Довідка
про забезпечення ветеранів праці встановленими чинним законодавством гарантіями у сфері соціального захисту
З метою формування у суспільстві гуманного, шанобливого ставлення до ветеранів праці, забезпечення їх активного довголіття Верховною Радою України в грудні 1993 року прийнято Закон України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні».
Виконавчим комітетом Корольовської районної ради та її структурними підрозділами, відповідно до делегованих повноважень, проводиться відповідна робота по виконанню чинного законодавства у сфері захисту прав ветеранів праці.
До єдиного державного реєстру пільговиків управлінням праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира внесено 29634 особи, в тому числі 6991 ветеран праці, 4 особи, що мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною та 1 член сім’ї померлої особи, що мала особливі трудові заслуги перед Батьківщиною.
За 2013 рік 4 особам з особливими трудовими заслугами перед Батьківщиною та 1 члену сім’ї померлої особи, що мала особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, нараховано пільги з оплати за житлово-комунальні послуги на загальну суму 14416,61 грн.
14 ветеранам праці, які проживають в негазифікованих будинках, надано допомогу в натуральному вигляді, а саме: забезпечено твердим паливом (відходами деревообробного виробництва) на загальну суму 3813,6 грн.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.08 №521 “Про порядок видачі посвідчення, нагрудного знака “Ветеран праці” управлінням видано 197 посвідчень “Ветеран праці”.
В управлінні на обліку перебуває 1103 ветерана праці, які потребують санаторно-курортного лікування. Із 686 ветеранів праці, які мають інші статуси пільговиків, протягом 2013 року 89 забезпечені санаторно-курортним лікуванням.
Відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 № 321, 37 ветеранів праці, які є особами з інвалідністю, забезпечено засобами реабілітації. 89 осіб отримали направлення до протезно-ортопедичних підприємств.
Також проведено 355 обстежень матеріально-побутових умов проживання ветеранів праці з метою надання матеріальної допомоги.
Управління співпрацює з медичними закладами стосовно питань влаштування в стаціонарні установи, призначені для громадян похилого віку; встановлення опіки або піклування над особами, які визнані судом недієздатними; забезпечення протезно-ортопедичними виробами, технічними та іншими засобами реабілітації та санаторно-курортним лікуванням.
Відповідно до ст. 37 та 38 Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», переважне право на влаштування в стаціонарні установи, призначені для громадян похилого віку, мають ветерани праці, а також самотні громадяни похилого віку.
Згідно з Типовим Положенням «Про будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів, геріатричний пансіонат, пансіонат для ветеранів війни і праці», затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2001 № 549, спеціалістами управління праці та соціального захисту населення у 2013 році сформовано та передано до департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації 3 справи для влаштування ветеранів праці до інтернатних установ геріатричного типу.
Над 7 ветеранами праці, які визнані судом недієздатними, встановлено опіку і призначено опікунів.
В управлінні функціонує приймальня громадян і ветерани праці звертаються з питань надання різних видів державної соціальної допомоги протягом тижня та в суботу, проводиться попередній запис громадян, працює телефон «гарячої лінії».
Ветерани праці є одержувачами житлових субсидій. На разі своїм правом скористалося 879 ветеранів праці.
Відповідно до чинного законодавства України громадяни, які здійснюють догляд за особами, які потребують постійного стороннього догляду, мають право отримувати допомоги та компенсації. Так, 186 мешканців району, які здійснюють догляд за ветеранами праці, отримують різні види допомог.
Управлінням постійно здійснюється перевірка пенсійних справ. У випадках виявлення порушень повідомляється управління Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області щодо вжиття заходів по усуненню виявлених порушень під час перевірки, а також проводиться аналіз усунення виявлених порушень.
На виконання пункту 9 статті 7 Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», виконкомом Корольовської районної ради ведеться робота по забезпеченню ветеранів праці та людей похилого віку земельними ділянками, які надаються їм у тимчасове користування. Земельними ділянками на даний час забезпечено 517 осіб. Ділянки, надані у тимчасове користування, знаходяться на землях Левківської, Глибочицької та Станишівської сільських рад.
Налагоджено плідну співпрацю з міським територіальним центром обслуговування одиноких громадян, Корольовською районною організацією ветеранів м. Житомира. Ветерани праці беруть активну участь у волонтерському русі.
В районі постійно здійснюється привітання ветеранів праці, які досягли поважного віку.
Виконавчими органами Корольовської районної ради постійно проводиться роз’яснювальна робота в трудових колективах та через засоби масової інформації з питань, що стосуються соціального захисту та забезпечення прав ветеранів праці.
Керуючий справами виконкому П. М. Чеховський
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м. Житомира
РІШЕННЯ
(Сімнадцята сесія VI скликання)
Від 24.09.13 № 116
м. Житомир
Про забезпечення ветеранів праці
гарантіями, встановленими чинним
законодавством у сфері соціального захисту
управлінням праці та соціального захисту
населення Корольовської районної ради
м. Житомира
Заслухавши інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира Мисюк В. В. про забезпечення ветеранів праці гарантіями, встановленими чинним законодавством у сфері соціального захисту, Корольовська районна рада відмічає, що управлінням вживаються заходи, які направлені на соціальний захист ветеранів праці та людей похилого віку.
Відповідно до Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», управлінням праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира проводиться відповідна робота щодо поліпшення життєзабезпечення ветеранів праці та інших громадян похилого віку.
В районі при загальній чисельності пільговиків 29634 особи – 6991 ветеран праці, 4 особи, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною та 1 член сім’ї померлої особи, яка мала особливі трудові заслуги перед Батьківщиною.
Протягом 2013 року особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, було нараховано пільги з оплати за житлово-комунальні послуги на загальну суму 14416,61 грн.
В управлінні на обліку перебуває 1103 ветерана праці, які потребують санаторно-курортного лікування. Із 686 ветеранів праці, які мають інші статуси пільговиків, за 8 місяців поточного року забезпечено 89 санаторно-курортним лікуванням.
Проведено 355 обстежень матеріально-побутових умов проживання ветеранів праці з метою надання їм матеріальної допомоги.
Управління співпрацює з медичними закладами стосовно питань влаштування в стаціонарні установи, призначені для громадян похилого віку; встановлення опіки або піклування над особами, які визнані судом недієздатними; забезпечення протезно-ортопедичними виробами, технічними та іншими засобами реабілітації та санаторно-курортним лікуванням.
Протягом 2013 року управлінням видано 197 посвідчень «Ветеран праці». Призначено субсидію на житлово-комунальні послуги 879 ветеранам праці, 37 ветеранів праці, що є особами з інвалідністю забезпечено засобами реабілітації, 89 отримали направлення до протезно-ортопедичних підприємств. Безплатно забезпечено твердим паливом (відходами деревообробного виробництва) 14 ветеранів праці, будинки яких не газифіковані, на загальну суму 3813,60 грн.
Управлінням проводиться роз’яснювальна робота в трудових колективах, ветеранських організаціях та через засоби масової інформації з питань, що стосуються соціального захисту та забезпечення прав ветеранів праці.
Також дане питання було розглянуто на засіданні виконавчого комітету Корольовської районної ради у травні 2013 року.
Враховуючи зазначене вище, районна рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Інформацію про забезпечення ветеранів праці гарантіями, встановленими чинним законодавством у сфері соціального захисту, управлінням праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради взяти до відома.
2. Зобов’язати управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради (Мисюк В. В.) з метою підвищення якості обслуговування ветеранів праці:
2.1. Забезпечити подальше виконання власних та делегованих повноважень щодо соціального захисту ветеранів праці та осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною.
2.2. Підтримувати в актуальному стані Єдиний державний автоматизований реєстр пільговиків Корольовського району з метою обліку кількості ветеранів праці та осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною.
2.3. Активізувати роботу по забезпеченню ветеранів праці, що є інвалідами, технічними та іншими засобами реабілітації.
2.4. Продовжити роботу по призначенню субсидій на житлово-комунальні послуги ветеранам праці.
2.5. Забезпечити висвітлення у засобах масової інформації та на сайті «Житомирська міська рада» у розділі «Корольовська районна рада» матеріалів щодо забезпечення соціального захисту ветеранів праці та осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною.
3. Про проведену роботу та виконання даного рішення інформувати районну раду у вересні 2014 року.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М. М. та постійну комісію ради з питань соціального захисту населення (голова – Максимчук С. С.).
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
(Сімнадцята сесія VІ скликання)
Від 24.09.13 № 117
Про затвердження звіту
про виконання районного
бюджету за І півріччя 2013 року
Відповідно до пункту 4 статті 80 Бюджетного кодексу України, статті 41 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та враховуючи рекомендації постійних комісій, районна рада
ВИРІШИЛА:
Затвердити звіт про виконання районного бюджету за І півріччя 2013 року з урахуванням субвенції з державного бюджету по доходах загального фонду в сумі 56 666 488 гривень 81 копійка та спеціального фонду 31 500 гривень, по видатках загального фонду в сумі 56 667 098 гривень 15 копійок, спеціального фонду 31 500 гривень згідно з додатком.
Голова ради О. В. Соя
Додаток | |||||
до рішення районної ради | |||||
від____________ № ______ | від 24.09.13 | № 117 | |||
З В І Т | |||||
про виконання районного бюджету за І півріччя 2013 рік | |||||
Код | |||||
Загальний фонд | Спеціальний фонд | Разом | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Д О Х О Д И | |||||
20000000 | Неподаткові надходження | 2107,00 | 0,00 | 2107,00 | |
21081100 | Надходження адміністративних штрафів, що накладаються виконавчими органами відповідних рад, або утвореними ними в установленому порядку адміністративними комісіями | 2107,00 | 2107,00 | ||
24060300 | Інші неподаткові надходження | 0,00 | |||
25010300 | Власні надходження бюджетних установ | 0,00 | |||
40000000 | Офіційні трансферти | 56664381,81 | 31500,00 | 56695881,81 | |
41035000 | Субвенція на виконання повноважень, делегованих міською радою | 2680776,69 | 31500,00 | 2712276,69 | |
41030600 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям | 42619355,65 | 42619355,65 | ||
41030800 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот | 11041191,15 | 11041191,15 | ||
41030900 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян | 0,00 | |||
41031000 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу | 13515,46 | 13515,46 | ||
41035800 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" | 309542,86 | 309542,86 | ||
ВСЬОГО ДОХОДІВ: | 56666488,81 | 31500,00 | 56697988,81 | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
ВИДАТКИ | |||||
010116 | Органи місцевого самоврядуваня | 2410630,11 | 31500,00 | 2442130,11 | |
070303 | Дитячі будинки (в т.ч. сімейного типу, прийомні сім’ї) | 309542,86 | 309542,86 | ||
090201 | Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, дітям війни, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами на житлово- комунальні послуги | 6184487,82 | 6184487,82 | ||
090202 | Пільги ветеранам війни, дітям війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" особам які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань на придбання твердого палива та скрапленого газу | 6664,47 | 6664,47 | ||
090203 | Інші пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, ветеранам праці, особам які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами | 0,00 | |||
|
1260374,24 | 1260374,24 | |||
090207 | Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та дітям померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, на житлово- комунальні послуги | 967408,50 | 967408,50 | ||
090208 | Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та дітям померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, на придбання твердого палива | 501,73 | 501,73 | ||
090215 | Пільги багатодітним сім'ям на житлово-комунальні послуги | 447889,56 | 447889,56 | ||
090302 | Допомога у зв’язку з вагітністю і пологами | 320546,87 | 320546,87 | ||
090303 | Допомога на догляд за дитиною віком до 3-х років | 7045909,14 | 7045909,14 | ||
090304 | Одноразова допомога при народженні дитини | 20407578,68 | 20407578,68 | ||
090305 | Допомога на дітей, які перебувають під опікою | 1261494,71 | 1261494,71 | ||
090306 | Допомога на дітей одиноким матерям | 3727719,74 | 3727719,74 | ||
090307 | Тимчасова державна допомога дітям | 526012,86 | 526012,86 | ||
090308 | Допомога при усиновлені дитини | 53343,30 | 53343,30 | ||
090401 | Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім‘ям | 1226435,42 | 1226435,42 | ||
090405 | Додаткові виплати населенню на покриття витрат на оплату ЖКП | 2181031,03 | 2181031,03 | ||
090406 | Субсидії населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкогопічного побутового палива і скрапленого газу | 2235,16 | 2235,16 | ||
090412 | Інші видатки на соціальний захист населення | 0,00 | 0,00 | ||
090414 | Компенсація особам,які згідно із статтями 43 і 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення | 4114,10 | 4114,10 | ||
091205 | Виплати грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які нездатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги | 160637,93 | 160637,93 | ||
091207 | Пільги інвалідам по зору | 112756,71 | 112756,71 | ||
091209 | Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів і ветеранів | 0,00 | 0,00 | ||
091300 | Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам | 8049783,21 | 8049783,21 | ||
РАЗОМ ВИДАТКІВ | 56667098,15 | 31500,00 | 56698598,15 | ||
Голова ради О.В.Соя |
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
(Сімнадцята сесія VІ скликання)
Від 24.09.13 № 118
Про внесення змін до рішення
районної ради від 28.12.2012 № 93
„Про районний бюджет на 2013 рік”
З метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів та недопущення кредиторської заборгованості, відповідно до статті 41 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, та враховуючи рекомендації постійних комісій Корольовської районної ради м. Житомира VI скликання, районна рада
ВИРІШИЛА:
Внести зміни до рішення районної ради від 28.12.2012 №93 „Про районний бюджет на 2013 рік” із змінами та доповненнями, а саме:
1. Збільшити річний план доходів по загальному фонду районного бюджету по коду 21081100 „Адміністративні штрафи та інші санкції” на 1 600 гривень.
2. Збільшити річний план видатків по загальному фонду районного бюджету на 1 600 гривень виконавчому комітету районної ради, по КТКВК 010116 „Органи місцевого самоврядування”.
3. Спрямувати на проведення видатків 535 гривень вільних залишків бюджетних коштів загального фонду районного бюджету виконавчому комітету районної ради.
4. Установити в цілому дефіцит загального фонду районного бюджету у сумі 535 гривень (додаток 6).
5. Зробити перерозподіл бюджетних призначень.
5.1 Зменшити видатки:
- по КТКВК 090208 „Надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, на придбання твердого палива” на 16 гривень 54 копійки;
- по КТКВК 090406 „Субсидії населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу” на 1 247 гривень 66 копійок.
5.2 Збільшити видатки:
- по КТКВК 090202 „Надання пільг ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, ветеранам праці, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами на придбання твердого палива та скрапленого газу” на 1 088 гривень 99 копійок;
- по КТКВК 090414 „Компенсація особам, які згідно із статтями 43 та 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення” на 175 гривень 21 копійку.
6. Додатки 1-3, 3.1,5 та 6 викласти в новій редакції.
7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Корольовської районної ради з питань планування, бюджету і фінансів ( голова - Заполовський С.А.).
Голова ради О. В. Соя
ІНФОРМАЦІЯ
про виконання бюджету Корольовського району
за І півріччя 2013 року
За І півріччя 2013 року до районного бюджету надійшло доходів на загальну суму 56 729,5 тис. грн., в т.ч.: по загальному фонду - 56 698,0 тис. грн., що становить 94,7 відсотків та спеціальному фонду -31,5 тис. грн., або 100 відсотків до уточнених планів.
Надходження від адміністративних штрафів, що накладаються виконавчими органами районної ради становлять 2,1 тис. грн.
Субвенція на виконання повноважень, делегованих міською радою, надійшла з міського бюджету по загальному фонду в сумі 2 680,8 тис. грн., що становить 92,4 відсотки та спеціальному фонду-31,5 тис. грн., або 100 відсотків до уточнених планів.
Субвенція з державного бюджету на відшкодування пільг, субсидій населенню та виплату допомог сім’ям з дітьми, на утримання дітей-сиріт надійшла в сумі 53 983,6 тис. грн., що становить 94,8 відсотків до уточнених планів.
За січень-червень поточного року із районного бюджету проведено фінансування видатків, затверджених сесією районної ради по загальному фонду на суму 56 667,1 тис. грн., що становить 94,7 відсотків та спеціальному фонду - 31,5 тис. грн., або 100 відсотків до уточнених планів.
На утримання органів місцевого самоврядування профінансовано 2 410,6 тис. грн., що становить 96,3 відсотки до уточненого плану; виплати грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям - інвалідам, хворим, які нездатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги склали 160,6 тис. грн., або 78,9 відсотків до уточненого плану; відшкодовано пільг інвалідам по зору в сумі 112,8 тис. грн.,що складає 70,9 відсотків до уточненого плану.
За рахунок субвенції, що надійшла з державного бюджету профінансовані виплати допомог сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам у сумі 42 618,8 тис. грн., що на 16,8 відсотків перевищує обсяг надходжень за відповідний період 2012 року; на виплату державної соціальної допомоги на дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім»ях за принципом « гроші ходять за дитиною» профінансовано 309,5 тис. грн., що становить 88 відсотків до уточненого плану, за І півріччя 2012 року відповідно -227,8 тис. грн.; відшкодовано пільг на суму 8 871,4 тис. грн., або 93,6 відсотків до уточненого плану; субсидій населенню – 2 183,3 тис. грн., що становить 95,2 відсотки до уточненого плану.
Фінансування видатків по пільгах та субсидіях забезпечено в межах надходження коштів.
Начальник
фінансового відділу А.В. Когут
Інформація
про внесення змін до рішення районної ради від 28.12.2012 р. № 93
„ Про районний бюджет на 2013 рік „
від 24.09.2013 року.
Збільшуємо річний план доходів по загальному фонду районного бюджету по коду 21081100 „ Адміністративні штрафи та інші санкції „ на 1 600 гривень.
Збільшуємо річний план видатків по загальному фонду районного бюджету на 1 600 гривень виконавчому комітету районної ради по КТКВК 010116 „Органи місцевого самоврядування”.
В зв”язку з нагальною потребою в коштах та своєчасним проведення адміністративної комісії виконавчому комітету районної ради збільшуємо видатки на оплату паперу та конвертів в сумі 535 гривень за рахунок вільних залишків бюджетних коштів загального фонду районного бюджету.
В.о. начальника фінансового відділy І.В. Папіжук
Додаток №1 | |||||
до рішення районної ради | |||||
від 24.09.13 № 118 | |||||
ДОХОДИ РАЙОННОГО БЮДЖЕТУ НА 2013 РІК | |||||
грн. | |||||
Код | Назва доходів згідно з бюджетною класифікацією | Загальний фонд | Спеціальний фонд | Разом | |
Разом | у т.ч. бюджет розвитку | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
20000000 | Неподаткові надходження | 2600,00 | 0,00 | 2600,00 | |
21081100 | Адміністративні штрафи та інші санкції | 2600,00 | 2600,00 | ||
40000000 | Офіційні трансферти | 118293604,27 | 31500,00 | 31500,00 | 118325104,27 |
41035000 | Інші субвенції | 5778704,27 | 31500,00 | 31500,00 | 5810204,27 |
41030600 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям | 91022800,00 | 91022800,00 | ||
41030800 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот | 20699900,00 | 20699900,00 | ||
41030900 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв'язку, та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян | 0,00 | х | 0,00 | |
41031000 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу | 24800,00 | 24800,00 | ||
41035800 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" | 767400,00 | 767400,00 | ||
Всього доходів | 118296204,27 | 31500,00 | 31500,00 | 118327704,27 | |
Голова ради О.В.Соя |
В тому числі субвенція з державного бюджету | 41956800,00 | 41956800,00 | ||||||||||
090305 | Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування | 2682000,00 | 2682000,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 2682000,00 | 2682000,00 | ||||||||||
090306 | Допомога на дітей одиноким матерям | 7924800,00 | 7924800,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 7924800,00 | 7924800,00 | ||||||||||
090307 | Тимчасова державна допомога дітям | 1154400,00 | 1154400,00 | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
В тому числі субвенція з державного бюджету | 1154400,00 | 1154400,00 | ||||||||||
090308 | Допомога при усиновленні дитини | 118800,00 | 118800,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 118800,00 | 118800,00 | ||||||||||
090401 | Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям | 3480800,00 | 3480800,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 3480800,00 | 3480800,00 | ||||||||||
090405 | Субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг | 4231500,00 | 4231500,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 4231500,00 | 4231500,00 | ||||||||||
090406 | Субсидії населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу | 3312,34 | 3312,34 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 3312,34 | 3312,34 | ||||||||||
090412 | Інші видатки на соціальний захист населення в т.ч.: | 5900,00 | 5900,00 | |||||||||
придбання твердого палива | 5900,00 | 5900,00 | ||||||||||
090414 | Компенсація особам, які згідно із статтями 43 та 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення | 9355,21 | 9355,21 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 9355,21 | 9355,21 | ||||||||||
091205 | Виплати грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які нездатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги | 407300,00 | 407300,00 | |||||||||
091207 | Пільги, що надаються населенню ( крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ) на оплату житлово-комунальних послуг і природного газу | 341000,00 | 341000,00 | |||||||||
091209 | Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів і ветеранів | 35000,00 | 35000,00 | |||||||||
091300 | Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам | 17012400,00 | 17012400,00 | |||||||||
В тому числі субвенція з державного бюджету | 17012400,00 | 17012400,00 | ||||||||||
75 | Фінансовий відділ Корольовської районної ради | 367930,00 | 233384,00 | 39525,00 | 367930,00 | |||||||
010116 | Органи місцевого самоврядування | 367930,00 | 233384,00 | 39525,00 | 367930,00 | |||||||
ВСЬОГО | 118296739,27 | 3306717,00 | 284800,00 | 31500,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 31500,00 | 31500,00 | 0,00 | 118328239,27 | |
Заступник голови ради М.М. Гриценко | Голова ради | О.В.Соя | ||||||||||
Додаток №6 до рішення районної ради від 24.09.13 № 118 | |||||
Джерела фінансування районного бюджету на 2013 рік | |||||
гривень | |||||
Код | Найменування | Зальний фонд | Спеціальний фонд | Разом | |
разом | у т.ч.бюджет розвитку | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
200000 | Внутрішне фінансування | 535,00 | 535,00 | ||
208000 | Фінансування за рахунок зміни залишків коштів місцевих бюджетів | 535,00 | 535,00 | ||
208100 | На початок періоду | 5535,00 | 5535,00 | ||
208200 | На кінець періоду | 5000,00 | 5000,00 | ||
Всього за типом кредитора | 535,00 | 535,00 | |||
600000 | Фінансування за активними операціями | 535,00 | 535,00 | ||
602000 | Зміни обсягів готівкових коштів | 535,00 | 535,00 | ||
602100 | На початок періоду | 5535,00 | 5535,00 | ||
602200 | На кінець періоду | 5000,00 | 5000,00 | ||
Всього за типом боргового зобов'язання | 535,00 | 535,00 | |||
Голова ради О.В.Соя | |||||
|
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
(Сімнадцята сесія VІ скликання)
Від 24.09.13 № 119
Про навчання депутатів Корольовської
районної ради м. Житомира VІ скликання
у 2013 – 2014 начальному році
З метою підвищення фахового рівня депутатів Корольовської районної ради, на виконання рішення Корольовської районної ради від 24.12.10 № 14 «Про затвердження угоди між Корольовською районною радою м. Житомира та Житомирською обласною радою», відповідно до статті 33-1 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради, районна рада
ВИРІШИЛА :
1.Затвердити графік проведення навчання депутатів Корольовської районної ради м. Житомира VІ скликання у 2013 – 2014 навчальному році згідно з додатком.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М. та постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності та етики (Янович О.О.).
Голова ради О.В.Соя
Додаток
до рішення районної ради
від 24.09.13 № 119
ГРАФІК
проведення навчання депутатів Корольовської районної ради
м. Житомира VІ скликання
у 2013-2014 навчальному році
№№ п/п |
Дата проведення |
Зміст заняття |
Викладач |
Вид заняття |
1. |
30 жовтня 2013 року
|
Проблеми запобігання проявам корупції та відповідальність за корупційні діяння |
Бражевський Володимир Миколайович – заступник начальника управління державної служби Головного управління державної служби України в Житомирській області |
Тематична зустріч |
2. |
25 грудня 2013 року |
Роз’яснення основних вимог Закону України «Про захист персональних даних» |
Петровська Олена Олександрівна – начальник реєстраційної служби Головного управління юстиції в Житомирській області |
Тематична зустріч |
3. |
26 лютого 2014 року |
Психологічні аспекти спілкування |
Заброцький Михайло Михайлович –професор, завідувач кафедри педагогіки та психології Житомирського інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук |
Лекція |
4. |
30 квітня 2014 року |
Демографічна ситуація та еміграційні процеси в Україні |
Пашинська Галина Анатоліївна-начальник Головного управління статистики в Житомирській області, кандидат економічних наук |
Тематична зустріч |
Голова ради О.В.Соя
ІНФОРМАЦІЯ
до рішення 17 сесії Корольовської районної ради
«Про навчання депутатів Корольовської районної ради м. Житомира VІ скликання у 2013 – 2014 начальному році»
З метою фахового удосконалення, оновлення та розвитку умінь і знань, необхідних для ефективного вирішення завдань депутатської діяльності, на виконання рішення Корольовської районної ради від 24.12.10 № 14 «Про затвердження угоди між Корольовською районною радою м. Житомира та Житомирською обласною радою», відповідно до статті 33-1 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», вам пропонується затвердити розданий вам графік проведення навчання депутатів у 2013 – 2014 навчальному році, який складений згідно з пропозиціями Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій Житомирської обласної державної адміністрації та Житомирської обласної ради.
Зміст лекцій та тематичних занять спрямований на поглиблення знань з питань соціально-гуманітарних, політико-правових, економічних та спеціальних фахових знань і умінь.
Депутатам Корольовської районної ради пропонується затвердити графік проведення навчання депутатів на 2013 – 2014 навчальний рік.
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м.ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
(Сімнадцята сесія VІ скликання)
Від 24.09.13 № 120
Про звіти депутатів Корольовської
районної ради м.Житомира VІ скликання
перед виборцями
Відповідно до статті 16 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Встановити строки проведення звітів депутатів Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання перед виборцями впродовж жовтня-листопада 2013 року.
2. Керівникам районної ради сприяти депутатам районної ради в організації їх звітів перед виборцями.
3. Депутатам районної ради проінформувати районну раду про результати обговорення їх звітів, зауважень і пропозицій, висловлених виборцями на адресу районної ради та її виконавчих органів, а також про доручення, дані депутатам у зв’язку з їх депутатською діяльністю в термін до 1 грудня 2013 року.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М. та постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності та етики (Янович О.О.).
Голова ради О.В.Соя
ІНФОРМАЦІЯ
до рішення 17 сесії Корольовської районної ради
«Про звіти депутатів Корольовської районної ради
м.Житомира VІ скликання перед виборцями»
Відповідно до статті 16 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», який регламентує правові засади діяльності, права і обов’язки депутатів місцевих рад, зокрема - депутатів районної ради, депутати зобов’язані періодично, але не рідше одного разу на рік, звітувати про свою роботу перед виборцями відповідного виборчого округу, об’єднаннями громадян. Рада визначає орієнтовні строки проведення звітів депутатів місцевої ради перед виборцями.
Звіт депутата повинен містити відомості про роботу депутата у раді та в її органах, до яких його обрано, а також про прийняті радою та її органами рішення, про хід їх виконання, про особисту участь в обговоренні, прийнятті та в організації виконання рішень ради, її органів, а також доручень виборців. Після проведення звіту, депутати інформують раду про результати обговорення звіту перед виборцями.
Депутатам Корольовської районної ради м.Житомира пропонується провести звіти впродовж жовтня – листопада 2013 року та інформації про звіти надати у організаційний відділ до 01 грудня поточного року.
Завідувач організаційного відділу
районної ради С.Л.Козачук
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
( Сімнадцята сесія VІ скликання )
Від 24.09.13 № 121
Про виконання плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання за
перше півріччя 2013 року
Заслухавши інформацію про виконання плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання за перше півріччя 2013 року, відповідно до ст.41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію про виконання плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання за перше півріччя 2013 року взяти до відома.
2. Рішення районної ради від 21.12.12 № 92 «Про затвердження плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира на перше півріччя 2013 року» з контролю зняти як таке, що виконано.
Голова ради О.В.Соя
ІНФОРМАЦІЯ
про виконання плану роботи Корольовської районної ради
за перше півріччя 2013 року
Впродовж першого півріччя 2013 року діяльність Корольовської районної ради була спрямована на виконання повноважень, делегованих районній раді та її виконавчим органам державою та Житомирською міською радою.
У зазначений період головою, депутатами та працівниками виконавчих органів районної ради особлива увага приділялася підготовці та проведенню сесій районної ради. За звітний період проведено дві сесії районної ради, розглянуто 22 питання, прийнято 18 рішень.
19 березня 2013 року відбулося пленарне засідання п’ятнадцятої сесії Корольовської районної ради м.Житомира. Депутати розглянули питання соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у Корольовському районі м.Житомира; затвердили звіт про виконання районного бюджету за 2012 рік та звіт про виконання плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира за друге півріччя 2012 року; внесли доповнення до Положення про преміювання та надання матеріальної і соціальної допомоги працівникам виконавчих органів Корольовської районної ради.
Також депутатами були прийняті рішення щодо звільнення Гришка М. М. з посади керуючого справами виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира та затвердження на цій посаді Чеховського П. М. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 5 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», депутат Чеховський П.М. оголосив на пленарному засіданні заяву про припинення депутатських повноважень. Депутатами районної ради були внесені зміни до складу постійних комісій районної ради та її виконавчого комітету.
Під час обговорення звіту про роботу постійної комісії районної ради з питань житлово-комунального господарства, голова цієї постійної комісії депутат Новак Ю.К. вніс пропозицію утворити тимчасову контрольну комісію Корольовської районної ради по вивченню питання роботи ліфтового господарства на території Корольовського району м.Житомира. Депутатами районної ради пропозиція була підтримана одноголосно.
На пленарному засіданні до відома депутатів також була доведена інформація прокуратури м.Житомира про стан законності на території Корольовського району м.Житомира у 2012 році; інформація про роботу Корольовської районної ради м.Житомира та її виконавчого комітету, проведену у міжсесійний період з 21 грудня 2012 року по 19 березня 2013 року та розглянуте питання про хід виконання рішення Корольовської районної ради від 14.08.12 № 80 «Про запит депутата Корольовської районної ради м.Житомира Тузюка В.Г.».
28 травня 2013 року о 10.00 відбулося пленарне засідання чергової шістнадцятої сесії районної ради.
На початку пленарного засідання голова районної ради Соя О. В. вручив Подяки виконавчого комітету Корольовської районної ради керівникам і представникам підприємств, організацій, установ та навчальних закладів району, які взяли активну участь у весняному загальноміському благоустрої та санітарному прибиранні Корольовського району.
Подяки отримали: комунальна установа «Центральна міська лікарня № 1» м.Житомира, поліклініка № 2 КУ «Центральна міська лікарня № 1» м.Житомира, ДПТНЗ «Житомирський професійний технологічний ліцей», Центр професійно-технічної освіти м.Житомира, «Філія «Житомирський завод ізоляційних матеріалів» ТОВ «ОБІО», ПрАТ «Ліктрави», ПАТ «Житомирський завод огороджувальних конструкцій», ТОВ «Фірма «Віндзор», виробничо-торгова фірма ТОВ «Мар′ян», Житомирське державне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство.
Основним у порядку денному було питання про дотримання конституційного права на працю громадян Корольовського району м.Житомира. Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлова О. Г. доповіла про проведені перевірки з даного питання на підприємствах району, про виявлені порушення та вжиті заходи, про співпрацю з контролюючими і правоохоронними органами щодо здійснення дієвого контролю за дотриманням законодавства про працю суб’єктами господарювання всіх форм власності. Також ознайомила депутатів з роботою районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та про стан погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах району.
Начальник управління Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області Макшаєва Н. В. і начальник управління праці та соціального захисту населення Житомирської міської ради Петренко Л.В. у своїх виступах відзначили, що виконавчими органами районної ради ведеться належна робота по вивченню на підприємствах району питання дотримання вимог законодавства про працю, створення безпечних та нешкідливих умов праці і забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці, а також налагоджена співпраця з виконавчими органами міської ради.
Також депутатами було затверджено блок бюджетних питань, що стосуються виконання та внесення змін до районного бюджету; Положення про управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира та план роботи Корольовської районної ради м.Житомира на друге півріччя 2013 року. Заслухано повідомлення депутата Корольовської районної ради Тузюка В. Г. про виконання депутатських повноважень та інформація про роботу районної ради і виконавчого комітету, проведену у міжсесійний період.
Всі проекти рішень, які вносилися на розгляд районної ради, попередньо були обговорені на засіданнях постійних комісій районної ради.
З початку року відбулося 12 засідань постійних комісій районної ради, розглянуто 91 питання.
Рекомендації і висновки постійних комісій районної ради були заслухані на засіданнях президії Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання, якою були підготовлені узгоджені пропозиції та рекомендації районній раді з питань, які передбачалися для внесення на розгляд районної ради.
Рішення районної ради від 21.12.12 № 92 «Про затвердження плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира на перше півріччя 2013 року» пропонується з контролю зняти як таке, що виконано.
Завідувач організаційного відділу
районної ради С.Л.Козачук