Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 35
візитів сьогодні: 5738
візитів всього: 777926
Прогноз погоди
Рішення 15 сесії VІ скликання Корольовської районної ради м.Житомира

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. ЖИТОМИРА

Р І Ш Е Н Н Я

(П'ятнадцята сесія VI скликання )

 

Від  19.03.13  №  98

 

Про забезпечення  соціального захисту

 громадян,  які  постраждали внаслідок

 Чорнобильської         катастрофи        у

 Корольовському  районі  м. Житомира

 

Заслухавши та обговоривши інформацію начальника  управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради Мисюк В.В., районна рада відмічає, що на виконання Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» управлінням проводиться належна робота, спрямована на соціальний захист громадян, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС.

На обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради перебувають та отримують різні види  компенсаційних виплат 1755 громадян, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, із них 424 дітей, які народилися від постраждалих батьків.

Щомісячно 279 підприємств та організацій подають розрахунки на відшкодування компенсаційних виплат на 3666 працюючих громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. 33 організації, постачальники послуг також щомісячно подають розрахунки на відшкодування житлово-комунальних  пільг. Таких пільговиків нараховується 1830 осіб.

Відшкодування компенсаційних виплат постраждалим громадянам  проводиться за державною бюджетною програмою «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» в розрізі 4  напрямків.

За 2012 рік виплачено компенсацій на суму 5,9 млн. грн., нарахування проведено на суму понад 6,9 млн. грн.

Протягом  2012 року  за напрямком «Компенсації сім’ям з дітьми та видатки на безплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» нараховано та виплачено  868,5 тис. грн. З них 486,86 тис. грн. відшкодовано  управлінню освіти Житомирської міської ради та дитячому дошкільному закладу №17 при УМВС на утримання понад 700 потерпілих дітей.

На обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради перебуває 459 осіб, які мають статус постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1-ої  категорії, та 829 осіб, які мають статус постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 2-ої  категорії, яким щомісячно проводиться нарахування та виплата компенсації вартості продуктів харчування. За минулий рік сума нарахувань склала 2 ,9 млн. грн.

Проведено призначення та виплата  щорічної допомоги на оздоровлення за 2012 рік, одноразової компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю ліквідаторам  наслідків аварії на ЧАЕС, які стали інвалідами та одноразової виплати сім'ям, які втратили годувальника. Відповідно до ст.48 вище названого Закону,  нарахування за 2012 рік становлять 276,6 тис. грн.

Управлінням проводяться щомісячні перевірки первинних документів надавачів послуг по безоплатному та пільговому забезпеченню лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування та безоплатного і пільгового зубопротезування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Відшкодовано вартість проїзду міжміським транспортом в межах  України один раз на рік  285  постраждалим громадянам 1 та 2 категорій   на суму 71,63тис. грн. Прийнято та подано 162 заяви з відповідним пакетом документів на районну комісію по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, для визначення статусу постраждалої особи.

Проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота з громадянами, які мають право на отримання  виплат та пільг відповідно до вказаного вище Закону. Здійснювався контроль за використанням бюджетних коштів. Проводилися перевірки правомірності нарахувань, здійснюваних підприємствами.

На виконання Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», інших нормативно-правових актів з метою соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи  районна рада

 

ВИРІШИЛА :

 

1. Інформацію про  забезпечення  соціального  захисту громадян,  які  постраждали  внаслідок Чорнобильської катастрофи  у Корольовському районі м.Житомира взяти до відома.

 

2. Зобов'язати управління   праці та    соціального    захисту     населення

Корольовської районної ради (Мисюк В.В.):

 

2.1. Забезпечити виконання делегованих управлінню повноважень щодо соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

2.2. Продовжувати співпрацю з підприємствами, установами та організаціями з питань своєчасного призначення, правильності нарахування, своєчасної виплати компенсацій та допомог населенню, постраждалому внаслідок аварії на ЧАЕС.

 

2.3. Проводити перевірки правомірності поданих розрахунків підприємствами, установами та організаціями, розташованих на території району, з метою відшкодування коштів працюючим.

 

2.4. Забезпечувати висвітлювання у засобах масової інформації, на сайті «Житомирська міська рада» розділ «Корольовська района рада» змін в чинному законодавстві щодо  соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.  

 

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти постійну комісію районної ради з питань соціального захисту населення ( Максимчук С.С.).

 

Голова ради                                                                                 О.В.Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

м. ЖИТОМИРА

 

Р І Ш Е Н Н Я

( П’ятнадцята сесія VІ скликання)

 

 

Від 19.03.13 № 99


Про   затвердження   звіту

про виконання  районного 

бюджету    за     2012    рік

 

Відповідно до пункту 4  статті 80 Бюджетного кодексу України, статті 41  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та  враховуючи рекомендації постійних комісій, районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

Затвердити звіт про виконання районного бюджету за 2012 рік з урахуванням субвенції з державного бюджету по доходах загального фонду в сумі 121 715 208  гривень 86 копійок та спеціального фонду в сумі 3 500 гривень,  по видатках загального фонду в сумі 121 690 404  гривні 63 копійки, спеціального фонду в сумі 28 304 гривні 23 копійки згідно з додатком.

 

Голова ради                                                          О. В. Соя

 

 

 

                                                                                                                                                                                     Додаток   
                                                                                                                                                            до  рішення районної ради
                                                                                                                                                           від____________ № ______ від 19.03.03 № 99  
                                                З В І Т
                     про виконання районного бюджету за  2012 рік                                                                                                                                            
                                                                                                                                                                                                   грн.                                                                                                                                                              
Код        
Загальний фонд Спеціальний фонд Разом
1 2 3 4 5
Д О Х О Д И               
  Залишок коштів на початок року 5535,00   5535,00
20000000 Неподаткові надходження 1275,00 0,00 1275,00
21081100 Надходження адміністративних штрафів, що накладаються  виконавчими органами відповідних рад, або утвореними ними в установленому порядку адміністративними комісіями 1275,00   1275,00
24060300 Інші неподаткові надходження     0,00
25010300 Власні надходження бюджетних установ     0,00
40000000 Офіційні трансферти 121713933,86 3500,00 121717433,86
41035000 Субвенція на виконання повноважень, делегованих міською радою 4288509,36 3500,00 4292009,36
41030600 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям  з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям  76445164,62   76445164,62
41030800 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот 19533159,00   19533159,00
41030900 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян 20895374,04   20895374,04
41031000 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу 23800,00   23800,00
41035800 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною"    527926,84   527926,84
41034302 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування ремонту приміщень управлінь праці та соціального захисту виконавчих органів міських, міст республіканського в Автономній Республіці Крим і  обласного значення районах у містах Києві і Севастополі та районних містах рад  для здійснення заходів з виконання спільного із Світовим банком  проекту “Вдосконалення системи соціальної допомоги”                           
  ВСЬОГО ДОХОДІВ: 121715208,86 3500,00 121718708,86
1 2 3 4 5
ВИДАТКИ
010116 Органи місцевого самоврядуваня 3587638,38   3587638,38
070303 Дитячі будинки (в т.ч. сімейного типу, прийомні сім’ї)  527926,84   527926,84
090201 Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, дітям війни, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій  або є пенсіонерами на житлово- комунальні послуги 11104991,63   11104991,63
090202 Пільги ветеранам війни, дітям війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" особам які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають  особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань на придбання твердого палива та скрапленого газу 9477,44   9477,44
090203 Інші пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" особам, які  мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, ветеранам праці, особам які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які  мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами 74334,00 24804,23 99138,23
090204
  2214232,02   2214232,02
090207 Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та дітям померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою,  на житлово- комунальні послуги 1713450,80   1713450,80
090208 Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та дітям померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою,  на придбання твердого палива 957,50   957,50
090209 Інші пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та дітям померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою 71630,31   71630,31
090210 Пільги громадянам, передбачені пунктом "Ї" частини першої статті 77 Основ законодавства про охорону здоров'я, частиною четвертою статті 29 Основ законодавства про культуру, абзацом першим частини четвертої статті 57 Закону України "Про освіту", на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот    327,28   327,28
090215 Пільги багатодітним сім'ям на житлово-комунальні послуги 630357,27   630357,27
090216 Пільги багатодітним сім'ям на придбання твердого палива та скрапленого газу 0,00   0,00
090302 Допомога у зв’язку з вагітністю і пологами 672909,25   672909,25
090303 Допомога на догляд за дитиною віком до 3-х років  13795335,14   13795335,14
090304 Одноразова допомога при народженні дитини 35840095,83   35840095,83
090305 Допомога на дітей, які перебувають під опікою 2483167,82   2483167,82
090306 Допомога на дітей одиноким матерям 6806392,80   6806392,80
090307 Тимчасова державна допомога дітям 1001130,28   1001130,28
090308 Допомога при усиновлені дитини 71789,54   71789,54
090401 Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім‘ям 1373023,26   1373023,26
090405 Додаткові виплати населенню на покриття витрат на оплату ЖКП 3869800,00   3869800,00
090406 Субсидії населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкогопічного побутового палива і скрапленого газу 4526,41   4526,41
090412 Інші видатки на соціальний захист населення 11891,00   11891,00
090414 Компенсація особам,які згідно із статтями 43 і 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення 8838,65   8838,65
091205 Виплати грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які нездатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги  382063,79   382063,79
091207 Пільги інвалідам по зору 266692,92   266692,92
091209 Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів і ветеранів 41498,27 3500,00 44998,27
091300 Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам 14401320,70   14401320,70
170102 Компенсаційні  виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремих категорій громадян 31900,00   31900,00
170302 Компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті 1334637,00   1334637,00
170602 Компенсаційні  виплати на пільговий проїзд електротранспортом  транспортом окремих категорій громадян 19358068,50   19358068,50
  Залишок коштів на кінець року 5535,00   5535,00
  РАЗОМ ВИДАТКІВ 121690404,63 28304,23 121718708,86
         
Заступник голови ради                                                                                       М. М. Гриценко                                                 

 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

Р І Ш Е Н Н Я

( П’ятнадцята сесія VІ скликання )

 

Від 19.03.13 № 100

Про  виконання плану роботи

 

Корольовської районної ради

м. Житомира  VІ    скликання   

за   ІІ   півріччя     2012   року

 

Заслухавши інформацію заступника голови районної ради Гриценка М.М. про виконання плану роботи Корольовської районної ради м. Житомира VІ скликання за ІІ півріччя 2012 року, відповідно до ст.41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

ВИРІШИЛА:

1. Інформацію заступника голови районної ради Гриценка М.М. про виконання плану роботи Корольовської районної ради м. Житомира VІ скликання за ІІ півріччя 2012 року взяти до відома.

2.  Рішення районної ради від 22.05.12 № 75 «Про затвердження плану роботи Корольовської районної ради м. Житомира на ІІ півріччя 2012 року» з контролю зняти як таке, що виконано.

 

Голова ради                                                                       О.В.Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

Р І Ш Е Н Н Я

(П’ятнадцята сесія VI скликання)

 

Від 1.03.13 №  101

Звіт про роботу постійної комісії

Корольовської районної ради з

питань житлово-комунального господарства

 

Заслухавши та обговоривши звіт голови постійної комісії Корольовської районної ради з питань житлово-комунального господарства Новака Ю.К., керуючись п.14 ст.47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Звіт про роботу постійної комісії районної ради з питань житлово-комунального господарства взяти до відома.

2. Постійній комісії районної ради з питань житлово-комунального господарства (Новак Ю.К.) посилити контроль за виконанням рішень районної ради, власних рекомендацій, удосконалювати стиль і методи роботи, розширювати практику спільного розгляду важливих проблем з іншими постійними комісіями районної ради.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.  

 

Голова ради                                                                                 О.В.Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

Р І Ш Е Н Н Я

(П’ятнадцята сесія VI скликання)

 

Від 19.03.13 № 102

Про   доповнення   до   рішення    районної

ради від 20.03.12 № 68 «Про затвердження

Положення  про  преміювання  та  надання

матеріальної      і      соціальної      допомоги

працівникам           виконавчих           органів

Корольовської районної ради м.Житомира»

 

         Відповідно до статті 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.06 № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами та доповненнями), наказу Міністерства Праці України від 02.10.96 № 77 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами та доповненнями), пункту 4 додатку до рішення Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», рішення Житомирської міської ради від 27.12.12 № 479 «Про міський бюджет на 2013 рік», рішення Корольовської районної ради від 28.12.12 № 93 «Про районний бюджет на 2013 рік» та враховуючи рекомендації постійних комісій Корольовської районної ради, районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Доповнити додаток до рішення районної ради від 20.03.12 № 68 «Про затвердження Положення про преміювання та надання матеріальної і соціальної допомоги працівникам виконавчих органів Корольовської районної ради м. Житомира» пунктами:

 

«2.3. Надбавка за високі досягнення в праці керівникам та працівникам виконавчих органів Корольовської районної ради встановлюється (відновлюється) розпорядженням голови районної ради та може змінюватися щомісячно за поданням заступника голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, відповідно до розподілу обов’язків відносно працівників апарату Корольовської районної ради, його відділів у розмірі до 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років.

 

2.4. У разі несвоєчасного виконання завдань, допущення порушень у виконанні посадових обов’язків, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни та при застосуванні до працівника дисциплінарного стягнення розмір надбавки може бути зменшено або скасовано повністю у тому місяці, в якому виявлено порушення трудової дисципліни або  накладене  дисциплінарне стягнення.

 

2.5. Наступного місяця після зменшення або скасування надбавки, за умови забезпечення працівником ефективної роботи та недопущення порушень трудової дисципліни, сумлінного виконання своїх службових обов’язків, за поданням заступника голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, відповідно до розподілу обов’язків відносно працівників апарату Корольовської районної ради, його відділів, розмір надбавки може бути переглянутий головою районної ради.

 

2.6. Прибиральнику службових приміщень, водію, сторожам може встановлюватися надбавка за складність, напруженість у роботі у розмірі до 50% місячного окладу, при наявності кошторисних призначень».

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань планування, бюджету і фінансів (Заполовський С.А.).

 

Голова ради                                                                                О.В. Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

Р І Ш Е Н Н Я

(П’ятнадцята сесія VI скликання)

 

Від 19.03.13 № 103

Про звільнення Гришка М.М.

з посади керуючого справами

виконкому        Корольовської

районної   ради   м. Житомира

 

Розглянувши заяву Гришка М.М. щодо звільнення його з посади керуючого справами виконкому Корольовської районної ради м. Житомира, звернення голови Богунської районної ради м. Житомира Янушевич Л.П. від 04.03.13 № 15/125 про переведення Гришка М.М. у виконавчий комітет Богунської районної ради м. Житомира у зв’язку із затвердженням його, згідно з рішенням Богунської районної ради м. Житомира від 28.02.13 № 120, на посаді заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Богунської районної ради м. Житомира, відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», пункту 5      статті 36 Кодексу законів про працю України, районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

Звільнити Гришка Миколу Миколайовича з посади керуючого справами виконкому Корольовської районної ради м. Житомира з 19 березня 2013 року у зв’язку з переведенням його до виконавчого комітету Богунської районної ради м. Житомира на посаду заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Богунської районної ради м. Житомира.

 

Голова ради                                                                                 О.В. Соя


 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

Р І Ш Е Н Н Я

( П’ятнадцята сесія VІ скликання )

 

Від 19.03.13 № 104

Про затвердження на посаді керуючого справами виконкому Корольовської    районної    ради

м. Житомира   Чеховського П. М.

 

Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та враховуючи рекомендації постійних комісій Корольовської районної ради, районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1.Затвердити на посаді керуючого справами виконкому Корольовської    районної ради м.Житомира Чеховського Петра Миколайовича.

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову Корольовської районної ради м.Житомира Сою О.В.

 

Голова ради                                                                                 О.В.Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

Р І Ш Е Н Н Я

( П’ятнадцята сесія VІ скликання )

 

Від 19.03.13 № 105

Про  припинення  депутатських

повноважень депутата Корольовської 

районної    ради     м. Житомира

VІ скликання Чеховського  П.М.

 

Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 5 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

Припинити достроково повноваження депутата Корольовської районної ради м. Житомира Чеховського Петра Миколайовича у зв’язку з його особистою заявою про складення ним депутатських повноважень.

 

Голова ради                                                                       О.В.Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

Р І Ш Е Н Н Я

( П’ятнадцята сесія VІ скликання )

 

Від 19.03.13 № 106

Про  внесення  змін  до  рішення    районної  ради від 11.11.10 № 04    «Про обрання  складу  постійних комісій  Корольовської районної  ради м.Житомира VІ скликання»

 

Відповідно до статті 47, пункту 4 частини 6 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 1 розділу І Положення про постійні комісії Корольовської районної ради м. Житомира VІ скликання, у зв’язку з достроковим припиненням повноважень депутата Корольовської районної ради Чеховського П.М., згідно з пунктом 2 частини 2 статті 5 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», районна рада

 

ВИРІШИЛА :

 

1. Внести зміни у рішення районної ради від 11.11.10 № 04 «Про обрання складу постійних комісій Корольовської районної ради м. Житомира VI скликання», а саме:

 

1.1. Вивести зі складу постійної комісії Корольовської районної ради з питань соціального захисту населення Чеховського Петра Миколайовича.

 

1.2. Вивести зі складу постійної комісії Корольовської районної ради з питань житлово-комунального господарства та затвердити у складі постійної комісії Корольовської районної ради з питань соціального захисту населення депутата Добруцьку Людмилу Володимирівну.

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М. та постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності та етики (Янович О.О.).

 

Голова ради                                                                       О.В.Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

Р І Ш Е Н Н Я

( П’ятнадцята сесія VІ скликання )

 

Від 19.03.13 № 107

 

Про  внесення  змін  до  рішення    районної  ради від 11.11.10 № 05    «Про    утворення виконавчого комітету                Корольовської районної  ради  м. Житомира  VІ скликання      та затвердження його     персонального     складу»

 

 

Відповідно до статті 51 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи рекомендації постійних комісій Корольовської районної ради, районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Внести зміни до рішення районної ради від 11.11.10 № 05 «Про утворення виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира VІ скликання та затвердження його персонального складу», а саме:

 

1.1. Вивести зі складу виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира Гришка Миколу Миколайовича.

 

1.2. Затвердити у складі виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира Чеховського Петра Миколайовича.

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову Корольвської районної ради Сою О.В.

 

Голова ради                                                                       О.В.Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

Р І Ш Е Н Н Я

(П’ятнадцята сесія VI скликання)

 

Від  19.03.13  №  108

Про   утворення   тимчасової  контрольної комісії  Корольовської  районної   ради  по вивченню     питання     роботи    ліфтового господарства на території Корольовського району м. Житомира

 

Відповідно до статті 48 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 63 – 67 Регламенту роботи Корольовської районної ради м.Житомира VI скликання, районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Утворити тимчасову контрольну комісію Корольовської районної ради по вивченню питання роботи ліфтового господарства на території Корольовського району м. Житомира (далі – тимчасова контрольна комісія) у складі 5 депутатів Корольовської районної ради.

 

2. Затвердити персональний склад тимчасової контрольної комісії:

 

Новак Юрій Кирилович

- депутат Корольовської районної ради;

 

Ревут Валерій Володимирович

- депутат Корольовської районної ради;

 

Рогач Вікторія Миколаївна

- депутат Корольовської районної ради;

Тузюк Володимир Григорович

- депутат Корольовської районної ради;

Яремчук Ірина Вікторівна

- депутат Корольовської районної ради.

 

3. Обрати головою тимчасової контрольної комісії депутата Корольовської районної ради, голову постійної комісії районної ради з питань житлово-комунального господарства Новака Ю.К.

 

4. Тимчасовій контрольній комісії вивчити питання роботи ліфтового господарства на території Корольовського району м. Житомира, подати письмову доповідь про виконану роботу та проекти документів Корольовській районній раді.

 

5. Термін діяльності тимчасової контрольної комісії встановити до прийняття Корольовської районною радою остаточного рішення щодо результатів її роботи.  

 

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови районної ради Гриценка М.М.

 

 Голова ради                                                                                О.В.Соя



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare