УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
дванадцята сесія шостого скликання
від 21.08.12 № 95
Про затвердження звіту про
виконання бюджету району
за І півріччя 2012 року
Заслухавши звіт начальника фінансового відділу районної ради Кравченко Н.В. про виконання бюджету району за І півріччя 2012 року, відповідно до пункту 4 статті 80 Бюджетного кодексу України, пункту 2 статті 41 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та враховуючи рекомендації постійної комісії районної ради з питань бюджету та фінансів, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити звіт про виконання бюджету району за І півріччя 2012 року (додається) по доходах у сумі 76660059,55 грн., по видатках – 76651309,75 грн. і фінансуванню у розмірі -8749,80 грн., у тому числі:
По загальному фонду бюджету:
- доходи у сумі 76628413,47 грн.;
- видатки у сумі 76619609,67 грн.;
- фінансування у сумі -8803,80 грн.
По спеціальному фонду бюджету:
- доходи у сумі 31646,08 грн.;
- видатки у сумі 31700,08 грн.;
- фінансування 54,00 грн.
Голова ради Л.П. Янушевич
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
дванадцята сесія шостого скликання
від 21.08.12 № 96
Про затвердження рішень
виконавчого комітету районної ради
Заслухавши інформацію начальника фінансового відділу районної ради Кравченко Н.В. про внесені у міжсесійний період виконавчим комітетом районної ради зміни до бюджету району на 2012 рік, відповідно до статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада
ВИРІШИЛА:
Затвердити рішення виконавчого комітету районної ради:
- від 17.07.12 № 74 «Про внесення змін до бюджету району на 2012 рік»;
- від 20.08.12 № 82 «Про внесення змін до бюджету району на 2012 рік»
Голова ради Л.П.Янушевич
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
дванадцята сесія шостого скликання
від 21.08.12 № 97
Про затвердження рішення
виконавчого комітету районної ради
Заслухавши інформацію заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Кравецького Р.В. про внесення в міжсесійний період виконавчим комітетом районної ради змін до фінансового забезпечення у 2012 році Програми соціального захисту населення Богунського району на 2011-2012 роки, відповідно до статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м.Житомирі та її виконавчих органів», районна рада
ВИРІШИЛА:
Затвердити рішення виконавчого комітету районної ради від 17.07.12 № 75 «Про внесення змін до фінансового забезпечення в 2012 році Програми соціального захисту населення Богунського району на 2011-2012 роки»
Голова ради Л.П.Янушевич
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
дванадцята сесія шостого скликання
від 21.08.12 № 98
Про звіт про виконання плану роботи
районної ради за І півріччя 2012 року
Заслухавши та обговоривши звіт про виконання плану роботи районної ради за І півріччя 2012 року, у відповідності до пункту 6 частини 1 статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Звіт про виконання плану роботи районної ради за І півріччя 2012 року взяти до відома.
2. Рішення районної ради від 28.12.11 № 17 "Про план роботи районної |
ради на І півріччя 2012 року" зняти з контролю як таке, що виконано в повному обсязі.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Слободянюк О.М. та голів постійних комісій районної ради.
Голова ради Л.П.Янушевич
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
дванадцята сесія шостого скликання
від 21.08.12 № 99
Про звіт постійної комісії районної ради
з питань бюджету і фінансів
Заслухавши та обговоривши інформацію голови постійної комісії районної ради з питань бюджету і фінансів Блощинського О.С, районна рада відмічає, що відповідно до статті 47 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Регламенту Богунської районної в м. Житомирі ради шостого скликання, Положення про постійні комісії районної ради, комісія здійснює контроль фінансових видатків з районного бюджету, вносить пропозиції щодо змін та доповнень до затвердженого бюджету, здійснює контроль за виконанням районного бюджету, цільовим та економним використанням бюджетних коштів, попередньо розглядає звіти про хід виконання бюджету та вносить їх на затвердження районної ради.
З початку скликання відбулося 17 засідань комісії, на яких розглянуто 47 питань, прийнято 22 рекомендації. Рекомендації постійної комісії районної ради направлялися керівництву районної ради та посадовим особам місцевого самоврядування для відповідного реагування. Хід виконання рекомендацій контролюється головою та членами постійної комісії.
Разом з тим, членам комісії необхідно проявляти власну ініціативу, більше використовувати можливості для поглибленого вивчення, попереднього розгляду та підготовки питань, які належать до повноважень комісії.
Відповідно до статті 47 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Звіт постійної комісії районної ради з питань бюджету і фінансів взяти до відома.
2. Рекомендувати членам постійної комісії районної ради з питань бюджету і фінансів:
2.1. Продовжувати здійснювати контроль фінансових видатків з районного бюджету за виконанням відповідного бюджету, цільовим та економним використанням бюджетних коштів, вносити пропозиції щодо змін та доповнень до затвердженого бюджету.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Слободянюк О.М. та постійну комісію районної ради з питань бюджету і фінансів(голова комісії Блощинський О.С.)
Голова ради Л.П.Янушевич
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
дванадцята сесія шостого скликання
від 21 08.12 № 100
Про стан погашення заборгованості
та рівень оплати праці на суб’єктах
господарювання району
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Кравецького Р.В. про стан погашення заборгованості та рівень оплати праці на суб’єктах господарювання району,
районна рада відмічає, що виконавчими органами проводиться відповідна робота щодо дотримання суб’єктами господарювання вимог чинного законодавства з оплати праці.
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника по місту за січень - червень 2012 року становить 2459,0 грн., що на 8,3% більше середнього рівня по області.
Щотижня здійснюється моніторинг динаміки заборгованості із заробітної плати в цілому по району, в розрізі галузей економіки та суб’єктів господарювання; відслідковується виконання боржниками графіків погашення заборгованості.
З початку поточного року районною комісією з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат проведено 8 засідань, у тому числі 7 - виїзних, на яких заслухано 15 керівників підприємств-боржників щодо перспектив погашення заборгованості із заробітної плати та до Пенсійного фонду України.
Протягом січня - липня поточного року проведено обстеження щодо своєчасної виплати заробітної плати, додержання гарантованого державою розміру мінімальної заробітної плати 27 суб’єктів господарювання.
Заборгованість із заробітної плати на економічно активних підприємствах району, що звітують до статистики, станом на 01.07.12 становить 745,0 тис. грн. та збільшено у порівнянні з початком року на 37,4 тис .грн.
Незважаючи на вжиті заходи, темпи погашення заборгованості із виплати заробітної плати не відповідають вимогам часу.
Також потребує активізації робота Богунського відділу державної виконавчої служби Житомирського міського управління юстиції, в якого на виконанні знаходиться 140 виконавчих документів щодо примусового стягнення заборгованості із заробітної плати за рішенням суду на загальну суму 2367,1 тис. грн.
З метою посилення роботи щодо остаточного погашення заборгованості із виплати заробітної плати та до Пенсійного фонду України суб'єктами господарювання районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію про стан погашення заборгованості та рівень оплати праці на суб’єктах господарювання району взяти до відома.
2. Звернути увагу керівників економічно активних підприємств - боржників району на порушення законодавства про оплату праці та рекомендувати їм вжити невідкладних заходів щодо повного погашення заборгованості, попередивши про персональну відповідальність за несвоєчасну виплату заробітної плати.
3. Районній комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (Кравецький Р.В.):
3.1. Продовжувати практику проведення індивідуальної роботи з керівниками суб'єктів господарювання - боржниками із виплати заробітної плати щодо безумовного виконання своїх зобов'язань по погашенню заборгованості.
3.2. У ході засідань спільно з керівниками суб’єктів господарювання опрацьовувати конкретні заходи щодо повного погашення заборгованості із заробітної плати.
3.3. Продовжувати практику проведення виїзних засідань на підприємства-боржники із залученням представників трудових колективів, профспілкових та громадських організацій, засобів масової інформації з метою оперативного і більш широкого висвітлення інформації з цих питань.
4. Управлінню праці та соціального захисту населення (Якимів М.І.):
4.1. Продовжувати щотижневий моніторинг стану погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах району та щочетверга інформувати управління праці та соціального захисту населення міської ради з даного питання.
4.2. У ході обстежень підприємств звертати увагу їх керівників та голів профспілкових комітетів на безумовне виконання Генеральної, галузевої та регіональної угод щодо оплати праці.
4.3. Спільно з Територіальною державною інспекцією з питань праці у Житомирській області та прокуратурою м. Житомира продовжувати перевірки стану додержання законодавства про працю.
5. Рекомендувати Богунському відділу державної виконавчої служби Житомирського міського управління юстиції посилити роботу щодо виконавчого провадження рішень судів про примусове стягнення заборгованості із виплати заробітної плати.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на голову районної ради Янушевич Л.П. та постійну комісію районної ради з питань праці та соціального захисту населення.
Голова ради Л.П. Янушевич
Довідка
про стан погашення заборгованості та рівень оплати праці на суб’єктах господарювання району
Відповідно до делегованих повноважень управлінням праці та соціального захисту населення районної ради проводиться цілеспрямована робота щодо забезпечення реалізації державних гарантій у сфері праці.
З початку поточного року районною комісією з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат проведено 8 засідань, на яких заслухано 15 керівників підприємств – боржників щодо перспектив погашення заборгованості із заробітної плати та до Пенсійного фонду України., у тому числі: ДП „Молочний завод” ТОВ „Молочна фабрика „Рейнфорд”, громадського товариства фірми „Орхідея”, ТОВ „Флорес Плюс”, ПП „Украгротехпром”, СП „Карпатія”, ПВНЗ „ІПСТ”, філії „Житомирська ДЕД” ДП „Житомирський облавтодор”, ПАТ „Соколовський кар'єр”. З метою виявлення конкретних шляхів погашення заборгованості проведено 7 виїзних засідань комісії на ТОВ „Промснаб - Житомир”, Житомирській обласній спілці ветеранів афганської війни, ТОВ фірмі „Будтехпром”, ТОВ „Укргранекспо”, підприємстві „Пожежний захист”, ПАТ „АТВТ Крошенський цегельний завод”, ПП „Діагност”. Із керівниками підприємств-боржників опрацьовано конкретні заходи щодо повного погашення заборгованості із заробітної плати та до Пенсійного фонду України.
Щотижня здійснюється моніторинг динаміки заборгованості із заробітної плати в цілому по району, в розрізі галузей економіки та суб’єктів господарювання; відслідковується виконання боржниками графіків погашення заборгованості.
Протягом січня - липня поточного року проведено обстеження щодо своєчасної виплати заробітної плати, додержання гарантованого державою розміру мінімальної заробітної плати 27 суб’єктів господарювання. Внесено 106 пропозицій та рекомендацій керівникам підприємств щодо усунення виявлених порушень.
У ході обстежень встановлено, що майже на 70% суб’єктів господарювання заробітна плата виплачується на рівні не вище законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати.
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника по місту за січень - червень 2012 року становить 2459,0 грн., що на 8,3% більше середнього рівня по області.
Заборгованість із заробітної плати на економічно активних підприємствах району, що звітують до статистики, станом на 01.07.12 становить 745,0 тис. грн. та збільшено у порівнянні з початком року на 37,4 тис. грн.
Незважаючи на вжиті заходи, темпи погашення заборгованості із виплати заробітної плати не відповідають вимогам часу. Недостатньо вживається заходів щодо погашення заборгованості на ДП „Поліськгеодезкартографія” (заборгованість із заробітної плати станом на 01.07.12 зросла у порівнянні з початком року на 390,1 тис. грн.).
Крім того, на території району розташовано 2 суб’єкти господарювання, які знаходяться у стадії банкрутства: ПАТ „АТВТ Крошенський цегельний завод” (заборгованість із заробітної плати становить 603,5 тис. грн.), ДП „Ференс і К” ЗАТ „Транспортна компанія „Ференс і К” (заборгованість - 116,4тис. грн.).
Також потребує активізації робота Богунського відділу державної виконавчої служби Житомирського міського управління юстиції, в якого на виконанні знаходиться 140 виконавчих документів щодо примусового стягнення заборгованості із заробітної плати за рішенням суду на загальну суму 2367,1 тис. грн.
Заступник голови ради з питань
діяльності виконавчого органу Р.В.Кравецький
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
дванадцята сесія шостого скликання
від 21.08.12 № 101
Про затвердження списку присяжних
для кримінального
провадження у Богунському
районному суді м. Житомира
Відповідно до статті 58¹ Закону України "Про судоустрій та статус суддів", розглянувши подання начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області В.В.Морея № 04-1494\12 від 19.06.12 , районна рада
ВИРІШИЛА:
Затвердити список присяжних для кримінального провадження у Богунському районному суді м.Житомира в кількості 30 (тридцяти) осіб згідно з додатком.
Голова ради Л.П. Янушевич
Додаток
до рішення районної ради
від 21.08.12 № 101
Список
присяжних для кримінального провадження
у Богунському районному суді м.Житомира
№ |
Прізвище, імя, по батькові |
Місце роботи |
1 |
Блощинський Олександр Сергійович |
директор ТзОВ «Ю.КОМ» |
2 |
Ворожиський Володимир Іванович |
безробітний |
3 |
Горай Леонід Фабіянович |
майстер цеху ВАТ «Електровимірювач» |
4 |
Гришин Олексій Миколайович |
безробітний |
5 |
Добровольська Вікторія Сергіївна |
вчитель ЗОШ № 17 |
6 |
Журанкова Людмила Петрівна |
безробітна |
7 |
Збіковська Ольга Вікторівна |
приватний підприємець |
8 |
Збіковський Вячеслав Іванович |
приватний підприємець |
9 |
Іванчук Наталія Валеріївна |
безробітна |
10 |
Кальчук Віктор Валентинович |
директор ПП «Дракон-2005» |
11 |
Кобелкова Ірина Олегівна |
вчитель, ЗОШ № 28 |
12 |
Козлова Лариса Борисівна |
безробітна |
13 |
Корбутяк Андрій Іванович |
лікар ЦМЛ № 1 |
14 |
Кравченко Валентин Іванович |
завідувач складом ТОВ «Т.Л.АВТО» |
15 |
Левченко Степан Петрович |
охоронець, фірма «Віндзор» |
16 |
Лукащук Лариса Вікторівна |
бухгалтер АТЗТ «Україна» |
17 |
Махлайчук Станіслав Георгійович |
начальник відділу кадрів ВАТ «Житомирський ЗОК»
|
18 |
Михайленко Олег Григорович |
заступник начальника служби безпеки ТДВ «Житомирські ласощі» |
19 |
Мяснов Ігор Петрович |
підприємець |
20 |
Ніколайчук Олег Леонідович |
директор ТОВ «Контртрейд» |
21 |
Павліченко Ігор Миколайович |
військовий пенсіонер |
22 |
Пархомчук Ольга Олексіївна |
приватний підприємець |
23 |
Радзивідло Євгенія Езарівна |
безробітна |
24 |
Савчук Олександр Вікторович |
директор ТОВ «Елітагро» |
25 |
Самарський Олег Георгійович |
вчитель, ЗОШ № 19 |
26 |
Тугас Антоніна Володимирівна |
вчитель, Житомирська міська гімназія № 3 |
27 |
Тулінов Микола Володимирович |
головний фахівець із організації інформаційної безпеки відділу служби безпеки ТДВ «Житомирські ласощі» |
28 |
Харитончук Наталя Борисівна |
завідувач канцелярією ДП «Житомирський облавтодор» |
29 |
Хренов Матвій Володимирович |
лікар-радіолог ЦМЛ № 1 |
30 |
Шнайдер Наталія Володимирівна |
завідуючий господарством ЦМЛ № 2 |
Заступник голови ради О.М.Слободянюк