УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 20.11.12 № 101
Про звіт про роботу відділу з питань
праці та соціально-трудових відносин
УПСЗН районної ради щодо погашення
заборгованості із заробітної плати, нормування,
продуктивності та охорони праці
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу з питань праці та соціально-трудових відносин управління праці та соціального захисту населення Муліш Т.М. про роботу відділу з питань праці та соціально-трудових відносин УПСЗН районної ради щодо погашення заборгованості із заробітної плати, нормування, продуктивності та охорони праці, виконавчий комітет районної ради відмічає, що відділом проводиться відповідна робота щодо дотримання суб’єктами господарювання вимог чинного законодавства з питань оплати та охорони праці.
Планово проводяться обстеження підприємств щодо дотримання законодавства про працю та охорону праці. Протягом січня - вересня 2012 року обстежено 81 суб’єкт господарювання щодо своєчасної виплати заробітної плати, додержання гарантованого державою розміру мінімальної заробітної плати, укладання колективних договорів, створення безпечних і нешкідливих умов праці та з інших питань оплати та охорони праці, у тому числі 2 – спільно з Територіальною державною інспекцією праці у Житомирській області, 16 - з Житомирською міською санітарно - епідеміологічною станцією, 4 – з відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Житомирі. Внесено 245 пропозицій та рекомендацій керівникам підприємств щодо усунення виявлених порушень.
Щотижня здійснюється моніторинг динаміки заборгованості із заробітної плати в цілому по району, в розрізі галузей економіки та суб’єктів господарювання відслідковується виконання боржниками графіків погашення заборгованості.
Проводиться робота з надання підприємствам, установам та організаціям організаційно – методичної допомоги з питань праці та охорони праці. Ведеться щоквартальний облік та аналіз нещасних випадків виробничого та невиробничого характеру, які сталися на території району.
З метою посилення роботи щодо остаточного погашення заборгованості із виплати заробітної плати суб'єктами господарювання та покращання роботи щодо профілактики травматизму виробничого та невиробничого характеру виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію начальника відділу з питань праці та соціально-трудових відносин Муліш Т. М. про звіт про роботу відділу з питань праці та соціально-трудових відносин УПСЗН районної ради щодо погашення заборгованості із заробітної плати, нормування, продуктивності та охорони праці взяти до відома.
2. Начальнику управління праці та соціального захисту населення Якиміву М.І., начальнику відділу з питань праці та соціально-трудових відносин Муліш Т.М.:
2.1 Продовжувати практику проведення індивідуальної роботи з керівниками суб'єктів господарювання – боржників із виплати заробітної плати щодо безумовного виконання своїх зобов'язань по погашенню заборгованості.
2.2 В ході обстежень підприємств рекомендувати їх керівникам та профспілковим комітетам у колективних договорах та угодах дотримуватись умов Генеральної та регіональної угод щодо питань оплати праці.
2.3 Здійснювати контроль за додержанням роботодавцями гарантованих державою мінімальних розмірів заробітної плати.
2.4 Посилювати контроль за додержанням законодавства про працю. Складати графіки обстежень суб’єктів підприємницької діяльності, за результатами обстежень вносити пропозиції районній комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
2.5 Продовжувати проводити щотижневий моніторинг стану погашення заборгованості із заробітної плати на суб’єктах господарювання району та інформувати управління праці та соціального захисту населення міської ради.
2.6 Посилювати контроль за додержанням законодавства про охорону праці та проводити обстеження на суб’єктах господарювання району з високим рівнем травматизму, за їх результатами вносити пропозиції щодо заслуховування відповідних керівників на засіданнях виконавчого комітету районної ради.
2.7 Тісніше співпрацювати з відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві в м. Житомирі щодо своєчасного обліку виробничого травматизму.
2.8 Аналізувати причини травматизму виробничого і невиробничого характеру та щоквартально надавати відповідну інформацію для розгляду на засідання районної ради з питань безпечної життєдіяльності населення.
2.9 Організовувати проведення семінарів, нарад з проблемних питань праці та охорони праці з керівниками суб’єктів господарювання району, бухгалтерами та особами відповідальними за стан охорони праці.
2.10 Взаємодіяти у своїй діяльності з Радою директорів підприємств та організацій Богунського району м. Житомира.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Кравецького Р.В.
Голова ради Л.П. Янушевич