Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 19
візитів сьогодні: 5533
візитів всього: 475566
Прогноз погоди
Проекти рішень засідання виконавчого комітету від 19 лютого 2013 року

 

ПРОЕКТ

 

УКРАЇНА

 

       КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

     м.  ЖИТОМИРА

     ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

  Р І Ш Е Н Н Я

 

від _________________№___________

                  м.Житомир

 

Про дотримання трудового законодавства  окремими підприємствами району

        

         Заслухавши і обговоривши інформацію завідувача сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення районної ради Борисюк А.С. «Про дотримання трудового законодавства окремими підприємствами району» виконком районної ради відмічає, що  керівниками підприємств не в повній мірі виконується чинне законодавство про працю. На підприємствах не створені умови, які б забезпечували участь працівників в управлінні підприємством, не укладені колективні договори, не розроблені положення про оплату праці та її матеріальне стимулювання, посадові оклади та тарифні ставки встановлено без застосування міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень.

         В порушення статті 115 Кодексу законів про працю України на окремих підприємствах виплата заробітної плати проводиться один раз на місяць, часто порушуються строки її виплати, а при виплаті заборгованої заробітної плати працівникам не нараховується компенсація на втрачену частину заробітної плати у зв’язку з порушенням термінів її виплати.

Мають місце випадки, коли робота окремих категорій працівників у нічний час та надурочно, у святкові та вихідні дні не оплачується згідно чинного законодавства. Крім того, умови оплати праці погіршуються без попередження працівників за 2 місяці. Відпустки без збереження заробітної плати надаються терміном більше  15 календарних днів. Не проводиться атестація робочих місць за умовами праці, у зв'язку з чим працівники позбавляються певних пільг та компенсації за роботу в шкідливих умовах праці.

         З метою усунення недоліків, виявлених на окремих підприємствах району, та забезпечення конституційних прав працюючих громадян виконавчий комітет районної ради 

ВИРІШИВ:

 

        1.Інформацію про дотримання трудового законодавства окремими підприємствами району взяти до відома.

         2.Запропонувати керівникам підприємств:

2.1.Забезпечити безумовне дотримання вимог чинного законодавства щодо першочерговості виплати заробітної плати і вжити вичерпних заходів для погашення заборгованості із виплати заробітної плати.

2.2.Забезпечити усунення виявлених порушень чинного законодавства про працю України до 1 квітня 2013 року.

 2.3.Укласти колективні договори між адміністрацією та трудовим колективом відповідно до Закону України „Про колективні договори та угоди, створити умови, які б забезпечували участь працівників в управлінні підприємством.

2.4.Про хід виконання даного рішення повідомити Корольовський райвиконком до 10 квітня 2013 року.

3.Управлінню праці та соціального захисту населення районної ради (Мисюк В.В.):

3.1.Продовжити вивчення питання щодо додержання законодавства про працю.

3.2.Активізувати методично-роз’яснювальну роботу на підприємствах, установах, організаціях з питання дотримання законодавства про працю.

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.

 

 

 

 

Голова ради                                                                            О.В. Соя

 

 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

м.ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Від__________________№_______

           м.Житомир

 

 

Про роботу опікунської ради

Корольовського райвиконкому

 

 

         Заслухавши та обговоривши інформацію секретаря опікунської ради Корольовського  райвиконкому Чеховського П. М. про роботу опікунської  ради  за  2012 рік та січень 2013 року, виконавчий комітет районної ради відмічає, що опікунська рада у своїй роботі керується Конституцією України, Цивільним кодексом України, Правилами опіки та піклування, затвердженими наказом Держкомітету України у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.99 р. № 34/166/131/88, рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 р. №160 “Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м.Житомирі та їх виконавчих органів”.

         На обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради перебуває 147 недієздатних осіб, над якими призначено опікунів та 3 особи, обмежених у цивільній дієздатності, над якими призначено піклувальників і 1 фізична особа, яка за станом здоров'я  не може самостійно здійснювати свої права та обов'язки  і якій, за її заявою призначено опікуна.

         Опікунською радою Корольовського райвиконкому в минулому та січні поточного року розглянуто 19 заяв громадян про надання висновків щодо можливості призначення опікунів над недієздатними особами, 2 заяви про надання  згоди на укладання договору продажу майна  та 1 заява про надання згоди на поділ житла від імені недієздатних осіб.

         Слід відзначити, що при здійсненні захисту майнових та соціальних прав недієздатних осіб, наданні висновків про можливість виконання  опікунських обов'язків опікунська рада Корольовського райвиконкому тісно співпрацює  із закладами охорони здоров'я, правоохоронними органами, виробничими житловими ремонтно-експлуатаційними підприємствами.

 

 

 

         Враховуючи зазначене вище та з метою покращення подальшої роботи опікунської ради Корольовського райвиконкому, виконавчий комітет  районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1.Інформацію про роботу опікунської ради Корольовського райвиконкому за  2012 рік та  січень 2013  року  прийняти до відома.

 

         2.Опікунській раді Корольовського райвиконкому :

 

         2.1.Продовжити роботу по захисту майнових та соціальних прав недієздатних осіб та осіб, обмежених в цивільній дієздатності, наданню висновків про можливість виконання обов'язків опікуна та піклувальника відповідно до Цивільного кодексу України, Правил опіки та піклування.

 

         2.2.Провести додаткове обстеження умов проживання недієздатних осіб, що проживають в приватному секторі, з метою надання їм допомоги в проведенні опалювального  сезону  2012-2013 років.

 

         3.Рішення  райвиконкому від 15.12.10 № 94 “Про роботу опікунської ради  Корольовського райвиконкому у 2009-2010 роках  зняти з контролю, як так, що виконане в повному обсязі.

 

         4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на  опікунську раду Корольовського  райвиконкому.

 

 

 

 

Голова ради                                                                                               О.В.Соя                                

 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИР

 ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від _________ № _______

 

Про надання  субсидій громадянам

на загальну площу житла

 

 Відповідно до  пункту 4 “Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та  рідкого пічного  побутового палива”, затвердженого постановою  Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. №848 ( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від  22 вересня 1997р. № 1050, із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України) та враховуючи пропозиції районної комісії по  призначенню субсидії та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, розглянуті  заяви громадян про надання житлової субсидії у винятковому порядку на загальну площу житла, виконавчий комітет районної ради

 

 

        ВИРІШИВ:

 1.Надати субсидію громадянам у винятковому порядку на загальну площу житла за рахунок коштів субвенції з державного бюджету. 

 

   2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М. 

       

 

 

     Голова ради                                                                              О.В.Соя 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

м. Житомира

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від___________ №________

                   м.Житомир

 

Про затвердження Порядку використання коштів районного

бюджету для надання фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів та ветеранів Корольовського району, заходи з відвідування військових поховань і військових пам’ятників та з увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років

 

 

Відповідно до Законів України: стаття 34 «Про місцеве самоврядування в Україні», стаття 20 «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», Бюджетного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.12 року № 176 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на фінансову підтримку громадських організацій інвалідів та  ветеранів, заходи з відвідування військових поховань і військових пам’ятників та з увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років», рішення сесії районної ради від 27.12.12 №479 «Про районний бюджет на 2013 рік» виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.Затвердити Порядок використання коштів районного бюджету для надання фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів та ветеранів Корольовського району, заходів з відвідування військових поховань і військових пам’ятників та з увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років, згідно з додатком.

 

2. Управлінню праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради (начальник Мисюк В. В.) забезпечити фінансову підтримку за клопотанням громадських організацій інвалідів та ветеранів Корольовського району в межах затверджених кошторисних призначень.

 

3. Вважати такими, що втратили чинність рішення виконавчого комітету  Корольовської районної ради м.Житомира від 20.04.2011 року №42 «Про затвердження Порядку використання коштів районного бюджету для надання фінансової підтримки Корольовській районній організації ветеранів України» та  від 17.05.2011 року №49 «Про затвердження Порядку використання коштів районного бюджету для надання фінансової підтримки Товариства інвалідів Корольовського району».

 

4.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О. Г.

 

 

 Голова                                                                                      О.В.Соя

 

Заступник голови ради з питань

діяльності виконавчих органів ради                                     О. Г. Орлова

 

 

Керуючий справами виконкому                                            М. М. Гришко

 

 

Начальник фінансового відділу

районної ради                                                                          А.В. Когут

 

Виконавець:

 

Начальник управління праці та

соціального захисту населення

Корольовської районної ради                                               В. В. Мисюк

 

 

Додаток

до рішення виконкому

районної ради

від___________№____

 

ПОРЯДОК

використання коштів районного бюджету для надання фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів та ветеранів Корольовського району, заходи з відвідування військових поховань і військових пам’ятників та з увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років

 

1. Цей Порядок визначає механізм використання бюджетних коштів, передбачених районним бюджетом за програмою «Соціального захисту населення Корольовського району на 2013 рік» на фінансову підтримку (далі – бюджетні кошти) громадським організаціям інвалідів та ветеранів Корольовського району м.Житомира.

 

2. Одержувачем бюджетних коштів, що надаються згідно з цим Порядком є громадські організації інвалідів та ветеранів Корольовського району м.Житомира (далі – громадські організації).

 

3. Для отримання бюджетних коштів громадські організації подають управлінню праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради до 30 жовтня року, що передує періоду, в якому буде надаватися фінансова підтримка, клопотання, щодо її отримання.

 

До клопотання додаються:

копія статуту (положення) громадської організації, завірена нотаріально або органом який затвердив;

копія свідоцтва про реєстрацію громадської організації, завірена нотаріально або органом, який затвердив;

копія довідки про взяття громадської організації на облік у державній податковій інспекції, підписана керівником та засвідчена печаткою;

копія протоколу засідання вищого органу громадської організації про обрання посадових осіб, підписана керівником та засвідчена печаткою;

розрахунки та обґрунтування за напрямами використання бюджетних коштів, затверджені загальними зборами громадської організації, підписані керівником та засвідчені печаткою (за формою згідно з додатком до цього Порядку).

Організації, які отримали бюджетні кошти у минулому році, подають також копію звіту про їх використання.

 

4. Розгляд поданих документів здійснюється протягом одного місяця з дня їх надходження.

 

5. Бюджетні кошти спрямовуються на:

а) здійснення заходів статутними органами, передбачених їх статутом (положенням) (асамблеї, з’їзди, пленуми, засідання ради, президії, правління, конференції, загальні збори);

б) здійснення заходів з реалізації завдань, визначених статутом (положенням), і положень Конвенції про права інвалідів, з нагоди Міжнародного дня інвалідів, Дня ветеранів, проведення зборів, конференцій, свят, вечорів відпочинку, засідань за круглим столом, інших заходів (крім оплати фуршетів та банкетів), привітання членів Ради та Товариства з нагоди визначних дат, за умови участі у них переважної більшості інвалідів та/або ветеранів;

в) сприяння розвитку художньої самодіяльності, фізичної культури серед ветеранів;

г) здійснення заходів із соціального захисту інвалідів та ветеранів, до яких залучаються організації відповідно до законодавства;

д)  оплату (в сумі не більш як 20 відсотків загального обсягу наданих бюджетних коштів):

- оренди приміщень, обладнання та інвентарю;

- комунальних послуг у межах середніх норм споживання;

- послуг з поштового зв’язку та електрозв’язку;

- послуг з поточного ремонту інвентарю, обладнання та приміщень;

- послуг з придбання, встановлення, користування та обслуговування довідково-інформаційних, системних програм і програм бухгалтерського обліку та веб-сторінки, забезпечення доступу до електронної пошти та Інтернету, а також нотаріальних послуг з оформлення установчих документів, що надаються державними нотаріальними контрами;

- канцелярських виробів і витратних матеріалів;

- періодичних, довідкових, інформаційних, аналітичних та методичних видань з питань соціального захисту і реабілітації інвалідів та ветеранів, діяльності громадської організації, бухгалтерського обліку;

е) матеріальне заохочення працівників громадської організації, які забезпечують роботу, в обсязі, що не перевищує разом з нарахуванням 35 відсотків загального обсягу передбачених бюджетних коштів);

є) оплату відряджень працівників та відшкодування учасникам заходу витрат на проїзд, харчування та оплату вартості проживання в межах норм, установлених постановою Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2011 року №98 «Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів»;

ї) здійснення заходів з відвідування військових поховань і військових пам’ятників.

 

6. Громадській організації дозволяється використовувати бюджетні кошти лише для цілей, передбачених пунктом 5 цього Порядку.

 

7. Проведення усіх операцій з бюджетними коштами здійснюється відповідно до порядку обслуговування районного бюджету за видатками, затвердженого наказом  Державного казначейства України.

 

8. Складання та подання бухгалтерської та фінансової звітності здійснюється представником громадської організації в установленому законом порядку.

 

9. Включення громадської організації до розподілу призначень здійснюється в разі своєчасного подання головному розпоряднику звітів, щодо використання бюджетних коштів до 5 числа наступного за звітним місяцем.

 

10. Відповідальність за нецільове використання бюджетних коштів покладається на одержувачів бюджетних коштів.

 

 

Керуючий справами виконкому                                       М. М. Гришко

 

 

Додаток до Порядку

 

 

НАПРЯМИ

використання бюджетних коштів на _________рік

по КТКВК________________

КЕКВ_________________

 

_____________________________________________________

(назва громадської організації)

_____________________________________________________

_____________________________________________________

 

Напрям використання коштів

Обґрунтування необхідності використання, розрахунок

Обсяг потреби в коштах, грн.

1

2

3

 

 

 

Керівник організації ______________   __________________________

                                           (підпис)                  (ініціали та прізвище)

 

____   ______________201__ р.

 

Керуючий справами виконкому                                   М. М. Гришко

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове