Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 2
візитів сьогодні: 4972
візитів всього: 56921
Прогноз погоди
Проекти рішень засідання виконавчого комітету від 17 вересня 2013 року

Повідомлення про засідання виконкому

Корольовської районної ради

        

 

Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться 17 вересня 2013 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань

(кім. 320).

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від _________________№___________

м.Житомир

 

Про роботу районної комісії по

призначенню субсидій та

державної соціальної допомоги

малозабезпеченим сім'ям

 

Заслухавши інформацію заступника начальника управління - начальника відділу грошових виплат і компенсацій управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира Процюк Л. В. про роботу районної комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям за 2012 рік та 7 місяців 2013 року, виконком районної ради відмічає, що районною комісією проводиться відповідна робота. Комісія в своїй роботі керується “Положенням про комісію по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям”, “Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та  рідкого пічного  побутового палива”, затвердженого постановою  Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848, із змінами, “Порядком призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003р. №250, із змінами, постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2009р. №729 “Про доповнення пункту 2 Положення про єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги“.

За звітний період проведено 21 засідання районної  комісії, на яких  розглянуто, як виняток 711 заяв громадян по різних питаннях. За рішенням комісії державну соціальну допомогу призначено 582 сім’ям, в тому числі 470 сім’ям рішенням виконавчого комітету дозволено призначити субсидію на загальну площу житла, із них 52 сім'ям на безстроковий термін. 18 сімей району включено до  Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків за місцем фактичного проживання.

Враховуючи вищезазначене  виконком Корольовської районної ради

 

 

ВИРІШИВ:

 

1. Роботу районної комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям  взяти до відома.

2. Продовжити роботу районної комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям по мірі надходження заяв від мешканців району.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.

 

Голова ради                                                                О.В.Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА          

м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від____________№ ______

Про роботу фінансового відділу

районної ради щодо виконання

делегованих повноважень в 2012році 

та І півріччі 2013 року

 

Заслухавши  інформацію  начальника  фінансового  відділу  районної ради Когут А. В. про роботу фінансового відділу районної ради щодо виконання делегованих повноважень  в 2012 році та І півріччі 2013 року, визначених рішенням міської ради від 25.02.03. №160 „Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської  та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів”, відповідно до статті 41 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статті 77 Бюджетного кодексу України, Закону України „Про Державний бюджет України на 2012 рік”, Закону України „Про Державний бюджет України на 2013 рік”, рішення міської ради від 29.12.11. № 271 „Про міський бюджет на 2012 рік”, рішення міської ради від 27.12.12 № 479 „Про міський бюджет на 2013 рік”, рішення районної ради від 30.12.11 № 59 „Про районний бюджет на 2012  рік” та рішення районної ради від 28.12.12 № 93 „Про районний бюджет на 2013 рік” виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

1. Роботу  фінансового відділу районної ради по виконанню делегованих повноважень за 2012 рік та І півріччя 2013 року визнати задовільною.

2. Фінансовому відділу районної ради (Когут А.В.):

2.1. Сприяти  виконавчим органам Корольовської районної ради щодо виконання районного бюджету в межах затверджених кошторисних призначень.

2.2.Забезпечити надання звітів, інформацій управлінню Державної казначейської служби України у м. Житомирі та департаменту бюджету та фінансів міської ради  в установлені терміни.

2.3.Спільно з департаментом бюджету та фінансів міської ради вирішувати забезпечення фінансування із державного бюджету в необхідному обсязі коштів (субвенції) на житлово-комунальні послуги організаціям-надавачам послуг та фінансування із місцевого бюджету на утримання органів місцевого самоврядування.

2.4.Здійснити перевірку кошторисів головних розпорядників коштів, детально проаналізувати використання кошторисних призначень та подати департаменту бюджету та фінансів міської ради розрахунок про додаткове виділення коштів.

3. Про хід виконання даного рішення інформувати райвиконком в грудні         2013 року.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови  ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О. Г.

Голова ради                                                                                            О. В. Соя

 


УКРАЇНА

 

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від___________ №__________

м. Житомир

Про затвердження плану перевірок додержання спеціалізованими підприємствами та приймальними пунктами Корольовського району Закону України “Про металобрухт” на ІV квартал 2013 року

 

       З метою продовження роботи районної робочої групи для обстеження підприємств, що здійснюють заготівлю, переробку та продаж брухту кольорових і чорних металів, та відповідно до Закону України „Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити план перевірок додержання спеціалізованими підприємствами та приймальними пунктами Корольовського району Закону України “Про металобрухт” та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів на ІV квартал 2013 року, згідно з додатком.

2.  Призначити посадових осіб виконавчих органів Корольовської районної ради: Орлову О.Г., заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради,  Степанченко Г.В., головного  спеціаліста апарату виконавчого комітету районної ради, Барановську В.В., головного спеціаліста сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення районної ради, відповідальними за проведення перевірок згідно пункту 1 даного рішення.

3.  Залучати до перевірок фахівців контролюючих органів – членів районної комісії для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів.

2

4.  Рекомендувати Житомирському міськрайуправлінню Головного управління Держсанепідемслужби в Житомирській області, Держгірпромнагляду по Житомирській області та відділу з питань наглядово-профілактичної діяльності Житомирського міського управління ГУ МНС України в Житомирській області включити до власних планів перевірок на ІV квартал 2013 року господарюючі суб’єкти, зазначені в плані перевірок відповідно до пункту 1 цього рішення.

5.   Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.

 

Голова ради                                                                            О.В. Соя

 

Додаток

до рішення виконкому

Корольовської районної ради
від _____________ № ______

 

ПЛАН

перевірок додержання спеціалізованими підприємствами та приймальними пунктами Корольовського району Закону України “Про металобрухт” та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів

на ІV квартал 2013 року

 

 

№ з/п

Назва суб’єкта господарювання, ідентифікаційний код юридичної особи, адреса                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     провадження діяльності

Термін здійснення перевірки

1

ЖВЗЦ «ІНТЕРПАЙП ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ВТОРМЕТ»

І.к. 00191454

м. Житомир, вул. Корольова, 173

жовтень 2013 року

2

ТОВ «ОНВІ»

І.к. 01885822

м. Житомир, вул. Корольова, 150а

листопад 2013 року

3

Приймальний пункт ТОВ «КДМ-5»

І.к. 33364433

м. Житомир, вул. Промислова,8

грудень 2013 року

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                                 М.П. Чеховський

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИР

 ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від _________________№___________

Про зняття з контролю

рішення райвиконкому

 

 

Розглянувши пропозиції  керуючого справами виконкому про зняття з контролю  окремих рішень райвиконкому, які виконані в повному обсязі та відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Зняти з контролю рішення райвиконкому, як таке, що виконане:

 

1.1. Від 18.09.12. № 76 «Про стан виплати грошових допомог і компенсацій сім’ям з дітьми, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

 

 

Голова ради                                                                                   О.В.Соя

 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИР

 ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від _________________№___________


 

                  м.Житомир

Про план роботи виконавчого

комітету Корольовської районної

ради м.Житомира на ІУ квартал

2013 року

 

 

          Розглянувши пропозиції управління, відділів районної ради та на виконання делегованих повноважень визначених рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160, відповідно до Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про доступ до публічної інформації”, виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради    м. Житомира на ІУ квартал 2013 року згідно з додатком.

 

         2. Зобов’язати заступника голови  ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, керівників управління, відділів районної ради забезпечити своєчасну та якісну підготовку, виконання запланованих заходів та плану роботи, про що інформувати райвиконком.

 

        3.  Рішення райвиконкому від  18.06.13. № 59 «Про план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира на ІІІ квартал 2013 року» з контролю зняти, як таке, що виконане в повному обсязі.

 

        4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.

 

 

Голова ради                                                                                   О.В.Соя

 

 

 

                        Додаток

до рішення виконавчого комітету

Корольовської районної ради

м.Житомира

від ___________ № ________

 

План

роботи  виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира

на ІУ  квартал  2013 року

 

1.  Перелік питань, які пропонуються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету  Корольовської районної  ради м. Житомира

 

№ пп

Назва питання

Відповідальний

Дата подачі проектів рішень

Дата подачі матеріалів

Доповідач

 

 

 

1.

15 жовтня  2013 року

 

Про реалізацію чинного законодавства з питань обліку виборців району

 

 

 

Гриценко М.М., заступник голови ради

 

 

16.09.13.

 

09.10.13.

 

Терещук І.Д., начальник відділу ведення Державного реєстру виборців

 

2.

Про виконання районного бюджету за

9 місяців

 

Орлова О.Г., заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради

 

16.09.13.

09.10.13.

Когут А.В. , начальник фінансового відділу районної ради

 

 

 

1.

19 листопада  2013 року

 

Про дотримання трудового законодавства керівниками окремих підприємств району

 

 

 

Орлова О.Г., заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради

 

Мисюк В.В.,  начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

 

 

21.10.13.

 

 

13.11.13.

 

 

 

 

Борисюк А.С., завідувач сектору з питань праці УПСЗН

 

 

2.

Про  роботу відділу з питань по справах інвалідів та побутового обслуговування пенсіонерів

 

Чеховський П.М., керуючий справами виконкому

 

Мисюк В.В., начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради

21.10.13.

13.11.13.

Ніколаюк М.В., заступник начальника УПСЗН – начальник відділу з питань по справах інвалідів та побутового обслуговування пенсіонерів

 

 

 

1.

17  грудня  2013 року

 

Про забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці на окремих підприємствах району

 

 

 

Орлова О.Г., заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради

 

 

18.11.13.

 

 

11.12.13.

 

 

Барановська В.В., головний спеціаліст сектору з питань праці УПСЗН

 

 

2.

Про підсумки виконання завдань ЦЗ району у 2013 році та основні завдання на 2014 рік

 

Гриценко М.М., заступник голови ради

18.11.13.

11.12.13.

Янович О.О., завідувач відділу з питань НС та ЦЗН

 

3.

Про проект районного бюджету на 2014 рік

Орлова О.Г., заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради

18.11.13.

11.12.13.

Когут А.В., начальник фінансового відділу районної ради

 

 

 

 

 

                   

 

 

2. Питання, що вивчатимуться і при необхідності будуть вноситись на розгляд виконкому районної ради

 

          2.1.  Про стан погашення заборгованості із заробітної плати суб’єктами господарювання району.

 

управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

 

         2.2. Про надання субсидії громадянам району на загальну площу житла.

                                                                   управління праці та соціального                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       захисту населення районної ради

 

         2.3. Про встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду та здійснення контролю за діяльністю опікунів над повнолітніми особами, які визнані судом недієздатними.

 

 

управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

 

 

3. Питання, які будуть вивчатися на місцях, в управлінні, відділах районної ради, заслуховуватися на апаратних нарадах при голові районної ради, заступниках голови ради.

 

3.1. Про стан реалізації виконавчими органами районної ради делегованих повноважень.

Організаційний відділ районної ради

 

3.2. Про стан виконання документів органів влади вищого рівня, рішень районної ради та виконкому, розпоряджень голови районної ради.

Загальний відділ районної ради

 

3.3. Про планування та проведення спільних заходів з радою Корольовської районної організації ветеранів, громадськими організаціями.

Організаційний відділ, управління праці

та соціального захисту населення районної ради

 

4. Про хід виконання рішень райвиконкому в порядку їх контролю і документів органів влади вищого рівня

 

            4.1. Про хід виконання рішення райвиконкому  від 21.08.12.  № 64 «Про роботу районної комісії для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів». 

                                                                         Орлова О.Г.

                                                                         Листопад

 

           4.2.  Про хід  виконання рішення райвиконкому від 20.11.12. № 97 «Про дотримання трудового законодавства у ПрАТ «Плодоовочевий комбінат», ТОВ «Український вірусологічний центр» та ПП «ЕПТ».

                                                                          Орлова О.Г.

                                                                          Грудень

 

 

ОРГАНІЗАЦІЙНІ   ЗАХОДИ

 

Організаційні  заходи по підготовці і проведенню сесії районної ради (за окремим планом)

 

 

Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради,         керуючий справами виконкому, управління, відділи районної ради

 

Засідання виконкому ( третій вівторок місяця)

 

 

 

“-“-“-

Навчання керівних кадрів  районної ради, спеціалістів   (щомісячно)

 

 

Керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради,  юрисконсульт

Проведення Дня відкритого листа  (за окремим планом щоквартально)

 

 

Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради

 

Організація прийому у виконкомі, за місцем роботи та проживання громадян  керівництвом виконкому та районної ради

 

Організаційний та загальний відділи районної ради

Перевірка стану роботи зі зверненнями, організації особистого прийому громадян на підприємствах та в організаціях району (за окремим планом)

 

 

Організаційний та загальний відділи районної ради

Аналіз стану розгляду заяв і звернень громадян (щоквартально)

 

 

Загальний відділ районної ради

Організаційні заходи щодо підготовки і проведення згідно окремих планів засідань:

 

 

 

адміністративної комісії

 

Заступник голови ради, секретар адміністративної комісії

 

 

комісії по земельних питаннях (по потребі)

 

 

 

Заступник  голови ради, головний спеціаліст виконкому

 

комісії по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (по надходженню документів)

 

 

Керуючий справами виконкому, начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

 

 

Заступник голови ради, УПСЗН

координаційно-методичної ради з  правової  освіти населення (щоквартально)

 

Керуючий справами виконкому, начальник міського управління  юстиції, юрисконсульт виконкому

 

 президії   організації ветеранів Корольовського району (щоквартально)

 

 

Керуючий справами виконкому, організаційний відділ, УПСЗН,  організація ветеранів Корольовського району

 

комісії з питань реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні  послуги

 

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому

 

 

ради з питань безпечної життєдіяльності  та цивільного захисту населення

     (щоквартально)

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, відділ з питань НС та ЦЗ районної ради

 

комісії з питань  погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

(щомісячно)

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

комісії по визначенню необхідності проведення,  видів і обсягів робіт з безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

комісії по прийманню будинків (квартир) після закінчення безплатного  капітального ремонту власних будинків членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб, на яких поширюється дія чинного законодавства, будинків (квартир), що перебувають у власності інвалідів війни та осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

комісії по упорядкуванню  діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових та чорних металів

 

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому

комісії  по наданню матеріальної допомоги населенню

 

 

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

комісії по визначенню статусу учасника війни (по потребі)

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

опікунської ради

     (щомісяця)

 

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

Проведення постійно діючого семінару з питань діловодства і організації контролю для працівників виконкому, його відділів   (щомісячно за окремим планом)

 

 

Загальний та організаційний відділи районної ради

10.  Участь голови ради, заступника    голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами в  заходах по Корольовському району (за окремим планом)

 

 

 

Організаційний відділ районної ради

 

 

 

11. Організаційні заходи по підготовці і проведенню за окремими планами

 

 

Заступник  голови ради,  заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний відділ районної ради

 

12.  Вітання та нагородження з

       нагоди державних та                            професійних свят

 

 

Голова ради, заступник голови ради

 

        

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                                   П.М.Чеховський

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

  Р І Ш Е Н Н Я

Від________________№____________                 

             м. Житомир

Про затвердження складу та Положення про тимчасову районну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

        

         В зв’язку з необхідністю внесення змін до Положення про районну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, її складу та з метою  удосконалення роботи комісії, відповідно до статті 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 25.09.09 №315 «Про посилення контролю за погашенням заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат» та на виконання повноважень, делегованих рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 №160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м.Житомирі та їх виконавчих органів» виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

         1. Затвердити Положення про тимчасову районну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат в новій редакції (Додаток 1).

2.Затвердити склад тимчасової районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (Додаток 2).

3. Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 21.08.12 №71 «Про затвердження нового складу районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат».

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову районної ради   Сою О.В.

 

Голова ради                                                                         О.В. Соя

                                

                                      Додаток  2

 

до рішення виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира

від _______________  №______

 

СКЛАД

тимчасової районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

голова комісії

 

-

голова районної ради;

 

 

заступник голови комісії

 

-

заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради;

 

 

секретар комісії

-

завідувач сектору з питань праці  управління праці та соціального захисту населення районної ради;

 

 

Члени комісії:

 

 

 

 

 

-

 

начальник управління оподаткування доходів і зборів  фізичних осіб Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області  (за згодою);

 

 

 

-

начальник управління Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області (за згодою);

 

 

 

-

головний державний виконавець Корольовського відділу державної виконавчої служби Житомирського міського  управління юстиції

(за згодою);

 

 

 

-

представник Корольовського РВ УМВС у Житомирській області;

 

 

 

-

начальник фінансового відділу районної ради;

 

 

 

-

начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради;

 

 

 

-

головний спеціаліст – юрисконсульт апарату ради та виконкому;

 

 

головний спеціаліст – юрисконсульт апарату ради та виконкому

 

-

головний спеціаліст апарату виконкому районної ради;

 

 

 

-

голова постійної комісії Корольовської районної ради з питань діяльності суб’єктів господарювання ( за згодою);

 

 

 

-

представник від федерації профспілок Житомирської області (за згодою).

 

 

Керуючий

справами виконкому                      П.М. Чеховський

                  

 

                           Додаток 1

 

до рішення виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира

            від ______________  №___________

                                      

ПОЛОЖЕННЯ

про тимчасову районну комісію з питань  погашення  заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

 

1. Районна комісія з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (далі - Комісія) є тимчасовим дорадчим органом, створеним виконкомом Корольовської районної ради м.Житомира для здійснення своїх повноважень з питань, пов’язаних із своєчасною виплатою та погашенням заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

 

2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією (254к/96-ВР) і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції (254к/96-ВР) і законів України, актами Кабінету Міністрів України та цим  Положенням.

 

3.  ОСНОВНИМИ   ЗАВДАННЯМИ   РАЙОННОЇ ТИМЧАСОВОЇ КОМІСІЇ   Є:

 

1) Сприяння забезпеченню координації дій органів виконавчої влади з питань, пов’язаних із своєчасною виплатою та погашенням заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;

 

2) Підготовка пропозицій щодо визначення шляхів, механізмів і способів вирішення проблемних питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

         

4. РАЙОННА ТИМЧАСОВА КОМІСІЯ   ВІДПОВІДНО   ДО   ПОКЛАДЕНИХ   НА   НЕЇ   ЗАВДАНЬ:

 

1) Проводить аналіз стану справ та причин виникнення проблем з погашенням заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та вивчає результати діяльності підприємств, установ та організацій, пов’язаної з розв’язанням зазначених проблем;

 

2) Бере участь у підготовці проектів рішень сесії районної ради та її виконавчого комітету, спрямованих на забезпечення погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;

 

3) Подає обласній та міській комісіям, підприємствам, установам та організаціям розроблені за результатами своєї діяльності рекомендації та пропозиції, спрямовані на погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;

 

4) Забезпечує періодичне висвітлення у засобах масової інформації стану справ з погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;

 

5) Інформує щомісяця міську та обласну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат про стан заборгованості, а також про вжиті заходи для її погашення.

 

5.  РАЙОННА ТИМЧАСОВА КОМІСІЯ   МАЄ   ПРАВО:

 

1) Отримувати в установленому порядку від підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;

 

2) Запрошувати   на    свої   засідання   керівників та інших працівників   підприємств,   установ, організацій    для    розгляду   питань    погашення заборгованості  із  заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій,  стипендій  та  інших  соціальних  виплат;

 

3) Подавати пропозиції відповідним органам державної влади щодо здійснення контролю за дотриманням законодавства про оплату праці;

 

4) Утворювати у разі потреби для виконання покладених на неї завдань тимчасові робочі групи;

 

5) Залучати до участі у своїй роботі представників інших органів виконавчої влади підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками);

 

6) Районна тимчасова комісія під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з  іншими органами  виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями;

7) Районна тимчасова комісія провадить діяльність відповідно до цього Положення, затвердженого рішенням виконавчого комітету районної ради.

  

     Посадовий склад районної тимчасової комісії затверджується рішенням виконавчого комітету районної ради.

 

     Районну тимчасову комісію очолює голова районної ради.

8)  До складу районної тимчасової комісії можуть входити заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради, керівники структурних підрозділів, представники територіальних органів державної податкової інспекції, Пенсійного фонду України, Міністерства внутрішніх справ, а також профспілок та інших громадських організацій (за згодою).

 

         Персональний склад комісії затверджує її голова.

 

9) Формою роботи районної тимчасової комісії  є засідання, які проводяться за рішенням голови тимчасової комісії, але не рідше ніж один раз на місяць.

    

     Засідання тимчасової комісії веде голова, а у разі його відсутності – заступник голови.

 

     Підготовку матеріалів для розгляду на засіданні тимчасової комісії забезпечує її секретар.

 

     Засідання тимчасової комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні більш як половина її членів.

 

10)  На засіданнях тимчасова комісія розробляє пропозиції та рекомендації з питань, що належать до її компетенції.

 

     Пропозиції та рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів тимчасової комісії.

 

     У разі розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.

 

     Пропозиції та рекомендації фіксуються у протоколі засідання, який підписується головуючим на засіданні та секретарем і у триденний строк надсилається всім членам тимчасової комісії.

 

     Член тимчасової комісії, який не підтримує пропозиції та рекомендації, може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.

11) Пропозиції та рекомендації тимчасової комісії можуть бути реалізовані шляхом видання рішень сесії районної ради, її виконавчого комітету та розпоряджень голови районної ради.

 

12) Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення роботи тимчасової комісії здійснює управління праці та соціального захисту населення районної ради.

 

Керуючий справами виконкому                                         П.М. Чеховський     

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
İzmir Escort Hacklink #yaslikurt#istanbul evden eve nakliyat1xbet зеркалоpromosyonjokerbet girişizmit escort7. koğuştaki mucize izleborsaanalizleriinstagetfollower instagram beğeni satın al evden eve nakliyatjojobet günceljojobet girişankara dügün fotoğrafçısı