Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 45
візитів сьогодні: 5566
візитів всього: 481478
Прогноз погоди
21.12.12 - Про міський бюджет на 2013 рік

УКРАЇНА

 ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

Дев’ятнадцята  сесія  шостого скликання

                 

 

                   м. Житомир

Про міський бюджет на 2013 рік

На підставі статті 143 Конституції України, Бюджетного кодексу України, статей 26, 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік та рішення Житомирської обласної ради від 20.12.2012 «Про обласний бюджет на 2013 рік»  міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Установити загальний обсяг доходів міського бюджету на 2013 рік у  сумі 914 223 888 гривень, у тому числі обсяг субвенцій з державного бюджету у сумі 313 763 900 гривень, дотації вирівнювання, що одержуються з державного бюджету у сумі 113 253 100 гривень, додаткової дотації - 282 600 гривень та інші субвенції - 897 700 гривень.

Обсяг  доходів  загального   фонду міського  бюджету визначити у сумі   882 981 600 гривень, спеціального фонду –  31 242 288 гривень, в тому числі бюджету розвитку 1 006 600 гривень (додаток №1).

2. Затвердити  загальний обсяг видатків міського бюджету на 2013 рік у сумі 913 400 155 гривень 21 копійка, у тому числі субвенції – 289 523 199 гривень.

 Визначити обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі 860 157 527 гривень та видатків спеціального фонду бюджету  - 53 242 628 гривень           21 копійка за тимчасовою класифікацією видатків та кредитуванням місцевих бюджетів (додаток №2) та головними розпорядниками коштів               (додатки №№3, 3.1).  

3. Установити профіцит міського бюджету у сумі  23 199 073 гривень  (додаток № 4), з них:

   - загального фонду міського бюджету у сумі 22 824 073 гривні, напрямом використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду);

  -  спеціального фонду міського бюджету у сумі 375 000 гривень, джерелом покриття якого визначити погашення місцевого боргу по кредиту Північної Екологічної Фінансової Корпорації НЕФКО.

4. Установити дефіцит спеціального фонду міського бюджету у сумі 23 006 966 гривень 21 копійка (додаток №4), джерелом покриття якого визначити:

- надходження із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) у сумі 22 824 073 гривні;

- залучення до бюджету розвитку коштів від місцевих запозичень у сумі 182 893 гривні 21 копійка.

5. Установити розмір оборотного залишку бюджетних коштів міського бюджету у сумі 3 000 000 гривень.

6. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів (додаток № 5) на 2013 рік:

6.1. Субвенцій загального фонду з державного бюджету місцевим бюджетам районів у місті в сумі 277 684 900 гривень, у тому числі на:

6.1.1. Виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства,   дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям  – 223 514 900 гривень;

6.1.2. Надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій),  вивезення побутового сміття та рідких нечистот -    51 544 900 гривень; 

6.1.3. Надання   пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 59 600 гривень;

6.1.4. Виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною» - 2 565 500 гривні;           

6.2. Інших субвенцій загального фонду  –  11 838 299 гривень, у тому числі на виконання повноважень, делегованих міською радою Богунській районній у м.Житомирі раді - 6 066 444 гривні, Корольовській районній у м.Житомирі раді – 5 771 855 гривень.

7. Установити обсяг повернення кредитів до міського бюджету у сумі   67 681 гривня та надання кредитів з міського бюджету у сумі 699 307 гривень в 2013 році (додаток № 6).

8. Затвердити перелік об’єктів (додаток №7), фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку.

   9. Установити обсяг резервного фонду міського бюджету на 2013 рік у сумі 1 578 000 гривень.

10. Затвердити перелік захищених видатків загального фонду міського бюджету за їх економічною структурою :

- оплата праці працівників бюджетних установ;

- нарахування на заробітну плату;

- придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;

- забезпечення продуктами харчування;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв;

- обслуговування місцевого боргу;

- поточні трансферти населенню;

- поточні трансферти місцевим бюджетам;

- забезпечення  інвалідів  технічними  та  іншими  засобами  реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування.

11. Затвердити у складі видатків міського бюджету кошти на реалізацію місцевих (регіональних) програм на загальну суму 8 158 827 гривень     (додаток № 8).

12. Установити граничний розмір боргу міського бюджету станом на 31.12.2013 року в сумі 2 625 000 гривень.

13. Установити граничний обсяг надання гарантій на 2013 рік у сумі           103 566 000 грн.

14. Надати право виконавчому комітету міської ради в міжсесійний період упродовж 2013 року за попереднім погодженням з постійною комісією з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій з подальшим затвердженням на черговій сесії міської ради:

- здійснювати додатковий розподіл та перерозподіл загального обсягу субвенцій з державного бюджету;

- приймати рішення щодо використання субвенцій з бюджетів інших рівнів та на підставі обґрунтованого подання головного розпорядника бюджетних коштів здійснювати перерозподіл видатків за кодами тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів і кодами економічної класифікації видатків у межах затверджених головному розпоряднику призначень.

15. Надати право департаменту бюджету та фінансів міської ради у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України:

  • здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитах з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду;
  • отримувати позики на покриття тимчасових касових розривів, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду міського бюджету, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду;
  • отримувати середньострокові позики на суми невиконання у відповідному звітному періоді розрахункових обсягів кошика доходів міського бюджету, що врахований при визначенні міжбюджетних трансфертів у Законі України «Про Державний бюджет України на 2013рік» за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на умовах їх повернення без нарахування відсотків за користування цими коштами.

         16. Головним розпорядникам коштів міського бюджету:

  •  забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами;
  • передбачити в повному обсязі асигнування на погашення кредиторської заборгованості минулого року;
  • затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках  для кожної бюджетної установи в межах відповідних бюджетних асигнувань.

17. Внески у статутний капітал комунальних підприємств здійснювати, в тому числі шляхом перерахування коштів на банківські рахунки підприємств без включення їх до мережі одержувачів бюджетних коштів.

18. Посадовий оклад, надбавки за ранг, вислугу років, за роботу з відомостями, що становлять державну таємницю міському голові виплачувати в розмірах згідно із чинним законодавством та надбавку за високі досягнення у праці - в розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років.

Поточне преміювання міського голови проводити щомісячно в розмірі середнього відсотка премії, встановленого розпорядженням міського голови, секретарю міської ради, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючому справами виконкому до місячної заробітної плати, з урахуванням посадового окладу, надбавок за ранг, вислугу років, за високі досягнення у праці, інших надбавок і доплат. Преміювання до державних і професійних свят та ювілейних дат, надання матеріальних допомог на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань – в розмірах згідно чинного законодавства, в межах затвердженого фонду оплати праці.

19. Житомирському міському голові надається право:

-  визначати кількісний склад (чисельність) виконавчих органів міської ради (департаментів, управлінь, відділів, служб) в межах загальної чисельності;

- встановлювати надбавки до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років, за високі досягнення у праці, преміювати,  надавати матеріальні допомоги першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарю міської ради, керуючому справами виконавчого комітету, керівникам структурних підрозділів, їх заступникам та іншим працівникам виконавчих органів ради в межах затвердженого фонду оплати праці відповідного виконавчого органу міської ради.

20. Затвердити структуру виконавчих органів міської ради (додаток      №9) та загальну чисельність виконавчих органів міської ради в кількості      309 одиниць.

Витрати на утримання виконавчих органів Житомирської міської ради проводити у межах 27 315 200 гривень.

21. Затвердити перелік відділів, управлінь, департаментів міської ради, за якими закріплено контроль за справлянням (стягненням) платежів до міського бюджету м.Житомира в 2013 році (додаток №10).

22. З метою недопущення втрат міського бюджету по податку на доходи фізичних осіб та керуючись підпунктом 170.1.2 пункту 170.1 статті 170 Податкового кодексу України, постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1253 «Про затвердження Методики визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб» визначити мінімальну вартість місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомості  у  м.Житомирі  на 2013 рік:

5,00  грн.  -  для провадження некомерційної діяльності,  у тому числі для проживання фізичних осіб;

10,00 грн. - для провадження виробничої діяльності;

15,00 грн. - для провадження іншої комерційної діяльності.

23. Установити, що фізичні та юридичні особи у разі використання ними земель міста з порушенням вимог статей 125 та 206 Земельного Кодексу України, статті 2 Закону України «Про орендну землі» відшкодовують власнику землі (міській раді), збитки, заподіяні внаслідок неодержання власником землі доходів за час тимчасового невикористання земельних ділянок. Такі збитки можуть добровільно відшкодовуватись землекористувачами згідно зі статтями 152, 156, 157 Земельного кодексу України шляхом укладання за згодою сторін відповідного договору про відшкодування збитків (неодержаного доходу) між власником землі (міською радою) та землекористувачем з урахуванням вимог розділу ІІ Цивільного кодексу України, а у разі відмови або недосягненні сторонами згоди - у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.1993 № 284 «Про Порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам» (із змінами від 14.01.04 №21).

 Відшкодування збитків проводиться за період використання землі з порушенням земельного законодавства у розмірі орендної плати за землю, яку власник землі (міська рада) міг би отримати при  належному виконанні (дотриманні) землекористувачем вимог земельного законодавства. При цьому збитки за період до укладання договору визначаються за ставками орендної плати, які діяли на момент виникнення таких збитків, із застосуванням щорічних коефіцієнтів, які дорівнюють подвійній обліковій ставці Національного банку України на початок кожного звітного року.

 Якщо у землекористувача відсутній витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки землі, розмір земельної ділянки для розрахунку орендної плати за землю визначається виходячи із загальної площі приміщень, розташованих на таких землях із застосуванням відповідних коефіцієнтів: для вбудовано-прибудованих приміщень у будинках житлового фонду та приміщень в окремо розташованих багатоповерхових (більше 2-х поверхів) будівлях – з коефіцієнтом 1, для інших нежитлових приміщень – з  коефіцієнтом 2. Розмір плати за землю визначається згідно розрахунку.

24. Доручити управлінню регулювання земельних відносин міської ради направити землекористувачам, які використовують землі міста без правовстановлюючих документів,  вимоги щодо відшкодування ними власнику землі (міській раді) збитків, заподіяних внаслідок неодержання власником землі доходів за час тимчасового використання земельних ділянок,  готувати розрахунки сум збитків (неодержаного доходу), які підлягають відшкодуванню власнику землі (міській раді) за період фактичного використання земель міста з порушенням вимог земельного законодавства, проекти договорів про відшкодування збитків (неодержаного доходу), а при недосягненні згоди між власником землі та землекористувачем - акти про визначення збитків власнику землі та звернення до суду про примусове стягнення із землекористувачів визначених комісією сум збитків.

Суми збитків (неодержаного доходу) визначаються в договорі про відшкодування збитків (неодержаного доходу) за згодою сторін з урахуванням вимог Цивільного та Земельного кодексів України, а при недосягненні сторонами згоди – в актах про визначення збитків.

Договори про відшкодування збитків (неодержаного доходу), крім істотних умов, визначених Цивільним кодексом України, мають містити дату виникнення права власності на майно, права оренди майна, дату погодження місця розташування об’єкта, з якої проводиться відшкодування збитків, площу (розрахункову  площу) та місцезнаходження земельної ділянки. Розрахунок збитків (неодержаного доходу) є невід’ємною частиною Договору.

Договір про відшкодування збитків (неодержаного доходу) підписує міський голова.

25. Установити, що пільги інвалідам по зору I-II групи надаються в розмірі 50 відсотків вартості користування житлом (квартирна плата), комунальних послуг (газ, електроенергія та інші види послуг) в межах норм, передбачених діючим законодавством, твердого палива і скрапленого газу в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають в будинках, що не мають центрального опалення.

 Пільги    щодо   плати  за   житло,   комунальні  послуги,   тверде   паливо і скраплений  газ  надавати  інвалідам  по  зору I-II групи та  членам  їх  сім'ї ,  які проживають  разом  з  ними,  незалежно  від  виду  житла  та  форми  власності  на нього.  При наданні   пільг  до  членів  сімей   інвалідів  по   зору   належить:   дружина     (чоловік),    їхні     неповнолітні діти    (до 18 років);   неодружені повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи; особа, яка проживає  разом з інвалідом I  групи та доглядає за ним за умови, що інвалід не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, що має право на пільги, та проживає разом з ним.

26.  Додатки  № 1-10 до цього рішення є його невід’ємною частиною.

27. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій. 

Міський голова                                                                               В.М.Дебой    



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare