Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 17
візитів сьогодні: 5553
візитів всього: 476860
Прогноз погоди
Проекти рішень засідання виконавчого комітету від 18 червня 2013 року

 

Повідомлення про засідання виконкому

Корольовської районної ради

               

 

     Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться   18  червня  2013 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань                     (кім. 320).

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

м.  ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від _________________№___________

м.Житомир

 

Про забезпечення соціального захисту

працівників, зайнятих на роботах із

шкідливими та небезпечними умовами

праці на окремих підприємствах району 

 

                Заслухавши інформацію про забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці на окремих підприємствах району головного спеціаліста сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради Барановської В.В. райвиконком відмічає, що на окремих підприємствах власниками вживаються певні заходи для створення безпечних і нешкідливих умов праці, дотримуються вимоги трудового законодавства та законодавства з охорони праці. 

                Працівники приймаються на роботу після проходження попередніх медоглядів, для них обладнані належні побутові приміщення, організовано проведення інструктажів, навчання та перевірка знань з безпечного ведення робіт, згідно нормативів вони забезпечуються спецодягом та засобами індивідуального захисту.

                Разом з тим на окремих підприємствах ще не в повній мірі забезпечені соціальні гарантії працівників, несвоєчасно проводяться заходи направлені на забезпечення належної оплати праці та запобігання виробничому травматизму.

                Так, мають місце випадки, коли робота окремих категорій працівників у нічний час та надурочно, у святкові та вихідні дні не оплачується згідно чинного законодавства.

                В порушення статті 115 Кодексу законів про працю України на окремих підприємствах виплата заробітної плати проводиться один раз на місяць, часто порушуються строки її виплати, а при виплаті заборгованої заробітної плати працівникам не нараховується компенсація на втрачену частину заробітної плати у зв’язку з порушенням термінів її виплати.

                На окремих підприємствах не укладені колективні договори, не розроблені Положення про оплату праці та її матеріальне стимулювання, не погодженні з трудовим колективом тарифні ставки, норми праці та розцінки, схеми посадових окладів.

                Для окремих категорій працівників, зайнятих у шкідливих та небезпечних умовах праці своєчасно не проводиться атестація робочих місць за умовами праці і працівникам не надаються певні пільги і компенсації за роботу у шкідливих умовах праці.

                З метою усунення недоліків, виявлених на окремих підприємствах району, та забезпечення соціального захисту працюючих громадян виконавчий комітет районної ради 

 

ВИРІШИВ:

 

                1. Інформацію про забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці на окремих підприємствах району взяти до відома.

                2. Запропонувати керівникам підприємств:

2.1. Вжити заходів щодо дотримання нормативно-правових актів з питань праці та не допускати їх порушення, забезпечити виплату заробітної плати в першочерговому порядку та в повному обсязі, два рази на місяць.

                2.2. Забезпечити до 1 вересня 2013 року погашення заборгованості із виплати заробітної плати працівникам та внесків до Пенсійного фонду України.

2.3. Укласти колективні договори між адміністрацією та трудовим колективом відповідно до Закону України „Про колективні договори та угоди”, створити умови, які б забезпечували участь працівників в управлінні підприємством.

2.4. Про виконання даного рішення повідомити Корольовський райвиконком до 1 вересня 2013 року.

3. Управлінню праці та соціального захисту населення районної ради (Мисюк В.В.):

3.1. Продовжити вивчення питання щодо додержання законодавства про працю та забезпечення соціального захисту працівників на суб’єктах господарювання району.

3.2. Активізувати методично-роз’яснювальну роботу на підприємствах, установах, організаціях з питання дотримання законодавства про працю та охорону праці.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.

 

 

 

 

Голова ради                                                                                                        О.В. Соя

 

 

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

Від _________________№___________

м.Житомир

 

 
 

Про санітарний стан та благоустрій

 

території Корольовського району

 

 

Заслухавши та обговоривши інформацію головного спеціаліста апарату виконкому Корольовської районної ради Степанченко Г.В. про санітарний стан та благоустрій району, виконавчий комітет районної ради відмічає, що відповідно до  рішення  виконавчого комітету Житомирської міської ради від 15.03.07 № 159 «Про закріплення територій для додержання належного санітарного стану в м. Житомирі» та рішення виконавчого комітету6  Житомирської міської ради від 29.03.12 № 325 «Про затвердження Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку і дотримання тиші у м. Житомирі»  виконавчий комітет Корольовської районної ради в межах своїх повноважень проводить роботу по поліпшенню санітарного стану та благоустрою території району.

На виконання рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради  від 20.03.13 №  105 «Про весняний загальноміський благоустрій та санітарне прибирання міста» видано розпорядження голови районної ради від 26.03.13 № 06-а, яким було створено робочу групу та затверджено план заходів по проведенню благоустрою, озеленення та санітарного прибирання території Корольовського району м. Житомира.

19 квітня 2013 року організовано та проведено загальноміський санітарний день по прибиранню території району за участю підприємств,  установ, організацій незалежно від форм власності, навчальних закладів  та мешканців району. Працівниками виконавчих органів районної ради прибрано територію, прилеглу до райвиконкому та очищено від сміття берег річки Путятинки.

Проводились роботи по впорядкуванню закріплених за підприємствами, установами, організаціями могил загиблих воїнів на Смолянському військовому кладовищі та облаштуванню пам’ятних місць, пов’язаних із подіями Великої Вітчизняної війни.

 

Враховуючи зазначене вище, виконавчий комітет районної ради.

 

ВИРІШИВ:

 

1. Інформацію про санітарний стан та благоустрій території Корольовського району взяти до відома.

                2. Керівникам підприємств, установ, організацій, навчальних закладів  незалежно від форм власності, власникам приватних та відомчих будинків продовжувати роботу по приведенню та підтриманню у належному санітарному стані  прилеглих, закріплених, прибудинкових та виробничих територій, зелених смуг, скверів, зупинок громадського транспорту, фасадів будинків, виробничих корпусів, упорядкуванню закріплених вулиць, парканів, прибиранню сміття  тощо.

 

3. Відповідальним працівникам виконавчих органів Корольовської районної ради постійно контролювати санітарний стан території району.

 

4. Рекомендувати керівникам підприємств, установ, організацій, навчальних закладів  упорядковувати братські могили, військові поховання, приділяти увагу облаштуванню пам’ятних місць, пов’язаних з подіями Великої Вітчизняної війни.

 

                5. Рішення райвиконкому від 19.06.12 № 52 «Про санітарний стан та благоустрій території району»  зняти з контролю, як виконане.

 

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.

 

 

Голова ради                                                                                                                                    О.В. Соя

               

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИР

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від _________ № _______

 

Про надання  субсидій громадянам

на загальну площу житла

 

 Відповідно до  пункту 4 “Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та  рідкого пічного  побутового палива”, затвердженого постановою  Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. №848 ( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від  22 вересня 1997р. № 1050, із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України) та враховуючи пропозиції районної комісії по  призначенню субсидії та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, розглянуті  заяви громадян про надання житлової субсидії у винятковому порядку на загальну площу житла, виконавчий комітет районної ради

 

        ВИРІШИВ:

 

 1.Надати субсидію громадянам у винятковому порядку на загальну площу житла за рахунок коштів субвенції з державного бюджету. 

 

   2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М. 

       

 

 

     Голова ради                                                                                          О.В.Соя

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИР

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

 

Від _________________№___________

м.Житомир

 

 
 

Про план роботи виконавчого

 

комітету Корольовської районної

ради м.Житомира на ІІІ квартал

2013 року

 

 

                 Розглянувши пропозиції управління, відділів районної ради та на виконання делегованих повноважень визначених рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160, відповідно до Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про доступ до публічної інформації”, виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради    м. Житомира на ІІІ квартал 2013 року згідно з додатком.

 

         2. Зобов’язати заступника голови районної ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, керівників управління, відділів районної ради забезпечити своєчасну та якісну підготовку, виконання запланованих заходів та плану роботи, про що інформувати райвиконком.

 

        3.  Рішення райвиконкому від  18.03.13. № 26 «Про план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира на ІІ квартал 2013 року» з контролю зняти, як таке, що виконане в повному обсязі.

 

        4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.

 

 

Голова ради                                                                                                                                    О.В.Соя

 

 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету Корольовської районної ради

м. Житомира

від ______________ № ___________

 

План

роботи  виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира

на ІІІ  квартал  2013 року

 

1.  Перелік питань, які пропонуються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету  Корольовської районної  ради м. Житомира

 

№ пп

Назва питання

Відповідаль-ний

Дата подачі проектів рішень

Дата подачі матеріалів

Доповідач

 

 

1.

16 липня 2013 року

 

Про виконання районного бюджету за ІІ-й квартал 2013 року

 

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлова О.Г.,

начальник фінансового відділу Когут А.В.

 

 

 

 

14.06.13                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

 

 

10.07.13

 

 

Когут А.В. – начальник  фінансового відділу

2.

Звіт про роботу відділу з питань НС та ЦЗН районної ради

Заступник

голови ради Гриценко М.М.

 

 

14.06.13

10.07.13

Янович О.О. –завідувач відділу з питань НС та ЦЗН

 

 

1.

20 серпня  2013 року

 

 Про стан  виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними  у виконавчих органах районної ради

 

 

 

Керуючий справами виконкому  Чеховський П.М.

 

 

 

22.07.13

 

 

14.08.13

 

 

Сидорчук Н.Д. – завідувач загального відділу     

 

2.

Звіт про роботу відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення УПСЗН районної ради відповідно до делегованих повноважень

 

 

Начальник

управління праці  та соціального захисту населення районної ради  Мисюк В.В.

22.07.13

14.08.13

Михальченко О.О. – начальник відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення УПСЗН

 

 

1.

17  вересня  2013 року

 

Про роботу комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям 

 

 

Начальник управління праці  та соціального захисту населення районної ради  Мисюк В.В.

 

 

 

19.08.13

 

 

11.09.13

 

 

Процюк Л.В. – заступник начальника, начальник відділу гроошових виплат і компенсацій УПСЗН

 

2.

Звіт про роботу фінансового відділу районної ради

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлова О.Г.

19.08.13

11.09.13

Когут А.В. – начальник фінансового відділу районної ради

 

 

2. Питання, що вивчатимуться і при необхідності будуть вноситись на розгляд виконкому районної ради

 

2.1.  Про стан погашення заборгованості із заробітної плати суб’єктами господарювання району.

 

управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

 

2.2. Про надання субсидії громадянам району на загальну площу житла.

 управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

2.3. Про встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду та здійснення контролю за діяльністю опікунів над повнолітніми особами, які визнані судом недієздатними.

 

 

управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

 

 

3. Питання, які будуть вивчатися на місцях, в управлінні, відділах районної ради, заслуховуватися на апаратних нарадах при голові районної ради, заступниках голови ради.

 

3.1. Про стан реалізації виконавчими органами районної ради делегованих повноважень.

Організаційний відділ районної ради

 

3.2. Про стан виконання документів органів влади вищого рівня, рішень районної ради та виконкому, розпоряджень голови районної ради.

Загальний відділ районної ради

 

3.3. Про планування та проведення спільних заходів з радою Корольовської районної організації ветеранів, громадськими організаціями.

Організаційний відділ, управління праці

та соціального захисту населення районної ради

 

4. Про хід виконання рішень райвиконкому в порядку їх контролю і документів органів влади вищого рівня

 

4.1. Про хід виконання рішення райвиконкому  від 18.09.12.  № 76 «Про стан виплати грпошових допомог і компенсацій сім’ям з дітьми, які постраждали внаслідок Чорнобильської кататсрофи». 

Мисюк В.В.

Вересень

 

 

ОРГАНІЗАЦІЙНІ   ЗАХОДИ

 

Організаційні  заходи по підготовці і проведенню сесії районної ради (за окремим планом)

 

 

Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради,         керуючий справами виконкому, управління, відділи районної ради

Засідання виконкому ( третій вівторок місяця)

 

 

 

“-“-“-

Навчання керівних кадрів  районної ради, спеціалістів   (щомісячно)

 

 

Керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради,  юрисконсульт

Проведення Дня відкритого листа  (за окремим планом щоквартально)

 

 

Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради

 

Організація прийому у виконкомі, за місцем роботи та проживання громадян  керівництвом виконкому та районної ради

 

Організаційний та загальний відділи районної ради

Перевірка стану роботи зі зверненнями, організації особистого прийому громадян на підприємствах та в організаціях району (за окремим планом)

 

 

Організаційний та загальний відділи районної ради

Аналіз стану розгляду заяв і звернень громадян (щоквартально)

 

 

Загальний відділ районної ради

Організаційні заходи щодо підготовки і проведення згідно окремих планів засідань:

 

 

 

адміністративної комісії

 

Заступник голови ради, секретар адміністративної комісії

 

 

комісії по земельних питаннях (по потребі)

 

 

 

Заступник  голови ради, головний спеціаліст виконкому

 

комісії по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (по надходженню документів)

 

 

Керуючий справами виконкому, начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

 

 

Заступник голови ради, УПСЗН

координаційно-методичної ради з  правової  освіти населення (щоквартально)

 

Керуючий справами виконкому, начальник міського управління  юстиції, юрисконсульт виконкому

 

 президії   організації ветеранів Корольовського району (щоквартально)

 

 

Керуючий справами виконкому, організаційний відділ, УПСЗН,  організація ветеранів Корольовського району

 

комісії з питань реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні  послуги

 

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому

 

ради з питань безпечної життєдіяльності  та цивільного захисту населення

     (щоквартально)

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, відділ з питань НС та ЦЗ районної ради

 

комісії з питань  погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

(щомісячно)

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

комісії по визначенню необхідності проведення,  видів і обсягів робіт з безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

комісії по прийманню будинків (квартир) після закінчення безплатного  капітального ремонту власних будинків членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб, на яких поширюється дія чинного законодавства, будинків (квартир), що перебувають у власності інвалідів війни та осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

комісії по упорядкуванню  діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових та чорних металів

 

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому

комісії  по наданню матеріальної допомоги населенню

 

 

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

комісії по визначенню статусу учасника війни (по потребі)

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

опікунської ради

     (щомісяця)

 

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

Проведення постійно діючого семінару з питань діловодства і організації контролю для працівників виконкому, його відділів   (щомісячно за окремим планом)

 

 

Загальний та організаційний відділи районної ради

10.  Участь голови ради, заступника    голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами в  заходах по Корольовському району (за окремим планом)

 

 

 

Організаційний відділ районної ради

 

 

 

11. Організаційні заходи по підготовці і проведенню за окремими планами

 

 

Заступник  голови ради,  заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний відділ районної ради

 

12.  Вітання та нагородження з

       нагоди державних та                            професійних свят

 

 

Голова ради, заступник голови ради

 

        

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                                                 П.М.Чеховський

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare