Повідомлення про засідання виконкому
Корольовської районної ради
Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться 19 березня 2013 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань (кім. 320).
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від___________ №______
Про роботу відділу соціального
захисту громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи
управління праці та соціального
захисту населення районної ради
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи управління праці та соціального захисту населення районної ради Холоднюк Т.В.,виконавчий комітет районної ради відмічає, що на виконання Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» відділом проводиться належна робота, спрямована на соціальний захист громадян, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи.
На обліку в управлінні перебувають та отримують різні види компенсаційних виплат 1755 громадян, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС. Із них 424 дітей, які народилися від постраждалих батьків.
Щомісячно 279 підприємств та організацій подають розрахунки на відшкодування доплат за роботу на радіоактивно забруднених територіях та додаткових відпусток на 3666 працюючих громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Відшкодування компенсаційних виплат постраждалим громадянам проводиться за державною бюджетною програмою «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» в розрізі 4 напрямків.
За 2012 рік виплачено компенсацій на суму 5,9 млн. грн., нарахування проведено на суму понад 6,9 млн. грн.
Протягом 2012 року за напрямком «Компенсації сім′ям з дітьми та видатки на безплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» нараховано та виплачено 868,5 тис. грн. З них 486,86 тис. грн. відшкодовано управлінню освіти Житомирської міської ради та дитячому дошкільному закладу №17 при УМВС України в Житомирській області на утримання понад 700 потерпілих дітей.
На обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради перебуває 459 чоловік 1-ої категорії та 829 чоловік 2-ої категорії, яким щомісячно проводиться нарахування та виплата компенсації вартості продуктів харчування. За минулий рік сума нарахувань склала 2 965 326грн.
Проведено призначення та виплата щорічної допомоги на оздоровлення за 2012 рік, одноразової компенсація за шкоду, заподіяну здоров'ю ліквідаторам наслідків аварії на ЧАЕС, які стали інвалідами та одноразової виплати сім'ям, які втратили годувальника. Відповідно до ст.48 вище названого Закону, нарахування за 2012 рік становлять 276,6 тис. грн.
Відділом проводяться щомісячні перевірки первинних документів надавачів послуг по безоплатному та пільговому забезпеченню лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування та безоплатного і пільгового зубопротезування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Відшкодовано вартість проїзду міжміським транспортом в межах України один раз на рік 285 постраждалим громадянам 1 та 2 категорій на суму 71,63тис. грн..
Прийнято та подано 162 заяви з відповідним пакетом документів на комісію по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, для визначення статусу постраждалої особи.
Проводидиться інформаційно-роз’яснювальна робота з громадянами, які мають право на отримання виплат та пільг відповідно до вказаного вище Закону.
На виконання Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», інших нормативно-правових актів з метою соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ :
1. Інформацію про роботу відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи управління праці та соціального захисту населення районної ради по виконанню вимог Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» взяти до відома.
2. Начальнику управління праці та соціального захисту населення
Мисюк В.В.:
2.1 Забезпечити виконання делегованих управлінню повноважень, щодо соціального захисту населення, що постраждало внаслідок Чорнобильської катастрофи.
2.2 Підтримувати в актуальному стані електронну базу даних громадян, постраждалих внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС.
2.3 Продовжувати співпрацю з підприємствами, установами та організаціями з питань своєчасного призначення, правильності нарахування, своєчасної виплати компенсацій та допомог населенню, постраждалому внаслідок аварії на ЧАЕС.
2.4 Проводити перевірки правомірності поданих розрахунків підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування, розташованих на території району, з метою відшкодування коштів працюючим.
2.5 Забезпечувати висвітлення у засобах масової інформації, на сайті «Житомирська міська рада» розділ «Корольовська района рада» змін в чинному законодавстві щодо соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
2.6. Здійснювати перевірки первинних документів, надавачів послуг по безоплатному та пільговому забезпеченню лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування та безоплатного і пільгового зубопротезування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
3. Про хід виконання рішення проінформувати райвиконком у першому кварталі 2014 року.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Гришка М.М.
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від_________№_____
Про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками
Заслухавши інформацію головного спеціаліста апарату виконкому районної ради Мовчан Г.В. «Про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками» виконком Корольовської районної ради м. Житомира відмічає, що з 1991 року ведеться робота по забезпеченню жителів району, працівників підприємств, організацій земельними ділянками під городництво та садівництво.
Райвиконком районної ради рекомендує землекористувачам створювати садово-городні товариства та звертатись до Житомирської районної державної адміністрації щодо узаконення право користування ділянками. Виконком співпрацює із створеними садово-городніми товариствами: спільно з головами розглядає та вирішує земельні спори, захищає права землекористувачів, надає допомогу з інших питань, в приміщенні виконкому головами окремих товариств ведеться прийом, надається можливість для проведення загальних зборів тощо.
На городніх масивах, де не створені товариства, контроль за використанням землі та розподіл вільних ділянок проводиться комісією по земельним питанням при райвиконкомі. У зв’язку з відмовою частини землекористувачів від ділянок, які знаходяться далеко від міста, та потребою у ділянках в межах міського транспортного сполучення, комісія більшу увагу приділяє контролю за використанням городніх ділянок на землях Левківської сільської ради (біля ВАТ «Хімволокно»), Глибочицької сільської ради (біля акціонерних товариств «Верстатуніверсалмаш» та «Вібросепаратор»), Станішівської сільської ради (біля ПАТ «Житомирський м’ясокомбінат»). Площа землі, яка на сьогодні під особливим контролем, складає майже 69 га, де мають ділянки близько 800 сімей та трудові колективи 15 підприємств і організацій.
Протягом року ведеться облік бажаючих отримати земельні ділянки, проводиться робота по уточненню списків землекористувачів та планів-схем розташування ділянок. Регулярно проводяться інвентаризації використання землі на існуючих городницьких масивах, що дає можливість забезпечення ділянками жителів району, з числа вільних. Інвентаризації, проведені в 2010-2012 роках, виявили в середньому 60 необроблених городніх ділянок. В 2011 році було виділено 20 городніх ділянок, в 2012 році – 14 ділянок. Причина невеликої кількості виділених ділянок в невизначеності терміну подальшого використання землі на існуючих городніх масивах. Тому земля виділяється тільки на 1 рік.
Для підрахунку доходів громадян, для оформлення їм субсидій на житлово-комунальні послуги та державні допомоги, виконком видає довідки про наявність городніх ділянок, їх розмір та місцезнаходження, відповідно до уточнених списків та планів.
З метою продовження роботи по забезпеченню жителів району садово-городніми ділянками та контролю за їх використанням, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію головного спеціаліста апарату виконкому районної ради Мовчан Г.В. «Про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками» взяти до відома.
2. Заступнику голови ради Гриценку М.М., головному спеціалісту апарату виконкому Мовчан Г.В.:
2.1. Посилити контроль за використанням городніх ділянок на існуючих масивах та продовжувати роботу по забезпеченню мешканців Корольовського району ділянками під городництво і садівництво.
2.2. Надавати допомогу землекористувачам в питанні узаконення їх права користування ділянками, сприяти створенню садово-городніх товариств (кооперативів).
3. Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 21.10.09 №80 «Про забезпечення потреб мешканців району в садово-городніх ділянках».
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.
Голова ради О.В. Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИР
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від _________ № _______
Про надання субсидій громадянам
на загальну площу житла
Відповідно до пункту 4 “Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. №848 ( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 вересня 1997р. № 1050, із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України) та враховуючи пропозиції районної комісії по призначенню субсидії та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, розглянуті заяви громадян про надання житлової субсидії у винятковому порядку на загальну площу житла, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1.Надати субсидію громадянам у винятковому порядку на загальну площу житла за рахунок коштів субвенції з державного бюджету.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від__________№_____
Про затвердження Положення про районну комісію по земельним питанням та її нового складу
Враховуючи зміни в складі районної комісії по земельним питанням, відповідно до Земельного кодексу України, на виконання повноважень, делегованих рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 №160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити Положення про районну комісію по земельним питанням згідно з додатком 1.
2. Затвердити новий склад районної комісії по земельним питанням згідно з додатком 2.
3. Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 19.04.2006 №48 «Про затвердження нового складу комісії по земельним питанням».
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.
Голова ради О.В. Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИР
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від __________№____
м.Житомир
Про план роботи виконавчого
комітету Корольовської районної
ради м.Житомира на ІІ квартал
2013 року
Розглянувши пропозиції управління, відділів районної ради та на виконання делегованих повноважень визначених рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160, відповідно до Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про доступ до публічної інформації”, виконавчий комітет районної ради.
ВИРІШИВ:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира на ІІ квартал 2013 року згідно з додатком.
2. Зобов’язати заступника голови районної ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, керівників управління, відділів районної ради забезпечити своєчасну та якісну підготовку, виконання запланованих заходів та плану роботи, про що інформувати райвиконком.
3. Рішення райвиконкому від 18.12.12. № 118 «Про план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира на 1 квартал 2013 року» з контролю зняти, як таке, що виконане в повному обсязі.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Гришка М.М.
Голова ради О.В.Соя
Додаток
до рішення виконавчого комітету Корольовської районної ради
м. Житомира
від ______________ № ___________
План
роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
на ІІ квартал 2013 року
1. Перелік питань, які пропонуються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
№ пп |
Назва питання |
Відповідаль-ний |
Дата подачі проектів рішень |
Дата подачі матеріалів |
Доповідач |
1. |
16 квітня 2013 року
Про дотримання законодавства про працю на підприємствах району |
Орлова О.Г. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради
|
18.03.13 |
10.04.13 |
Борисюк А.С. – завідувач сектору з питань праці УПСЗН |
2. |
Про виконання районного бюджету за І квартал 2013 року |
Орлова О.Г. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради
|
18.03.13 |
10.04.13 |
Когут А.В. – начальник фінансового відділу |
1. |
21 травня 2013 року
Про забезпечення ветеранів праці встановленими чинним законодавством гарантіями у сфері соціального захисту |
Гришко М.М. – керуючий справами виконкому, Мисюк В.В. – начальник управління праці та соціального захисту населення
|
15.04.13 |
15.05.13 |
Ніколаюк М.В. – заступник начальника – начальник відділу з питань по справах інвалідівта побуто-вого обслуговування пенсіонерів УПСЗН
|
2. |
Про роботу алдміінстративної комісії при виконкомі Корольовської районної ради у 2012 році
|
Гриценко М.М. – заступник голови ради |
15.04.13 |
15.05.13 |
Гарлінський О.Й.- юрисконсульт виконкому |
1. |
18 червня 2012 року
Про санітарний стан та благоустрій території району |
Гриценко М.М. – заступник голови ради, Степанченко Г.В. – головний спеціаліст апарату виконкому
|
20.05.13 |
12.06.13 |
Степанченко Г.В. - головний спеціаліст організаційного відділу |
2. |
Про забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих в шкідливих умовах праці на окремих підприємствах району |
Орлова О.Г. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, Мисюк В.В. – начальник УПСЗН |
20.05.13 |
12.06.13 |
Барановська В.В. – головний спеціаліст сектору з питань праці УПСЗН |
2. Питання, що вивчатимуться і при необхідності будуть вноситись на розгляд виконкому районної ради
2.1. Про стан погашення заборгованості із заробітної плати суб’єктами господарювання району. |
|
|
управління праці та соціального захисту населення районної ради |
2.2. Про надання субсидії громадянам району на загальну площу житла. управління праці та соціального захисту населення районної ради |
|
2.3. Про встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду та здійснення контролю за діяльністю опікунів над повнолітніми особами, які визнані судом недієздатними. |
|
|
управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
3. Питання, які будуть вивчатися на місцях, в управлінні, відділах районної ради, заслуховуватися на апаратних нарадах при голові районної ради, заступниках голови ради.
3.1. Про стан реалізації виконавчими органами районної ради делегованих повноважень.
Організаційний відділ районної ради
3.2. Про стан виконання документів органів влади вищого рівня, рішень районної ради та виконкому, розпоряджень голови районної ради.
Загальний відділ районної ради
3.3. Про планування та проведення спільних заходів з радою Корольовської районної організації ветеранів, громадськими організаціями.
Організаційний відділ, управління праці
та соціального захисту населення районної ради
4. Про хід виконання рішень райвиконкому в порядку їх контролю і документів органів влади вищого рівня
4.1. Про хід виконання рішення райвиконкому від 15.05.12 № 47 «Про хід виконання рішення райвиконкому від 17.05.11. № 46».
Гриценко М.М., Мисюк В.В.
Квітень
4.2. Про хід виконання рішення від 15.05.12 № 40 « Про роботу відділу соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира».
Гришко М.М., Мисюк В.В.
Травень
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ
1. Організаційні заходи по підготовці і проведенню сесії районної ради (за окремим планом) |
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, управління, відділи районної ради |
2. Засідання виконкому ( третій вівторок місяця) |
|
3. Навчання керівних кадрів районної ради, спеціалістів (щомісячно)
|
Керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради, юрисконсульт |
4. Проведення Дня відкритого листа (за окремим планом щоквартально)
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради |
5. Організація прийому у виконкомі, за місцем роботи та проживання громадян керівництвом виконкому та районної ради |
Організаційний та загальний відділи районної ради |
6. Перевірка стану роботи зі зверненнями, організації особистого прийому громадян на підприємствах та в організаціях району (за окремим планом) |
Організаційний та загальний відділи районної ради |
7. Аналіз стану розгляду заяв і звернень громадян (щоквартально) |
Загальний відділ районної ради |
8. Організаційні заходи щодо підготовки і проведення згідно окремих планів засідань: |
|
- адміністративної комісії |
Заступник голови ради, секретар адміністративної комісії |
- комісії по земельних питаннях (по потребі) |
Заступник голови ради, головний спеціаліст виконкому |
- комісії по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (по надходженню документів)
|
Керуючий справами виконкому, начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
- комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
Заступник голови ради, УПСЗН |
- координаційно-методичної ради з правової освіти населення (щоквартально) |
Керуючий справами виконкому, начальник міського управління юстиції, юрисконсульт виконкому |
- президії організації ветеранів Корольовського району (щоквартально) |
Керуючий справами виконкому, організаційний відділ, УПСЗН, організація ветеранів Корольовського району |
- комісії з питань реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні послуги |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому |
- ради з питань безпечної життєдіяльності та цивільного захисту населення (щоквартально) |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, відділ з питань НС та ЦЗ районної ради |
- комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (щомісячно) |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
- комісії по визначенню необхідності проведення, видів і обсягів робіт з безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
- комісії по прийманню будинків (квартир) після закінчення безплатного капітального ремонту власних будинків членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб, на яких поширюється дія чинного законодавства, будинків (квартир), що перебувають у власності інвалідів війни та осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
- комісії по упорядкуванню діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових та чорних металів |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому |
- комісії по наданню матеріальної допомоги населенню |
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
- комісії по визначенню статусу учасника війни (по потребі) |
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
- опікунської ради (щомісяця) |
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
9. Проведення постійно діючого семінару з питань діловодства і організації контролю для працівників виконкому, його відділів (щомісячно за окремим планом) |
Загальний та організаційний відділи районної ради |
10. Участь голови ради, заступника голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами в заходах по Корольовському району (за окремим планом) |
Організаційний відділ районної ради |
11. Організаційні заходи по підготовці і проведенню за окремими планами |
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний відділ районної ради |
12. Вітання та нагородження з нагоди державних та професійних свят |
Голова ради, заступник голови ради |
Керуючий справами виконкому М.М. Гришко
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від ______________ № ________
м. Житомир
Про затвердження Порядку
відшкодування витрат на поховання
учасників бойових дій і інвалідів
війни та середньої вартості
ритуальних послуг
Відповідно до Закону України «Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років», на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 № 1445 «Про затвердження порядку проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни (із змінами та доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.09 №1224)», розпорядженням голови Житомирської обласної державної адміністрації від 14.06.10 № 158 «Про затвердження Порядку відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни», рішення міськвиконкому від 05.12.12 № 508 та фінансового нормативу бюджетної забезпеченості, який визначається у встановленому порядку Кабінетом Міністрів України, виконавчий комітет районної ради
В И Р І Ш И В :
1. Затвердити Порядок відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій і інвалідів війни згідно з додатком 1.
2. Затвердити середню вартість ритуальних послуг на поховання учасників бойових дій і інвалідів війни згідно з додатком 2.
3. Управлінню праці та соціального захисту населення районної ради (Мисюк В.В.):
3.1. Довести дане рішення до відома населення через засоби масової інформації.
3.2. Здійснювати формування справ із відшкодування видатків на поховання учасників бойових дій і інвалідів війни та направляти їх для проплати до Житомирського обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат.
4. Вважати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету районної ради від 15.09.10 № 72 «Про затвердження Порядку відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій і інвалідів війни та середньої вартості ритуальних послуг».
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Гришка М.М.
Голова ради О.В.Соя
Додаток 1
до рішення виконкому
Корольовської районної
ради м. Житомира
від «___»______2013р №____
ПОРЯДОК
відшкодування витрат на поховання
учасників бойових дій і інвалідів війни
1. Цей порядок визначає механізм здійснення видатків з Житомирського обласного бюджету на витрати, пов’язані з похованням учасників бойових дій і інвалідів війни району.
2. Відшкодування витрат на поховання оформлюється виконавцю волевиявлення, або особі, що зобов’язалася поховати померлого учасника бойових дій або інваліда війни, який на момент смерті був зареєстрований на території району.
3. Для оформлення відшкодування витрат на поховання особа, що забов’язалась поховати померлого учасника бойових дій або інваліда війни подає управлінню праці та соціального захисту населення районної ради такі документи:
- заяву;
- копію документу, що посвідчує особу;
- копію свідоцтва про смерть, виданого органами реєстрації актів цивільного стану;
- копію документа про підтвердження статусу учасника бойових дій, інваліда війни (копія посвідчення або довідка військомату);
- копії документів, які підтверджують вартість ритуальних послуг, наданих при похованні учасника бойових дій або інваліда війни, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 № 1445.
4. Управління праці та соціального захисту населення районної ради формує справи на відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій і інвалідів війни і направляє їх до Житомирського обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат.
Організація поховання і ритуального обслуговування проводиться відповідно до пункту 2 розпорядження голови обласної державної адміністрації від 14.06.2010 № 158 «Про затвердження Порядку відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій і інвалідів війни» з урахуванням необхідного переліку вимог затверджених Державним комітетом України по житлово-комунальному господарству.
5. В разі внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 05.12.2012 № 508 «Про фінансування витрат, пов’язаних із похованням учасників бойових дій і інвалідів війни», та згідно листа від 21.01.2013 № 2/16 Комунального підприємства «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради про середню вартість ритуальних послуг, пов’язаних з проведенням безоплатного поховання учасників бойових дій і інвалідів війни відповідно змінюється додаток 2 даного рішення.
6. Розрахунки з особою, яка провела поховання учасника бойових дій або інваліда війни проводиться Житомирським обласним центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат шляхом виплати готівкових коштів через банківські установи або відділеня підприємства зв’язку.
7. Відповідальність за достовірність даних, вказаних в повному пакеті документів, покладається на особу, яка зобов’язалась здійснити поховання.
Керуючий справами виконкому М.М.Гришко
Додаток 2
до рішення виконкому
Корольовської районної ради
м. Житомира
від «__ »______2013р. №____
Середня вартість
ритуальних послуг, пов’язаних з проведенням поховання учасників бойових дій і інвалідів війни.
Станом на 18 січня 2013 року середня вартість ритуальних послуг, що надає КП «СККПО» по м. Житомиру становить:
№ п/п |
Назва ритуальних послуг |
Вартість в грн. |
1 |
Оформлення договору-замовлення на організацію та проведення поховання |
12,22 |
2 |
Доставка предметів похоронної належності (завантаження на складі, перевезення, вивантаження на місці призначення та перенесення до місця знаходження тіла померлого) |
130,28 |
3 |
Надання транспортних послуг: - один катафалк - один автобус супроводження |
583,04 528,06 |
4 |
Перенесення труни з тілом померлого до будинку (квартири), до моргу, з будинку (квартири), моргу до місця поховання |
даний вид послуг не надає |
5 |
Організація поховання і проведення ритуалу |
даний вид послуг не надає |
6 |
Надання труни |
638,59 |
7 |
Надання вінка похоронного з траурною стрічкою (з написом чи без нього): - вінок - вінок великий |
98,00 195,00 |
8 |
Копання могили (викопування ручним чи механічним способом, опускання труни у могилу, закопування, формування намогильного насипу): - в літній період - в зимовий період |
307,93 374,90 |
Керуючий справами виконкому М.М.Гришко