗПОРЯДНИКАМИ КОШТІВ | ||||||||||||
грн. | ||||||||||||
Код типової відомчої класифікації видатків | Назва головного розпорядника коштів | Видатки загального фонду | Видатки спеціального фонду | Разом | ||||||||
Всього | з них | Всього | споживання | з них | розвитку | з них | ||||||
Код тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів | Найменування коду тимчасової класифікації видатків та кредитуванн місцевих бюджетів | Оплата праці | комунальні послуги та енерго-носії | Оплата праці | Комунальні послуги та енерго-носії | у т.ч. бюд-жет роз-витку | з них | |||||
капітальні видатки за рахунок коштів,що передаються із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13=3+6 |
03 | Виконавчий комітет Корольовської районної ради | 1925479,79 | 1248285,16 | 151350,00 | 31500,00 | 31500,00 | 31500,00 | 1956979,79 | ||||
010116 | Органи місцевого самоврядування | 1925479,79 | 1248285,16 | 151350,00 | 31500,00 | 31500,00 | 31500,00 | 1956979,79 | ||||
15 | Управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради | 114245824,48 | 1926706,88 | 86925,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 114245824,48 |
010116 | Органи місцевого самоврядування | 2721839,48 | 1926706,88 | 86925,00 | 0,00 | 0,00 | 2721839,48 | |||||
070303 | Дитячі будинки (в т.ч.сімейного типу, прийомні сім'ї) | 752400,00 | 752400,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 752400,00 | 752400,00 | ||||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 11178885,00 | 11178885,00 | ||||||||||
090202 | Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань на придбання твердого палива та скрапленого газу | 10562,17 | 10562,17 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 10562,17 | 10562,17 | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
090203 | Інші пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, ветеранам праці, особам які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами | 0,00 | ||||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 2318100,00 | 2318100,00 | ||||||||||
090207 | Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, на житлово- комунальні послуги | 1751300,00 | 1751300,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 1751300,00 | 1751300,00 | ||||||||||
090208 | Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов"язана з Чорнобильською катастрофою, на придбання твердого палива | 1003,46 | 1003,46 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 1003,46 | 1003,46 | ||||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 0,00 | |||||||||||
090215 | "Пільги багатодітним сім’ям, дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім’ям, в яких не менше року проживають відповідно троє або більше дітей, а також сім’ям (крім багатодітних сімей), в яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування, на житлово-комунальні послуги"; | 821000,00 | 821000,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 821000,00 | 821000,00 | ||||||||||
090216 | Пільги багатодітним сім’ям на придбання твердого палива та скрапленого газу | 0,00 | ||||||||||
090302 | Допомога у зв’язку з вагітністю і пологами | 709900,00 | 709900,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 709900,00 | 709900,00 | ||||||||||
090303 | Допомога на догляд за дитиною віком до 3-х років | 13985000,00 | 13985000,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 13985000,00 | 13985000,00 | ||||||||||
090304 | Допомога при народженні дитини | 44804800,00 | 44804800,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 44804800,00 | 44804800,00 | ||||||||||
090305 | Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування | 2662200,00 | 2662200,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 2662200,00 | 2662200,00 | ||||||||||
090306 | Допомога на дітей одиноким матерям | 7475600,00 | 7475600,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 7475600,00 | 7475600,00 | ||||||||||
090307 | Тимчасова державна допомога дітям | 1049400,00 | 1049400,00 | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
В тому числі субвенція з державного бюджету | 1049400,00 | 1049400,00 | ||||||||||
090308 | Допомога при усиновленні дитини | 99000,00 | 99000,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 99000,00 | 99000,00 | ||||||||||
090401 | Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям | 2686200,00 | 2686200,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 2686200,00 | 2686200,00 | ||||||||||
090405 | Субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг | 3865500,00 | 3865500,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 3865500,00 | 3865500,00 | ||||||||||
090406 | Субсидії населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу | 3312,34 | 3312,34 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 3312,34 | 3312,34 | ||||||||||
090412 | Інші видатки на соціальний захист населення в т.ч.: | 5900,00 | 5900,00 | |||||||||
придбання твердого палива | 5900,00 | 5900,00 | ||||||||||
090414 | Компенсація особам, які згідно із статтями 43 та 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення | 9922,03 | 9922,03 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 9922,03 | 9922,03 | ||||||||||
091205 | Виплати грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які нездатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги | 407300,00 | 407300,00 | |||||||||
091207 | Пільги, що надаються населенню ( крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ) на оплату житлово-комунальних послуг і природного газу | 341000,00 | 341000,00 | |||||||||
091209 | Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів і ветеранів | 35000,00 | 35000,00 | |||||||||
091300 | Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам | 16550700,00 | 16550700,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 16550700,00 | 16550700,00 | ||||||||||
75 | Фінансовий відділ Корольовської районної ради | 345320,00 | 234804,00 | 27125,00 | 345320,00 | |||||||
010116 | Органи місцевого самоврядування | 345320,00 | 234804,00 | 27125,00 | 345320,00 | |||||||
ВСЬОГО | 116516624,27 | 3409796,04 | 265400,00 | 31500,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 31500,00 | 31500,00 | 0,00 | 116548124,27 | |
Заступник голови ради М.М. Гриценко | ||||||||||||
Додаток 3.1 | |||||||||||||
до рішення сесії районної ради | |||||||||||||
від 27.12.13 № 128 | |||||||||||||
до рішення сесії районної ради | |||||||||||||
ВИДАТКИ БЮДЖЕТУ КОРОЛЬОВСЬКОГО РАЙОНУ НА 2013 РІК ЗА ГОЛОВНИМИ РОЗПОРЯДНИКАМИ КОШТІВ У РОЗРІЗІ БЮДЖЕТНИХ ПРОГРАМ | |||||||||||||
грн. | |||||||||||||
Код програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (КПКВК) | Видатки загального фонду | Видатки спеціального фонду | Разом | ||||||||||
Всього | з них | Всього | споживання | з них | розвитку | з них | |||||||
Код тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (КТКВК) | Найменування | Оплата праці | комунальні послуги та енергоносії | Оплата праці | Комунальні послуги та енерго-носії | у т.ч. бюд-жет роз-витку | з них | ||||||
капітальні видатки за рахунок коштів,що передаються із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14=4+7 |
0300000 | Виконавчий комітет Корольовської районної ради | 1925479,79 | 1248285,16 | 151350,00 | 31500,00 | 31500,00 | 31500,00 | 1956979,79 | |||||
0310000 | Виконавчий комітет Корольовської районної ради | 1925479,79 | 1248285,16 | 151350,00 | 31500,00 | 31500,00 | 31500,00 | 1956979,79 | |||||
0310060 | 010116 | Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів | 1925479,79 | 1248285,16 | 151350,00 | 31500,00 | 31500,00 | 31500,00 | 1956979,79 | ||||
0310060 | 010116 | Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів | 3135,00 | 3135,00 | |||||||||
15000000 | Управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради | 114245824,48 | 1926706,88 | 86925,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 114245824,48 | |
1510000 | Управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради | 114245824,48 | 1926706,88 | 86925,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 114245824,48 | |
1510080 | 010116 | Керівництво і управління у відповідній сфері у містах республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення | 2721839,48 | 1926706,88 | 86925,00 | 0,00 | 0,00 | 2721839,48 | |||||
1511070 | 070303 | Забезпечення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях | 752400,00 | 752400,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 752400,00 | 752400,00 | |||||||||||
1513010 | 090000 | Надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот | 19934785,00 | 19934785,00 | |||||||||
В тому числі субвенції з державного бюджету | 19934785,00 | 19934785,00 | |||||||||||
1513011 | 090201 | Надання пільг ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, дітям війни, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами, на житлово-комунальні послуги | 11178885,00 | 11178885,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 11178885,00 | 11178885,00 | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
1513012 | 090204 | "Пільги ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, ветеранам податкової міліції, ветеранам державної пожежної охорони, ветеранам Державної кримінально-виконавчої служби, ветеранам служби цивільного захисту, ветеранам Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, вдовам (вдівцям) померлих (загиблих) ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів податкової міліції, ветеранів державної пожежної охорони, ветеранів Державної кримінально-виконавчої служби, ветеранів служби цивільного захисту та ветеранів Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, звільненим зі служби за віком, хворобою або вислугою років військовослужбовцям Служби безпеки України, працівникам міліції, особам начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, пенсіонерам з числа слідчих прокуратури, дітям (до досягнення повноліття) працівників міліції, осіб начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, загиблих або померлих у зв'язку з виконанням службових обов'язків, непрацездатним членам сімей, які перебували на їх утриманні, звільненим з військової служби особам, які стали інвалідами під час проходження військової служби, батькам та членам сімей військовослужбовців, які загинули (померли) або пропали безвісти під час проходження військової служби, батькам та членам сімей осіб рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, які загинули (померли), пропали безвісті або стали інвалідами при проходженні служби, на житлово-комунальні послуги"; | 2318100,00 | 2318100,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 2318100,00 | 2318100,00 | |||||||||||
1513013 | 090207 | Надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, на житлово- комунальні послуги | 1751300,00 | 1751300,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 1751300,00 | 1751300,00 | |||||||||||
1513015 | 090215 | "Пільги багатодітним сім’ям, дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім’ям, в яких не менше року проживають відповідно троє або більше дітей, а також сім’ям (крім багатодітних сімей), в яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування, на житлово-комунальні послуги"; | 821000,00 | 821000,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 821000,00 | 821000,00 | |||||||||||
1513016 | 090405 | Надання субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг | 3865500,00 | 3865500,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 3865500,00 | 3865500,00 | |||||||||||
1513020 | Надання пільг та субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу | 24800,00 | 24800,00 | ||||||||||
В тому числі субвенції з державного бюджету | 24800,00 | 24800,00 | |||||||||||
1513021 | 090202 | Надання пільг ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, ветеранам праці, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами на придбання твердого палива та скрапленого газу | 10562,17 | 10562,17 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 10562,17 | 10562,17 | |||||||||||
1513023 | 090208 | Надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов"язана з Чорнобильською катастрофою, на придбання твердого палива | 1003,46 | 1003,46 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 1003,46 | 1003,46 | |||||||||||
1513026 | 090406 | Надання субсидій населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу | 3312,34 | 3312,34 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 3312,34 | 3312,34 | |||||||||||
1513028 | 090414 | Компенсація особам, які згідно із статтями 43 та 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення | 9922,03 | 9922,03 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 9922,03 | 9922,03 | |||||||||||
1513040 | Надання допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової допомоги дітям | 90022800,00 | 90022800,00 | ||||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 90022800,00 | 90022800,00 | |||||||||||
1513041 | 090302 | Надання допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами | 709900,00 | 709900,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 709900,00 | 709900,00 | |||||||||||
1513042 | 090303 | Надання допомоги на догляд за дитиною віком до 3-х років | 13985000,00 | 13985000,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 13985000,00 | 13985000,00 | |||||||||||
1513043 | 090304 | Надання допомоги при народженні дитини | 44804800,00 | 44804800,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 44804800,00 | 44804800,00 | |||||||||||
1513044 | 090305 | Надання допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування | 2662200,00 | 2662200,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 2662200,00 | 2662200,00 | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
1513045 | 090306 | Надання допомоги на дітей одиноким матерям | 7475600,00 | 7475600,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 7475600,00 | 7475600,00 | |||||||||||
1513046 | 090307 | Надання тимчасової державної допомоги дітям | 1049400,00 | 1049400,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 1049400,00 | 1049400,00 | |||||||||||
1513047 | 090308 | Надання допомоги при усиновленні дитини | 99000,00 | 99000,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 99000,00 | 99000,00 | |||||||||||
1513048 | 090401 | Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям | 2686200,00 | 2686200,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 2686200,00 | 2686200,00 | |||||||||||
1513049 | 091300 | Надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам | 16550700,00 | 16550700,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 16550700,00 | 16550700,00 | |||||||||||
1513400 | 090412 | Інші видатки на соціальний захист населення в т.ч.: | 5900,00 | 5900,00 | |||||||||
1513401 | 090412 | придбання твердого палива | 5900,00 | 5900,00 | |||||||||
1513180 | Надання соціальних гарантій інваладам, фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги | 407300,00 | 407300,00 | ||||||||||
1513181 | 091205 | Забезпечення соціальними послугами громадян похилого віку, інвалідів, дітей-інвалідів, хворих, які не здатні до самообслуговування, потребують сторонньої допомоги фізичними особами | 407300,00 | 407300,00 | |||||||||
1513190 | 091207 | Надання пільг, що надаються населенню ( крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ) на оплату житлово-комунальних послуг і природного газу | 341000,00 | 341000,00 | |||||||||
1513200 | Соціальний захист ветеранів війни та праці | 35000,00 | 35000,00 | ||||||||||
1513202 | 091209 | Надання фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів і ветеранів, діяльність яких має соціальну спрямованість | 35000,00 | 35000,00 | |||||||||
7500000 | Фінансовий відділ Корольовської районної ради | 345320,00 | 234804,00 | 27125,00 | 345320,00 | ||||||||
7510000 | Фінансовий відділ Корольовської районної ради | 345320,00 | 234804,00 | 27125,00 | 345320,00 | ||||||||
7510080 | 010116 | Керівництво і управління у відповідній сфері у містах республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення | 345320,00 | 234804,00 | 27125,00 | 345320,00 | |||||||
ВСЬОГО | 116516624,27 | 3409796,04 | 265400,00 | 31500,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 31500,00 | 31500,00 | 0,00 | 116548124,27 | ||
Заступник голови ради М.М. Гриценко |
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
(Дев’ятнадцята сесія VІ скликання)
Від 27.12.13 № 128
Про внесення змін до рішення
районної ради від 28.12.2012 № 93
„Про районний бюджет на 2013 рік”
Відповідно до статті 41 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 18.12.2013 № 608 „Про спрямування коштів”, листа департаменту бюджету та фінансів Житомирської міської ради від 18.12.2013 № 2288 „Про внесення змін” та з метою ефективного і раціонального використання бюджетних коштів, недопущення кредиторської заборгованості та враховуючи рекомендації постійних комісій Корольовської районної ради м. Житомира VI скликання, районна рада
ВИРІШИЛА:
Внести зміни до рішення районної ради від 28.12.2012 №93 „Про районний бюджет на 2013 рік” із змінами та доповненнями, а саме:
1. Зменшити річний план доходів районного бюджету загального фонду на 1 000 000 гривень по коду 41030600 „Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям”.
2. Зменшити видатки загального фонду районного бюджету на 1 000 000 гривень управлінню праці та соціального захисту населення районної ради, а саме:
- по КТКВК 090302 „Допомога у зв’язку з вагітністю і пологами” на 86 900 гривень;
- по КТКВК 090303 „Допомога на догляд за дитиною віком до 3-х років” на 116 000 гривень;
- по КТКВК 090304 „Одноразова допомога при народженні дитини” на 47 000 гривень;
- по КТКВК 090305 „Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування” на 19 800 гривень;
- по КТКВК 090306 „Допомога на дітей одиноким матерям” на 49 200 гривень;
- по КТКВК 090307 „Тимчасова державна допомога дітям” на 105 000 гривень;
- по КТКВК 090308 „Допомога при усиновленні дитини” на 19 800 гривень;
- по КТКВК 090401 „Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям” на 94 600 гривень;
- по КТКВК 091300 „Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” на 461 700 гривень.
3. Зробити перерозподіл бюджетних призначень.
3.1 Зменшити видатки:
- по КТКВК 090405 „Субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг” на 66 000 гривень;
3.2 Збільшити видатки:
- по КТКВК 090207 „Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, на житлово- комунальні послуги” на 15 000 гривень;
- по КТКВК 090215 „Пільги багатодітним сім’ям, дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім’ям, в яких не менше року проживають відповідно троє або більше дітей, а також сім’ям (крім багатодітних сімей), в яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування, на житлово-комунальні послуги” на 51 000 гривень;
4. Додатки 1-3 та 3.1 викласти в новій редакції.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Корольовської районної ради з питань планування, бюджету і фінансів (голова - Заполовський С.А.).
Голова ради О. В. Соя
Додаток 1
до рішення районної ради
від 27.12.13 № 129
Структура
Виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
№ з/п |
Назва структурного підрозділу і посад |
Кількість штатних одиниць |
Апарат ради та виконкому |
||
1. |
Голова ради |
1 |
2. |
Заступник голови ради |
1 |
3. |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради |
1 |
4. |
Керуючий справами виконкому |
1 |
5. |
Завідувач організаційного відділу |
1 |
6. |
Головний спеціаліст організаційного відділу |
1 |
7. |
Завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності |
1 |
8. |
Провідний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності |
1 |
9. |
Завідувач загального відділу |
1 |
10. |
Головний спеціаліст загального відділу |
1 |
11. |
Завідувач сектору юридичного забезпечення і з питань запобігання та виявлення корупції |
1 |
12. |
Головний спеціаліст сектору юридичного забезпечення і з питань запобігання та виявлення корупції |
1 |
13. |
Головний спеціаліст з питань державної служби, кадрів та нагород |
1 |
14. |
Головний спеціаліст апарату виконкому |
2 |
15. |
Секретар голови |
1 |
16. |
Секретар-друкарка |
1 |
17. |
Інспектор по роботі з ветеранами |
0,5 |
Група господарського забезпечення та утримання адмінбудинку районної ради |
||
18. |
Начальник групи - завідуючий господарством |
1 |
19. |
Сторож |
4 |
20. |
Водій |
1 |
21. |
Прибиральник службових приміщень |
1 |
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради |
||
22. |
Завідувач відділу |
1 |
23. |
Головний спеціаліст |
1 |
Відділ ведення Державного реєстру виборців районної ради |
||
24. |
Начальник відділу |
1 |
25. |
Головний спеціаліст |
3 |
26. |
Провідний спеціаліст |
1 |
Заступник голови ради М.М. Гриценко
Додаток 2
до рішення районної ради
від 27.12.13 № 129
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор юридичного забезпечення і з питань запобігання та виявлення корупції Корольовської районної ради
Сектор юридичного забезпечення і з питань запобігання та виявлення корупції Корольовської районної ради (далі - Сектор) є виконавчим органом Корольовської районної ради м. Житомира, підзвітний та підконтрольний раді, підпорядкований її виконавчому комітету та голові ради.
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Сектор утворюється районною радою, яка затверджує структуру, чисельність працівників та витрати на його утримання.
Сектор у своїй діяльності керується: Конституцією України, законами України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами Верховної Ради України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Житомирської обласної ради, розпорядженнями голови Житомирської обласної державної адміністрації, рішеннями Житомирської міської ради, рішеннями районної ради, її виконкому, розпорядженнями голови районної ради іншими нормативно-правовими актами, що регулюють організацію та методику ведення правової роботи та роботи з питань запобігання та виявлення корупції в апараті виконкому районної ради, порядок підготовки та внесення проектів законодавчих та нормативних актів, державну політику з напрямку запобігання і протидії корупції, порядок укладання та оформлення договорів та угод, порядок ведення правової документації з використанням сучасних інформаційних технологій.
Основними завданнями Сектору є:
Організація правової роботи, спрямованої на забезпечення законності в діяльності районної ради та виконкому, правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів працівниками апарату ради та виконкому, виконавчих органів районної ради.
Представлення інтересів виконкому та районної ради в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів.
Підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання корупції в апараті ради та виконкому, його структурних підрозділів.
Надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства.
Участь в інформаційному та науково-дослідному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання та виявлення корупції, а також міжнародному співробітництві в зазначеній сфері.
Проведення організаційної та роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції.
Проведення перевірки фактів своєчасності подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, перевірки таких декларацій на наявність конфлікту інтересів, а також здійснення їх логічного та арифметичного контролю
Здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів.
5. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
Бере участь у підготовці та перевіряє на відповідність вимогам чинного законодавства проекти розпоряджень голови районної ради, рішень та інших документів правового характеру, які вносяться на розгляд районної ради та її виконавчого комітету.
Координує роботу і бере безпосередню участь у підготовці проектів документів правового характеру, що регулюють питання діяльності виконавчих органів районної ради.
Проводить з відповідальними працівниками виконавчих органів районної ради роботу з перегляду нормативних актів з метою приведення їх у відповідність до вимог чинного законодавства, підготовки пропозицій щодо внесення змін та доповнень або визнання такими, що втратили чинність.
Надає юридичну допомогу (або безпосередньо бере участь в роботі, в разі покладання обов’язків) постійним комісіям районної ради та робочим групам, комітетам, комісіям, радам, створеним при райвиконкомі, а також депутатам районної ради і організаціям самоврядування населення району.
Бере участь у здійсненні організаційно-практичних заходів щодо зміцнення фінансової та трудової дисципліни, збереження державної та комунальної власності, соціального захисту працівників апарату ради та виконкому, виконавчих органів ради, а також притягнення їх, у разі необхідності, до дисциплінарної та матеріальної відповідальності.
За дорученням голови ради представляє в установленому порядку інтереси виконкому та районної ради в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів у межах наданих йому повноважень.
Готує позовні заяви та інші матеріали з питань застосування законодавства і вирішення спорів в суді, відповідних інстанціях.
Готує або бере участь у підготовці, укладанні та контролі за виконанням договорів (контрактів), дає правову оцінку їх проектам.
Аналізує наслідки розгляду претензій, позовів і судових рішень, практику укладання та виконання договорів (контрактів); вносить керівництву пропозиції щодо удосконалення правового забезпечення діяльності виконавчих органів ради.
Готує в установлені строки документи, проекти рішень виконкому та районної ради за поданнями прокуратури, окремими ухвалами, постановами, рішеннями суду, відповідними документами інших правоохоронних і контролюючих органів.
Організовує і проводить роботу, пов’язану із підвищенням рівня правових знань працівників апарату ради та виконкому, її виконавчих органів, інформує про законодавство, роз’яснює існуючу практику його застосування; дає консультації з правових питань.
Надає допомогу (або безпосередньо бере участь, в разі покладання обов’язків) в забезпеченні діяльності адміністративної комісії райвиконкому та Корольовської районної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти.
Розробляє та проводить заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням в апараті ради та виконкому, а також здійснює контроль за їх проведенням.
Надає виконавчим органам районної ради та їх працівникам роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства.
Вживає заходів до виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових осіб апарату ради та виконкому, вносить пропозиції голові районної ради щодо усунення таких ризиків.
Надає допомогу в заповненні декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, проводить у встановленому законодавством порядку перевірку фактів своєчасності подання зазначених декларацій, їх перевірку на наявність конфлікту інтересів, а також здійснює логічний та арифметичний контроль декларацій.
У разі виявлення під час перевірки декларації арифметичних або логічних помилок невідкладно письмово повідомляє про це відповідному суб’єкту декларування для подання ним письмового пояснення та/або виправленої декларації.
У разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими особами апарату ради та виконкому, виконавчих органів районної ради, а також ознак правопорушення за результатами перевірок декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, інформує в установленому порядку про такі факти голову районної ради, а також правоохоронні органи відповідно до їх компетенції.
Веде облік працівників апарату ради та виконкому, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.
Взаємодіє з підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції.
Розглядає в межах повноважень повідомлення щодо причетності працівників апарату ради та виконкому, виконавчих органів районної ради до вчинення корупційних правопорушень.
Втручання у діяльність Сектору під час здійснення ним своїх повноважень, а також покладення на Сектор обов’язків, що не належать або виходять за межі його повноважень чи обмежують виконання покладених на нього завдань, забороняється.
Сектор має право:
Надавати пропозиції правового характеру щодо додержання законності в апараті районної ради та виконкому, виконавчих органах ради.
Вносити пропозиції голові районної ради про притягнення до відповідальності працівників, з вини яких заподіяно шкоду.
Використовувати отримані у встановленому порядку від посадових осіб апарату виконкому районної ради та її виконавчих органів документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання службових обов’язків.
Брати участь у засіданнях, нарадах, семінарах виконавчого комітету та районної ради у разі розгляду на них питань практики застосування нормативно-правових актів та інших ділянок правової роботи та роботи з питань запобігання і протидії корупції.
Залучати, за згодою голови районної ради, заступників голови ради, керуючого справами виконкому, працівників для підготовки проектів нормативних документів та інших документів, що виконуються Сектором у відповідності з покладеними на нього обов’язками.
Отримувати від посадових осіб апарату виконкому районної ради та її виконавчих органів усні та письмові пояснення з питань, які виникають під час проведення службових розслідувань (перевірок), а також щодо виявлених логічних та арифметичних помилок у деклараціях про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру. Вносити керівництву ради та виконкому пропозиції з питань удосконалення кадрової роботи, підвищення ефективності служби в органах місцевого самоврядування.
Ініціювати перед головою районної ради питання щодо надсилання запитів до державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності з метою отримання від них відповідної інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Сектор завдань.
Працівники Сектору беруть участь у проведенні в установленому порядку службового розслідування (перевірки) в апараті районної ради та виконкому, виконавчих органах ради з метою виявлення причин та умов, що призвели до вчинення корупційного правопорушення або невиконання вимог антикорупційного законодавства.
Працівники Сектору під час проведення службових розслідувань (перевірок) мають право з урахуванням обмежень, установлених законодавством, на безперешкодний доступ до приміщень і територій апарату районної ради та виконкому, виконавчих органів ради, документів та матеріалів, що стосуються предмета службового розслідування (перевірки).
Працівники Сектору можуть залучатися до проведення:
Експертизи проектів нормативно-правових актів, організаційно-розпорядчих документів, що видаються районною радою, виконкомом та головою ради з метою виявлення причин, що призводять чи можуть призвести до вчинення корупційних правопорушень;
Внутрішнього аудиту апарату районної ради та виконкому, виконавчих органів ради в частині дотримання вимог антикорупційного законодавства.
Призначення в посадових осіб місцевого самоврядування Сектору здійснюється на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України, розпорядженням голови районної ради.
Припинення служби в органах місцевого самоврядування посадових осіб Сектору здійснюється відповідно до чинного законодавства про працю України та Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції».
На посаду керівника Сектору призначається особа, з вищою юридичною освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста і стажем роботи за фахом у державній службі не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років.
Керівник Сектору:
Забезпечує виконання завдань, покладених на Сектор.
Перевіряє на відповідність вимогам чинного законодавства проекти розпоряджень голови районної ради, рішень та інших документів правового характеру, які вносяться на розгляд районної ради та її виконавчого комітету, а також візує їх. В разі невідповідності чинному законодавству проектів документів, рішень виконкому, районної ради та розпоряджень голови районної ради має право не візувати їх, при цьому подавати разом з ними відповідні пропозиції про законний порядок вирішення питань, що розглядаються.
У встановленому порядку подає пропозиції голові районної ради щодо призначення, переведення, звільнення, працівників Сектору, їх заохочення або притягнення до відповідальності згідно із законодавством, погоджує терміни надання їм відпустки.
Виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та цим положенням.
Заступник голови ради М.М. Гриценко
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м. ЖИТОМИРА
РІШЕННЯ
(Дев’ятнадцята сесія шостого скликання)
Від 27.12.13 № 129
м.Житомир
Про утворення сектору юридичного забезпечення
і з питань запобігання та виявлення корупції
Корольовської районної ради та зміни у структурі
виконкому районної ради
Відповідно до статей 26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 1, 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», постанови Кабінету Міністрів України від 04.09.2013 № 706 «Питання запобігання та виявлення корупції», рішення Житомирської міської ради від 25.02.2003 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів» з метою запобігання, виявлення, здійснення заходів щодо припинення корупційних правопорушень, відновлення порушених прав чи інтересів фізичних та юридичних осіб, забезпечення правопорядку, охорони прав і свобод громадян Корольовська районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Утворити сектор юридичного забезпечення і з питань запобігання та виявлення корупції Корольовської районної ради з 01 січня 2014 року чисельністю 2 штатні одиниці, скоротивши посади головного спеціаліста-юрисконсульта та головного спеціаліста апарату виконкому.
2. Затвердити структуру Виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира, згідно з додатком 1.
3. Затвердити Положення про сектор юридичного забезпечення і з питань запобігання та виявлення корупції Корольовської районної ради, згідно з додатком 2.
4. Внести зміни до штатного розпису Виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира та подати його на затвердження голові районної ради.
5. Вважати таким, що втратило чинність рішення районної ради від 28.04.1998 «Про структуру апарату виконкому районної ради» (із змінами та доповненнями).
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови районної ради Гриценка М.М. та постійну комісію з питань планування, бюджету і фінансів.
Голова ради О.В. Соя