Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 34
візитів сьогодні: 5740
візитів всього: 778098
Прогноз погоди
Проекти рішень засідання виконавчого комітету від 18 грудня 2012 року

Повідомлення про засідання виконкому

Корольовської районної ради

        

 

     Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться   18 грудня  2012 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань                     (кім. 320).

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

м.  ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від _____________ № ______

                   м. Житомир

 

Про підсумки виконання завдань

цивільного захисту району у 2012

році та основні завдання на 2013 рік

 

 

         Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача відділу з питань надзви-чайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради Яновича О.О про підсумки виконання завдань цивільного захисту району у 2012 році та основні завдання на 2013 рік виконавчий комітет районної ради відмічає, що відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради, спеціалізованими службами цивільного захисту району, підприємствами, організаціями, установами та закладами, розташованими на території Корольовського району, проведена значна робота щодо виконання вимог законодавства України, нормативно-правових актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту.

Основні завдання у сфері цивільного захисту району, визначені на 2012 рік  та план основних заходів з підготовки цивільного захисту виконані.

Питання реалізації державної політики у сфері цивільного захисту розглядалися на сесії районної ради, засіданнях її постійних комісій, виконкому, зборах та нарадах керівного складу цивільного захисту району, а також перевірялися під час вивчення питань виконання законодавства у сфері цивіль-ного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, під час проведен-ня комплексних і штабних об’єктових навчань та тренувань на підприємствах, в установах, організаціях та закладах розташованих на території Корольовського району м. Житомира.

Ефективніше виконували ці завдання: відділ з питань НС та ЦЗН районної ради, спеціалізована медична служба ЦЗ району (ЦМЛ № 1), ДЦМЛ, ПАТ “Житомиргаз”, Житомирські магістральні електромережі ЦЕС НЕК „Укренерго”, Житомирська обласна клінічна лікарня, апеляційний суд Житомирської області, підприємства: ПАТ „Житомирський маслозавод”, ДП “Житомирський лікеро-горілчаний завод”, КП “Житомирське ТТУ”, ПАТ “Біо мед скло”, Житомирське державне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство, ДП “Євроголд Індастріз ЛТД”, ПП “Завод електротехнічних виробів “Елкон”, КВЖРЕП № 3 та деякі інші.

Разом з тим, деякі завдання цивільного захисту вирішувалися повільно або не в повному обсязі, зокрема на таких підприємствах, як ТОВ „Жерок-Альфа”,

ТОВ „Обербетон Україна”, ТОВ „Екта-Пром”, ПАТ „Верстатуніверсалмаш”, ТОВ „ОНВІ”, та деяких іншіх.

2.

Виходячи із завдань, визначених начальником цивільного захисту України, головою Житомирської обласної державної адміністрації, виконкомом міської  ради на 2013 рік щодо удосконалення єдиної державної системи цивільного захисту, відповідно до статей 36, 38 Закону України Про місцеве самовря-дування в Україні, виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Інформацію про підсумки виконання завдань цивільного захисту району у 2012 році та основні завдання на 2013 рік взяти до відома.

2. Затвердити:

2.1 Основні завдання у сфері цивільного захисту Корольовського району   м. Житомира на 2013 рік згідно з додатком 1.

2.2 План основних заходів з підготовки цивільного захисту Корольовського району м. Житомира на 2013 рік згідно з додатком 2.

2.3 Організаційно-методичні вказівки щодо навчання населення Корольов-ського району м. Житомира з питань захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій на 2013 рік згідно з додатком 3.

2.4 План комплектування слухачів з функціонального навчання у сфері цивільного захисту об’єктів Корольовського  району   м. Житомира  на 2013 рік в навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області згідно з додатком 4.

3.   Відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради (завідувач Янович О.О.:

        3.1. Продовжувати роботу щодо реалізації в районі державної політики у сфері захисту населення від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, виконання вимог чинного законодавства з цих питань.

      3.2 Посилити вимогливість до керівників окремих підприємств, організацій, установ, закладів, де не виконуються вимоги законодавства в сфері цивільного захисту.

4. Начальникам спеціалізованих служб цивільного захисту району, керівникам   підприємств, організацій,  установ  та  закладів, розташованих на території  Корольовського району:

4.1  Проаналізувати до 30 січня 2013 року виконання завдань цивільного захисту в 2012 році та своїми наказами визначити завдання на 2013 рік, заохотити кращих працівників.

 

4.2 Надати до відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради до 1 лютого 2013 року копії планів підготовки цивільного захисту спеціалізованих служб цивільного захисту району,  підприємств, установ, організацій та закладів для узагальнення і контролю за їх виконанням. 

4.3 Про хід виконання даного рішення щоквартально до 30 числа останнього місяця кварталу інформувати райвиконком через відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради.

4.4 Пропозиції стосовно завдань та планування заходів у сфері цивільного захисту на 2014 рік подати до 1 листопада 2013 року відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради.

        5. Рішення райвиконкому від 21.12.11 № 111 “Про підсумки виконання завдань цивільного захисту  району в 2011 році та основні завдання на 2012 рік” з контролю зняти, як таке, що виконане. 

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.

 

 

Голова ради                                                                                  О.В. Соя

 


 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

       КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

     м.  ЖИТОМИРА

     ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

                                               

  Р І Ш Е Н Н Я

 

від _________________№___________


                              м.Житомир

 

Про забезпечення соціального захисту

працівників, зайнятих на роботах із

шкідливими та небезпечними умовами

праці на окремих підприємствах району 

 

         Заслухавши інформацію про забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці на окремих підприємствах району головного спеціаліста сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради Барановської В.В. райвиконком відмічає, що на окремих підприємствах власниками вживаються певні заходи для створення безпечних і нешкідливих умов праці, дотримуються вимоги трудового законодавства та законодавства з охорони праці. 

         Працівники приймаються на роботу після проходження попередніх медоглядів, для них обладнані належні побутові приміщення, організовано проведення інструктажів, навчання та перевірка знань з безпечного ведення робіт, згідно нормативів вони забезпечуються спецодягом та засобами індивідуального захисту.

         Разом з тим на окремих підприємствах ще не в повній мірі забезпечені соціальні гарантії працівників, несвоєчасно проводяться заходи направлені на забезпечення належної оплати праці та запобігання виробничому травматизму.

         Так, мають місце випадки, коли робота окремих категорій працівників у нічний час та надурочно, у святкові та вихідні дні не оплачується згідно чинного законодавства.

         В порушення статті 115 Кодексу законів про працю України на окремих підприємствах виплата заробітної плати проводиться один раз на місяць, часто порушуються строки її виплати, а при виплаті заборгованої заробітної плати працівникам не нараховується компенсація на втрачену частину заробітної плати у зв’язку з порушенням термінів її виплати.

         На окремих підприємствах не укладені колективні договори, не розроблені Положення про оплату праці та її матеріальне стимулювання, не погодженні з трудовим колективом тарифні ставки, норми праці та розцінки, схеми посадових окладів.

         Для окремих категорій працівників, зайнятих у шкідливих та небезпечних умовах праці своєчасно не проводиться атестація робочих місць за умовами праці і працівникам не надаються певні пільги і компенсації за роботу у шкідливих умовах праці.

         З метою усунення недоліків, виявлених на окремих підприємствах району, та забезпечення соціального захисту працюючих громадян виконавчий комітет районної ради 

 

ВИРІШИВ:

 

        1. Інформацію про забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці на окремих підприємствах району взяти до відома.

         2. Запропонувати керівникам підприємств:

2.1. Вжити заходів щодо дотримання нормативно-правових актів з питань праці та не допускати їх порушення, забезпечити виплату заробітної плати в першочерговому порядку та в повному обсязі, два рази на місяць.

         2.2. Забезпечити до 1 лютого 2013 року погашення заборгованості із виплати заробітної плати працівникам та внесків до Пенсійного фонду України.

2.3. Укласти колективні договори між адміністрацією та трудовим колективом відповідно до Закону України „Про колективні договори та угоди”, створити умови, які б забезпечували участь працівників в управлінні підприємством.

2.4. Про виконання даного рішення повідомити Корольовський райвиконком до 1 березня 2013 року.

3. Управлінню праці та соціального захисту населення районної ради (Мисюк В.В.):

3.1. Продовжити вивчення питання щодо додержання законодавства про працю та забезпечення соціального захисту працівників на суб’єктах господарювання району.

3.2. Активізувати методично-роз’яснювальну роботу на підприємствах, установах, організаціях з питання дотримання законодавства про працю та охорону праці.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.

 

Голова ради                                                                            О.В. Соя

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від _________________№___________

                  м.Житомир

Про відшкодування витрат

виконавчому комітету

Корольовської  районної ради

за надані  комунальні та інші послуги

користувачами,  що розташовані

в адмінбудинку за адресою

пл. Польова, 8

 

                В зв’язку із закінченням терміну дії договорів на  відшкодування витрат за надані комунальні та інші послуги організаціям та фізичним особам підприємцям, що орендують приміщення  в адмінбудинку за адресою площа Польова 8 та відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити перелік виконавчих органів Корольовської районної ради,     організацій-користувачів та фізичних осіб підприємців, які орендують приміщення в адмінбудинку за адресою площа Польова, 8, та відшкодовуватимуть витрати за надані комунальні та інші послуги, згідно з додатками  1,2.

 

2. Укласти договори на відшкодування витрат за надані комунальні та інші послуги між виконавчим комітетом Корольовської районної ради  та користувачами: управлінням Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області,  управлінням Пенсійного фонду України в Житомирському районі, фізичними особами –  підприємцями: Морозюк А.Л.,        Самиловою С.Р., Лещинською О.І.,   (додаються) та зобов’язати  своєчасно відшкодовувати витрати за надані послуги.

 

3. Відділу бухгалтерського обліку та звітності районної ради                   (Мнухіна С.О.) здійснювати контроль за своєчасним надходженням коштів від користувачів за надані комунальні та інші послуги.

        

4. Загальному відділу районної ради (Сидорчук Н.Д.) здійснювати контроль за якістю надання комунальних та інших послуг.

 

5. Рішення  виконавчого   комітету  районної  ради  від  21.12.11  № 114     

 

 Про відшкодування  витрат  виконавчому  комітету  Корольовської  районної  ради за надані  комунальні та інші послуги користувачами,  що розташовані в адмінбудинку за адресою пл. Польова, 8», від 16.02.12 № 18 „Про внесення змін в додатки до  рішення райвиконкому від 21.12.11 № 114”, від 19.06.12 № 57 „Про внесення змін в рішення райвиконкому від 21.12.11 № 114”  вважати такими, що втратили чинність.

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Гришка М.М.

 

Голова ради                                                                                     О.В.Соя


УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИР

 ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ                                                   

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від _________ № _______

 

Про надання  субсидій громадянам

на загальну площу житла

 

 Відповідно до  пункту 4 “Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та  рідкого пічного  побутового палива”, затвердженого постановою  Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. №848 ( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від  22 вересня 1997р. № 1050, із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України) та враховуючи пропозиції районної комісії по  призначенню субсидії та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, розглянуті  заяви громадян про надання житлової субсидії у винятковому порядку на загальну площу житла, виконавчий комітет районної ради

 

        ВИРІШИВ:

 1.Надати субсидію громадянам у винятковому порядку на загальну площу житла за рахунок коштів субвенції з державного бюджету. 

 

   2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М. 

       

 

 

     Голова ради                                                                              О.В.Соя


 

 

 

                                                                                                                   Україна                                                                                                              проект

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

                    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ                      

Р І Ш Е Н Н Я

 

від _________ № _______

 

Про надання грошової

допомоги на поховання

непрацюючих осіб

 

     Розглянувши заяви громадян та відповідно до ст.ст.34,64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про соціальні послуги», до Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 99 та рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 31.05.07 № 411 «Про встановлення розміру допомоги на поховання», виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Надати грошову допомогу громадянам, які зобов’язалися поховати непрацюючих осіб працездатного віку, згідно з додатком.

 

2. Зобов’язати:

 

2.1.  Фінансовий відділ районної ради (Когут А. В.) профінансувати грошову допомогу на поховання з урахуванням поштового збору, згідно з додатком.

 

2.2. Управлінню праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради (Мисюк В. В.) провести виплату  грошової допомоги на поховання згідно з додатком.

 

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Гришка М. М.

 

 

Голова ради                                                                                                О.В.Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИР

 ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ                                                   

 

Р І Ш Е Н Н Я

Від _________________№___________

                  м.Житомир

Про план роботи виконавчого

комітету Корольовської районної

ради м.Житомира на І квартал

2013 року

 

          Розглянувши пропозиції управління, відділів районної ради та на виконання делегованих повноважень визначених рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160, відповідно до Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про доступ до публічної інформації”, виконавчий комітет районної ради.

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради    м. Житомира на І квартал 2013 року згідно з додатком.

 

         2. Зобов’язати заступника голови районної ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, керівників управління, відділів районної ради забезпечити своєчасну та якісну підготовку, виконання запланованих заходів та плану роботи, про що інформувати райвиконком.

 

        3.  Рішення райвиконкому від  18.09.12.  № 87 «Про план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира на ІУ квартал 2012 року» з контролю зняти, як таке, що виконане в повному обсязі.

 

        4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Гришка М.М.

 

Голова ради                                                                                   О.В.Соя

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету Корольовської районної ради

м. Житомира

від ______________ № ___________

 

План

роботи  виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира

на І квартал  2013 року

 

1.  Перелік питань, які пропонуються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету  Корольовської районної  ради м. Житомира

 

 

№ пп

Назва питання

Відповідальний

Дата подачі проектів рішень

Дата подачі матеріалів

Доповідач

 

 

1.

15 січня  2013 року

 

Звіт про виконання районного бюджету за  2012 рік

Орлова О.Г. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради

 

 

13.12.12.

 

 

09.01.13.

 

 

Когут А.В. – начальник фінансового відділу районної ради

2.

Про роботу із зверненнями громадн у виконавчих органах Корольовської районної ради у 2012 році

Гришко М.М. – керуючий справами виконкому

13.12.12.

09.01.13.

Сидорчук Н.Д. – завідувач  загального відділу

 

 

1.

19  лютого  2012 року

 

Про дотримання законодавства про працю на підприємствах району

Орлова О.Г. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради

Мисюк В.В. –начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

 

21.01.13.

 

 

13.02.13.

 

 

Борисюк А.С. – завідувач сектору з питань праці УПСЗН

2.

Про роботу опікунської ради Корольовського райвиконкому

Гришко М.М. – керуючий справами виконкому

 

Мисюк В.В. –начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради

21.01.13

13.01.13.

Чеховський П.М. – головний спеціаліст відділу з питань по справах інвалідів по побутового обслуговування УПСЗН

 

 

 

1.

19 березня  2013 року

 

 

Про роботу відділу з питання соціального захисту громадян, які  постраждали внаслідок Чорнобильської кататсрофи

 

 

 

Гришко М.М. – керуючий справами виконкому

Мисюк В.В. –начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

 

 

15.02.13.

 

 

 

13.03.13.

 

 

 

Холоднюк Т.В. – начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської кататсрофи

 

2.

Про  забезпечення мешканців району в садово-городніх ділянках

Гриценко М.М. – заступник голови ради

15.02.13.

13.03.13

Романенко О.О. – головний спеціаліст організаційного відділу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Питання, що вивчатимуться і при необхідності будуть вноситись на розгляд виконкому районної ради

 

 

          2.1.  Про стан погашення заборгованості із заробітної плати суб’єктами господарювання району.

 

Управління праці та соціального захисту населення районної ради

         2.2. Про надання субсидії громадянам району на загальну площу житла.

Управління праці та соціального                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       захисту населення районної ради

 

         2.3. Про встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду та здійснення контролю за діяльністю опікунів над повнолітніми особами, які визнані судом недієздатними.

 

 

Управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

 

3. Питання, які будуть вивчатися на місцях, в управлінні, відділах районної ради, заслуховуватися на апаратних нарадах при голові районної ради, заступниках голови ради.

 

3.1. Про стан реалізації виконавчими органами районної ради делегованих повноважень.

Організаційний відділ районної ради

 

3.2. Про стан виконання документів органів влади вищого рівня, рішень районної ради та виконкому, розпоряджень голови районної ради.

Загальний відділ районної ради

 

3.3. Про планування та проведення спільних заходів з радою Корольовської районної організації ветеранів, громадськими організаціями.

Організаційний відділ, управління праці

та соціального захисту населення районної ради

 

           

4. Про хід виконання рішень райвиконкому в порядку їх контролю і документів органів влади вищого рівня

 

 4.1. Про хід виконання рішення райвиконкому від 16.02.2012  № 10 «Про дієвість кадрового резерву та підвищення кваоіфікації працівників виконавчих органів Корольовської районної ради»

 

                                                                        Гришко М.М.,  Гусєв Є.Л.

                                                                        Лютий

            4.2. Про хід виконання рішення райвиконкому від 19.06.2012 № 51 «Про забезпечення соціального захисту працівників зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці у ТОВ «Лідер-плюс», ТОВ «Будвод», ПП «Елітбуд-1» та ПП Агромакс Трейд»

                                                                       Орлова О.Г.,  Мисюк В.В.

                                                                       Березень

          

 

ОРГАНІЗАЦІЙНІ   ЗАХОДИ

 

 


1.     Організаційні  заходи по підготовці і проведенню сесії районної ради (за окремим планом)

 

Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради,         керуючий справами виконкому, управління, відділи районної ради

2.     Засідання виконкому ( третій вівторок місяця)

 

 

“-“-“-

3.     Навчання керівних кадрів  районної ради, спеціалістів   (щомісячно)

 

Керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради,  юрисконсульт

4.     Організація прийому у виконкомі, за місцем роботи та проживання громадян  керівництвом виконкому та районної ради

Організаційний та загальний відділи районної ради

5.     Перевірка стану роботи зі зверненнями, організації особистого прийому громадян на підприємствах та в організаціях району (за окремим планом)

Організаційний та загальний відділи районної ради

6.     Аналіз стану розгляду заяв і звернень громадян (щоквартально)

Загальний відділ районної ради

7.     Організаційні заходи щодо підготовки і проведення згідно окремих планів засідань:

 

-  адміністративної комісії

Заступник голови ради, секретар адміністративної комісії

-    комісії по земельних питаннях    (садово-городні кооперативи)

Заступник голови ради, головний спеціаліст виконкому

-         комісії по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (по надходженню документів)

Керуючий справами виконкому, начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

-         комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

Заступник голови ради, УПСЗН

-         координаційно-методичної ради з  правової  освіти населення (щоквартально)

Керуючий справами виконкому, начальник міського управління  юстиції, юрисконсульт виконкому

-         президії ради Корольовської районної організації ветеранів (щоквартально)

Керуючий справами виконкому, організаційний відділ, УПСЗН, рада Корольовської районної організації ветеранів

-         комісії з питань реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні  послуги

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому

-         ради з питань безпечної життєдіяльності  та цивільного захисту населення

     (щоквартально)

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, відділ з питань НС та ЦЗ районної ради

-         комісії з питань  погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (щомісячно)

Голова ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

-         комісії по визначенню необхідності проведення,  видів і обсягів робіт з безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

-         комісії по прийманню будинків (квартир) після закінчення безплатного  капітального ремонту власних будинків членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб, на яких поширюється дія чинного законодавства, будинків (квартир), що перебувають у власності інвалідів війни та осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

-         комісії по упорядкуванню  діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових та чорних металів

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст апарату виконкому районної ради

-         комісії  по наданню матеріальної допомоги населенню

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

-         комісії по визначенню статусу учасника війни (по потребі)

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

-         опікунської ради

     (щомісяця)

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

8. Проведення засідання робочої групи

    щодо сприяння веденню Державного  реєстру виборців з питання виконання Закону  України «Про Державний реєстр виборців» та нормативно-правових актів Центральної виборчої комісії

Відділ ведення Державного реєстру виборців

9. Проведення постійно діючого семінару з питань діловодства і організації контролю для працівників виконкому, його відділів   (щомісячно за окремим планом)

Загальний та організаційний відділи районної ради

10.  Участь голови ради, заступника    голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами в  заходах по Корольовському району (за окремим планом)

Організаційний відділ районної ради

11. Організаційні заходи по підготовці і проведенню за окремими планами

Заступник  голови ради,  заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний відділ районної ради

12.  Вітання та нагородження з

нагоди державних та  професійних свят

Голова ради, заступник голови ради

 

Керуючий справами виконкому                                                  М.М. Гришко

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИР

 ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ                                                    

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від _________________№___________

                 м.Житомир

Про зняття з контролю

рішень райвиконкому

 

Розглянувши пропозиції заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому про зняття з контролю окремих рішень райвиконкому, які виконані в повному обсязі та відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

1. Зняти з контролю рішення райвиконкому, як такі, що виконані:

 

1.1. Від  16.06.10.  № 45 «Про  забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими умовами праці у ТОВ «Галерея льону», ТОВ «Будмонтаж «Колос» та ПП «Лес».

1.2. Від 16.11.11. № 101 «Про роботу із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира за 9 місяців 2011 року».

1.3. Від 18.01.12.  №  02 «Про забезпечення окремих категорій населення Корольовського району технічними та іншими засобами реабілітації».

1.4. Від 18.09.12. № 77 «Про роботу фінансового відділу районної ради щодо виконання делегованих повноважень в 2011 році та І півріччі 2012 року».

 

Голова ради                                                                                   О.В.Соя   



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare