Інформація до звіту голови ради за період роботи
з листопада 2012 року по листопад 2013 року.
Одним з головних видів діяльності районної ради та її виконавчого комітету є робота зі зверненнями громадян, яка носить системний характер та направлена на своєчасний і в повному об'ємі розгляд звернень громадян. Дана робота ведеться згідно Законів України "Про звернення громадян", "Про місцеве самоврядування в Україні" та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".
Для досягнення позитивних результатів та виконання всіх вищезазначених актів цю роботу проводимо сумісно з міською радою та її виконавчим комітетом, оскільки саме міською радою визначено обсяг повноважень районних у місті рад, і на сьогоднішній день в стінах районної ради можливо вирішити навіть не всі, порушені громадянами, питання соціального захисту. Щоб допомогти мешканцям району у проведенні ремонту покрівлі багатоповерхових будинків, герметизації швів панельних будівель, ремонту водогонів, доріг, відновленні асфальтного покриття, вивезенні сміття та забезпеченні дотримання санітарних норм сусідами нам доводиться з міськими структурами місяцями проводити діалоги та переписку.
Після введення Урядової гарячої лінії є ряд жителів нашого району, які при виникненні будь-якої проблеми, не звертаючись до органів влади на місцях, відразу телефонують на "гарячу лінію". В таких випадках нам доводиться в черговий раз уже письмово повідомляти заявників про шляхи вирішення піднятих питань. Та, незважаючи на це, кількість звернень громадян до органів влади вищого рівня зменшилась вдвічі. Це в першу чергу свідчить про належно організовану інформаційно-роз’яснювальну роботу у районній раді та її виконавчих органах.
Так протягом звітного періоду на адресу Богунської районної ради та її виконавчого комітету надійшло і було опрацьовано 830 звернень громадян, що на 690 або 45,4 % менше ніж за звітний період минулого року.
З урахуванням 4 колективних звернень протягом звітного періоду до районної ради звернулося 922 громадянина, порушено 832 питання різної тематики. Найбільше, понад 86 відсотків питань, стосувалися проблем соціального захисту (717 звернень), а найбільш активними дописувачами були пенсіонери (звернулось 447 чоловік, що становить 48,5 відсотків від загальної кількості).
Управління праці та соціального захисту населення районної ради
1. Відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці
Основним завданням відділу є виконання комплексних Програм державної політики, обласної, міської та районної Програм соціального захисту населення, своєчасного та якісного вирішення питань соціального захисту інвалідів, ветеранів війни та праці, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, пенсіонерів, одиноких малозабезпечених громадян похилого віку та інших соціально вразливих верств населення.
За звітний період встановлено статус - 72 інвалідам війни, 3 - учасникам війни, 45 - членам сім’ї померлого (загиблого) ветерана війни та 271 ветерану праці.
З метою забезпечення інвалідів з вадами опорно-рухового апарату, слуху та зору технічними та іншими засобами реабілітації, протезно-ортопедичними виробами, спеціальними засобами для орієнтування, спілкування та обміну інформацією сформовано та внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності 983 інформаційні блоки, підготовлено 25 особових справ для забезпечення інвалідів спецавтотранспортом, до Житомирського державного експериментального протезно-ортопедичного підприємства надіслано 797 направлень.
Видано довідок та зроблено відміток в пенсійному посвідченні на пільговий проїзд в загальноміському транспорті 576 інвалідам загального захворювання, 531 ветеран війни отримав проїзні листи-талони на пільговий проїзд згідно чинного законодавства.
Продовжується співпраця з Житомирським міським центром зайнятості. За звітний період працевлаштовано 36 інвалідів, 20 дітей-інвалідів направлено до Житомирського вищого професійного училища-інтернату, до Всеукраїнського центру професійної реабілітації інвалідів направлено 3 дітей, які виявили бажання пройти курс професійної реабілітації.
Сформовано та направлено до департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації 18 особових справ громадян, які перебувають у складних сімейних та матеріально-побутових обставинах, потребують постійного стороннього догляду та влаштування до будинків-інтернатів.
Проведено понад 700 обстежень матеріально-побутових умов проживання та підготовлено документи для надання грошової допомоги через обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат облдержадміністрації 74 інвалідам, 6 інвалідів забезпечено інвалідними кріслами-колясками, 40 - технічними та іншими засобами реабілітації, 222 - санаторно-курортними путівками. Поставлено на облік для отримання санаторно-курортного лікування 231 інваліда, підготовлено документи на виплату грошової компенсації в 2013 році за невикористане (самостійне) санаторно-курортне лікування 123 інвалідам, виплачено компенсацію на бензин, ремонт та технічне обслуговування автомобіля 47 особам, 101 громадянину проведено відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни, 8 інвалідів забезпечено автомобілем.
Отримали натуральну допомогу у вигляді твердого побутового палива (відходів деревообробного виробництва) в розмірі 5 (п’яти) складометрів 31 малозабезпечена сім’я району, яка користується пічним опаленням.
Прийнято документи, сформовано справи та підготовлено 33 проекти рішень щодо розгляду питання про встановлення опіки та призначення опікуна, проведено 14 засідань ради опіки та піклування при виконавчому комітеті Богунської районної ради.
Станом на 01.11.13 на обліку в управлінні знаходиться 256 громадян, яких рішенням суду визнано недієздатними із встановленням над ними опіки.
Управлінням здійснювався соціальний супровід громадян, визнаних судом недієздатними та осіб, які потребують піклування. Проведено 129 рейдів-обстежень житлово-побутових умов проживання зазначеної категорії населення, перевірено наявність майна, його цілісність та збереження, з опікунами проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота з питань посилення соціального захисту підопічних, дотримання правил протипожежної безпеки та правил безпечної експлуатації газового обладнання під час опалювального сезону, побутової техніки тощо. Зроблено 28 запитів до інтернатних установ психоневрологічного профілю з питання відвідування опікунами своїх підопічних, надання їм грошової, матеріальної допомоги.
2. Відділ соціальних допомог
З метою забезпечення надання більш якісних послуг отримувачам різних видів допомоги в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради впроваджено єдину технологію прийому громадян за однією заявою, а саме оптимізовано розподіл функцій між спеціалістами, задіяними в процесі надання усіх видів соціальної допомоги.
Для створення оптимальних умов прийому громадян в управлінні працює сучасна Приймальна громадян, забезпечено дотримання вимог в частині раціонального розміщення спеціалістів, отримання відвідувачами консультацій, очікування прийому, заповнення заяв та декларацій, конфіденційності проведення бесіди із заявниками тощо.
Створено належні умови для безперешкодного доступу особам з вадами опорно-рухового апарату та іншій маломобільній категорії населення - вхід до адмінбудинку та Приймальні громадян облаштовано пандусом, який відповідає ДБН та правилам і дає змогу безперешкодно відвідати робочі кабінети управління.
Для своєчасного надання консультацій та роз’яснень громадянам району, особливо із числа осіб, які за станом здоров’я обмежені в пересуванні, в Приймальні громадян запроваджено та працює телефон “гарячої лінії”. Впровадження нової технології прийому громадян дало змогу покращити поінформованість населення про всі види державних соціальних допомог.
За звітний період зареєстровано 5718 звернень за телефоном „гарячої лінії” з актуальних питань соціального захисту, зокрема щодо спрощення порядку надання населенню житлових субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, права на отримання окремих видів державних соціальних допомог та з інших питань соціального захисту.
У зв’язку із введенням щоденного, зручного графіку прийому відвідувачів частково зменшились черги в Приймальню громадян. Продовжується практика прийому громадян за попереднім записом по телефону.
З 01 листопада 2012 року та за поточний період 2013 року в Приймальні прийнято 31145 громадян, із них 17518 звернулось із заявою на призначення різних видів соціальних допомог, 6270 громадянам надано консультації з різних питань та видано 6973 довідок і повідомлень.
Управління проводить призначення та виплату вісімнадцяти видів допомог відповідно до дванадцяти законодавчих актів України найменш захищеним громадянам, сім’ям з дітьми, інвалідам.
Станом на 1 листопада 2013 на обліку в управлінні перебуває 16027 одержувачів різних видів державних допомог. З них одержують допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку - 4585 осіб, допомогу, як одинокі матері - 1957, допомогу малозабезпеченим сім’ям - 199 осіб, державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 1845 осіб, державну допомогу по догляду за інвалідом I, II групи внаслідок психічного розладу - 140 осіб, державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам - 156 осіб, компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги - 304 особи, допомогу при усиновленні дитини - 5 осіб. Всі призначені допомоги профінансовано в повному обсязі. За звітний період виплачено одноразову допомогу 58 жінкам, яким присвоєно почесне звання “Мати-героїня“.
Однією з важливих форм фінансової допомоги малозабезпеченим верствам населення залишається програма житлових субсидій. За звітний період призначено субсидію на оплату житлово-комунальних послуг 4979 сім’ям на загальну суму 627,9 тис.грн. Середній розмір субсидії становить 238,21 грн., максимальний розмір - 743,72 грн.
Призначено та виплачено субсидії готівкою для придбання твердого палива та скрапленого газу в 2012 році 15 сім’ям району на суму 15,0 тис. грн., за поточний період 2013 року 11 сім’ям району на суму 11,08 тис. грн.
На території Богунського району функціонує 5 будинків сімейного типу та 5 прийомних сімей, в яких виховуються 46 дітей. Станом на 01.11.13 на функціонування будинків сімейного типу та прийомних сімей нараховано 1393,8 тис. грн., які відшкодовано в повному обсязі.
В районі діє Програма підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей у 2013 році..
Упродовж 2013 року змінювався склад дітей (прийнято на виховання в дитячі будинки сімейного типу 5 дітей, вибуло 2 дитини), створилися 1 нова прийомні сім’ї.
Забезпечено призначення та виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у ДБСТ та прийомних сім’ях. Асигнування на виплату зазначеної допомоги станом на 01.11.13 складає 948,3 тис.грн., які профінансовано в повному обсязі. З початку року виплата грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім¢ях складає 343,4 тис. грн.
З 2008 року держава відшкодовує за батьків-вихователів, які не працюють, страхові внески до Пенсійного фонду. Виховання для прийомних батьків вважається роботою, яка зараховується в страховий стаж при призначенні пенсії. За звітний період до управління Пенсійного фонду відшкодовано 102,1 тис.грн. страхових внесків.
В управлінні здійснюється належний контроль та проводиться вибіркове обстеження окремих сімей з метою перевірки цільового використання коштів, зокрема допомоги при народженні дитини для забезпечення належних умов утримання та виховання дітей, у разі необхідності приймається відповідне рішення про припинення соціальних виплат. Особлива увага приділяється неблагополучним сім’ям, у разі виявлення фактів неналежного відношення до неповнолітніх дітей негайно повідомляється дорадчий орган міської ради. За необхідністю проводиться спільне зі службою у справах дітей Житомирської міської ради інспектування сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах.
3. Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг
За звітний період до бази даних Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків внесено інформацію на 39300 осіб, в тому числі: ветеранів війни - 5550, дітей війни - 8754, пенсіонерів за віком - 8580, ветеранів праці - 3628, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС - 4079, ветеранів військової служби та органів внутрішніх справ - 2200, багатодітних сімей - 552, дітей з багатодітних сімей - 1668, інвалідів різних категорій - 3643, інших категорій - 643.
Проводиться відшкодування за надані пільгові послуги, щомісячно приймаються розрахунки від 43 підприємств району. Упродовж звітного періоду підприємствам-надавачам послуг відшкодовано пільги на житлово-комунальні послуги на загальну суму 42434,3 тис. грн.
В 2012 році готівку на придбання твердого палива та скрапленого балонного газу отримали 29 пільговиків району на загальну суму 15,2 тис. грн., упродовж 10 місяців поточного року нараховані пільги 26 громадянам району, у будинках яких відсутнє газопостачання на суму 15,2 тис. грн., виплату отримали 25 сімей на суму 14,7 тис.грн.
4. Відділ з питань соціального захисту населення,
що постраждало внаслідок Чорнобильської катастрофи
Станом на 01 листопада поточного року в районі проживає понад 4350 громадян, які мають статус постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. Створено та підтримується в актуальному стані електронна база даних зазначеної категорії громадян, яка налічує 3120 пенсіонерів, працюючих та непрацюючих громадян, із них: 589 постраждалих 1 категорії, 1524 постраждалих 2 категорії, 208 вдів померлих ліквідаторів та потерпілих, смерть яких пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС, 799 дітей, народжених від потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи батьків.
На обліку перебуває 202 суб’єкта підприємницької діяльності, які подають розрахунки на відшкодування компенсаційних виплат більш ніж на 4200 працюючих громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Відділ здійснює відшкодування компенсаційних виплат та допомог за бюджетною програмою «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» в розрізі 7 бюджетних напрямків, а саме:
- відшкодування частини вартості продуктів харчування постраждалим 1 та 2 категорії (за звітний період відшкодовано 4 619 847,79 грн.);
- доплата за роботу на радіоактивно-забруднених територіях, оплата додаткових стипендій та відпусток (за звітний період відшкодовано 3 419 836,00 грн.);
- компенсація сім’ям з дітьми та видатки на безкоштовне харчування дітей, потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС (за звітний період відшкодовано 650 770,67 грн.);
- компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю та допомога на оздоровлення (за звітний період 2013 року відшкодовано 314 844,86 грн.)
За період з 01 листопада 2012 року по 01 листопада 2013 року проведено відшкодування на загальну суму 9 005 299,32 грн.
Відділом проводиться відповідна робота щодо відшкодування витрат на безоплатне харчування відповідних категорій дітей (дітей-інвалідів), потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС в навчальних закладах. Протягом звітного періоду відшкодовано кошти в сумі 7750,80 грн. 4 навчальним закладам на безоплатне харчування 4 дітей-інвалідів, інвалідність яких пов’язана з наслідками Чорнобильської катастрофи.
Відшкодовано 53046,28 грн. дітям, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС, які отримують підвищену стипендію.
За звітний період проведено 34 засідання комісії по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, пов’язаних з видачею посвідчень постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи. Розглянуто 226 заяв учасників ліквідації та потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи та через головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації оформлено та видано постраждалим громадянам району 248 документів, які підтверджують їх статус.
Відповідно до розпорядження голови Житомирської ОДА від 07.02.11 №47 «Про використання коштів обласного бюджету на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» проводяться систематичні перевірки наданих послуг щодо безоплатного та пільгового забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування та безоплатного і пільгового зубопротезування громадян, а саме:
- за медикаментозне забезпечення за пільговими рецептами лікарів за звітний період відшкодовано 469 громадянам 950 рецептів на загальну суму 111 690,94 грн.;
- за послуги зубопротезування хворих відшкодовано за звітний період 48 громадянам на загальну суму 33 400,00 грн.
Обсяги бюджетних призначень на пільги по медичному обслуговуванню громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, не задовільняють як матеріальних, так і медико-соціальних потреб зазначеної категорії населення.
Налагоджена тісна співпраця з громадськими організаціями „Союз Чорнобиль України”, благодійним фондом „Чорнобиль-86”, відділенням Українського національного Фонду допомоги інвалідам Чорнобиля, благодійним фондом „Ліквідатор” інвалідів Чорнобиля по м. Житомиру і Житомирській області та громадським об’єднання «Фонд допомоги ліквідаторам зведеного мобільного загону спецзахисту цивільної оборони м. Житомира та області».
Разом з тим, внаслідок невідповідності постанов Кабінету Міністрів України від 26.07.96 № 836 «Про компенсаційні виплати особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та від 12.07.05 № 562 «Про щорічну допомогу на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи» і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» на розгляді в судах різних інстанцій знаходиться 1571 судова справа на загальну суму 28 793 156,00 грн.
Основним вимогами, порушеними заявниками у судових позовах, є стягнення з управління компенсаційних виплат та допомог у розмірах, встановлених чинним законодавством. Державна казначейська служба України в поточному році виплатила постраждалим громадянам району за рішенням судів 478352,78 грн.
Мають місце звернення вищезазначеної категорії громадян до Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини щодо невиконання постанов та рішень суду.
З метою зменшення соціальної напруги серед населення району та забезпечення своєчасного проведення компенсаційних виплат, передбачених чинним законодавством, одночасно з претензійно-позовною роботою проводиться активна інформаційно-роз’яснювальна робота з громадянами, які мають право на отримання відповідних виплат за рішенням судів.
5. Відділ з питань праці та соціально-трудових відносин
Відділу делеговані повноваження захистити конституційне право працівників на безпечні та здорові умови праці, проводиться цілеспрямована робота по вивченню питань дотримання законодавства з питань праці та охорони праці. На постійному контролі знаходяться питання погашення заборгованості із заробітної плати.
Упродовж звітного періоду проведено вивчення з питань додержання законодавства 92 суб’єктів підприємницької діяльності щодо дотримання законодавства з питань праці та охорони праці. Внесено 399 пропозицій та рекомендацій керівникам підприємств щодо усунення виявлених порушень. Інформацію щодо 7 суб’єктів господарювання про факти несвоєчасної виплати заробітної плати працюючим та звільненим працівникам направлено до Територіальної державної інспекції з питань праці у Житомирській області, 4 - до прокуратури м. Житомира.
Взято участь у роботі комісії з розслідування нещасних випадків 7 - виробничого та 4 - невиробничого характеру.
Керівники підприємств, на яких виявлено порушення чинного законодавства систематично заслуховуються на засіданнях виконавчого комітету районної ради.
Питання стану травматизму виробничого та невиробничого характеру щоквартально розглядаються на засіданнях районної ради з питань безпечної життєдіяльності населення.
Щотижня здійснюється моніторинг стану погашення заборгованості із заробітної плати суб’єктами підприємницької діяльності району. Керівники підприємств, які не погашають заборгованість, запрошуються на засідання комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. За звітний період відбулося 12 засідань комісії на яких заслухано 23 керівника підприємств-боржників щодо перспектив погашення існуючої заборгованості.
З метою захисту прав громадян, пов’язаних з легалізацією трудових відносин між роботодавцями та найманими працівниками, представники відділу беруть участь у рейдах-перевірках у складі міської робочої групи з питань детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення.
6. Відділ бухгалтерського обліку та звітності
З місцевого бюджету з листопада 2012 року по листопад 2013 року надійшло та відшкодовано 158410,1 тис. грн., з державного бюджету надійшло та відшкодовано 7725,8 тис. грн.
За звітний період зареєстровано 947 юридичних зобов’язань, 7781 фінансових зобов’язань, створено 7781 платіжних доручень.
7. Сектор державних соціальних інспекторів
Діяльність сектору державних соціальних інспекторів спрямована на реалізацію адресного підходу для надання всіх видів соціальної допомоги. Упродовж звітного періоду проведено 1318 обстежень матеріально-побутових умов проживання громадян з метою визначення права для призначення соціальних допомог, а саме:
- для призначення державної соціальної допомоги - 365,
- для призначення житлової субсидії, як виняток - 439,
- по догляду за інвалідами І групи, престарілими особами старше 80 років, дітьми-інвалідами - 126,
- допомога при народженні дитини - 325,
- інші акти - 63.
Проведено близько 7373 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомог. В ході перевірок виявлено 316 випадків неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан, по яким проведено 116 розрахунків для повернення надміру нарахованих коштів на загальну суму 192203,00 грн., з них повернуто 130735,92 грн, що складає близько 68 відсотків.
Здійснюється вибіркова перевірка цільового використання коштів виплаченої допомоги при народженні дитини. За вказаний період проведено обстеження 325 сімей, які отримують зазначену допомогу. В результаті проведених обстежень державними соціальними інспекторами взято на контроль 16 сімей, направлено листи службі у справах дітей, управлінню у справах сім’ї, молоді та спорту та Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді міської ради щодо здійснення соціального супроводу сім’ї Ковальчук Г.М., Павліковського В.А., Дронової Н.М. Двом особам виплата допомоги зупинена у зв’язку з влаштуванням дітей до дитячого закладу, трьом особам у зв’язку з нецільовим використанням допомоги.
8. Сектор по нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій управлінням Пенсійного фонду
в м. Житомирі Житомирської області
За період з 01.11.2012 року по 31.10.2013 сектором перевірено 3435 пенсійних справ, в т. ч. новопризначених 1913 та 1522 пенсійні справи, по яких проведені перерахунки. Під час перевірки виявлено 67 порушень, що призвело до недоплати пенсій на суму 1696,67 грн.
На запити управлінь Пенсійного фонду України надіслано 20 архівних пенсійних справ.
Протягом звітного періоду звернулося 129 громадян району з різних питань пенсійного забезпечення. На доручення департаменту праці та соціального захисту населення облдердадміністрації щодо здійснення державного нагляду матеріалів пенсійної справи проведено перевірку 18 пенсійних справ та надано письмові відповіді.
Фінансовий відділ.
Реалізацію державної, фінансової та бюджетної політики на території району забезпечує фінансовий відділ районної ради. До основних функцій відділу відносять складання проекту бюджету району, аналіз показників витрат бюджету попередніх років, здійснення загальної організації, управління виконанням бюджету району та координації діяльності учасників бюджетного процесу.
Згідно із рішенням районної ради від 28.12.12 № 112 «Про бюджет району на 2013 рік» (зі змінами, внесеними станом на 01.11.13) загальний обсяг доходів та видатків бюджету району становить 171 289 527,49 грн.
У складі видатків бюджету району передбачено кошти на реалізацію Програми підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей у сумі 1 798 100,00 грн. та Програми соціального захисту населення району в розмірі – 164 439 500,00 грн.
На фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам передбачено 165 170 000,00 грн., з них:
на надання пільг та житлових субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг (річний обсяг призначень – 30 845 000,00 грн.);
на виплату допомог сім’ям з дітьми, інвалідам з дитинства, малозабезпеченим сім’ям (річний обсяг призначень – 132 492 100,00 грн.);
на надання пільг та житлових субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива і скрапленого газу (річний обсяг призначень – 34 800,00 грн.);
на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам (річний обсяг призначень – 1 798 100,00 грн.).
За рахунок субвенцій з міського бюджету в бюджеті району передбачено 6 118 527,49 грн., у тому числі: на відшкодування пільг інвалідам по зору - 568 972,80 грн.; на виплату грошової компенсації фізичним особам, що надають соціальні послуги громадянам, які не здатні до самообслуговування, - 466 800 грн.; на фінансову підтримку громадських організацій інвалідів і ветеранів – 24 200 грн.
Головними розпорядниками коштів бюджету району є:
апарат ради та виконавчого комітету, чисельність якого згідно із штатним розписом складає 33 особи, у тому числі: 6 штатних одиниць відділу ведення Державного реєстру виборців районної ради, 10 осіб – інший персонал (прибиральниці, робітник, сторожа, водій, завідувач господарством, секретарі). Видатки на утримання затверджено у сумі 2 078 326,40 грн., з них на оплату праці – 1 209 587,00 грн.;
управління праці та соціального захисту населення районної ради, чисельність якого згідно із штатним розписом складає 62 особи, видатки на утримання затверджено у сумі 2 726 556,09 грн., з них на оплату праці – 1 936 929,00 грн.;
фінансовий відділ районної ради, штатна чисельність - 6 осіб, видатки на утримання передбачено у розмірі 247 045,00 грн., з них 171 398,00 грн. – на оплату праці.
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради
В поточному році на території району недопущено надзвичайних ситуацій та подій. Завдання, які ставились перед органами управління та силами цивільного захисту району виконані повному обсязі. В 2013 році прийнято участь у 4 штабних навчаннях та тренуваннях цивільного захисту. В квітні місяці поточного року проведено тренування районної ланки обласної територіальної підсистеми ЄДС з залученням евакуаційної комісії району, спеціалізованих служб цивільного захисту та начальників штабів цивільного захисту суб’єктів господарювання району (56 чоловік). Проведено тренування та навчання з цивільного захисту на 3-х суб’єктах господарювання, надана методична та практична допомога в проведенні навчань та тренувань на 78 підприємствах, установах, організаціях району. Вивчено стан цивільного захисту на 4 підприємствах та в 4 навчальних закладах. За безпосередньою участю відділу з питань цивільного захисту населення та надзвичайних ситуацій районної ради проведено «День цивільного захисту» та комплексні об’єктові навчання в закладах професійно-технічної освіти та загальноосвітніх школах району. В навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області підготовлено 169 чоловік керівного та командно-начальницького складу цивільного захисту району. На особистому прийомі прийнято 112 чоловік та вирішено питання в межах повноважень. За зверненнями громадян району проведено 18 обстежень зі складанням актів.
Відділ ведення державного реєстру виборців районної ради
Впродовж звітного періоду робота працівників була спрямована на щомісячне поновлення бази даних Державного реєстру виборців, а саме: внесення записів про виборців до бази даних реєстру; внесення змін до персональних даних та уточнення некоректних записів; виявлення та усунення випадків кратного включення виборців; відповідно до законодавства здійснення інших функцій, необхідних для виконання покладених на відділ завдань.
До відділу ведення Державного реєстру виборців Богунської районної у місті ради за період з 01.11.12 до 01.11.2013 р. було подано 300 планових відомостей відповідними органами, закладами, установами, організаціями та опрацьовано працівниками відділу. По 175 формам були внесені зміни в АІТС ДРВ, 125 форм подано без змін.
Проведена робота за період з 01.11.12 р. – 01.11.13 р. |
Кількість |
Всього опрацьовано записів: |
14213 |
Переадресовано рядків |
1915 |
Зміни ідентифікаційних та службових даних (крім відмітки «вибув») |
3487 |
Змін ВА та встановлення відмітки «вибув» |
6513 |
Включено нових записів |
1680 |
Знищено записів |
618 |
Всього заяв: |
18 |
Заяви щодо зміни виборчої адреси |
3 |
Заяви щодо зміни ідентифікаційних даних |
2 |
Заяви щодо включення до реєстру |
13 |
Звернення ВВ до виборців |
51 |
Знищено кратних включень |
309 |
Проведено наказів |
830 |
Запитів |
274 |
Відповідно до результатів запитів відпрацьовано рядів |
7922 |
Вхідна кореспонденція |
563 |
Вихідна кореспонденція |
385 |