Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 40
візитів сьогодні: 5756
візитів всього: 759540
Прогноз погоди
Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акту - рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 26.05.11 №347 “Про встановлення тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів, що надаються КАТП-0628”
19 червня  2012 року                                                                             м. Житомир
           
Вид і назва регуляторного акта:
Рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 26.05.11 №347 «Про встановлення тарифів на послуги   з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів, що надаються КАТП-0628».
 
Назва виконавця заходів з відстеження результативності:
Управління житлового господарства Житомирської міської ради.
 
Цілі прийняття акту:
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів, що надаються КАТП-0628   бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам;
  • забезпечення якісними послугами споживачів   ІІ групи;
  • забезпечення ефективної фінансово-господарської діяльності підприємства, розвитку виробництва.
Строк виконання заходів з відстеження: з 26.05.11  – 19.06.12
 
Тип відстеження: Повторне.
 
Метод одержання результатів відстеження результативності:
  • аналіз економічних показників діяльності підприємства;  
  • дослідження зауважень та пропозицій споживачів.
 
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних:
Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу економічних показників господарської діяльності КАТП-0628.
 
Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акту, були визначені такі економічні показники діяльності КАТП-0628:
  • обсяг надання послуг бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам;
  • доходи від реалізації послуг бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам, середній тариф;
  • витрати, собівартість послуг бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам;
  • фінансовий результат;
  • рівень відшкодування діючим тарифом на послуги для ІІ групи фактичних витрат;
  • рівень сплати за спожиті послуги бюджетними установами, організаціями та іншими споживачами.
Кількісні значення показників результативності:
п/п
Показник
Період
2011 рік
5 м-ців 2012 року
Вивезення твердих побутових відходів
1.
Загальний обсяг надання послуг, куб.м
118,5
45,2
1.1.
в т.ч. бюджетним установам
48,1
18,9
1.2.
          організаціям та іншим споживачам
70,4
26,3
2.
Дох Доходи від вивезення ТПВ, тис.грн.
2553,5
890,9
2.1.
в т.ч. бюджетним установам
948,1
372,5
2.2.
          організаціям та іншим споживачам
1605,4
518,4
3.
Витрати на виробництво послуг, тис.грн.
2969,6
1211,4
3.1.
в т.ч. бюджетним установам
1205,4
506,5
3.2.
          організаціям та іншим споживачам
1764,2
704,9
4.
Фінансовий результат, тис.грн.
-416,1
-320,5
4.1.
в т.ч. бюджетним установам
-257,3
-134,0
4.2.
          організаціям та іншим споживачам
-158,8
186,5
5.
Середній тариф на послуги для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, без ПДВ, грн. за куб.м.
19,71
19,71
6.
Собівартість послуг для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, грн. за куб.м.
25,06
26,80
7.
Рівень відшкодування середнім тарифом фактичних витрат, %
78,7
73,5
8.
Рівень оплати за спожиті послуги,  %
75
75
                                           Захоронення твердих побутових відходів
1.
Загальний обсяг надання послуг, куб.м
445,4
188,9
1.1.
в т.ч. бюджетним установам
59,4
22,3
1.2.
          організаціям та іншим споживачам
386,0
166,6
2.
Дох Доходи від вивезення ТПВ, тис.грн.
2213,6
938,1
2.1.
в т.ч. бюджетним установам
295,0
110,7
2.2.
          організаціям та іншим споживачам
1918,6
827,4
3.
Витрати на виробництво послуг, тис.грн.
2322,1
789,6
3.1.
в т.ч. бюджетним установам
309,8
93,3
3.2.
          організаціям та іншим споживачам
2012,3
696,3
4.
Фінансовий результат, тис.грн.
-108,5
148,5
4.1.
в т.ч. бюджетним установам
-14,8
17,4
4.2.
          організаціям та іншим споживачам
-93,7
131,1
5.
Середній тариф на послуги для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, без ПДВ, грн. за куб.м.
4,97
4,97
6.
Собівартість послуг для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, грн. за куб.м.
5,21
4,18
7.
Рівень відшкодування середнім тарифом фактичних витрат, %
95,4
118,9
8.
Рівень оплати за спожиті послуги,  %
80
80
Вивезення рідких побутових відходів
1.
Загальний обсяг надання послуг, куб.м
7,6
3,7
1.1.
в т.ч. бюджетним установам
3,2
1,1
1.2.
          організаціям та іншим споживачам
4,4
2,6
2.
Дох Доходи від вивезення ТПВ, тис.грн.
249,7
94,9
2.1.
в т.ч. бюджетним установам
82,6
28,4
2.2.
          організаціям та іншим споживачам
167,1
66,5
3.
Витрати на виробництво послуг, тис.грн.
264,2
102,2
3.1.
в т.ч. бюджетним установам
111,3
30,4
3.2.
          організаціям та іншим споживачам
152,9
71,8
4.
Фінансовий результат, тис.грн.
-14,5
-7,3
4.1.
в т.ч. бюджетним установам
-28,7
-2,0
4.2.
          організаціям та іншим споживачам
14,2
-5,3
5.
Середній тариф на послуги для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, без ПДВ, грн. за куб.м.
25,81
25,81
6.
Собівартість послуг для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, грн. за куб.м.
34,76
27,62
7.
Рівень відшкодування середнім тарифом фактичних витрат, %
74,3
93,4
8.
Рівень оплати за спожиті послуги,  %
75
75
 
 
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступення досягнення визначених цілей:
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей показала, що послуги з вивезення побутових відходів надаються КАТП-0628 бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам безперебійно згідно визначеного графіка.   Рівень оцінки достатній, що не викликає нарікань з боку споживачів цих послуг. 
Повторне відстеження результативності регуляторного акту підтверджує, що рішення міськвиконкому від 26.05.11 №347 «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів, що надаються КАТП-0628», яким встановлені тарифи на послуги (з ПДВ):
-         з вивезення твердих побутових  відходів   – 23,66 грн. за 1 куб.метр;
-         захоронення твердих побутових відходів   -   5,96 грн. за 1 куб.метр;
-         вивезення та захоронення рідких відходів  -  30,97 грн. за 1 куб.метр.
прийняте вчасно та допомогло комунальному підприємству в цілому беззбитково функціонувати в 2011 році та І кварталі 2012 року, більш якісно надавати послуги  бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам.
Даний регуляторний акт дозволив комунальному підприємству   ефективно працювати за рахунок надання послуг ІІ групі споживачів, що є додатковим джерелом доходів, зокрема в 2011 році доходи від надання послуг з вивезення побутових відходів збільшились на 552,2 тис.грн. або 27,6% в порівнянні з відповідним показником за 2010 рік.    
Разом з тим,  діючий тариф на послуги з вивезення твердих побутових відходів для споживачів ІІ групи не забезпечує повного покриття фактичних витрат - спостерігається тенденція зменшення рівня відшкодування ним собівартості послуг – з 78,7 % за 2011 рік до 73,5% за січень-травень 2012 року або на 5,2 відсотки. За результатами проведеного аналізу собівартості послуг з вивезення побутових відходів надані рекомендації підприємству відносно більш ефективного використання обігових коштів при формуванні витратної частини на послуги, недопущення включення  до її складу необґрунтованих фактичних витрат. Одночасно зосереджена увага КАТП-0628 на недостатній роботі з дебіторами,  рівень розрахунків яких складає 75 % від обсягу надання послуг.
 
Встановлений тариф на послуги по захороненню твердих побутових відходів в розмірі 5,96 грн. за 1 куб метр, що надаються бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам,  в середньому за період з 1 червня 2011року по І квартал 2012 року забезпечує повне покриття фактичних витрат.
 
Проаналізовані економічні показники з  вивезення та захоронення рідких відходів  свідчать про  недостатню роботу на підприємстві по укладенню договорів з населенням приватного сектору, за рахунок чого запланований річний обсяг надання послуг виконується лише на 50%, а також потребує поліпшення  робота з дебіторами.
 
За підсумками повторного відстеження регуляторний акт визначений таким, що потребує перегляду в частині тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів шляхом внесення змін у зв’язку з тим, що підвищилась законодавчо встановлена мінімальна заробітна плата,  відповідно збільшилось податкове навантаження, зросла ціна на паливно-мастильні матеріали.  Реалізація вимог рішення міськвиконкому від 26.05.11 №347 в частині розміру тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів є недостатньою, таким чином дане рішення потребує змін чи доповнень.
 
Регуляторним актом в частині тарифів на послуги з захоронення твердих побутових відходів, вивезення та захоронення рідких відходів досягнуті визначені цілі, реалізація вимог рішення міськвиконкому від 26.05.11 №347 є ефективною, таким чином в цій частині акт не потребує змін.
 
 
Начальник управління                                                          С.І. Півоварова


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare