Повідомлення про засідання виконкому
Корольовської районної ради
Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться 21 січня 2014 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань (кім. 320).
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА проект
м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від ____________ № ______
Звіт про виконання районного
бюджету за 2013 рік
Заслухавши звіт начальника фінансового відділу районної ради Когут А. В. про виконання районного бюджету за 2013 рік виконавчий комітет районної ради відмічає, що до районного бюджету надійшло доходів на загальну суму 110 635 738 грн. 77 коп., в т.ч.: по загальному фонду- 110 604 238 грн. 77 коп. що становить 97,7% до уточненого плану та спеціальному фонду - 31 500 грн. 00 коп., або 100% до уточненого плану.
Субвенція на виконання повноважень, делегованих міською радою, надійшла з міського бюджету по загальному фонду в сумі 5 120 048 грн. 74 коп., що становить 98,5% до уточненого плану та спеціальному фонду 31 500 грн. 00 коп., або 100 % до уточненого плану. Субвенції з державного бюджету на відшкодування пільг, субсидій населенню та виплату допомог сім’ям з дітьми, на утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях надійшла в сумі 105 484 190 грн. 03 коп., що становить 97,7% до уточненого плану. Надходження від адміністративних штрафів, що накладаються утвореною адміністративною комісією становлять 3 433 грн. 00 коп.
За 2013 рік із районного бюджету проведено фінансування видатків на загальну суму 110 635 738 грн. 77 коп., в тому числі: по загальному фонду – 110 604 238 грн. 77 коп., що становить 97,7% до уточненого плану та спеціальному фонду 31 500 грн. 00 коп., або 100 % до уточненого плану.
Відповідно до пункту 4 статті 80 Бюджетного кодексу України та статті 41 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Погодити звіт про виконання районного бюджету за 2013 рік з урахуванням субвенції з державного бюджету по доходах загального фонду в сумі 110 635 738 грн. 77 коп. та спеціального фонду в сумі 31 500 грн. 00 коп. і по видатках загального фонду в сумі 110 635 738 грн. 77 коп. та спеціального фонду – 31 500грн. 00 коп..
2. Звіт про виконання районного бюджету за 2013 рік внести на затвердження чергової сесії районної ради.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О. Г. та начальника фінансового відділу районної ради Когут А. В.
Голова ради О. В. Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від______________№________
м.Житомир
Про роботу районної комісії
для упорядкування діяльності
по заготівлі, переробці та продажу
брухту кольорових і чорних металів
Заслухавши та обговоривши інформацію головного спеціаліста апарату виконкому Корольовської районної ради Степанченко Г.В. про роботу районної комісії для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів, виконком районної ради відмічає, що районна комісія впродовж ІІ-го півріччя 2012 року та 2013 року спрямовувала свої зусилля на посилення контролю за діяльністю суб’єктів підприємництва, що здійснюють операції з металобрухтом. На виконання делегованих Житомирською міською радою повноважень проводиться комплекс заходів щодо упорядкування діяльності з заготівлі, переробки, металургійної переробки брухту чорних та кольорових металів на підприємствах Корольовського району.
Протягом звітного періоду робочою групою для обстеження підприємств, що здійснюють заготівлю, переробку та продаж брухту кольорових та чорних металів, було обстежено 6 суб’єктів підприємництва для продовження діючих або отримання нових ліцензій на заготівлю та переробку брухту кольорових та чорних металів, про що складено відповідні акти.
Згідно квартальних планів перевірок додержання спеціалізованими підприємствами та приймальними пунктами Корольовського району Закону України «Про металобрухт» та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів за звітний період робочою групою проведено 6 перевірок підприємств.
Разом з тим, у сфері заготівлі металобрухту залишається ще немало проблем: недисциплінованість окремих керівників, розкрадання та пошкодження металевих виробів на об’єктах життєзабезпечення міста, наявність нелегальних пунктів прийому металобрухту.
Враховуючи нагальну необхідність в подальшому проводити практичну роботу з підприємствами щодо здійснення їх діяльності відповідно до законодавства виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про роботу районної комісії для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів взяти до відома.
2. Зобов’язати районну комісію для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів (голова комісії Орлова О.Г.) :
2.1. Періодично корегувати та надсилати перелік спеціалізованих підприємств та приймальних пунктів, які працюють на території району, до МВ УМВС України у Житомирській області з метою упорядкування їх діяльності в сфері заготівлі брухту металів відповідно до законодавства.
2.2. Проводити персональну роботу з представником кожного підприємства, надавати роз’яснення, нормативні та методичні матеріали.
2.3. Проводити обстеження суб’єктів підприємництва для продовження діючих або отримання нових ліцензій на заготівлю та переробку брухту кольорових і чорних металів.
2.4. Здійснювати перевірки підприємств згідно планів перевірок додержання спеціалізованими підприємствами та приймальними пунктами в Корольовському районі Закону України «Про металобрухт» та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів.
3. Про хід виконання даного рішення інформувати райвиконком в першому кварталі 2015 року.
4. Рішення райвиконкому від 21.08.12 № 64 «Про роботу районної комісії для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів» зняти з контролю, як таке, що виконане.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.
Голова ради О.В. Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від________________№____________
м. Житомир
Про хід виконання рішення виконкому
від 20.11.12 № 97 «Про дотримання
трудового законодавства у ПрАТ
«Плодоовочевий комбінат»,
ТОВ «Український вірусологічний
центр» та ПП «ЕПТ»
Заслухавши інформацію завідувача сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради Борисюк А.С. про хід виконання рішення райвиконкому від 20.11.12 №97 «Про дотримання трудового законодавства у ПрАТ «Плодоовочевий комбінат», ТОВ «Український вірусологічний центр» та ПП «ЕПТ» відповідно до статті 41 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про хід виконання рішення райвиконкому від 20.11.12 №97 «Про дотримання трудового законодавства у ПрАТ «Плодоовочевий комбінат», ТОВ «Український вірусологічний центр» та ПП «ЕПТ» взяти до відома.
2. Рішення райвиконкому від 20.11.12 №97 «Про дотримання трудового законодавства у ПрАТ «Плодоовочевий комбінат», ТОВ «Український вірусологічний центр» та ПП «ЕПТ» зняти з контролю, як таке, що виконане.
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИР
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про організацію прийому
громадян у виконавчих органах
та Корольовській районній раді
м.Житомира у 2014 році
Відповідно до ст.22 Закону України «Про звернення громадян» та ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити графік особистого прийому громадян керівництвом Корольовської районної ради та керівниками виконавчих органів районної ради згідно з додатком 1.
2. Затвердити графік прямого телефонного зв’язку з громадянами головою Корольовської районної ради, заступником голови ради, заступником голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим справами райвиконкому згідно з додатком 2.
3. Дане рішення оприлюднити на офіційному сайті «Житомирська міська рада» у розділі «Корольовська районна рада».
4. Рішення райвиконкому від 15.01.13 № 03 «Про організацію прийому громадян у виконавчих органах та Корольовській районній раді м.Житомира у 2013 році» з контролю зняти, в зв’язку з прийняттям цього рішення.
5. Контроль за виконання даного рішення покласти на керуючого справами райвиконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя
Додаток 1
до рішення райвиконкому
Г Р А Ф І К
особистого прийому громадян керівництвом Корольовської районної ради та керівниками виконавчих органів районної ради
СОЯ О.В. голова ради вівторок перший, третій другий, четвертий |
Г о д и н и
з 09.00 до 13.00 з 14.00 до 18.00 |
|
|
ГРИЦЕНКО М.М. заступник голови ради п’ятниця перша, третя друга, четверта |
з 09.00 до 13.00 з 14.00 до 18.00 |
|
|
ОРЛОВА О.Г. заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради понеділок перший, третій другий, четвертий |
з 09.00 до 13.00 з 14.00 до 18.00
|
|
|
ЧЕХОВСЬКИЙ П.М. керуючий справами райвиконкому четвер перший, третій другий, четвертий |
з 09.00 до 13.00 з 14.00 до 18.00 |
|
|
КОЗАЧУК С.Л. завідувач організаційного відділу п’ятниця перша, третя друга, четверта |
з 14.00 до 18.00 з 09.00 до 13.00 |
|
|
СИДОРЧУК Н.Д. завідувач загального відділу вівторок перший, третій другий, четвертий |
з 14.00 до 18.00 з 09.00 до 13.00 |
КОГУТ А.В. начальник фінансового відділу понеділок п’ятниця перша, третя друга, четверта
|
з 09.00 до 13.00
з 09.00 до 13.00 з 14.00 до 18.00
|
ЯНОВИЧ О.О. завідувач відділу з питань НС та ЦЗН вівторок четвер |
з 14.00 до 17.00 з 14.00 до 17.00 |
|
|
ТЕРЕЩУК І.Д. начальник відділу ведення Державного реєстру виборців щосереди
|
з 09.00 до 18.00 |
|
|
МИСЮК В.В. начальник управління праці та соціального захисту населення понеділок, вівторок четвер, п’ятниця середа |
з 09.00 до 13.00 з 14.00 до 18.00 |
|
|
|
|
ПРОЦЮК Л.В. заступник начальника УПСЗН, начальник відділу грошових виплат і компенсацій понеділок, вівторок четвер, п’ятниця середа |
з 14.00 до 18.00 з 09.00 до 13.00 |
|
|
НІКОЛАЮК М.В. заступник начальника УПСЗН, начальник відділу по справах інвалідів та побутового обслуговування пенсіонерів щоденно |
з 09.00 до 13.00 |
|
|
ШУБОВИЧ В.М. голова ради районної організації ветеранів вівторок |
з 09.00 до 13.00 |
Керуючий справами виконкому |
П.М.Чеховський |
Додаток 2
до рішення райвиконкому
від ____________ №____
Г Р А Ф І К
прямого телефонного зв’язку з громадянами головою Корольовської районної ради, заступником голови ради, заступником голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим справами райвиконкому
Д а т а Г о д и н и
СОЯ О.В. голова ради тел.33-50-16
|
вівторок перший, третій другий, четвертий
|
з 14.00 до 18.00 з 09.00 до 13.00 |
ГРИЦЕНКО М.М. заступник голови ради тел.33-19-02 |
п’ятниця перша, третя друга, четверта
|
з 14.00 до 18.00 з 09.00 до 13.00 |
|
|
|
ОРЛОВА О.Г. заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради тел. 33-10-26
|
понеділок перший, третій другий, четвертий |
з 14.00 до 18.00 з 09.00 до 13.00 |
ЧЕХОВСЬКИЙ П.М. керуючий справами виконкому тел.33-10-57 |
четвер перший, третій другий, четвертий |
з 14.00 до 18.00 з 09.00 до 13.00
|
Керуючий справами виконкому П.М.Чеховський
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИР
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від _________ № _______
Про надання субсидій громадянам
на загальну площу житла
Відповідно до пункту 4 “Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. №848 ( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 вересня 1997р. № 1050, із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України) та враховуючи пропозиції районної комісії по призначенню субсидії та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, розглянуті заяви громадян про надання житлової субсидії у винятковому порядку на загальну площу житла, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1.Надати субсидію громадянам у винятковому порядку на загальну площу житла за рахунок коштів субвенції з державного бюджету.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.
Голова ради О.В.Соя