Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 23
візитів сьогодні: 5728
візитів всього: 746850
Прогноз погоди
від 20.08.13 № 67 Про роботу із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2013 року

 

 

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від  20.08.13   №  67

 

 

Про роботу із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2013 року

 

Заслухавши та обговоривши інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміва М.І. про роботу із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2013 року виконавчий комітет відмічає, що одним із пріоритетних напрямів діяльності управління є робота зі зверненнями громадян.

Особлива увага акцентується на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Упродовж першого півріччя 2013 року на адресу управління надійшло 247 звернень громадян, що на 157 (38,9%) менше у порівнянні з аналогічним періодом 2012 року, в яких порушено 258 питань. В Приймальні громадян за відповідний період прийнято 13951 громадян (в І півріччі 2012 року - 17718), які отримали необхідну консультацію з питань призначення різних видів державних допомог, сформовано особові справи для їх своєчасного призначення.

Основними питаннями, які порушують заявники у зверненнях, є соціальний захист - 238 (92,3%), праця та заробітна плата - 14 (5,4%), комунальне господарство - 6 (2,3%). Повторних звернень - 5  (2%). Від органів влади вищого рівня надійшло 29 (11,7%) звернень.

Із загальної кількості звернень, що надійшли до управління - 2 (0,8%) від учасників війни, 13 (5,3%) - дітей війни, 4 (1,6%) - інвалідів війни, 8 (3,2%) - ветеранів праці, 21 (8,5%) - інвалідів І групи загального захворювання, 38    (15,5%) - інвалідів ІІ групи, 7 (2,8%) - інвалідів ІІІ групи, 7 (2,8%) - одиноких матерів, 1 (0,4 %) - багатодітної сім’ї, 7 (2,8 %) - від осіб, потерпілих внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, 18 (7,3 %) - учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС. Герої України, Герої Соціалістичної Праці - не зверталися, інші громадяни - 121 (49 %).

За соціальним станом: 149 (60,4 %) звернень отримано від пенсіонерів,    7 (2,8 %) від держслужбовців, 10 (4 %) від безробітних, 2 (0,8 %)  від студентів,  79 (32 %) від інших категорій громадян району.

З метою своєчасного інформування населення з актуальних питань соціального захисту проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота, для надання консультацій, особливо громадянам із числа маломобільної категорії населення, в Приймальні громадян запроваджено та працює телефон “гарячої лінії”. За звітний період поточного року в телефонному режимі зареєстровано 2752 таких звернення (в І півріччі 2012 року - 3428) з питань діяльності управління, зокрема щодо спрощеного порядку надання населенню житлових субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та з інших питань соціального захисту.

Значна увага керівництва управління акцентується на своєчасному, повному та об’єктивному розгляді звернень громадян, вирішенню порушених ними питань, вдосконалюється організація роботи по веденню діловодства зі зверненнями громадян, здійснюється більш ретельний контроль за їх проходженням у структурних підрозділах управління.

З метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, здійсненням неухильного контролю за повним та об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду, кваліфікованим та якісним розв’язанням проблемних питань, які порушують заявники, виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

1. Інформацію про роботу із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2013 року взяти до відома.

 

2. Управлінню праці та соціального захисту населення (Якимів М.І.), заступникам начальника управління, керівникам структурних підрозділів:

 

2.1. Забезпечувати в підпорядкованих відділах та секторах належний розгляд звернень громадян, підвищувати персональну відповідальність посадових осіб управління за забезпечення системності у роботі зі зверненнями громадян, своєчасне, кваліфіковане та якісне розв’язання проблемних питань, які порушують заявники.

 

2.2. Здійснювати дієвий контроль за повним, кваліфікованим та об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду, щоквартально підводити підсумки роботи зі зверненнями громадян на апаратних нарадах в управлінні для своєчасного усунення причин, що породжують обгрунтовані заяви та скарги.

 

  1. Дотримуватись в подальшому неухильного виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.08    № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», актів Уряду та власних рішень виконавчого комітету з розгляду звернень громадян району.

 

  1. Активізувати проведення інформаційно-роз’яснювальної та консультативної роботи через місцеві засоби масової інформації, за телефоном «гарячої лінії», шляхом участі у виїзних зустрічах з громадянами за місцем їх проживання, працевлаштування, навчання, виготовлення інформаційних матеріалів про зміни в чинному законодавстві, права громадян на отримання різних видів державних допомог.

 

3. Рішення виконавчого комітету районної ради від 20.08.12 № 80 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2012 року» зняти з контролю, як таке, що виконане в повному обсязі.

 

4.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови  районної ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М.

 

 

 

Голова ради                                             Л.П. Янушевич

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         

 

 

 

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare