Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 64
візитів сьогодні: 5520
візитів всього: 464651
Прогноз погоди
Звіт депутата-мажоритарника Величка Олександра за 2012 рік

 

Звіт депутата-мажоритарника Величка Олександра за 2012 рік

 

Робота в окрузі та в громадській Приймальні

За 2012 рік депутатської діяльності мною та моїми помічниками:

  • проведено більше 50 зустрічей у дворах будинків округу із мешканцями;
  • збільшено кількість прийомних днів в Громадській приймальні депутата Величка Олександра (до чотирьох днів на тиждень);
  • відкрито безкоштовну юридичну консультацію, яка працює щосереди з 18.00 до 20.00;
  • запроваджено консультацію фахівця з питань ЖКГ - щоп'ятниці з 17.30 до 19.30.

 

Проекти в окрузі Величка за 2012 рік

 

  • Асфальтування пров.Чапаєва – повністю від вул. Монтана до вул. Котовського і на 2/3 від вул.Котовського і до вул.Київської. Неодноразово піднімав це питання на всіх рівнях. Зараз роблю все можливе, щоб в 2013 р. асфальтування провулку було завершене;
  • Капітальний ремонт ліфтів та співфінансування їх експертної оцінки для відновлення роботи після капремонту - Мануїльського, 139.
  • Цементування спеціальним розчином тріщин на фундаменті будинку - Київська, 69
  • Зрізання старих сухих дерев, які несли певну небезпеку, - Котовського, 78 та 95-Б.
  • Частковий ремонт сходів і поручнів при вході в під’їзд - Котовського, 71/105
  • Встановлення огороджувального паркану навколо газового вентиля - Котовського, 78

 

Розподіл депутатських коштів. 2012 рік

 

Кожному депутату-мажоритарщику на рік виділено 20 000 грн. на потреби округу. Під час розподілу цих коштів у 2012 році визначалися першочергові потреби людей, які звернулися до мене в приймальню. Намагався максимально справедливо використати кожну копійку.

 

1200 грн. – Матеріали для квітникового паркану по вул. Мануїльського, 139.

1500 грн. - Матеріальна допомога бабусі, що утримує двох неповнолітніх онуків, перебуваючи в складному матеріальному становищі (вул. Східна, 94)

1000 грн. - Придбання металевого турніка для дитячого майданчика по вул. Монтана, 16

750 грн. – Співфінансування двох карткових ліфтових апаратів - Мануїльського, 139

2000 грн. - Експертна оцінка ліфтів після капремонту - вул. Мануїльського, 139

1000 грн. – Матеріал для квітникового паркану - Котовського, 78

1000 грн. - Матеріали для перекриття даху над квартирою № 15 - Котовського, 103

2800 грн.- Запас покрівельних матеріалів для термінового ремонту дахів будинків в окрузі № 14 (ЖЕК № 8).

350 грн. - Матеріали для дерев’яного паркану - проїзд Мануїльського, 8

750 грн.– Будівельні матеріали (цемент) для ремонту фасаду будинку - вул. Монтана, 6/102

2000 грн. – Придбання спортінвентарю (мати, ф/б, б/б м’ячі) - ЗОШ № 19

1500 грн. – Придбання спортінвентарю (шведська стінка в спортзал) - ЗОШ № 35. 

2000 грн. – Придбання дитячих стільчиків - дитсадок № 10.

1000 грн. – Придбання дерев’яних лавочок на металевому каркасі (навесні будуть встановлені) -  Київська, 71; Майдан Згоди, 4; Мануїльського, 98

 

Отже, 18850 грн. витрачено на потреби округу. Ще 1150 грн. залишились невикористаними, і ми використаємо їх в 2013 році.

 

 

Деякі приклади роботи приймальні. 2012 рік

 

Адреса: вул. Котовського 75/114

Проблема: Ліфт не працює - зламався картковий апарат. 9-поверхівка, мешканці змушені ходити пішки. Зібраних ними коштів не вистачає.

Дія Величка Олександра: Дзвінок голові правління ЖБК «Полісся» з пропозицією - провести співфінансування - мешканці, ЖБК та депутатські кошти.

Результат: Встановлено новий карткозчитувальний апарат, ліфт відновив роботу.

 

Адреса: вул. Київська, 56 (поза межами округу).

Проблема: В 2010 р. проведений капремонт даху будинку, проте шифер виявився не надто якісним і періодично ламався від снігу та льоду.

Дія Величка Олександра: дзвінок начальнику ЖЕКу № 11 з вимогою звернутись до приватної фірми, яка робила капремонт, щоб остання провела повторні ремонтні роботи, адже ще діє гарантія.

Результат: ремонтні роботи виконано, пробоїни в шифері ліквідовано. Більш якісний ремонт буде здійснено за сприятливих погодних умов.

 

Адреса: вул. Гоголівська, 15 (поза межами округу)

Проблема: Протікає дах над квартирою. ЖЕК №11 на звернення не реагує. Мешканці готові придбати матеріал за власні кошти, аби ЖЕК знайшов підрядну організацію і виконав необхідні роботи.

Дія Величка Олександра: Дзвінок начальнику ЖЕКу №11 з вимогою провести ремонт та здійснити перерахунок мешканцям квартири, зменшивши квартплату на суму придбаних ними матеріалів.

Результат: ЖЕК знайшов підрядну організацію, яка якісно і швидко виконала перекриття даху над квартирою. Здійснено перерахунок квартплати за придбані мешканцями будматеріали.

 

Адреса: вул. Східна, 94

Проблема: Неякісне перекриття даху над квартирою пенсіонерки, яка утримує двох неповнолітніх внуків. Стеля і стіни в квартирі покрилися цвіллю та іржею.

Дія Величка Олександра: Зустріч з начальником ЖЕКу № 8.

Результат: працівники ЖЕКу виконали необхідні роботи та побілили стелю.

 

Адреса: вул. Київська, 52

Проблема: В квартирі інвалідів немає опалення. Мешканці зверталися до різних інстанцій, але батареї залишались холодними.

Дія Величка Олександра: Кілька дзвінків начальнику ЖЕКу № 11 з вимогою негайно розібратися і забезпечити подачу тепла до квартири.

Результат: Тепло у квартирі з'явимося - проведені необхідні ремонтні роботи по стояку.

 

Адреса: вул. Гоголівська, 15 (поза межами округу)

Проблема: Мешканці хочуть створити будинковий комітет, аби брати безпосередню участь у вирішенні питань свого будинку, спільно з міською та районною радою. Але процедура створення викликала низку запитань.

Дія Величка Олександра: Спільно з нашими юристами проаналізували норми ЗУ «Про органи самоорганізації населення» та інші нормативні акти.

Результат: Мешканцям роз’яснено процедуру створення будинкового комітету, його повноваження та функції.

 

Розпочато масштабний тривалий проект “Громадянський ЖЕК”

 

За ініціативи депутата Величка Олександра в Житомирі розпочалася робота по покращенню послуг, які надають ЖЕКи.

Завдання проекту - змусити ЖЕКи працювати якісно і надавати послуги в повному обсязі.

Близько 10 тисяч житомирян в листопаді 2012 року отримали в інформаційних наметах на вулицях Житомира:

- матеріали із роз'ясненням - як здійснити перерахунок вартості послуг, якщо ЖЕК надав їх неякісно;

- готові бланки актів та заяв до керівництва ВЖРЕПів про перерахунок оплати.

 

Аналогічні інструкції та бланки можна отримати у приймальні Величка Олександра за адресою м. Житомир, вул. Хлібна 25.



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове