УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 20.11.12 № 105
Про план роботи виконавчого
комітету Богунської районної ради
на перше півріччя 2013 року
Розглянувши пропозиції заступників голови ради, керуючого справами виконкому, керівників відділів апарату ради і виконкому та виконавчих органів ради, відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та Регламенту виконавчого комітету районної ради, виконком районної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Богунської районної ради міста Житомира на перше півріччя 2013 року згідно з додатком.
2. Зобов’язати заступників голови ради, керуючого справами виконкому, керівників відділів апарату ради і виконкому та виконавчих органів районної ради забезпечити своєчасну, якісну підготовку та виконання запланованих заходів і до 17 липня 2013 року інформувати виконком районної ради про хід їх виконання.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на голову ради.
Голова ради Л.П.Янушевич
Додаток
до рішення виконавчого
комітету районної ради
від 20.11.12 №
План
роботи виконавчого комітету Богунської районної
ради на перше півріччя 2013 року
1. Перелік
питань, які плануються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету районної ради в першому півріччі 2013 року як основні:
№ з/п |
Назва питань |
Відповідальні за підготовку |
Дата подачі матеріа-лів |
Доповідач |
15 січня 2013 року
|
||||
1.
2.
3.
4. |
Про підсумки виконання завдань цивільного захисту населення району в 2012 році та основні завдання на 2013 рік
Про організацію прийому громадян у Богунській районній раді та її виконавчих органах у 2013 році
Про бюджет району на 2013 рік
Про хід виконання рішення виконкому від 18.01.12 № 1 «Про звіт начальника управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміва М.І. про організацію роботи управління по виконанню делегованих повноважень за 2011 рік» |
Слободянюк О.М. Свердел Д.Д.
Согріна Л.В. Давиденко І.О. Якимів М.І.
Слободянюк О.М. Кравченко Н.В.
Кравецький Р.В. Якимів М.І. |
14.12.12
14.12.12
14.12.12.
14.12.12 |
Свердел Д.Д.
Давиденко І.О.
Кравченко Н.В.
Якимів М.І. |
19 лютого 2013 року |
||||
1.
2.
3. |
Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у районній раді та її виконавчих органах у 2012 році
Про хід виконання рішення виконавчого комітету від 09.07.2008 № 73 "Про заходи поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища Богунського району м.Житомира на 2008-2012 роки"
Про виконання бюджету району за 2012 рік |
Согріна Л.В. Давиденко І.О. Якимів М.І. Кравченко Н.В.
Кравецький Р.В. Якимів М.І. Муліш Т.М.
Слободянюк О.М. Кравченко Н.В. |
21.01.13
21.01.13
21.01.13 |
Давиденко І.О.
Муліш Т.М.
Кравченко Н.В. |
19 березня 2013 року
|
||||
1.
2.
3. |
Про роботу фінансового відділу районної ради щодо виконання делегованих повноважень у 2012 році
Про санітарний стан та благоустрій території Богунського району м.Житомира
Про затвердження заходів, пов’язаних із вшануванням пам’яті жертв радіаційних аварій та катастроф, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та 27-ю річницею Чорнобильської катастрофи
|
Слободянюк О.М. Кравченко Н.В.
Кравецький Р.В. Лем І.В.
Кравецький Р.В. Якимів М.І. Пилипенко О.М. |
16.02.13
16.02.13
16.02.13 |
Кравченко Н.В.
Кравецький Р.В.
Пилипенко О.М. |
16 квітня 2013 року |
||||
1.
2.
3.
4. |
Про відзначення в районі 68-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років
Про дотримання суб’єктами підприємницької діяльності району законодавства про працю
Про проведення районного огляду-конкурсу «Мій квітучий район» у 2013 році
Про внесення змін до бюджету району на 2013 рік |
Кравецький Р.В. Якимів М.І. Малахова С.О
Кравецький Р.В. Якимів М.І. Муліш Т.М.
Слободянюк О.М. Кравецький Р.В. Согріна Л.В.
Слободянюк О.М. Кравченко Н.В. |
19.03.13
19.03.13
19.03.13
19.03.13
|
Кравецький Р.В.
Муліш Т.М.
Согріна Л.В.
Кравченко Н.В. |
21 травня 2013 року |
||||
1.
2.
3.
4. |
Про роботу Приймальні громадян управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення
Про звіт про роботу сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради
Про виконання бюджету району за І квартал 2013 року
Про план роботи виконавчого комітету Богунської районної ради на друге півріччя 2013 року |
Кравецький Р.В. Якимів М.І. Живанюк Н.С.
Кравецький Р.В. Якимів М.І. Онопрійчук Т.С.
Слободянюк О.М. Кравченко Н.В.
Слободянюк О.М. Кравецький Р.В. Согріна Л.В. Кравченко Н.В Цівончук О.М. |
18.04.13
18.04.13
18.04.13
18.04.13 |
Живанюк Н.С.
Онопрійчук Т.С.
Кравченко Н.В.
Согріна Л.В.
|
18 червня 2013 року |
||||
1.
2.
3.
|
Про звіт про роботу відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо виконання делегованих повноважень
Про стан забезпечення окремих категорій населення району путівками на санаторно-курортне лікування
Про підсумки осінньо-зимового опалювального періоду 2012-2013 років та районні заходи з підготовки до опалювального сезону 2013-2014 років
|
Кравецький Р.В. Якимів М.І. Іванисько О.А.
Кравецький Р.В. Якимів М.І. Малахова С.О.
Кравецький Р.В. Якимів М.І.
|
21.05.13
21.05.13
21.05.13
|
Іванисько О.А.
Малахова С.О.
Кравецький Р.В.
|
2. Питання для розгляду в порядку контролю
за виконанням раніше прийнятих рішень
2.1. Рішення виконавчого комітету районної ради від 18.01.2012 № 2 "Про підсумки виконання завдань цивільного захисту району в 2011 році та основні завдання на 2012 рік".
Слободянюк О.М.
січень 2013 року
2.2. Рішення виконавчого комітету районної ради від 17.07.2012 №73 "Про хід виконання основних заходів з підготовки цивільного захисту Богунського району м.Житомира на 2012 рік, затверджених рішенням виконкому від 18.01.12 № 2".
Слободянюк О.М.
січень 2013 року
2.3. Рішення виконавчого комітету районної ради від 14.02.2012 № 10 "Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2011 році та забезпечення виконання у районній раді та її виконавчих органах вимог законодавства України щодо звернень громадян".
Согріна Л.В.
лютий 2013 року
2.4. Рішення виконавчого комітету районної ради від 20.03.2012 № 25 "Про звіт про роботу сектору по нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій районним управлінням Пенсійного фонду".
Кравецький Р.В.
березень 2013 року
2.5. Рішення виконавчого комітету районної ради від 20.03.2012 № 26 "Про відзначення в районі 67-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років"
Кравецький Р.В.
березень 2013 року
2.6. Рішення виконавчого комітету районної ради від 17.04.2012 № 45 "Про хід виконання рішення виконкому від 19.10.11 № 105 «Про роботу відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо стану запровадження Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків»
Кравецький Р.В.
березень 2013 року
2.7. Рішення виконавчого комітету районної ради від 20.04.2011 № 45 "Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної ради від 15.04.2009 № 33 «Про підготовку матеріалів до видання серіалу «Книга Памяті України. Переможці»
Согріна Л.В.
квітень 2013 року
2.8. Рішення виконавчого комітету районної ради від 15.05.2012 № 55 "Про хід виконання рішення виконкому від 24.11.10 № 114 «Про роботу відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо призначення житлових субсидій та державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям району»
Кравецький Р.В.
травень 2013 року
2.9. Рішення виконавчого комітету районної ради від 17.07.2012 № 72 "Про хід виконання рішення виконкому від 15.06.11 № 64 «Про виконання Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» відділом соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної ради
Кравецький Р.В.
Червень 2013 року
3. Питання, що розглядатимуться на засіданнях виконкому районної ради
при необхідності:
3.1. Про затвердження висновків на громадян про можливість виконання обов’язків опікунів над недієздатними особами, про надання дозволів на розпорядження та управління майном від імені недієздатних.
Согріна Л. В.
Якимів М. І.
3.2. Про надання грошової та натуральної допомоги громадянам району
Кравецький Р. В.
Якимів М. І.
3.3. Про призначення субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
Кравецький Р.В.
Живанюк Н.С.
3.4. Про внесення змін до складу комісій та рад, створених при виконкомі, затвердження положень про них.
Кравецький Р. В.
Согріна Л. В.
3.5. Про зняття з контролю окремих рішень виконавчого комітету районної ради.
Согріна Л. В.
Давиденко І. О.
3.6. Про затвердження планів роботи виконавчого комітету та заходів з нагоди відзначення державних свят і пам’ятних дат.
Слободянюк О.М.
Кравецький Р.В.
Согріна Л.В.
Якимів М.І.
Кравченко Н.В.
Цівончук М.О.
4. Перелік документів центральних органів влади, розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень обласної, міської ради та виконкому для розгляду в порядку контролю:
4.1. Закон України від 22.10.93 № 3551-ХІІ “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.
Кравецький Р. В.
постійно
4.2. Закон України "Про доступ до публічної інформації" від 13.01.2011 № 2939-VІ
Янушевич Л.П.
постійно
4.3. Указ Президента України від 18.12.07 № 1228 “Про додаткові заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями”.
Кравецький Р. В.
постійно
4.4. Указ Президента України від 07.02.08 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".
Слободянюк О.М.
Кравецький Р.В.
Согріна Л. В.
постійно
4.5. Указ Президента України "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації" від 05.05.2011 № 547/2011
Янушевич Л.П.
постійно
4.6. Постанова Кабінету Міністрів України від 14.07.2010 № 621 "Про посилення соціального захисту населення під час оплати житлово-комунальних послуг"
Кравецький Р.В.
постійно
4.7. Постанова Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади»
Согріна Л.В.
постійно
4.8. Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2012 №706 «Про затвердження Державної цільової програми «Національний план дій з реалізації конвенції про права інвалідів» на період до 2020 року
Кравецький Р.В.
постійно
4.9. Рішення обласної ради від 11.05.10 № 1076 "Про обласну Програму з видання серії "Книга Пам'яті України. Переможці. Житомирська область" на 2010-2013 роки".
Согріна Л.В.
постійно
4.10. Рішення обласної ради від 08.09.11 №247 "Про комплексну програму розвитку місцевого самоврядування в Житомирській області на 2011-2015 роки"
Слободянюк О.М.
постійно
4.11. Рішення обласної ради від 15.12.2011 № 322 "Про Комплексну програму регіонального розвитку Житомирської області на 2012-2015 роки"
Слободянюк О.М.
постійно
4.12. Розпорядження голови облдержадміністрації від 12.02.09 № 42 “Про посилення організаційної роботи з видання “Книги Пам’яті України. Переможці. Житомирська область”.
Согріна Л. В.
постійно
4.13. Розпорядження голови облдержадміністрації від 23.03.06 № 109 “Про заходи щодо створення сприятливих умов для забезпечення соціальної, медичної та трудової реабілітації інвалідів”.
Кравецький Р. В.
постійно
4.14. Розпорядження голови облдержадміністрації від 26.07.2010 № 208 “Про посилення соціального захисту населення під час оплати житлово-комунальних послуг”.
Кравецький Р. В.
постійно
4.15 Розпорядження голови облдержадміністрації від 17.01.2012 № 3 "Про затвердження заходів щодо соціального захисту бездомних області на 2012-2015 роки"
Якимів М.І.
постійно
4.16. Рішення виконавчого комітету міської ради від 12.08.2010 № 565 "Про затвердження заходів щодо соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі".
Кравецький Р. В.
постійно
5. Організаційно-масові заходи
Перелік заходів Відповідальні за проведення
5.1. Участь в організації і проведенні загальноміських заходів з нагоди державних і професійних свят, пам’ятних дат: Дня народження С. П. Корольова 68-ї річниці Визволення Житомирщини Дня Соборності України Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав 198 річниці з дня народження Т. Г.Шевченка Нового року Різдва Христового Міжнародного жіночого дня Дня землевпорядника Дня працівників житлово-комунального господарства і побутового обслуговування Міжнародного дня визволення в'язнів фашистських концтаборів 27-ї річниці Чорнобильської трагедії 68-ї річниці Дня Перемоги Дня Матері Дня банківських працівників Дня захисту дітей Дня працівників легкої промисловості Дня медичного працівника Дня скорботи і вшанування пам'яті жертв війни в Україні Дня молоді Дня державної служби Дня митної служби України Дня Конституції України
|
Голова ради, заступники голови ради, керуючий справами виконкому, начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради, завідувач організаційного відділу, завідувач загального відділу, завідувач відділу з питань НС та ЦЗН, начальник фінансового відділу, районні ради ветеранів |
5.2. Прийом громадян з особистих питань, проведення прямого телефонного зв’язку населення з керівництвом ради та виконкому, здійснення виїзних прийомів громадян (за окремими графіками)
|
Голова ради, заступники голови ради, керуючий справами виконкому, керівники відділів апарату районної ради і виконкому та виконавчих органів ради
|
5.3. Засідання виконкому районної ради (кожна третій вівторок щомісячно) |
Голова ради, заступники голови ради, керуючий справами виконкому, керівники відділів апарату ради і виконкому та виконавчих органів ради
|
5.4. Проведення апаратних нарад при голові районної ради (щовівторка) |
Керуючий справами виконкому, завідувач загального відділу
|
5.5. Проведення розширених апаратних нарад керівництва районної ради з керівниками та спеціалістами апарату районної ради, виконкому та виконавчих органів ради (перший вівторок місяця)
|
Керуючий справами виконкому, завідувач загального відділу |
5.6. Засідання районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (два рази на місяць)
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.7. Засідання комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (щомісячно)
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.8. Засідання районної постійно діючої комісії з розгляду питань реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні послуги (щомісячно)
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу
|
5.9. Засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті районної ради (два рази на місяць)
|
Заступник голови ради |
5.10. Засідання комісії по боротьбі з пияцтвом та наркоманією при виконавчому комітеті райради (щоквартально)
|
Заступник голови ради |
5.11. Засідання районної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення (щоквартально)
|
Заступник голови ради |
5.12. Засідання районної ради з питань безпечної життєдіяльності населення (щоквартально)
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.13. Засідання комісії по контролю за здійсненням операцій з металобрухтом (при необхідності)
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.14. Засідання комісії по визначенню виду ремонту та обсягу безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир та по прийманню будинків квартир після їх ремонту (при необхідності)
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.15. Засідання комісії виконкому по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань пов’язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС (два рази на місяць)
|
Керуючий справами виконкому |
5.16. Засідання районної комісії з підготовки видання серіалу "Книга Пам'яті України. Переможці. Житомирська область." (при необхідності)
|
Керуючий справами виконкому |
5.17. Засідання ради опіки і піклування (щомісячно)
|
Керуючий справами виконкому |
5.18. Засідання комісії по розгляду питань, пов’язаних із встановленням громадянам району статусу учасника війни (щотижнево)
|
Начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради |
5.19. Засідання постійно діючої районної робочої групи щодо забезпечення сприяння діяльності відділу ведення Державного реєстру виборців (при необхідності)
|
Голова ради |
5.20. Засідання комісії виконавчого комітету районної ради щодо вжиття заходів з енергозбереження, контролю за економією енергоносіїв та послуг зв'язку (щомісячно)
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
Керуючий справами виконкому Л.В.Согріна