УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
двадцята сесія шостого скликання
від 18.12.13 № 142
Про внесення змін до рішення
районної ради від 28.12.12 № 112
«Про бюджет району на 2013 рік»
Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України, статті 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 18.12.13 «Про спрямування коштів» та враховуючи рекомендації постійної комісії районної ради з питань бюджету і фінансів, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення районної ради від 28.12.12 № 112 «Про бюджет району на 2013 рік» зі змінами, внесеними рішеннями районної ради від 30.05.13 № 126, від 21.11.13 № 138 «Про внесення змін до рішення районної ради від 28.12.12 № 112 «Про бюджет району на 2013 рік»», з урахуванням рішень виконавчого комітету районної ради від 16.07.13 № 62, від 15.10.13 № 90 «Про внесення змін до бюджету району на 2013 рік», а саме:
1.1. У пункті 1:
1.1.1. В абзаці першому цифри «170 153 542,49 грн.» та «164 025 015,00 грн.» замінити відповідно цифрами «165 812 242,49 грн.» та «159 683 715,00 грн.».
1.1.2. В абзаці другому цифри «170 122 042,49 грн.» замінити цифрами «165 780 742,49 грн.».
1.2. У пункті 2:
1.2.1. У абзаці другому цифри «170 160 220,27 грн.» замінити цифрами «165 818 920,27 грн.».
1.2.2. У абзаці третьому цифри «170 128 720,27 грн.» замінити цифрами «165 787 420,27 грн.».
2. Здійснити перерозподіл видатків по субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям (код 41030600), а саме:
Збільшити річний обсяг видатків по КТКВК 090304 «Допомога при народженні дитини» на суму 900 000,00 грн. (річний обсяг – 61 528 385,00 грн.) за рахунок зменшення річного обсягу видатків по КТКВК 090303 «Допомога на догляд за дитиною віком до трьох років» на суму 900 000,00 грн. (річний обсяг – 22 399 660,00 грн.).
3. Здійснити перерозподіл видатків по субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот (код 41030800), а саме:
3.1. Зменшити річний обсяг видатків по КТКВК 090405 «Субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг» на суму 643 000,00 грн. (річний обсяг –5 184 084,00 грн.).
3.2. Збільшити річний обсяг видатків по кодах:
3.2.1. КТКВК 090201 «Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, дітям війни, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами, на житлово-комунальні послуги на суму 250 000,00 грн. (річний обсяг – 15 533 697,00 грн.)
3.2.2. КТКВК 090204 «Пільги ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, ветеранам податкової міліції, ветеранам державної пожежної охорони, ветеранам Державної кримінально-виконавчої служби, ветеранам служби цивільного захисту, ветеранам Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, вдовам (вдівцям) померлих (загиблих) ветеранів військової служби… на житлово-комунальні послуги» на суму 270 000,00 грн. (річний обсяг – 4 831 976,00 грн.).
3.2.3. КТКВК 090207 «Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, на житлово-комунальні послуги» на суму 3 000,00 грн. (річний обсяг – 3 017 697,00 грн.).
3.2.4 КТКВК 090215 «Пільги багатодітним сім’ям, дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім’ям, в яких не менше року проживають відповідно троє або більше дітей, а також сім’ям (крім багатодітних сімей), в яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування, на житлово-комунальні послуги» на суму 120 000,00 грн. (річний обсяг – 1 162 561,00 грн.).
4. Здійснити перерозподіл видатків по субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу (код – 41031000), а саме:
Збільшити річний обсяг видатків по КТКВК 090414 «Компенсація особам, які згідно із ст. 43 та 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення» на суму 123,48 грн. (річний обсяг – 1 358,48 грн.) за рахунок зменшення по КТКВК 090202 «Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань на придбання твердого палива та скрапленого газу» на суму 123,48 грн. (річний обсяг – 12 808,52 грн.).
5. З метою ефективного використання субвенції з міського бюджету на виконання делегованих повноважень здійснити наступний перерозподіл видатків:
5.1. За рахунок зменшення річного обсягу видатків по КТКВК 091207 «Пільги, що надаються населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи), на оплату житлово-комунальних послуг і природного газу» на суму 50 072,50 грн. (річний обсяг – 518 900,30 грн.) збільшити річний обсяг видатків по КТКВК 091205 «Виплати грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги» на суму 50 072,50 грн. (річний обсяг – 516 872,50 грн.).
5.2. За рахунок зменшення річного обсягу видатків по КТКВК 010116 «Органи місцевого самоврядування» по:
5.2.1. Виконавчому комітету районної ради (КВК 003) по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» на суму 5 373,25 грн. (річний обсяг – 69 589,84 грн.), по КЕКВ 2250 «Видатки на відрядження» на суму 104,00 грн. (річний обсяг – 2 340,00), по КЕКВ 2271 «Оплата теплопостачання» на суму 24 234,93 грн. (річний обсяг – 115 396,07 грн.), по КЕКВ 2272 «Оплата водопостачання та водовідведення» на суму 609,16 грн. (річний обсяг – 10 232,84 грн.), по КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії» на суму 9 341,14 грн. (річний обсяг – 61 896,86 грн.).
5.2.2. Управлінню праці та соціального захисту населення районної ради (КВК 015) по КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 8 420,94 грн. (річний обсяг – 695 289,21 грн.).
5.2.3 Фінансовому відділу районної ради (КВК 075) по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» на суму 501,24 грн. (річний обсяг – 3 332,76 грн.), по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» на суму 865,52 грн. (річний обсяг – 1 786,48 грн.), по КЕКВ 2250 «Видатки на відрядження» на суму 284,00 грн. (річний обсяг – 2 160,00 грн.).
5.3. Збільшити річний обсяг видатків по КТКВК 010116 «Органи місцевого самоврядування» по:
5.3.1. Виконавчому комітету районної ради (КВК 003) по КЕКВ 2111 «Заробітна плата» на суму 34 724,08 грн. (річний обсяг – 1 289 311,08 грн.), по КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 2 938,40 грн. (річний обсяг – 442 018,40 грн.).
5.3.2. Управлінню праці та соціального захисту населення районної ради (КВК 015) по КЕКВ 2111 «Заробітна плата» на суму 8 420,94 грн. (річний обсяг – 1 975 349,94 грн.).
5.3.3. Фінансовому відділу районної ради (КВК 075) по КЕКВ 2111 «Заробітна плата» на суму 3 321,27 грн. (річний обсяг – 180 719,27 грн.), по КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 329,49 грн. (річний обсяг – 62 546,49 грн.).
6. Додатки до рішення 1, 2, 3, 3.1, 4, 5 викласти в новій редакції, що додаються.
7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради Слободянюк О.М., начальника фінансового відділу районної ради Кравченко Н.В. та постійну комісію районної ради з питань бюджету і фінансів.
Голова ради Л.П. Янушевич
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
двадцята сесія шостого скликання
від 18.12.13 № 143
Про хід виконання Програми соціального захисту населення Богунського району на 2013-2015 роки |
Заслухавши інформацію заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М. про хід виконання Програми соціального захисту населення Богунського району на 2013-2015 роки, з метою реалізації соціальної політики України щодо соціального захисту інвалідів різних категорій, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, малозахищених та інших соціально-вразливих верств населення, статті 52 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", рекомендації постійної комісії районної ради з питань праці та соціального захисту населення районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М. про хід виконання Програми соціального захисту населення Богунського району на 2013-2015 роки взяти до відома.
2. Управлінню праці та соціального захисту населення районної ради (Якимів М.І.) продовжити інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо можливості отримання громадянами району різних видів державних соціальних допомог.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників голови ради та постійну комісію районної ради з питань праці та соціального захисту населення.
Голова ради Л.П. Янушевич
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
двадцята сесія шостого скликання
від 18.12.13 № 144
Про хід виконання Програми підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей Богунського району на 2013-2015 роки |
Заслухавши інформацію заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М. про хід виконання Програми підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей Богунського району на 2013-2015 роки, з метою забезпечення належної фінансової підтримки для зростання в сімейному оточенні дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, статті 52 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", враховуючи рекомендації постійної комісії з питань праці та соціального захисту населення районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М. про хід виконання програми підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей Богунського району на 2013-2015 роки взяти до відома.
2. Управлінню праці та соціального захисту населення районної ради (Якимів М.І.) продовжити інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М., начальника фінансового відділу районної ради Кравченко Н.В.. та постійну комісію районної ради з питань сімейної та молодіжної політики.
Голова ради Л.П. Янушевич
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
двадцята сесія шостого скликання
від 18.12.13 № 145
Про виконання плану роботи районної ради за ІІ півріччя 2013 року та про план її роботи на І півріччя 2014 року
Заслухавши та обговоривши інформацію про виконання плану роботи районної ради за ІІ півріччя 2013 року, розглянувши пропозиції постійних комісій районної ради щодо плану роботи районної ради на І півріччя 2014 року та відповідно до пункту 6 частини 1 статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", частини 9 статті 7 регламенту роботи районної ради, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію про виконання плану роботи районної ради за ІІ півріччя 2013 року взяти до відома.
2. Затвердити план роботи районної ради на І півріччя 2014 року згідно з додатком.
3. Головам постійних комісій районної ради, заступникам голови ради, керуючому справами виконкому, керівникам управління, відділів апарату районної ради, виконкому та виконавчих органів ради забезпечити своєчасну підготовку та виконання запланованих заходів.
4. Рішення районної ради від 30.05.13 № 127 «Про план роботи районної ради на ІІ півріччя 2013 року» зняти з контролю як таке, що виконано в повному обсязі.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Слободянюк О.М. та голів постійних комісій районної ради.
Голова ради Л.П.Янушевич
Додаток
до рішення районної ради
від 18.12.13 № 145
План
роботи районної ради на І півріччя 2014 року
№ з/п |
Заходи |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
1. |
Питання для розгляду районною радою |
||
1.1. |
Про затвердження звіту про виконання бюджету району за 2013 рік |
І квартал |
Янушевич Л.П. – голова ради Кравченко Н.В. – начальник фінансового відділу районної ради
|
1.2. |
Про внесення змін до бюджету району на 2014 рік |
І квартал |
Янушевич Л.П. – голова ради Кравченко Н.В. – начальник фінансового відділу районної ради |
1.3. |
Про затвердження звіту про виконання бюджету району за І квартал 2014 року |
ІІ квартал |
Янушевич Л.П. – голова ради Кравченко Н.В. – начальник фінансового відділу районної ради |
1.4. |
Про виконання плану роботи районної ради за І півріччя 2014 року та про план її роботи на ІІ півріччя 2014 року
|
ІІ квартал |
Слободянюк О.М. – заступник голови ради Цівончук М.О. – завідувач організаційного відділу апарату ради та виконкому
|
1.5. |
Про хід виконання рішення районної ради від 04.03.11 № 38 "Про затвердження Стратегії розвитку правової освіти населення на 2011-2015 роки" |
ІІ квартал |
Слободянюк О.М. – заступник голови ради Зайцева Л.А. – головний спеціаліст-юрисконсульт апарату ради та виконкому |
2. |
Питання для вивчення та розгляду постійними комісіями районної ради |
За необхідніс-тю, не рідше одного разу на квартал
|
Голови постійних комісій Організаційний відділ апарату ради та виконкому |
3.1. |
Комісія з питань регламенту, депутатської етики та місцевого самоврядування |
||
3.1.1 |
Про результати виконання проведення звітів депутатів районної ради перед виборцями |
І квартал |
Ніколайчук О.Л. – голова ПК районної ради з питань регламенту, депутатської етики та місцевого самоврядування Цівончук М. О. – завідувач організаційного відділу апарату ради та виконкому
|
3.1.2. |
Аналіз участі депутатів районної ради у роботі ради та її органів, виконання депутатських обов’язків |
ІІ квартал |
Ніколайчук О.Л. – голова постійної комісії Цівончук М. О. – завідувач організаційного відділу апарату ради та виконкому
|
3.1.3 |
Про організацію святкування 70-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні |
ІІ квартал |
Ніколайчук О.Л. – голова постійної комісії Цівончук М. О. – завідувач організаційного відділу апарату ради та виконкому
|
3.2. |
Комісія з питань бюджету і фінансів |
||
3.2.1. |
Про затвердження звіту про виконання бюджету району за 2013 рік |
І квартал |
Блощинський О.С. – голова постійної комісії Кравченко Н.В. – начальник фінансового відділу районної ради
|
3.2.2. |
Про внесення змін до бюджету району на 2014 рік |
ІІ квартал |
Блощинський О.С. – голова постійної комісії Кравченко Н.В.– начальник фінансового відділу районної ради
|
3.3. |
Комісія з питань праці та соціального захисту населення |
||
3.3.1 |
Про заходи, пов’язані із вшануванням пам’яті жертв радіаційних аварій та катастроф, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та 28-ю річницею Чорнобильської катастрофи |
І квартал |
Махлайчук С.Г. – голова постійної комісії Гришко М.М. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу ради Якимів М. І. – начальника управління праці та соціального захисту населення
|
3.3.2 |
Про хід виконання Програми підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей району на 2013-2015 роки |
І квартал |
Махлайчук С.Г. – голова постійної комісії Гришко М.М. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу ради Якимів М.І. – начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
3.3.3. |
Про хід виконання Програми соціального захисту населення Богунського району на 2013-2015 роки |
ІІ квартал |
Махлайчук С.Г.– голова постійної комісії Гришко М.М. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу ради Якимів М. І. – начальника управління праці та соціального захисту населення
|
3.3.4. |
Про організацію святкування 70-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні |
ІІ квартал |
Махлайчук С.Г.– голова постійної комісії Гришко М.М. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу ради Цівончук М. О. – завідувач організаційного відділу апарату ради та виконкому
|
3.3.5 |
Про співпрацю з міським центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Житомирської міської ради |
ІІ квартал |
Махлайчук С.Г.– голова постійної комісії Юрченко О.І. – керівник центру соціальних служб Житомирської міської ради |
3.4. |
Комісія з питань сімейної та молодіжної політики |
||
3.4.1 |
Про хід виконання Програми підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей району на 2013-2015 роки |
І квартал |
Воротнікова С.Д. – голова постійної комісії Гришко М.М. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу ради Якимів М.І. – начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради |
3.4.2. |
Про хід виконання Програми соціального захисту населення Богунського району на 2013-2015 роки |
ІІ квартал |
Воротнікова С.Д.– голова постійної комісії Гришко М.М. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу ради Якимів М. І. – начальника управління праці та соціального захисту населення
|
3.4.3. |
Про відзначення в районі Міжнародного Дня матері та Міжнародного Дня сімї |
ІІ квартал |
Воротнікова С.Д. – голова постійної комісії Цівончук М. О. – завідувач організаційного відділу апарату ради та виконкому |
3.4.4 |
Про співпрацю з міським центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Житомирської міської ради |
ІІ квартал |
Воротнікова С.Д.– голова постійної комісії Юрченко О.І. – керівник центру соціальних служб Житомирської міської ради |
3.4.5 |
Про організацію святкування 70-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні |
ІІ квартал |
Воротнікова С.Д. – голова постійної комісії Цівончук М. О. – завідувач організаційного відділу апарату ради та виконкому |
3.5. |
Постійна комісія районної ради з питань соціально-економічного розвитку та житлово-комунального господарства |
||
3.5.1 |
Про виконання заходів цивільного захисту населення на території Богунського району м. Житомира у 2013 році |
І квартал |
Ісько В.М. - голова постійної комісії районної ради Свердел Д.Д. – завідувач відділу з питань надзвичайних ситуацій цивільного захисту населення районної ради
|
3.5.2 |
Про стан житлово-комунального господарства району |
І квартал |
Ісько В.М. - голова постійної комісії районної ради Слободянюк О.М. – заступник голови ради
|
3.5.3. |
Про хід опалювального сезону 2013-2014 років |
І квартал |
Ісько В.М. - голова постійної комісії районної ради Гришко М.М. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу ради Якимів М.І. – начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
3.5.4. |
Про проведення весняного благоустрою Богунського району |
ІІ квартал |
Ісько В.М. - голова постійної комісії районної ради Цівончук М. О. – завідувач організаційного відділу апарату ради та виконкому
|
3.5.5. |
Про організацію святкування 70-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні |
ІІ квартал |
Ісько В.М. - голова постійної комісії районної ради Слободянюк О.М. – заступник голови ради
|
3.6. |
Комісія з питань правової освіти населення, законності, правопорядку та прав людини
|
||
3.6.1 |
Про хід виконання рішення районної ради від 04.03.11 № 38 "Про затвердження Стратегії розвитку правової освіти населення на 2011-2015 роки" |
І квартал |
Вітомський Ю.Л. – голова постійної комісії Зайцева Л.А. - головний спеціаліст-юрисконсульт апарату ради та виконкому
|
3.6.2. |
Про організацію правового конкурсу «Діалог європейських держав: партнерство в правовій освіті» |
І квартал |
Вітомський Ю.Л. – голова постійної комісії Зайцева Л.А. - головний спеціаліст-юрисконсульт апарату ради та виконкому |
3.6.3. |
Інформація про роботу районної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення |
ІІ квартал |
Вітомський Ю.Л. – голова постійної комісії Зайцева Л.А. - головний спеціаліст-юрисконсульт апарату ради та виконкому
|
3.6.4. |
Про організацію святкування 70-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні |
ІІ квартал |
Вітомський Ю.Л. – голова постійної комісії Зайцева Л.А. - головний спеціаліст-юрисконсульт апарату ради та виконкому
|
3.6.5 |
Про співпрацю з міським центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Житомирської міської ради |
ІІ квартал |
Вітомський Ю.Л.– голова постійної комісії Юрченко О.І. – керівник центру соціальних служб Житомирської міської ради |
4. |
Проведення заходів, направлених на підвищення професійного рівня депутатів районної ради у 2013 році |
За окремим планом |
Голова районної ради, заступники голови ради, керуючий справами виконкому завідувач організаційного відділу апарату ради та виконкому |
5. |
Участь у проведенні засідань комісій, утворених районною радою та її виконавчими органами |
За окремим планом |
Заступники голови ради |
6. |
Участь в організації та проведенні заходів з нагоди відзначення державних та професійних свят |
За окремим планом |
Голова районної ради, заступники голови районної ради, керуючий справами виконкому |
Заступник голови ради С.М.Слободянюк
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
двадцята сесія шостого скликання
від 18.12.13 № 146
Про приймання матеріальних цінностей
Заслухавши інформацію заступника голови районної ради Слободянюк О.М. про необхідність забезпечення виконавчих органів ради комп’ютерною технікою та відповідно до статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Житомирської обласної ради від 19.11.13 № 1035 «Про передачу комп’ютерної техніки», районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Прийняти безкоштовно з балансу Житомирської обласної ради комп’ютерну техніку, яка була у користуванні, на баланс виконавчого комітету Богунської районної ради м.Житомира.
2. Відділу бухгалтерського обліку та звітності (головний бухгалтер апарату ради та виконкому Дейнека О.О.) підготувати необхідні документи для приймання-передачі матеріальних цінностей від Житомирської обласної ради.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Согріну Л.В.
Голова ради Л.П.Янушевич