ОГОЛОШЕННЯ
про результати проведення торгів
1. Замовник:
1.1. Найменування: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області;
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ:04053625;
1.3. Місцезнаходження: 10014, м.Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2;
1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, 04053625.
2. Джерело фінансування закупівлі: міський бюджет
3. Процедура закупівлі : відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі. 30.02.1.Устаткування для автоматичного оброблення інформації (лот №1 - комп”ютерна техніка-14 од., лот №2 – принтери-9од., сканери-6од., багатофункціональні пристрої-6од., лот №3 – сервери-2од., лот №4 – джерело безперебійного живлення-3од.)
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робітчи надання послуг: 40 одиниць;
4.3.Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:10014, м.Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2.
4.4.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2012р.
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якомурозміщувалась інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua;
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення): zt-rada.gov.ua.
5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель:16.07.2012р. 85(687) №245899.
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом України “Про здійснення державних закупівель”): ---
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: 31.08.2012р. 105(707) №280349.
6. Результат проведення процедури закупівлі:
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною:
28 серпня 2012року
6.2. Дата укладення договору про закупівлю:
Лот 1, Лот 2, Лот 3 - 24 вересня 2012 року;
Лот 4 - 24 вересня 2012 року
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися.
6.3.1. Дата прийняття рішення.
6.3.2. Причина.
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю:
Лот1, Лот 2, Лот 3 – 195991,38грн.(Сто дев”яносто п”ять тисяч дев”ятсот дев”яносто одна грн. 38 коп. Без ПДВ);
Лот 4 – 25046,82 грн. (Двадцять п”ять тисяч сорок шість грн. 82 коп. з урахуванням ПДВ).
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): визначається у договорі про закупівлю.
9. Інформація про переможця торгів:
9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові:
Лот 1, лот 2, лот 3 – Фізична особа-підприємець Карплюк Євгеній Васильович;
Лот 4 - Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма «Рома, Лтд»
9.2. Ідентифікаційний код/ реєстраційний номер облікової картки платника податків:
Лот 1, Лот 2, Лот 3 -2846405097;
Лот 4 – 23855495.
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи):
Лот 1, лот 2, лот 3 - 10014, м. Житомир, вул. Щорса, 18, кв.34;
Лот 4 - 69037, м. Запоріжжя, вул.40 років Рад.України, 39.
8.4. Номер телефону, телефаксу:
Лот 1, Лот 2, Лот 3 – Тел./факс (0412)22-98-41, 22-98-83;
Лот 4 - Тел./факс (0362)23-72-29.