УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
Проект Р І Ш Е Н Н Я
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
Проект Р І Ш Е Н Н Я
сесія шостого скликання
від № _____
м. Житомир
Про розгляд клопотань
державної інспекції сільського
господарства в Житомирській
області
Розглянувши клопотання державної інспекції сільського господарства в Житомирській області від 07.11.2012 №01/2439, №01/2443, №01/2445, №01/2444 про приведення у відповідність із законодавством прийнятого Житомирською міською радою рішення міської ради від 30.08.12 №409 «Про вилучення, припинення, надання права користування земельними ділянками юридичним і фізичним особам, внесення змін до рішень міської ради», відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Земельного кодексу України, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Клопотання державної інспекції сільського господарства в Житомирській області від 07.11.2012 №01/2439 про те, що пункт рішення про надання в оренду земельної ділянки по вул.І.Огієнка,1/34 ФОП Зінчук Валентині Василівні суперечить нормам чинного законодавства, а саме, дана земельна ділянка підлягає продажу на конкурентиних засадах, залишити без задоволення.
Підстава: Постановою Кабінету Міністрів України від 26.08.09 № 982 було затверджено Порядок розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності, відповідно до якого розміщення малої архітектурної форми здійснюється на підставі рішення відповідної сільської, селищної, міської ради шляхом укладання договору особистого строкового сервітуту.
На підставі відповідних рішень міської ради між міською радою та вказаними укладено договір про встановлення особистого строкового сервітуту.
Невід’ємною частиною договору є графічні матеріали – схеми прив’язки малих архітектурних форм до місцевості (графічні матеріали, виконані на топографо-геодезичній основі масштабом 1:500), які визначають місце розміщення об’єкту та територію необхідну для обслуговування.
Таким чином суб’єктом господарювання було виконано всі вимоги передбачені Порядком розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності у зв’язку з чим їм було надано право на користування земельними ділянками у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства. Зважаючи на те, що стосовно земельної ділянки було чітко визначено право особистого строкового сервітуту, то така земельна ділянка не може вважатися вільними.
2. Клопотання державної інспекції сільського господарства в Житомирській області від 07.11.2012 №01/2441 про те, що пункт рішення про надання в оренду земельної ділянки по вул.Г.Самойловича,4 ФОП Скороход Оксані Остапівні суперечить нормам чинного законодавства, а саме, дана земельна ділянка підлягає продажу на конкурентиних засадах, залишити без задоволення.
Згідно акта комісії №21 про прийняття в експлуатацію кіоску продовольчих товарів за адресою вул.Г.Самойловича,4 встановлено власника об’єкта, Скороход Оксану Остапівну.
Рішенням МВК від 09.08.2007 №578 «Про надання дозволу на розміщення об’єктів дрібнороздрібної мережі в м.Житомирі» Скороход О.О. надано дозвіл на розміщення кіоску по вул.Г.Самойловича,4.
Зазначеним рішенням та листом погоджень на розміщення кіоску продовольчих товарів, суб’єкта господарювання зобов’язано оформити право користування земельною ділянкою згідно з чинним законодавством.
Суб’єктом господарювання було замовлено проектну документацію – схема прив’язки малої архітектурних форм до місцевості (графічні матеріали, виконані на топографо-геодезичній основі масштабом 1:500), яка визначає місце розміщення об’єкту та територію необхідну для обслуговування.
Таким чином суб’єктом господарювання було виконано всі вимоги передбачені законодавством. Зважаючи на те, що стосовно земельної ділянки було визначено особу користувача, площу, встановлені межі, то така земельна ділянка не може вважатися вільною.
3. Клопотання державної інспекції сільського господарства в Житомирській області від 07.11.2012 №01/2443 про те, що пункт рішення про внесення змін в договір оренди земельної ділянки від 26.01.2006 №040620900028 та додаткову угоду від 07.06.2012 №184010004000232, в частині зміни назви землекористувача на приватне підприємство «Новобудінвест-Житомир» суперечить нормам чинного законодавства, залишити без задоволення.
Підстава: В зв’язку з заявою ПП «Свєтолюкс» до міської ради про виключення його із складу орендарів земельної ділянки по вул.Театральній,21 та передачею функцій замовника будівництва ПП «Новобудінвест-Житомир», ПП «Новобудінвест-Житомир» звернулося до міської ради з клопотанням щодо внесення змін в діючий договір оренди в частині орендаря земельної ділянки.
Договір оренди є угодою сторін і будь-які зміни вносяться за згодою даних сторін.
Заборони на внесення змін в договори оренди земельних ділянок чинним законодавством не передбачено.
4. Клопотання державної інспекції сільського господарства в Житомирській області від 07.11.2012 №01/2445 про те, що пункт рішення про внесення змін в державний акт на право постійного користування землею від 07.09.1999 №567, в частині назви землекористувача суперечить нормам чинного законодавства, залишити без задоволення.
Підстава: Пунктом 6 Перехідних положень Земельного кодексу України встановлено, що громадяни та юридичні особи, які мають у постійному користуванні земельні ділянки, але за цим Кодексом не можуть мати їх на такому праві, повинні до 1 січня 2008 року переоформити у встановленому порядку право власності або право оренди на них.
Абзацом 11 пункту 5.3 Рішення Конституційного Суду України від 22.09.2005 №5-рп/2005 зазначено, що стаття 92 Земельного кодексу України не обмежує і не скасовує діюче право постійного користування земельними ділянками, набуте в установлених законодавством порядку станом на 1 січня 2002 року до його переоформлення.
Вищезгаданим рішенням Конституційного суду України від 22.09.2005 №5-рп/2005 положення пункту 6 Перехідних положень Земельного кодексу України визнано неконституційним та скасовано в частині зобов’язання переоформити право постійного користування земельною ділянкою на право власності або право оренди.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2002 №449 «Про затвердження форм державного акта на право власності на земельну ділянку та державного акта на право постійного користування земельною ділянкою» (із змінами) раніше видані державні акти на право постійного користування землею залишаються чиннимим і підлягають заміні у разі добровільного звернення громадян або юридичних осіб.
Бланк державного акта на право постійного користування землею старого зразку передбачає внесення змін.
На виконання вимог Закону України «Про акціонерні товариства» юридичні особи вносять зміни в свої установчі документи шляхом зміни найменування акціонерного товариства: публічного або приватного.
При цьому зміни організаційно-правової форми не відбувається.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Семенець Г.В. та постійну комісію міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування.
м. Житомир
Про розгляд клопотань
державної інспекції сільського
господарства в Житомирській
області
Розглянувши клопотання державної інспекції сільського господарства в Житомирській області від 07.11.2012 №01/2439, №01/2443, №01/2445, №01/2444 про приведення у відповідність із законодавством прийнятого Житомирською міською радою рішення міської ради від 30.08.12 №409 «Про вилучення, припинення, надання права користування земельними ділянками юридичним і фізичним особам, внесення змін до рішень міської ради», відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Земельного кодексу України, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Клопотання державної інспекції сільського господарства в Житомирській області від 07.11.2012 №01/2439 про те, що пункт рішення про надання в оренду земельної ділянки по вул.І.Огієнка,1/34 ФОП Зінчук Валентині Василівні суперечить нормам чинного законодавства, а саме, дана земельна ділянка підлягає продажу на конкурентиних засадах, залишити без задоволення.
Підстава: Постановою Кабінету Міністрів України від 26.08.09 № 982 було затверджено Порядок розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності, відповідно до якого розміщення малої архітектурної форми здійснюється на підставі рішення відповідної сільської, селищної, міської ради шляхом укладання договору особистого строкового сервітуту.
На підставі відповідних рішень міської ради між міською радою та вказаними укладено договір про встановлення особистого строкового сервітуту.
Невід’ємною частиною договору є графічні матеріали – схеми прив’язки малих архітектурних форм до місцевості (графічні матеріали, виконані на топографо-геодезичній основі масштабом 1:500), які визначають місце розміщення об’єкту та територію необхідну для обслуговування.
Таким чином суб’єктом господарювання було виконано всі вимоги передбачені Порядком розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності у зв’язку з чим їм було надано право на користування земельними ділянками у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства. Зважаючи на те, що стосовно земельної ділянки було чітко визначено право особистого строкового сервітуту, то така земельна ділянка не може вважатися вільними.
2. Клопотання державної інспекції сільського господарства в Житомирській області від 07.11.2012 №01/2441 про те, що пункт рішення про надання в оренду земельної ділянки по вул.Г.Самойловича,4 ФОП Скороход Оксані Остапівні суперечить нормам чинного законодавства, а саме, дана земельна ділянка підлягає продажу на конкурентиних засадах, залишити без задоволення.
Згідно акта комісії №21 про прийняття в експлуатацію кіоску продовольчих товарів за адресою вул.Г.Самойловича,4 встановлено власника об’єкта, Скороход Оксану Остапівну.
Рішенням МВК від 09.08.2007 №578 «Про надання дозволу на розміщення об’єктів дрібнороздрібної мережі в м.Житомирі» Скороход О.О. надано дозвіл на розміщення кіоску по вул.Г.Самойловича,4.
Зазначеним рішенням та листом погоджень на розміщення кіоску продовольчих товарів, суб’єкта господарювання зобов’язано оформити право користування земельною ділянкою згідно з чинним законодавством.
Суб’єктом господарювання було замовлено проектну документацію – схема прив’язки малої архітектурних форм до місцевості (графічні матеріали, виконані на топографо-геодезичній основі масштабом 1:500), яка визначає місце розміщення об’єкту та територію необхідну для обслуговування.
Таким чином суб’єктом господарювання було виконано всі вимоги передбачені законодавством. Зважаючи на те, що стосовно земельної ділянки було визначено особу користувача, площу, встановлені межі, то така земельна ділянка не може вважатися вільною.
3. Клопотання державної інспекції сільського господарства в Житомирській області від 07.11.2012 №01/2443 про те, що пункт рішення про внесення змін в договір оренди земельної ділянки від 26.01.2006 №040620900028 та додаткову угоду від 07.06.2012 №184010004000232, в частині зміни назви землекористувача на приватне підприємство «Новобудінвест-Житомир» суперечить нормам чинного законодавства, залишити без задоволення.
Підстава: В зв’язку з заявою ПП «Свєтолюкс» до міської ради про виключення його із складу орендарів земельної ділянки по вул.Театральній,21 та передачею функцій замовника будівництва ПП «Новобудінвест-Житомир», ПП «Новобудінвест-Житомир» звернулося до міської ради з клопотанням щодо внесення змін в діючий договір оренди в частині орендаря земельної ділянки.
Договір оренди є угодою сторін і будь-які зміни вносяться за згодою даних сторін.
Заборони на внесення змін в договори оренди земельних ділянок чинним законодавством не передбачено.
4. Клопотання державної інспекції сільського господарства в Житомирській області від 07.11.2012 №01/2445 про те, що пункт рішення про внесення змін в державний акт на право постійного користування землею від 07.09.1999 №567, в частині назви землекористувача суперечить нормам чинного законодавства, залишити без задоволення.
Підстава: Пунктом 6 Перехідних положень Земельного кодексу України встановлено, що громадяни та юридичні особи, які мають у постійному користуванні земельні ділянки, але за цим Кодексом не можуть мати їх на такому праві, повинні до 1 січня 2008 року переоформити у встановленому порядку право власності або право оренди на них.
Абзацом 11 пункту 5.3 Рішення Конституційного Суду України від 22.09.2005 №5-рп/2005 зазначено, що стаття 92 Земельного кодексу України не обмежує і не скасовує діюче право постійного користування земельними ділянками, набуте в установлених законодавством порядку станом на 1 січня 2002 року до його переоформлення.
Вищезгаданим рішенням Конституційного суду України від 22.09.2005 №5-рп/2005 положення пункту 6 Перехідних положень Земельного кодексу України визнано неконституційним та скасовано в частині зобов’язання переоформити право постійного користування земельною ділянкою на право власності або право оренди.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2002 №449 «Про затвердження форм державного акта на право власності на земельну ділянку та державного акта на право постійного користування земельною ділянкою» (із змінами) раніше видані державні акти на право постійного користування землею залишаються чиннимим і підлягають заміні у разі добровільного звернення громадян або юридичних осіб.
Бланк державного акта на право постійного користування землею старого зразку передбачає внесення змін.
На виконання вимог Закону України «Про акціонерні товариства» юридичні особи вносять зміни в свої установчі документи шляхом зміни найменування акціонерного товариства: публічного або приватного.
При цьому зміни організаційно-правової форми не відбувається.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Семенець Г.В. та постійну комісію міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування.
Міський голова В.М. Дебой
Внесено зміни від 20.05.2013 року ЗАВАНТАЖИТИ