Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 42
візитів сьогодні: 5530
візитів всього: 477348
Прогноз погоди
15.01.2013 - Про затвердження Програми інформаційної політики та зв’язків з громадськістю у м. Житомирі на 2013-2015 роки

УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА

 

РІШЕННЯ

 

_____________ сесія міської ради шостого скликання

 

від _____________ № ________

          м. Житомир

 

 

Про затвердження Програми інформаційної

політики та зв’язків з громадськістю

       у м. Житомирі на 2013-2015 роки

 

 

З метою створення додаткових умов для реалізації конституційних прав громадян на інформацію, систематичне оприлюднення офіційної інформації органів місцевого самоврядування, сприяння розвитку громадянського суспільства, забезпечення належного рівня розвитку інформаційної політики та зв’язків з громадськістю у місті Житомирі,  відповідно до Закону України «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації», «Про об’єднання громадян», Закону України «Про доступ до публічної інформації», ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та рішення міськвиконкому від 10.02.2011 №72 «Про Порядок розроблення, фінансування, моніторингу міських цільових програм та звітності про їх виконання»,  міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1.   Затвердити Програму інформаційної політики та зв’язків з громадськістю у м. Житомирі на 2013-2015 роки згідно з додатком.

 

2.   Контроль за виконанням цього рішення покласти на міського голову Дебоя В.М.

 

 

Міський голова                                                                                    В.М.Дебой

 

ДОДАТОК

до рішення сесії  міської ради 

від ______________ № ___

 

Програма

інформаційної політики та зв'язків з громадськістю

у м. Житомирі на 2013-2015 роки

 

 

Загальна характеристика

Програми інформаційної політики та зв’язків з громадськістю

 

1.

Ініціатор розроблення Програми

Управління по звязках з громадськістю міської ради

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення програми

Розпорядження міського голови № 666 від 28.11.12

3.

Розробник Програми

Управління по звязках з громадськістю міської ради

4.

Відповідальний виконавець програми

Управління по звязках з громадськістю міської ради

5.

Учасники Програми

Управління по звязках з громадськістю міської ради

Управління комунального господарства міської ради

Управління культури міської ради

Управління житлового господарства

Управління у справах сімї, молоді та спорту

КП «Інформаційно-видавничий центр Житомирської міської ради»

6.

Термін виконання Програми

2013-2015 роки

7.

Етапи виконання Програми

І етап: 2013 рік

ІІ етап: 2014 рік

ІІІ етап: 2015 рік

8.

Перелік бюджетів, що беруть участь у виконанні Програми

Міський бюджет

9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього,

У межах коштів, передбачених у міському бюжеті на 2013-2015 роки

 

у тому числі:

 

9.1

коштів міського бюджету

4 149,2 тис. грн.

9.2

коштів інших джерел

 

 

 

ІІ. Проблемні питання, на розв’язання яких спрямована Програма

 

Загальна ситуація. На сьогодні у місті Житомирі створені умови для отримання громадянами інформації про діяльність Житомирської міської ради та її виконавчих органів, міського голови.

На офіційному сайті Житомирської міської ради оприлюднюється інформація, що стосується життєдіяльності та розвитку міста: документи, проекти документів, що розробляються та ухвалюються Житомирською міською радою, її виконавчим комітетом; документи, що стосуються регуляторної діяльності; інформація про офіційні події, поточні рішення і дії органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб;   інформація про відкриті конкурси, тендери, аукціони; роз'яснення з питань, що неодноразово повторюються у зверненнях громадян; статистична та аналітична інформація про роботу з нормативно-правовими документами і управлінську діяльність органів місцевого самоврядування; довідкова інформація тощо.

Діяльність Житомирської міської ради та її виконавчих органів також висвітлюють інші друковані та аудіовізуальні засоби масової інформації на договірних умовах.

Інформування громади забезпечується також системою спеціальних медійних заходів, зокрема, за участю посадових осіб міської ради, виконавчого комітету, міського голови.

            Налагоджена співпраця з організаторами суспільно-політичних, соціально-інформаційних акцій та правоохоронними органами. Для визначення тенденцій розвитку суспільства, громадської думки та нагальних проблем життєдіяльності міста щомісячно здійснюється моніторинг та аналіз суспільно-політичного життя Житомира, надається інформаційна підтримка заходів громадських організацій у разі їх звернень.

            З метою підтримки громадської ініціативи та залучення громадських  організацій до благоустрою міста систематично проводиться конкурс проектів громадських організацій «Зробимо Житомир кращим». У 2012 році в ньому взяло участь 7 проектів від 4 громадських організацій.

Для реалізації державної політики у сфері етнонаціонального розвитку, забезпечення прав національних меншин та прав громадян на свободу світогляду та віросповідання, сприяння гармонізації міжконфесійних відносин у рамках відзначення Дня міста проведено Фестиваль національно-культурної творчості та національної кухні за участю 8 національно-культурних товариств міста Житомира. Виготовлено та підготовлено до друку інформаційно-презентаційні видання «Житомир багатонаціональний», «Житомир релігійний».        

З метою розвитку міжнародного співробітництва, налагодження побратимських стосунків та зміцнення добросусідських відносин з містами України та світу налагоджено спілкування із закордонними містами – Плоцьк (Польща), Монтана (Болгарія), Смоленськ (Росія), Гомель (Білорусія), Кутаїсі (Грузія). Підписано Лист про наміри співробітництва між Житомиром та Плоцьком (травень 2012 р.), організовано поїздки спортивних команд міста Житомира з футболу та дзюдо на змагання до м. Плоцька. На запрошення міської влади ансамбль пісні і танцю м. Плоцьк «Вісла» взяв участь у днях польської культури у м. Житомирі.

 

Проблемні аспекти реалізації інформаційної політики та налагодження комунікацій з громадськістю

 

1.     Недостатня поінформованість жителів міста про діяльність міської ради, її виконавчих органів та міського голови, про явища та процеси в основних сферах життєдіяльності міста та оперативність подачі інформації.

2.     Слабке залучення громадських інституцій до співпраці, недостатня інтегрованість громадських організацій, національно-культурних, благодійних товариств, релігійних громад у вирішенні загальноміських, суспільно значущих питань.

3.     Підвищення активності та рівня розвитку міжнародних відносин, зокрема підписання угод щодо налагодження партнерських стосунків.

 

3. Мета програми

 

Метою Програми є сприяння створенню єдиного конкурентного інформаційного простору міста; всебічне, об’єктивне та оперативне інформування мешканців Житомира про діяльність Житомирської міської ради та її виконавчих органів; систематичне оприлюднення офіційної інформації про явища та процеси, що відбуваються в економічній, соціальній та інших сферах життя міста; перетворення веб-сайту міської ради в ефективне знаряддя надання якісних інформаційних послуг; фінансова підтримка комунального підприємства «Житомирський інформаційно-видавничий центр Житомирської міської ради (газета «Місто» та Міське радіо); формування громадянського суспільства, налагодження та розвиток конструктивної взаємодії міської ради з об'єднаннями громадян; забезпечення позитивної динаміки розвитку громадсько-політичних, міжнаціональних та міжконфесійних відносин у місті; зміцнення та розвиток міжнародного співробітництва, налагодження дружніх, партнерських відносин та співпраці з містами-побратимами.

 

Основні завдання Програми:

·        формування за допомогою засобів масової інформації об’єктивної громадської думки про роботу Житомирської міської ради, її виконавчих органів, міського голови;

·        інформування населення про роботу Житомирської міської ради, її виконавчих органів, результати та перспективи розвитку міста Житомира;

·        інформаційне висвітлення нормотворчої та представницької діяльності міської ради та її виконавчих органів у друкованих та електронних засобах масової інформації;

·        фінансова підтримка комунального підприємства «Інформаційно-видавничий центр Житомирської міської ради» (газета «Місто» та Міське радіо)

·        удосконалення і розвиток технічного та інформаційного ресурсу – сайту міської ради та належне технічне забезпечення реалізації інформаційної політики

·        налагодження ефективного діалогу між територіальною громадою м. Житомира, Житомирською міською радою та її виконавчими органами через діяльність Громадської ради при Житомирському міському голові, залучення громадських організацій, громадськості, до розгляду та прийняття соціально важливих проектів та рішень;

·        підписання угод про співпрацю та партнерські стосунки з містами в Україні та за кордоном

 

4. Шляхи і засоби розвязання проблем, обсяги та джерела фінансування

 

Для розв’язання визначених проблем застосовується різні шляхи та методи:

  • висвітлення діяльності міської ради, її виконавчого комітету, міського голови на офіційному сайті міської ради та за допомогою залучення інших засобів масової інформації;
  • забезпечення участі посадових осіб міської ради, виконавчого комітету, міського голови у «прямих ефірах» на телебаченні та радіо, проведення прес-конференцій, брифінгів з актуальних питань життєдіяльності міста;
  • налагодження ефективної системи інформування громади про роботу міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб через використання різних засобів інформування – інформаційних ресурсів, реклами, зустрічей з колективами, мешканцями міста тощо;
  • удосконалення та модернізація офіційного сату міської ради, належне технічне забезпечення;
  • участь в проектах, семінарах, конференціях, інших заходах  міжнародного, всеукраїнського та регіонального рівнів інформаційно-суспільного напрямку, розвитку місцевого самоврядування тощо;
  • запровадження постійного діалогу міської влади з громадою міста через діяльність Громадської ради, інших громадських утворень при міському голові та міській раді, залучення їх до обговорення та вирішення суспільно значущих питань;
  • залучення громадських організацій, громадськості до участі конкурсах «Журналіст року» для молодих журналістів, «Зробимо Житомир кращим» для громадських організацій, «круглих столів», семінарів, конференцій на актуальну тематику сьогодення;
  • вивчення громадської думки населення міста з питань напрямків розвитку громади, шляхів вирішення проблемних питань тощо;
  • організація листування, електронного спілкування, зустрічей з представниками посольств, консульств країн, традиційно пов’язаних з Житомиром, відвідування та прийом делегацій з міст потенційних партнерів.

 

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.

 

Ресурсне забезпечення Програми

 

Обсяг коштів, що пропонується залучити на виконання Програми

Етапи виконання програми

І

ІІ

ІІІ

Усього витрат на виконання Програми

2013

2014

2015

Обсяг ресурсів усього, (тис. грн.) у тому числі

1362,4

1382,4

1404,4

4149,2

Міський бюджет

1362,4

1382,4

1404,4

4149,2

Інші джерела фінансування

-

-

-

-

 

5. Строки та етапи виконання Програми

 

Програма інформаційної політики та зв’язків з громадськістю на 2013-2015 роки розроблена на три роки та реалізується упродовж щорічних етапів у 2013, 2014, 2015 роках.

Щорічні етапи направлені на формування позитивної громадської думки про діяльність Житомирської міської ради, її виконавчого комітету та міського голови; сприяння розвитку єдиного інформаційного простору міста та підвищення його якісного рівня; сприяння формуванню громадянського суспільства, налагодження діалогу між владою та громадою міста; налагодження міжнародного співробітництва, встановлення та розвиток партнерських стосунків між містами.

 

 

6. Завдання та результативні показники Програми

 

Напрямки

Завдання

Заходи

Результативні показники

Формування позитивної громадської думки про роботу Житомирської міської ради

Повне та об’єктивне надання інформації про діяльність міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів на сайті міської ради

- Висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів засобами масової інформації

 

50 публікацій щомісяця

 

 

 

50 год. телеефіру

300 хв. радіостанції

18000 кв. см друкованої площі (газети)

 інтенет видання

Сприяння розвитку єдиного інформаційного простору міста та підвищення його рівня

Поширення інформаційно-презентаційних матеріалів про м. Житомира, діяльність міської влади

Створення рекламно-інформаційних видань

 

 

 

Інформаційно-презентаційне видання

Виготовлення буклету

Виготовлення вітальних листівок, сіті-лайтів, постерів

 

 

Підвищення якості інформаційних матеріалів

Проведення конкурсу «Журналіст року»

Залучення до участі переважної більшості молодих журналістів міста

 

Вивчення громадської думки

Проведення соціологічного опитування

Опитування дорослого населення міста

Формування громадянського суспільства 

Залучення організацій та громадськості до участі у місцевому самоврядуванні, вивчення та підтримка позитивного досвіду ГО та громадськості

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Популяризація ідей благодійництва

- Проведення засідань Громадської ради при міському голові

- Проведення конкурсу «Зробимо Житомир кращим»

- Проведення Фестивалю національно-культурної творчості

- Проведення круглих столів, семінарів, конференцій, прес-конференцій

 

- Визначення «Мецената року»

 

Проведення 7 засідань за актуальними темами

 

Залучення 10 проектів до участі

 

 

Участь 12 НКТ

 

 

 

 

Проведення 3 круглих столів, 2 семінарів, 1 конференції, 3 прес-конференцій

 

Виготовлення фігурки «Меценат року»

Розвиток міжнародного співробітництва

Встановлення та розвиток побратимських стосунків

- Відновлення побратимських стосунків з м. Смоленськ (Росія), Монтана (Болгарія)

- Підписання договору про співпрацю з м. Плоцьк (Польща)

- налагодження партнерських стосунків з м. Гомель (Білорусія)

 

Прийом 4 іноземних делегацій

Перетворення сайту міської ради на ефективний інструмент інформаційної політики

Вдосконалення і розвиток технічного та інформаційного ресурсу

- Оновлення та технічна підтримка сайту

Створення 2 нових рубрик,

Введення інтерактивного опитування

 

 


 

 

8. Організація виконання та контролю за ходом виконання Програми

 

Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації її заходів та завдань головним розробником програми – управлінням  по зв’язках з громадськістю міської ради. Виконання заходів Програми передбачено на 2013-2015 роки, поетапно кожного року.

Контроль за виконанням заходів, завдань та досягненням очікуваних результатів програми здійснюється виконавчим комітетом міської ради та управлінням по зв’язках з громадськістю.

Зміни до Програми вносяться за процедурою, передбаченою розділами 4,5  Порядку розроблення, фінансування, моніторингу міських цільових програм та звітності про їх виконання, що затверджений рішенням міськвиконкому від 10.02.2011 за №72.

Розпорядниками коштів за цієї Програмою є також управління комунального господарства та управління культури міської ради. Участь у виконанні Програми беруть всі інші виконавчі органи міської ради, надаючи для оприлюднення та розміщення на сайті міської ради інформацію про свою діяльність. До виконання Програми долучаються громадські організації, національно-культурні товариства, релігійні громади. Програма передбачає також тісну співпрацю з правоохоронними органами.

Здійснення моніторингу Програми відбувається щоквартально, до 15 числа, наступного за звітним періодом місяця. Управління по зв’язках з громадськістю міської ради подає департаменту економічного розвитку Житомирської міської ради інформацію про стан та результати виконання заходів та завдань Програми.

Підсумковий звіт управління по зв’язках з громадськістю міської ради виносить на розгляд постійної депутатської комісії міської ради з питань охорони здоров’я, соціального захисту та гуманітарних питань і розміщує на офіційному сайті міської ради у місячний термін після закінчення етапу або Програми.

 

 

Основні заходи Програми інформаційної політики та звязків з громадськістю на 2013-2015 роки

 

Перелік заходів

Строк виконання

Виконавці

Джерела фінансування

Орієнтовні обсяги фінансування (тис. грн.)

Всього

2013 рік

2014 рік

2015 рік

1. Висвітлення діяльності Житомирської міської ради, її виконавчих органів, міського голови

Послуги телебачення і радіо

Впродовж року

Управління по зв’язках з громадськістю

Управління комунального господарства

Управління культури

Управління житлового господарства

Міський бюджет

 

 

 

385,0

 

 

385,0

385,0

1115,0

Послуги преси, Інтернет видань

Впродовж року

Управління по зв’язках з громадськістю

Управління у справах сім’ї, молоді та спорту

Міський бюджет

 

 

 

 

 

194,0

 

 

 

194,0

194,0

582,0

Фінансова підтримка

Впродовж року

Газета «Місто»

Міський бюджет

420,0

420,0

420,0

1 260,0

Міське радіо

Міський бюджет

116,4

116,4

116,4

349,2

Всього

 

 

 

1115,4

1115,4

1115,4

3346,2

2. Розвиток єдиного інформаційного простору

Координація, здійснення та замовлення, дизайнерська розробка, випуск, друк та придбання поліграфічної продукції про місто Житомир, усіх сфер його життєдіяльності та видатних особистостей промоційного, загально-інформаційного, довідкового, рекламного та іншого характеру (буклети, довідники, фотоальбоми, візитівки, брошури, вітальні листівки, запрошення, вітальні

Впродовж року

Управління по зв’язках з громадськістю

 

Міський бюджет

40,0

50,0

50,0

140,0

Організація та проведення конкурсу «Журналіст року»

Червень-серпень

Управління по зв’язках з громадськістю

Міський бюджет

9,0

9,0

9,0

27,0

Вивчення громадської думки

Впродовж року

Управління по зв’язках з громадськістю

Міський бюджет

50,0

50,0

50,0

150,0

Організація та проведення акредитації журналістів та техпрацівників ЗМІ при Житомирській міській раді на 2013-2015 роки.

За необхідності впродовж року

Управління по зв’язках з громадськістю

Міський бюджет

1,0

1,0

1,0

3,0

Всього

 

 

 

100,0

110,0

110,0

320,0

3. «Співпраця Житомирської міської ради, її виконавчих органів з громадськими організаціями, національно-культурними товариствами та громадськістю»

Проведення конкурсу проектів «Зробимо Житомир кращим» серед громадських організацій.

Березень-травень

Управління по зв’язках з громадськістю

Громадські організації

Міський бюджет

30,0

30,0

40,0

100,0

Проведення Фестивалю національно-культурної творчості 

 

Управління по зв’язках з громадськістю

Національно-культурні товариства

Міський бюджет

10,0

10,0

10,0

30,0

Проведення дебатів, «круглих столів», семінарів, конференцій або форумів щодо розвитку громадянського суспільства, місцевого самоврядування, інші питання суспільно-політичного та соціально-економічного розвитку.

Проведення прес-конференцій, конкурсів та фестивалів.

Впродовж року

Управління по зв’язках з громадськістю

 

Міський бюджет

40,0

40,0

50,0

130,0

Популяризація ідей благодійництва у місті, організація нагородження «Меценат року»

Червень-серпень

Управління по зв’язках з громадськістю

 

Міський бюджет

2,0

2,0

2,0

6,0

Організація та проведення засідань Громадської ради при Житомирському міському голові

Впродовж року – не рідше 1 разу на квартал

Управління по зв’язках з громадськістю

 

Міський бюджет

3,0

3,0

4,0

10,0

Встановлення та розвиток ділових та дружніх контактів з організаціями та громадськістю міст-партнерів й іншими містами в Україні та за кордоном. Сприяння організації та проведенню системи заходів по забезпеченню партнерського та міжнародного співробітництва міст, організацій та громадськості (семінари, конференції, візити).

Впродовж року

Управління по зв’язках з громадськістю

 

Міський бюджет

50,0

60,0

60,0

170,0

Всього

 

 

 

135,0

145,0

166,0

446,0

4. Технічна підтримка офіційного сайту Житомирської міської ради, розвиток та вдосконалення сайту

Проведення модернізації і вдосконалення функціональних можливостей та дизайну веб-сайту міської ради, популяризація та реклама

Впродовж року

Управління по зв’язках з громадськістю

 

Міський бюджет

12,0

12,0

13,0

37,0

Всього

 

 

 

1362,4

1382,4

1404,4

4 149,2

 

 

9. Очікувані результати виконання Програми

 

Виконання Програми дозволить:

  • налагодити ефективну систему інформування громади про роботу міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб;
  • створити об’єктивну суспільну думку стосовно органів місцевого самоврядування і підвищить рівень довіри громади до них на основі отримання повної та всебічної інформації про їх діяльність;
  • забезпечити інформування про актуальні події в усіх сферах життя, що відбуваються в місті, інтеграцію міста Житомира у світовий інформаційний простір;
  • перетворити веб-сайт Житомирської міської ради в ефективне знаряддя для поліпшення якості надання послуг населенню;
  • забезпечити прозорість діяльності органів місцевого самоврядування, запровадження постійного діалогу міської влади з громадою міста, зростання активності та кількості громадян, організацій, залучених до процесу розвитку громади міста;
  • налагодити партнерські стосунки з містами в Україні та закордоном, розвивати міжнародне співробітництво, в тому числі укріплення та розвиток зв'язків з містами-побратимами в економічній, культурній, освітній та інших сферах діяльності міста.

 

 

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare