УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 17.12.2013 № 109
Про звіт сектору державних
соціальних інспекторів
управління праці та соціального захисту
населення районної ради
Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради Онопрійчук Т.С. про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради виконавчий комітет районної ради відмічає, що працівниками сектору проводиться відповідна робота, спрямована на реалізацію адресного підходу для надання соціальної допомоги, визначення нужденності сім’ї, перевірку достовірності та повноти інформації про доходи та майновий стан, вибіркову перевірку особових справ, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи та інформування населення щодо надання різних видів соціальної допомоги.
З метою визначення права для призначення соціальних допомог проведено 1124 обстеження матеріально-побутових умов проживання громадян, 5558 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомог. Направлено запити до Державної податкової інспекції м. Житомира щодо 2316 осіб та 87 підприємствам, установам та організаціям різних форм власності для отримання уточненої інформації щодо достовірності даних осіб, які входять до складу сім’ї та звернулись за призначенням соціальної допомоги.
В ході перевірок виявлено 275 випадків неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан. Проведено 102 розрахунки для повернення надміру нарахованих коштів на загальну суму 185268,64 грн., із них: повернуто до бюджету 136625,41 грн., що складає 73,5 відсотка. По 22 справах надміру нараховані кошти в сумі 24681,97 грн. відраховуються з призначених допомог, по 9 справах укладено угоди на продовження терміну повернення коштів у зв’язку з скрутним матеріальним становищем сім’ї на суму 18956,89 грн., по двох справах надано адміністративний позов до суду у зв’язку з відмовою заявників повертати надміру нараховані кошти у добровільному порядку,
Здійснюється вибіркова перевірка цільового використання коштів виплаченої допомоги при народженні дитини.
Станом на 1 грудня поточного року проведено обстеження 303 сім’ї, які отримують вищезазначену допомогу. В результаті проведених обстежень взято на особистий контроль 16 сімей, направлено листи службі у справах дітей, управлінню у справах сім”ї, молоді та спорту та Центру соціальних служб для сім”ї, дітей та молоді міської ради, щодо здійснення соціального супроводу відносно трьох сімей.
Враховуючи зазначене вище, з метою подальшого вдосконалення роботи сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради, відповідно до статей 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради взяти до відома.
2. Завідувачу сектору- головному державному соціальному інспектору управління праці та соціального захисту населення районної ради Онопрійчук Т.С. :
2.1. Посилити контроль при перевірці достовірності та повноти інформації про доходи та майновий стан громадян, що звертаються за призначенням соціальної допомоги.
2.2. Збільшити кількість перевірок цільового використання коштів виплаченої допомоги при народженні дитини та створення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей.
2.3. Продовжувати активну роботу з питань визначення нужденності сімей шляхом обстеження матеріально-побутових умов їх проживання та адресності надання різних видів соціальних допомог.
2.4. Оприлюднювати щоквартально у місцевих засобах масової інформації та на сайті “Житомирська міська рада” в розділі “Богунська районна рада” результати роботи державних соціальних інспекторів з метою підвищення особистої відповідальності громадян при зверненнях за призначенням житлових субсидій та державних соціальних допомог.
3. Начальнику управління праці та соціального захисту населення Якиміву М.І., заступнику начальника управління-начальнику відділу соціальних допомог Живанюк Н.С.:
3.1. Взяти під особистий контроль роботу щодо своєчасного відшкодування надміру нарахованих та виплачених сум державних соціальних допомог та житлових субсидій.
3.2. Активізувати інформаційно-роз’яснювальну роботу серед отримувачів всіх видів соціальних допомог щодо відповідальності за надання недостовірної інформації про доходи та майновий стан сім’ї.
3.3. Здійснювати моніторинг призначення та виплати державної соціальної допомоги та проводити аналіз причин порушення законодавства з цього питання.
3.4. Продовжити співпрацю зі службою у справах дітей та управлінням у справах сім’ї, молоді та спорту міської ради, Житомирським міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді щодо забезпечення комплексного підходу в наданні підтримки сім’ям, які опинилися в складних життєвих обставинах, забезпечення соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М.
Голова ради Л.П. Янушевич