Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 43
візитів сьогодні: 5728
візитів всього: 746855
Прогноз погоди
від 17.09.13 № 86 Про тимчасову районну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від  17.09.13    № 86

 

Про тимчасову районну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

 

 

У зв’язку з необхідністю внесення змін до Положення про районну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, її складу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.09 № 863, статті 40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, пункту 19 Регламенту виконавчого комітету Богунської районної ради м. Житомира, виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

     1. Затвердити Положення про тимчасову районну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення),   пенсій, стипендій та інших соціальних виплат в новій редакції згідно з додатком 1.

 

     2. Затвердити склад тимчасової районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат згідно з додатком 2.

 

     3.   Визнати такими, що втратили чинність, рішення виконавчого комітету районної ради від 18.01.11 №10 „Про районну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат” та від 23.04.13 № 36 „Про затвердження нового складу районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат”.

 

         4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М.

 

 

 

Голова ради                                                 Л.П. Янушевич

 

                                                           

Додаток 1

до рішення виконавчого

комітету районної ради

від 17.09.13  №  86

                           

 

ПОЛОЖЕННЯ

про тимчасову районну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

 

1. Тимчасова районна комісія з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (далі - комісія) є тимчасовим дорадчим органом, утвореним виконавчим комітетом Богунської районної ради м.Житомира для здійснення своїх повноважень з питань, пов’язаних із своєчасною виплатою та погашенням заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

 

     2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією  і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної  Ради України, прийнятими відповідно до Конституції  і законів України, актами Кабінету Міністрів України та цим  Положенням.

 

3. ОСНОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ КОМІСІЇ Є:

     3.1. Сприяння забезпеченню координації дій органів виконавчої влади з питань, пов’язаних із своєчасною виплатою та погашенням заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат підприємствами, установами та організаціями району;

     3.2. Підготовка пропозицій щодо визначення шляхів, механізмів і способів вирішення проблемних питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

 

4.  КОМІСІЯ ВІДПОВІДНО ДО ПОКЛАДЕНИХ НА НЕЇ ЗАВДАНЬ:

     4.1. Проводить аналіз стану справ та причин виникнення проблем з погашенням заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, вивчає результати діяльності підприємств, установ та організацій району, незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування, пов’язаної з розв’язанням зазначених проблем;

     4.2. Бере участь у підготовці проектів рішень  районної ради та її виконавчого комітету, спрямованих на забезпечення погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;

4.3. Подає відповідній обласній та міській комісіям, підприємствам, установам та організаціям розроблені за результатами своєї діяльності рекомендації та пропозиції, спрямовані на погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;

     4.4. Забезпечує періодичне висвітлення у засобах масової інформації стану справ з погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;

     4.5. Інформує щомісяця міську та обласну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат про стан заборгованості, а також про вжиті заходи для її погашення.

 

      5.  КОМІСІЯ МАЄ ПРАВО:

     5.1. Отримувати в установленому порядку від підприємств, установ та організацій  району інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;

     5.2 Запрошувати на свої засідання керівників та інших працівників підприємств, установ, організацій району для розгляду питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій  та інших соціальних виплат;

     5.3. Подавати пропозиції відповідним органам державної влади щодо здійснення контролю за дотриманням законодавства про оплату праці;

     5.4. Утворювати у разі потреби для виконання покладених на неї завдань тимчасові робочі групи;

     5.5. Залучати до участі у своїй роботі представників інших органів виконавчої влади підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками).

     6. Комісія під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з іншими органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями.

     7. Комісія провадить діяльність відповідно до цього Положення, затвердженого рішенням виконавчого комітету районної ради.

      8. Персональний склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету районної ради. Комісію очолює заступник голови районної ради з питань діяльності виконавчого органу.

     9. До складу комісії можуть входити начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради, керівники структурних підрозділів, представники територіальних органів державної податкової інспекції, Пенсійного фонду України, Міністерства оборони та Міністерства внутрішніх справ, а також профспілок та інших громадських організацій (за згодою).

     10. Формою роботи комісії є засідання, які проводяться за рішенням голови  комісії, але не рідше ніж один раз на місяць. Засідання комісії веде голова, а у разі його відсутності - заступник голови. Підготовку матеріалів для розгляду на засіданні комісії забезпечує її секретар. Засідання комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні більш як половина її членів.

     11. На засіданнях комісії розробляються пропозиції та рекомендації з питань, що належать до її компетенції. Пропозиції та рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів комісії від загального її складу. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні. Пропозиції та рекомендації фіксуються у протоколі засідання, який підписується головуючим на засіданні та секретарем і у триденний строк надсилається всім членам тимчасової районної комісії. Член комісії, який не підтримує пропозиції та рекомендації, може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання. Відповідальність за стан діловодства комісії покладається на її секретаря.

     12. Пропозиції та рекомендації  комісії можуть бути реалізовані шляхом прийняття рішень районної ради, її виконавчого комітету та розпоряджень голови районної ради.

     13. Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення роботи  комісії здійснює управління праці та соціального захисту населення Богунської районної ради м. Житомира.

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                Л.В. Согріна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              


Додаток 2

до рішення виконавчого

комітету районної ради

від 17.09.13  №  86

 

 

Склад

тимчасової районної комісії з питань погашення заборгованості

із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій

та інших соціальних виплат

 

 

Гришко

Микола Миколайович

 

заступник  голови   ради  з  питань        діяльності                      виконавчого органу, голова комісії

 

 

 

Якимів

Михайло Іванович

 

начальник  управління           праці  та   соціального                   захисту   населення  районної ради, заступник голови комісії

 

 

 

Муліш

Тамара Миколаївна

 

начальник відділу з питань праці та соціально-                          трудових відносин управління праці та соціального захисту населення районної ради, секретар комісії

 

 

 

Члени комісії:

 

 

 

 

 

Блощинський

Олександр Сергійович

 

депутат районної ради, голова постійної комісії з питань бюджету та фінансів (за згодою)

 

Дубініна

Віта Володимирівна

 

державний виконавець   Богунського відділу державної виконавчої служби Житомирського міського управління юстиції          (за згодою)

 

Гощицька

Руслана Юріївна

 

перший  заступник начальника управління  Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області (за згодою)

 

Кислова

Тетяна Венедиктівна

 

головний спеціаліст з питань оплати, нормування та продуктивності праці відділу з питань праці та соціально-трудових відносин управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

Лялевич

Ліна Саветівна

 

заступник начальника управління –начальник відділу адміністрування доходів і зборів  самозайнятих осіб управління доходів і зборів з фізичних осіб Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області (за згодою)

 

Онищук

Олександр Петрович

 

головний спеціаліст-юрисконсульт   управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                Л.В.Согріна


 

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare