УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про внесення змін в додатки
1,2,3,4 до рішення райвиконкому
від 21.05.13 № 51
В зв’язку зі зміною площі нежилих приміщень, переданих в строкове платне користування управлінню Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області в адмінбудинку за адресою: площа Польова, 8 відповідно до додаткової угоди від 30 липня 2013 року до договору оренди нерухомого майна від 30 грудня 2010 року № 127, укладеної на виконання рішення робочої групи з питань використання майна обласної ради (протокол від 27.06.13 № 42) між комунальним підприємством «Агенція з питань регіонального розвитку»
Житомирської обласної ради та управлінням Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області та відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Внести зміни в додатки 1,2,3,4 до рішення райвиконкому від 21.05.13 № 51
«Про внесення змін в рішення райвиконкому від 18.12.12 № 117 «Про відшкодування витрат виконавчому комітету Корольовської районної ради за надані комунальні та інші послуги користувачами, що розташовані в адмінбудинку за адресою пл. Польова,8» згідно з додатками 1,2,3,4.
2. Укласти додатковий договір до договору від 02 січня 2013 року № 01 на відшкодування витрат за отримані комунальні та інші послуги між виконавчим комітетом Корольовської районної ради та користувачем – управлінням Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області.
3. Відділу бухгалтерського обліку та звітності районної ради (Мнухіна С.О.) здійснювати контроль за своєчасним надходженням коштів від користувачів за надані комунальні та інші послуги.
4. Загальному відділу районної ради (Сидорчук Н.Д.) здійснювати контроль за якістю надання комунальних та інших послуг.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від ______________ № ____________
м. Житомир
Про забезпечення твердим
побутовим паливом (відходи
деревообробного виробництва)
малозабезпечених громадян району
Розглянувши заяви малозабезпечених громадян, які потребують забезпечення твердим побутовим паливом в осінньо-зимовий період 2013-2014 років та відповідно до ст.ст.34,64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про соціальні послуги», рішення Корольовської районної ради від 28.12.12 № 95 «Про затвердження програми соціального захисту населення району на 2013 рік», виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Надати безкоштовно малозабезпеченим громадянам району тверде побутове паливо (відходи деревообробного виробництва) на опалення житла в зимовий період, в будинках які не газифіковані, з розрахунку по 272,40 гривень на одну особу, згідно з додатком.
2. Зобов’язати:
2.1. Фінансовий відділ районної ради (Когут А. В.) профінансувати забезпечення твердим побутовим паливом (відходи від деревообробного виробництва) малозабезпечених громадян району згідно з додатком.
2.2. Управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради (Мисюк В. В.) забезпечити твердим побутовим паливом малозабезпеченим громадян району та провести оплату відповідно до наданих рахунків за тверде побутове паливо згідно з додатком.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П. М.
Голова ради О. В. Соя
Повідомлення про засідання виконкому
Корольовської районної ради
Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться 20 серпня 2013 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань (кім. 320).
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від_____________ №______
м.Житомир
Звіт про роботу відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради
|
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення Михальченко О.О. про роботу відділу, виконком районної ради відмічає, що в управлінні праці та соціального захисту населення на належному рівні проводиться робота зі створення та підтримки в актуальному стані Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги. Станом на 01 липня 2013 року до реєстру пільговиків Корольовського району занесено близько 30 тисяч громадян, які мають право на пільги за соціальною ознакою.
Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення проводить роботу по відшкодуванню втрат підприємств – постачальників послуг від надання пільг. За 6 місяців 2013 року житлово-комунальними підприємствами нараховані пільги на суму 9,2 млн.грн., із них управлінням профінансовано 9,0 млн.грн. з урахуванням кредиторської заборгованості на початок року.
В поточному році нараховано готівку на придбання твердого палива та скрапленого газу 15 ветеранам війни та 2 потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС на суму близько 9,5 тис.грн. Крім того, протягом 2013 року проводиться нарахування компенсації за оплату електроенергії, газу та центрального опалення житла 7 особам, які мають на це право відповідно до ст.43 Гірничого закону України на суму близько 5,0 тис.грн., з яких профінансовано 4,1тис.грн.
Важливим питанням в роботі відділу є здійснення належного контролю за використанням бюджетних коштів для відшкодування за надані пільгові послуги. В результаті проведених звірок з житлово-комунальними підприємствами до державного бюджету ними повернуто майже 42,9 тис.грн. Проте потребує подальшого вдосконалення робота з житлово-комунальними підприємствами щодо звірки інформації про пільговиків в електронному вигляді.
На належному рівні проводиться роз’яснювальна робота серед пільгових категорій населення.
Враховуючи викладене вище, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1.Звіт про роботу відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради взяти до відома та роботу визнати задовільною.
2.Зобов’язати відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради (Михальченко О.О.) з метою покращення роботи відділу:
2.1. продовжити роботу по звірці в електронному вигляді інформації підприємств – постачальників послуг з інформацією, що міститься в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, та посилити контроль за використанням бюджетних коштів;
2.2. забезпечити проведення роз’яснення законодавства щодо соціального захисту пільговиків серед населення Корольовського району.
3.Про хід виконання цього рішення відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення інформувати виконавчий комітет районної ради в жовтні 2014 року.
4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИР
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від _________ № _______
Про надання субсидій громадянам
на загальну площу житла
Відповідно до пункту 4 “Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. №848 ( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 вересня 1997р. № 1050, із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України) та враховуючи пропозиції районної комісії по призначенню субсидії та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, розглянуті заяви громадян про надання житлової субсидії у винятковому порядку на загальну площу житла, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1.Надати субсидію громадянам у винятковому порядку на загальну площу житла за рахунок коштів субвенції з державного бюджету.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від ______________ № ________
м. Житомир
Про внесення змін до рішення
районної ради від 18.03.13 № 22 «Про
затвердження Порядку відшкодування
витрат на поховання учасників бойових
дій і інвалідів війни та середньої вартості
ритуальних послуг по Корольовському
району м. Житомира»
Відповідно до рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 11.06.13 № 227 «Про встановлення тарифів на ритуальні послуги комунальному підприємству «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» та листа КП «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради від 01.07.13 № 2/231 про середню вартість на окремі ритуальні послуги на проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій та інвалідів війни виконавчий комітет районної ради
В И Р І Ш И В :
1. Внести зміни до рішення Корольовської районної ради від 18.03.13 № 22 «Про затвердження Порядку відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій і інвалідів війни та середньої вартості ритуальних послуг по Корольовському району м. Житомира» згідно з додатком.
2. Вважати таким, що втратив чинність додаток 2 рішення районної ради від 18.03.13 № 22 «Про затвердження Порядку відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій і інвалідів війни та середньої вартості ритуальних послуг по Корольовському району м. Житомира»
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Корольовської районної ради
м. Житомира
від «_____»__________2013р.
Середня вартість
ритуальних послуг, пов’язаних з проведенням поховання учасників бойових дій і інвалідів війни.
Станом на 04 липня 2013 року середня вартість ритуальних послуг, що надає КП «СККПО» по м. Житомиру становить:
1. |
Оформлення договору-замовлення на організацію та проведення поховання |
12,29 |
2. |
Доставка предметів похоронної належності |
149,02 |
3. |
Надання транспортних послуг: - автокатафалку - автобус супроводження |
626,47 571,30 |
4. |
Надання труни (драпірування тканиною) |
646,18 |
5. |
Надання вінка похоронного |
98,00 |
6. |
Виготовлення скорботної стрічки і кріплення її на вінок |
16,46 |
7. |
Копання могили (механізованим способом, опускання труни у могилу, закопування, формування намогильного насипу): - літній період - зимовий період (без компресора) |
329,54 400,87 |
З 01 грудня 2013 року середня вартість ритуальних послуг, що надає КП «СККПО» по м. Житомиру становить:
1. |
Оформлення договору-замовлення на організацію та проведення поховання |
12,96 |
2. |
Доставка предметів похоронної належності |
151,59 |
3. |
Надання транспортних послуг: - автокатафалку - автобус супроводження |
632,22 575,96 |
4. |
Надання труни (драпірування тканиною) |
666,53 |
5. |
Надання вінка похоронного |
98,00 |
6. |
Виготовлення скорботної стрічки і кріплення її на вінок |
17,28 |
7. |
Копання могили (механізованим способом, опускання труни у могилу, закопування, формування намогильного насипу): - літній період - зимовий період (без компресора) |
345,71 421,27 |
Керуючий справами виконкому П.М.Чеховський
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про підготовку та відзначення
40-річчя утворення Корольовського району м.Житомира
В зв’язку з тим, що 22 грудня 2013 року виповнюється 40 років з дня утворення Корольовського району м.Житомира та враховуючи пропозиції громадських організацій, окремих громадян з приводу відзначення цієї дати,
виконком Корольовської районної ради
ВИРІШИВ:
1. Утворити організаційний комітет з підготовки і проведення відзначення 40-річчя утворення Корольовського району м.Житомира та затвердити його склад (Додаток 1).
2. Затвердити заходи по підготовці та проведенню відзначення 40-річчя утворення Корольовського району м.Житомира (Додаток 2).
3. Звернутись до Житомирської міської ради з клопотанням про виділення Корольовській районній раді 20 тисяч гривень на відзначення 40-річчя утворення району.
4. Керівникам виконавчих органів районної ради та відповідальним працівникам виконавчого комітету забезпечити безумовне виконання затверджених заходів у визначені строки.
5 Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М., заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г. та керуючого справами виконкому Чеховсього П.М.
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир-
Про стан виконавської дисципліни
при роботі з документами органів
влади вищого рівня та власними у
виконавчих органах районної ради
Заслухавши інформацію про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради завідувача загального відділу районної ради Сидорчук Н.Д., виконком районної ради відмічає, що у виконавчих органах районної ради проводиться відповідна робота щодо зміцнення виконавської дисципліни та організації своєчасного виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня та власними, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про забезпечення доступу до публічної інформації», Закону України «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації».
Стан виконавської дисципліни та організації контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня та власних розглядається щомісячно на апаратних нарадах при голові районної ради.
За сім місяців 2013 року документообіг становить 467 документів, що на 65 документів менше відповідного періоду минулого року. Від органів влади вищого рівня надійшло 165 документів, решта 302 – від підприємств та організацій.
На постійному контролі у виконавчих органах ради знаходяться питання районного бюджету, соціального захисту населення, погашення заборгованості із заробітної плати. За звітний період виконкомом було прийнято 52 рішення, головою ради видано 167 розпоряджень. До органів влади вищого рівня, підприємств, організацій та установ направлено понад 500 інформацій, листів, копій рішень, в тому числі – 169 на контрольні документи.
Приділяється постійна увага організації контролю за виконанням власних рішень, в результаті чого знято з контролю 18 рішень, як такі, що виконані.
У виконавчих органах ради в цілому забезпечується належний рівень організації своєчасного виконання документів влади вищого рівня та власних.
Разом з тим, вимагає більш дієвого контролю виконання власних рішень, заходів, що знаходяться на довготривалому контролі, уважного підходу до роботи з документами, своєчасного зняття з контролю рішень, що виконані.
Потребує покращення виконавська дисципліна при роботі з документами в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради.
З метою подальшого вдосконалення роботи у виконавчих органах районної ради з документами органів влади усіх рівнів, забезпечення чіткого контролю їх виконання, поліпшення стану виконавської дисципліни при роботі з документами виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради взяти до відома.
2. Зобов’язати заступника голови ради Гриценка М.М., заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г., керуючого справами виконкому Чеховського П.М. сприяти реалізації завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня та власних, удосконаленню методів роботи з документами, підвищенню відповідальності посадових осіб за вчасним та якісним розглядом документів.
- Зобов’язати керівників виконавчих органів районної ради:
3.1. Вжити заходи щодо удосконалення роботи з документами, підвищення рівня виконавської дисципліни, посилення вимогливості до працівників за виконання службових обов’язків.
3.2. Забезпечити неухильне виконання нормативних документів з ведення діловодства, встановити контроль за їх виконанням, якості підготовки інформацій, виконання резолюцій, зазначених в документах.
3.3. Систематично проводити моніторинг документів, що знаходяться на контролі, вживати невідкладних заходів реагування на їх виконання та надання відповідних інформацій.
3.4. Щоквартально вносити пропозиції щодо заслуховування на засіданнях виконавчого комітету та враховувати в планах роботи питання про хід виконання власних рішень та документів органів влади вищого рівня.
4. Зобов’язати загальний відділ районної ради (Сидорчук Н.Д.) посилити контроль за своєчасним та в повному обсязі виконанням завдань, зазначених у документах, надавати постійну методичну та практичну допомогу структурним підрозділам виконкому.
5. Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 21.08.12. № 63 «Про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради».
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя